Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Neutrální hodnocení uživatele Stefaniya S. (Stefaniya) ID 11916

Stefaniya S. (Stefaniya) ID 11916
Jan Sodomka
mimibazar.cz/stefaniya
Oblast: Plzeň
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 10. 3. 2006
Naposledy: 18. 2. 2022, 12:05
Aktualizace: 19. 5. 2021, 21:00
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
46814931
DIČ CZ7110012030
HODNOCENÍ 4080
VŠECHNY FOTOGRAFIE 9
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 2
RECEPTY 0
NÁVODY 0
internetový obchod ,velkoobchod Provozní doba po-pá 9 - 16 objednávky přes MMB a e-mail možno nonstop
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 neutrálních hodnocení , celkem již získala 8 neutrálních hodnocení
Kristina M. (loli) ID 18790 , mimibazar.cz/loli (25. 10. 2019, 9:30)
Dobrý den,20 dní mám objednané pera,žádná odezva,nic ani po vzkazu přes mmb,takto se podle mě spolehlivý obchodník nechová.S pozdravem.Kristina M.
ODPOVĚDĚT
Eva V. (tadeasastepan) ID 243399 (1. 9. 2015, 16:56)
Dobrý den, já musím udělit negativní komentář, paní se mi neozývá už čtvrtým dnem, objednaného zboží zaslala jen půl a ted nereaguje, paragon přiložený ke zboží je neplatný :-S, jelikož nejsem jediná kdo má nějaký problém s tímto prodejcem upozornuji ČOI a provozovatele mimibazaru
ODPOVĚDĚT
Jana B. (svecinka) ID 90560 (29. 3. 2014, 14:51)
Dobrý den, moje hodnocení je neutrální z toho důvodu, že pískoviště žába nám přišlo a jevilo známky vad, mělo fleky a škrábanečky, funkčně ok. Vyfotila jsem a bylo mi nabídnuto vrácení zboží a uznání reklamace, za což chválím, to je v pořádku. Nakonec manžel rozhodl pískoviště nechat a odvést na chatu (původně mělo být jako dárek, což bych v tom stavu co pčišlo, nikomu nedala). :´(
Krásný sluníčkový den (hello)
ODPOVĚDĚT
Hanka D. (Elianka) ID 367809 , mimibazar.cz/elianka (19. 4. 2013, 9:45)
Dobrý den, klouzačka i žebřík dorazily v pořádku. Jediné, co maličko ovlivňuje hodnocení je, že přišla klouzačka v červené barvě, i když jsme na dotaz ohledně barvy psala, že chci zelenou. Nechtělo se mi klouzačku posílat zpátky (zbytečné náklady na dopravu - musíme maličko šetřit životní prostředí, že :-$ ) Takže - komunikace bez problému, doprava bez problému, jenom příště pozor na barvu (H) Díky Hanka
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 303886 (12. 9. 2012, 18:00)
4.9.12 jsem obdržela balík s pískovištěm.Hned jsem zjistila, že je jeden díl prasklý.Nafotila a zaslala ho jako reklamaci paní Kláře.Opět jsem upozornila, že jsem na rizikovém,v 39tt a malým dítkem.Že se mnou na stejném e-mailu začal komunikovat najednou pan Sodomka mi uniklo.Prý je jim to líto, ale nemůžou za to a musím vzít balík na poštu a podat reklamaci já.Odepsala jsem,že krabice nebyla poškozena,plast je křehký,volně vložen,bez vycpávek a žádné označ
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 303886 (12. 9. 2012, 18:02)
označení,,křehké".Nezbylo mi,než to tam nějak dotáhnout.Prý musím ještě do 2dnů.Tam mě to málem hodili na hlavu,ale zželelo se jim mě.Pan S.mě ubezpečil, že je to běžný postup a slíbil, že hned jak přijde info.z pošty, že jsem podala reklamaci,pošlou mi nové pískoviště.Tak se nestalo a na druhý e-mail,kdy jsem se ptala jak to tedy dopadlo mi odepsala paní Klára,že reklamace dělá p.Sodomka a ozve se.Dnes se opět neozval,ale přišel dopis z hlavní pošty,s
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 303886 (12. 9. 2012, 18:04)
s tím, že chyba není na jejich straně, ale na str.odesílatele.Špatně zabalené zboží.S čímž musím souhlasit... Dala jsem na vyrozuměnou paní Kláře a poprosila tentokrát o rychlé vyřešení situace-vrácení peněz.Tak uvidím... :-S Mirka :´(
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 303886 (12. 9. 2012, 22:34)
Celá věc se uzavřela a vyřešila tím, že mi pan S.odpověděl, že mi zboží již včera poslali. Že je to pro ně nadstandardní postup, když nedostali žádné info. z pošty. S poštou si to prý vyřídí už samy. Jsem ráda,děkuji a škoda jen, že to nešlo vyřešit dřív. Snad bude tentokrát pískoviště celé a stihnu si ho s klukem i trochu užít. Nezlobím se, ale myslím, že se celé situaci dalo předejít. Mirka
ODPOVĚDĚT
Alice B. (alickapalicka) ID 344856 (29. 11. 2011, 15:13)
Stan nám dorazil, ale místo objednaného iglů nám přišlo indiánské týpíčko. Účel to sice splní stejný, ale jde o to, že pokud je uvedeno, iglů, má příjít iglů!!! (box) Jinak chválím rychlé dodání! (flower)
ODPOVĚDĚT
Pavla Z. (fifo) ID 53012 , mimibazar.cz/fifo (23. 11. 2010, 20:50)
Dobrý den, bohužel se nemůžu zařadit mezi zcela spokojené zákazníky. Objednali jsme si velkou kuchyňku. Zboží dorazilo dle domluvy, bohužel však v poškozené a popsané krabici. Krabice byla popsaná velkými červenými písmeny REKL. Tuto skutečnost nám přes veškeré dotazy nikdo nevysvětlil. Můžeme tedy jen spekulovat, zda-li bylo zboží použito z reklamace či zda-li byla pouze použita krabice. V každém případě je neuvěřitelné, že je prodejce schopen poslat zboží v takovém stavu, zvlášť když předpokládá, že bude použito jako dárek.
ODPOVĚDĚT
Pavla Z. (fifo) ID 53012 , mimibazar.cz/fifo (upraveno 24. 11. 2010, 9:26)
Nabídla jste mi zaslání nového kartonu od jiného kupujícího, který by případně karton nepotřeboval, ale bych musela zaplatit další poštovné. Dopravce uzná reklamaci, pokud je krabice děravá, ale nám přišla ušmudlaná a popsaná. Za to rozhodně dopravce nemůže!!! Proč jste mi tedy neposlala kuchyňku v nové, neporušené a nepopsané krabici??? Na mejlík ohledně písmen REKL. jsem nedostala odpověď. Co si tedy mám myslet???? Tohoto prodejce nedoporučuji!!! Nechápu, proč mi píšete neutrální hodnocení, když ode mne bylo vše v pořádku. To je směšné.
ODPOVĚDĚT
Stefaniya S. (Stefaniya) ID 11916 (26. 11. 2010, 22:00)
Opakovaně upozorňuji že nás neprávem osočujete , z naší strany bylo vše v pořádky , bylo vám zasláno zboží jako každému jinému . Naší snahou vám bylo vyhovět . Zboží jste od přepravce přijala bez výhrad . Proč ? Dotaz přepraci jsme předali čekáme na odpověď tak jsme vám napsali . Jak je vidět odpověď vás nezajímá . Rozhodně se nenecháme křivě obviňovat a vše zasíláme na MMB .
ODPOVĚDĚT
Jana H. (houdovaj) ID 125659 (3. 11. 2009, 7:54)
Za 14 dni objednavky, kterou jsem si chtela vyzvednout osobne mi nebyli schopni napsat adresu, kde je mozne zbozi odebrat... Pro spatnou komunikaci udeluji Neutralni hodnoceni... (zima)
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu