Martina Ř. (Na zimu a lyže) ID 109482
|
mimibazar.cz/Nazimualyze
|
Oblast: Liberec |
|
Telefon: +420608808606 |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 3. 2. 2008 |
Naposledy: 8. 11. 2017, 19:53
|
|
|
|
|
|
Blanka Zítková (blanc_2008)
ID 189862
, mimibazar.cz/blanc-2008
(23. 10. 2014, 10:42)
|
Měla jsem u paní objednané lyže s tím,že mi pár dnů počká,až dostanu já peníze za prodané lyže,paní odepsala ,že není problém. A když jsem se po 3 týdnech ozvala,aby mi poslala podklady k platbě,stroze mi odpověděla,že lyže prodala. Všechnu konverzaci mám uloženou,fakt nechutný jednání!!!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
Vladimíra J. (kajinajir)
ID 144386
(5. 3. 2010, 21:02)
|
Dnes dorazily lyže, bohužel je na nich 20 cm nápis, který nejde ničím vyčistit. Na tuto skutečnost jsem nebyla předem upozorněna, i když jsem se dotazovala na vady. Počítala jsem s tím, že jsou lyže použité, ale ne s tímto. Při koupi si dejte pozor, prodávající není ochotna takovéto lyže měnit, ať nejste zbytečně zklamaní. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Martina Ř. (Na zimu a lyže)
ID 109482
, mimibazar.cz/Nazimualyze
(8. 3. 2010, 9:56)
|
výhružky dobrému obchodování neprospívají. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana Š. (JanisekSim)
ID 239275
, mimibazar.cz/janiseksim
(27. 10. 2009, 19:41)
|
Bohuzel nyni zasilam negativni hodnoceni Duvodem je to, ze kdyz slo o koupi, tak pani Martina je opravdu rychla a spolehliva, ale kdyz jde o vraceni zbozi...zacina byt problem a proto si mile maminky nejdriv zjistete, zda vam posle zarucni list a ne jen jakousi kupni smlouvu. Chtela jsem vratit kocarek s tim ze je jen vybaleny a slozeny - tedy nepouzity, ale po dlouhem dohadovani mi bylo nabidnuto jen 90% ceny. Nekolikrat jsem zadala o zarucak, abych kocarek mohla tedy prodat sama jako novy |
ODPOVĚDĚT
|
|
Martina Ř. (Na zimu a lyže)
ID 109482
, mimibazar.cz/Nazimualyze
(28. 10. 2009, 21:49)
|
dobrý večer paní jano, nevím, proč by kupní smlouva nemohla nahradit i záruční list.... je to zboží se zárukou! pro mne i další kupující, je nový kočárek org.zabalený, zaplombovaný i s ochrannými foliemi, to, že se kočárek doma odskouší už pro mne znamená-a to konkrétně u značky quinny, že je minimálně předvedený a já už ho nemohu prodat jako nový, ale tzv jako "retailové zboží" a dále nevím, jestli je pro vás dlouhé dohadovaní 3 dny..nezlobte se, |
ODPOVĚDĚT
|
|
Marta F. (fridoska1)
ID 234893
(28. 9. 2009, 0:23)
|
Bohužel musím udělit negativní hodnocení . Obchod sice v pořádku,komunikace s prodávajícím také,ale když jsem reklamovala kočárek poprvé kvůli nepříjemně vibrujícímu otočnému kolečku při rychlé chůzi či bruslení,prodávající se nezmínila o tom,že kočárek není k bruslení určen a poslala mi kočárek druhý.Ten to dělá míň,ale taky a to i při chůzi.Musím chodit jen pomalu, už mi jej zpět nevzala.Jsem moc zklamaná,kupovala jsem jej na brusle. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Martina Ř. (Na zimu a lyže)
ID 109482
, mimibazar.cz/Nazimualyze
(upraveno 29. 9. 2009, 15:36)
|
marto, je mi to velmi líto. obratem jsem vám posílala druhý kočárek s tím, že si ho doma vyzkoušíte...a vy jste s ním šla ven .navíc ten první se mi vrátil z reklamace a je v pořádku. sedačka nevybruje, asi jste nměla konstrukci nesprávně složenou. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Zuzana D. (Mionka)
ID 27731
(14. 10. 2009, 17:49)
|
Dobrý den Marto, nevím, jaký kočárek jste kupovala. Já jsme měla 3-kolku Teutonia Spirit a v návodu bylo výslovně napsáno, zákaz ježdění s kolečkovými bruslemi. Tak nevím, jestli existuje kočárek vhodný k in-line bruslím :o( Snad jen s těmi velikými koly, kdy dítě sedí téměř na zemi. Z. |
ODPOVĚDĚT
|