vladimíra k. (aaaaaaaaa) ID 117973
Kočárky V&V
|
|
mimibazar.cz/kocarkyvav
|
Oblast: Uherské Hradiště |
|
Telefon: 732 883 518 |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 8. 3. 2008 |
Naposledy: 6. 8. 2018, 12:25
|
Aktualizace: 19. 12. 2017, 9:49
|
|
|
|
|
|
Jana G. (boban2)
ID 108167
(9. 9. 2013, 18:12)
|
Rozhodně nedoporučuji Objednala jsem si kočárek, který jsme použili pouze týden..po týdnu se prodřela látka pod nožičkama, vyreklamovali mi to tím, že mi to opravdili...ale jak?? našili tam novoulátku a je to celé křivé, už od oka to jde vidět, že je to jen sfušované psala jsem jim mejl, ať se ktomu vyjádří, že to posílám zpět na reklamaci a už je to 5dní a na mejl mi stále nikdo neodpověděl tohle jednání je prostě strašné!!!! (6 |
ODPOVĚDĚT
|
|
Romana S. (RoSe_RS)
ID 483311
(17. 6. 2013, 21:33)
|
Objednala jsem si od tohoto inzerenta kočárek Quatro cross 2013, došla starší verze, která nemá všechno to, proč jsem si kočárek vybrala. Kontaktovala jsem prodávající, ale ta mi sdělila, že model 2013 v mé barvě letos ani nepřišel. Proč mi to nebylo sděleno ještě před objednávkou nevím a proč je kočárek stále prodáván jako model 2013 také nevím. Neseriózní jednání, na to, že v na úvodních webových stránkách firmy je zmiňovaná mnohaletá tradice. (N |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jaroslava A. (Touseef)
ID 336033
(14. 2. 2012, 11:21)
|
Ja mam neustale stejny problem s pani Vladimirou K.. Stale nereaguje na moje zpravy ohledne vraceni penez za postovne,ktere jsem byla nucena platit ze sveho, kdyz pani udelala chybu v objednavce a poslala spatnou barvu fusaku. Dle Článku 6 odst. 2 Směrnice 97/7/ES je pani Vladimira K. povinna vratit mi penize za postovne Zde je i zneni clanku, to pro pripad,z eby s ni mel problem i nekdo jiny: Podle rozhodnutí Evropského soudního dvora C-511/08, které interpretuje směrnici 97/7/ES, |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
vladimíra k. (aaaaaaaaa)
ID 117973
, mimibazar.cz/kocarkyvav
(14. 2. 2012, 18:58)
|
Poštovné se vrací,ale jen to,které bylo účtováno či při reklamaci.Vám poštovné ani účtováno nebylo (fusak byl v akci přeprané zdarma,mrkněte na paragon),ani se nejednalo o reklamaci.Navíc jste fusak vrátila až 16. den a přesto jsme za něj poslali ihned peníze zpět,i když lhůta je 14 dní. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jaroslava A. (Touseef)
ID 336033
(16. 2. 2012, 10:41)
|
mila pani,vy mate zaplatit naklady spokjene s dorpavou zpet,ctete zakony,pokud se v nich ovsem vyznate a pokud vim,tak jsme mi to poslali dva dny pred Vanocemi,takze jsem mohla zbozi tezko vratit a dalsi vec je ta,ze vy konstantne nereagujete na maily, takze je to vase vina. Prectete si maily,ktere jsme si vymenily a pak uvidite,jaky fusak jsem si objendlaa,chtela jsem cerno-limetkovy,vy jste napsala,ze ho mate a poslala jste sedo-limetkovy,jste snad barvoslepa??? |
ODPOVĚDĚT
|
|
Dagmar S. (neenie)
ID 146091
, mimibazar.cz/neenie
(29. 7. 2009, 14:24)
|
Mé první negativní hodnocení na mmb. Zboží dvakrát urgováno telefonicky, nakonec postýlka dorazila po našem odjezdu na dovolenou, takže jsme sháněli za ni náhradu a poté telefonicky někoho ke komu by nám mohli objedané zboží vyložit kdy už jsme byli pryč. Dále jsem byla znechucená z arogantního jednání pana Klovaniče. Takže na základě svých zkušeností tuto firmu za sebe nedopručuji. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Dagmar S. (neenie)
ID 146091
, mimibazar.cz/neenie
(31. 7. 2009, 18:08)
|
Je mi líto,ale PPL mi neposílala e-mail o tom, že druhý den postýlku odesílá, přišel od Vás. Stejně tak PPL mi na vašem telefonním čísle nepotvrdilo, že ji posílá v pondělí, hned poté znovu v úterý. Ale při dalším jednání s mým manželem ve středu jste nám oznámili, že jste jednu postýlku odeslali v úterý a další ve středu. Jak je tedy možné, že dorazila jen tedy jedna, když jste posílali dvě, a dorazila až v pátek. Jestliže to byl pan skladník, j |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Dagmar S. (neenie)
ID 146091
, mimibazar.cz/neenie
(31. 7. 2009, 18:11)
|
je to možné představil se jako pan Klovanič a jeho jednání neznělo příjemně. Na svém hodnocení trvám. |
ODPOVĚDĚT
|