Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Miroslava J. (MimiEbutik) ID 102951

ÚČET BYL POZASTAVEN
Miroslava J. (MimiEbutik) ID 102951
mimibazar.cz/MimiEbutik
Oblast: Frýdek-Místek
Registrace: 4. 1. 2008
Naposledy: 28. 10. 2016, 20:25
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 339
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
PROSÍM O ZADÁNÍ OBJEDNÁVKY PŘÍMO V ESHOPU,DĚKUJI :)
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 5 negativních hodnocení
Renča T. (renule) ID 241 (16. 6. 2015, 12:03)
Dobrý den, 12.6. jsem odpovídala na váš inzerát, tentýž den jste chtěla upřesnit o jaký konkrétní šátek mám zájem, na mail jsem odpověděla, ale data k platbě jsem od vás nedostala a na další maily jste mi již neodpověděl a nyní jsem zjistila, že inzerát jste stáhla a objednávat již jen přes web stránku, na které šátek za inzerovanou cenu z mimibazaru nemáte. Rozumím tomu, že z objednávky sešlo? Tak vám pěkně děkuji za ztrátu mého času.
ODPOVĚDĚT
Miroslava J. (MimiEbutik) ID 102951 , mimibazar.cz/MimiEbutik (16. 6. 2015, 22:37)
Dobrý den, odpovídali jsme Vám jaký model chcete a pak už od Vás nedošlo nic :( Kam jste prosím psala. Na veškeré dotazy odpovídáme do 24h a v součastné době neevidujeme neodpovězený email.
Krásný den přeje Mirka :)
ODPOVĚDĚT
Miroslava J. (MimiEbutik) ID 102951 , mimibazar.cz/MimiEbutik (19. 6. 2015, 13:17)
Dnes je 19-6-2015 a paní stále nepíše ani do vzkazů nikde, tak nevím co si mám o tom myslet???
ODPOVĚDĚT
Adéla B. (adelapo) ID 523610 (20. 11. 2014, 14:49)
Měla jsem zájem o těhotenskou mikinu, ale prodejce nekomunikuje :-S
ODPOVĚDĚT
Miroslava J. (MimiEbutik) ID 102951 , mimibazar.cz/MimiEbutik (20. 11. 2014, 20:48)
Dobrý večer,
vždy jsem Vám odpověděla a pak už nedošla odpověd??? Nemáte problém s poštou? Na došlé emaily odepisujeme do 24h.
Krásný večer
Martina
ODPOVĚDĚT
IVA S. (ivast) ID 106724 (7. 12. 2009, 12:59)
Dobrý den,
dnes mi přišel balíček, nejsem ale bohužel spokojená, těhu tunika je sice hezká, ale přišla v jiné barvě než jsem si objednala, od paní jsem byla na to upozorněna, ale druhé těhu triko přišlo úplně jiné, chtěla jsem jen to bez výstřihu a přišlo s hlubokým výstřihem, komunikace hrozná. Jsem ráda, že je objednávka vyřízená.
:-| :-| :-|
ODPOVĚDĚT
Miroslava J. (MimiEbutik) ID 102951 , mimibazar.cz/MimiEbutik (7. 12. 2009, 15:34)
Dobrý den,

pokud nejste spokojená můžete věcí vrátit. Peníze se Vám vrátí.
Krásný den
Mirka
ODPOVĚDĚT
IVA S. (ivast) ID 106724 (8. 12. 2009, 17:59)
Paní Mirko, vím, že by jste mě peníze vrátili, ale bohužel jsem to měla jako dárek k Vánocům, takže už je celkem pozdě, příště aspoň budu všechno objednávat za včas.
ODPOVĚDĚT
Lenka A. (certovka.) ID 61550 (2. 12. 2009, 14:02)
Dobrý den,za 6 dní to je měsíc,co jsem poslala peníze na účet a zboží stále nikde.Já tohle vážně nechápu!Ještě nikdy se mi nic podobného nestalo a to na stránkách Mimibazaru nakupuji víc než často.Jsem hodně zklamaná Vaším laxním přístupem.Svým způsobem chápu,že jste závislá na dodavateli zboží,ale co nechápu je,že na svých stránkách uvádíte,že zboží přijde za 10-14 dní,max.za 21 dní a to tak určitě není!!!O peníze si však řeknete hned,že
ODPOVĚDĚT
Miroslava J. (MimiEbutik) ID 102951 , mimibazar.cz/MimiEbutik (2. 12. 2009, 16:46)
DOBRÝ DEN,
SAMA VÍTE ŽE SE ODESLAL BALÍČEK !!!!! POSLALA JSEM I PODACÍ ČÍSLO, NEMOHU ZA TO ŽE ČESKÁ POŠTA JE NESCHOPNÁ!!!!!!DNES JSME PODALI REKLAMACI A V PÁTEK JDU PRO VÝSLEDEK
MIRKA
ODPOVĚDĚT
Lenka A. (certovka.) ID 61550 (7. 12. 2009, 6:51)
To sice vím,ale na zboží od Vás čekám již stejně skoro měsíc!!Takže bych požadaovala zpět peníze,děkuji.Nashledanou.
ODPOVĚDĚT
Šárka M. (trinity1110) ID 220820 (upraveno 16. 11. 2009, 11:43)
Dobrý den Mirko,
nevím jak to máte zařízené, když si zboží objednávám u Vás a komunikuji s nějakou Gábinou, ale musím to zákaznicím napsat. 24.10. jsem si u Vás objednala zboží za 1245 Kč , dnes je 14.11. a nemám jedinou odpoveď co se stalo s mojí objednávkou a nikdo mě ani neinformoval. Musela jsem volat do krámu mamitati (3x), ale zaměstnankyně vůbec nevěděla o této zásilce a s odpovědí zavolám zpět – nikdo nezavolal NEDOPORUČUJI
ODPOVĚDĚT
Miroslava J. (MimiEbutik) ID 102951 , mimibazar.cz/MimiEbutik (15. 11. 2009, 21:44)
Dobrý večer,
stačilo říct číslo objednávky a hned bychom věděli o koho se jedná.
Krásný večer
Gabina
ODPOVĚDĚT
Šárka M. (trinity1110) ID 220820 (16. 11. 2009, 11:45)
Dobrý den,

číslo objednávky jsem od Vás nedostala, tak kde si ho mám sakra vycucat. Dala jste mi jen varibilní symbol na zaplacení.Takže za chvilku to bude měsíc co disponujete mýma 1245 Kč.
ODPOVĚDĚT
Hana B. (Haňula8) ID 254174 (upraveno 18. 11. 2009, 13:46)
(N)připojuji se k negativnímu hodnocení! Objednala jsem si těhu tuniku, kterou jsem zaplatila 20.10. a dodnes jsem balíček neobdržela :( Stále doufám, že mi zaplacené zboží dorazí! :-|
ODPOVĚDĚT
Růžena S. (ruzennka) ID 250105 (19. 11. 2009, 16:27)
Taky se musim připojit 15.10. jsem si objednala tuniku a dodnes žádná odpověd a zásilka nikde a nikdo semnou nekomunikuje určitě nedoporučuji (nejdeto)
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu