Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele vladimíra k. (aaaaaaaaa) ID 117973

vladimíra k. (aaaaaaaaa) ID 117973
Kočárky V&V
mimibazar.cz/kocarkyvav
Oblast: Uherské Hradiště
Ověřená adresa
Telefon: 732 883 518
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 8. 3. 2008
Naposledy: 6. 8. 2018, 12:25
Aktualizace: 19. 12. 2017, 9:49
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
61713392
DIČ cz7004199939
HODNOCENÍ 482
VŠECHNY FOTOGRAFIE 40
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 4 negativních hodnocení
Jana G. (boban2) ID 108167 (9. 9. 2013, 18:12)
Rozhodně nedoporučuji :-S Objednala jsem si kočárek, který jsme použili pouze týden..po týdnu se prodřela látka pod nožičkama, vyreklamovali mi to tím, že mi to opravdili...ale jak?? :-@ našili tam novoulátku a je to celé křivé, už od oka to jde vidět, že je to jen sfušované |-) psala jsem jim mejl, ať se ktomu vyjádří, že to posílám zpět na reklamaci a už je to 5dní a na mejl mi stále nikdo neodpověděl 8o| tohle jednání je prostě strašné!!!! (6) (6
ODPOVĚDĚT
Romana S. (RoSe_RS) ID 483311 (17. 6. 2013, 21:33)
Objednala jsem si od tohoto inzerenta kočárek Quatro cross 2013, došla starší verze, která nemá všechno to, proč jsem si kočárek vybrala. Kontaktovala jsem prodávající, ale ta mi sdělila, že model 2013 v mé barvě letos ani nepřišel. Proč mi to nebylo sděleno ještě před objednávkou nevím a proč je kočárek stále prodáván jako model 2013 také nevím. Neseriózní jednání, na to, že v na úvodních webových stránkách firmy je zmiňovaná mnohaletá tradice. (N
ODPOVĚDĚT
Jaroslava A. (Touseef) ID 336033 (14. 2. 2012, 11:21)
Ja mam neustale stejny problem s pani Vladimirou K.. Stale nereaguje na moje zpravy ohledne vraceni penez za postovne,ktere jsem byla nucena platit ze sveho, kdyz pani udelala chybu v objednavce a poslala spatnou barvu fusaku. Dle Článku 6 odst. 2 Směrnice 97/7/ES je pani Vladimira K. povinna vratit mi penize za postovne
Zde je i zneni clanku, to pro pripad,z eby s ni mel problem i nekdo jiny:
Podle rozhodnutí Evropského soudního dvora C-511/08, které interpretuje směrnici 97/7/ES,
ODPOVĚDĚT
vladimíra k. (aaaaaaaaa) ID 117973 , mimibazar.cz/kocarkyvav (14. 2. 2012, 18:58)
Poštovné se vrací,ale jen to,které bylo účtováno či při reklamaci.Vám poštovné ani účtováno nebylo (fusak byl v akci přeprané zdarma,mrkněte na paragon),ani se nejednalo o reklamaci.Navíc jste fusak vrátila až 16. den a přesto jsme za něj poslali ihned peníze zpět,i když lhůta je 14 dní. :-o :-o
ODPOVĚDĚT
Jaroslava A. (Touseef) ID 336033 (16. 2. 2012, 10:41)
mila pani,vy mate zaplatit naklady spokjene s dorpavou zpet,ctete zakony,pokud se v nich ovsem vyznate a pokud vim,tak jsme mi to poslali dva dny pred Vanocemi,takze jsem mohla zbozi tezko vratit a dalsi vec je ta,ze vy konstantne nereagujete na maily, takze je to vase vina. Prectete si maily,ktere jsme si vymenily a pak uvidite,jaky fusak jsem si objendlaa,chtela jsem cerno-limetkovy,vy jste napsala,ze ho mate a poslala jste sedo-limetkovy,jste snad barvoslepa???
ODPOVĚDĚT
Dagmar S. (neenie) ID 146091 , mimibazar.cz/neenie (29. 7. 2009, 14:24)
(N)Mé první negativní hodnocení na mmb. Zboží dvakrát urgováno telefonicky, nakonec postýlka dorazila po našem odjezdu na dovolenou, takže jsme sháněli za ni náhradu a poté telefonicky někoho ke komu by nám mohli objedané zboží vyložit kdy už jsme byli pryč. Dále jsem byla znechucená z arogantního jednání pana Klovaniče. Takže na základě svých zkušeností tuto firmu za sebe nedopručuji. (N) (N) (N) :(
ODPOVĚDĚT
vladimíra k. (aaaaaaaaa) ID 117973 , mimibazar.cz/kocarkyvav (upraveno 27. 8. 2009, 15:06)
****
ODPOVĚDĚT
vladimíra k. (aaaaaaaaa) ID 117973 , mimibazar.cz/kocarkyvav (upraveno 27. 8. 2009, 15:05)
*
ODPOVĚDĚT
Dagmar S. (neenie) ID 146091 , mimibazar.cz/neenie (31. 7. 2009, 18:08)
Je mi líto,ale PPL mi neposílala e-mail o tom, že druhý den postýlku odesílá, přišel od Vás. Stejně tak PPL mi na vašem telefonním čísle nepotvrdilo, že ji posílá v pondělí, hned poté znovu v úterý. Ale při dalším jednání s mým manželem ve středu jste nám oznámili, že jste jednu postýlku odeslali v úterý a další ve středu. Jak je tedy možné, že dorazila jen tedy jedna, když jste posílali dvě, a dorazila až v pátek. Jestliže to byl pan skladník, j
ODPOVĚDĚT
Dagmar S. (neenie) ID 146091 , mimibazar.cz/neenie (31. 7. 2009, 18:11)
je to možné představil se jako pan Klovanič a jeho jednání neznělo příjemně. Na svém hodnocení trvám.
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu