Gabriela S. (Mimibazar Obleč Se) ID 12061
|
|
mimibazar.cz/MimibazarOblecSe
|
Oblast: Praha |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 12. 3. 2006 |
Naposledy: 8. 3. 2018, 14:55
|
Aktualizace: 8. 3. 2018, 14:55
|
|
|
|
|
Kateřina M. (Tinakaterina)
ID 537475
(9. 4. 2015, 20:28)
|
Bohužel, na šatech flek.Nebylo uvedeno, ze zboží je poškozené. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Gabriela S. (Mimibazar Obleč Se)
ID 12061
, mimibazar.cz/MimibazarOblecSe
(10. 4. 2015, 11:33)
|
Dobrý den, bohužel nejsem neomylná a mohu přehlédnout. Pokud se ozvete, není problém zboží vrátit, nebo se domluvit. Pokud o problému se zbožím nevím, nemohu jej nijak řešit. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Kateřina P. (katrinka02)
ID 84654
, mimibazar.cz/katrinka02
(9. 9. 2014, 11:01)
|
Bohužel obchůdek nedoporučuji! již po zaplacení zboží, si paní najednou rozmyslela že si věc nechá ..... a obchod zrušila .... po poradě s MMB dávám neg. hodnocení každý si obrázek udělá sám |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Gabriela S. (Mimibazar Obleč Se)
ID 12061
, mimibazar.cz/MimibazarOblecSe
(9. 9. 2014, 11:23)
|
Ano, došlo k pochybení z mé strany ( zrušila jsem večer po zaslání podkladů ), několikrát jsem se paní omluvila, vysvětlila důvod-nabídla i slevu na jiné zboží a uhrazení všech nákladů s mou chybou spojených, té to ale nestačilo. V den první uhrazené částky za zboží byly peníze zaslány zpět, druhá částka dnes v 9,00 ještě nedorazila ( prý hrazeno v pátek, dnes je úterý ). Pokud peníze dojdou, opět hned vrátím. Chápu zklamání, že nemá zboží, al |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Kateřina P. (katrinka02)
ID 84654
, mimibazar.cz/katrinka02
(10. 9. 2014, 13:41)
|
prominte, zase tak rychlé to nebylo, poslala jste podklady a zrušila dýl .... nemá cenu se v tom hrabat, jen si příště rozmyslete než něco začnete prodávat .... kdybych dohledala nazpět emaily, psala jste že potřebujete peníze na kabelku, a pak píšete o šále že nebudete kupovat .... to už jste peníze nepotřebovala ..... je to podle mě více než zajímavé ! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Karolína Š. (Kajda12)
ID 6960
, mimibazar.cz/kajda12
(11. 9. 2014, 10:32)
|
Toto se mi taky stalo, požádala jsem o podklady, za mnou hned druhý zájemce. Paní mi najednou po 14ti hodinách napsala, že si prodej rozmyslela a zboží mi tedy neprodá. Od adminů vím, že druhým zájemcem byl muž a ona mi tvrdila, že to byla její matka Zboží určitě paní prodala druhému zájemci za vyšší cenu (šlo o starožitný náramek). Z obchodu sešlo, ale i já dostala negativ Nepochopitelné! Přeci nejsme malé děti, víme co děláme a pokud se jednou r |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Karolína Š. (Kajda12)
ID 6960
, mimibazar.cz/kajda12
(11. 9. 2014, 10:33)
|
jednou rozhodnu něco prodat, pak nemohu couvnout, když mám zájemce. Někteří prodejci by si měli dojít k psychologovi, zda ví co dělají a jsou tedy svéprávní! Kompenzace za jiné zboží je naprosto zcestná nabídka. Já jako kupující chci třeba tričko a prodejce mi řekne, že mi ho neprodá, ale prodá mi místo trička almaru ....... Fakt hloupé! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Zuzana Š. (beruska Z.)
ID 200170
, mimibazar.cz/beruskaz
(23. 5. 2009, 10:27)
|
Nerada,ale bohužel musím napsat negativní hodnocení.26.4.jsem si koupila mikinu.Když jsem chtěla poslat penízky zjistila jsem,že mi bylo posláno špatné číslo účtu.Na můj mejlík paní nereagovala až 11.5. mi přišlo nové číslo účtu.Penízky jsem poslala 13.5. a mikinu dodnes nemám a paní na mejlík neodepsala.Nedoporučuji! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka Š. (Turek)
ID 8143
, mimibazar.cz/Turek
(upraveno 24. 5. 2009, 10:38)
|
ZUZANO MYSLÍTE SI ŽE KAŽDÝ U PC SPÍ?? A NEMÁ NIC JINÉHO NA PRÁCI ABY STÁLE ODPOVÍDAL NA MAILY. ??? PANÍ GÁBINA MÁ TAKÉ RODINU KTERÉ SE MUSÍ VĚNOVAT. A TO ŽE POSLALA ŠPATNÉ Č.Ú. SE STANE SNAD KAŽDÉMU. I MĚ SE TO STÁVÁ. JSME LIDI NE ROBOTI A NIDKO NENÍ NEOMYLNÝ. MYSLÍM, ŽE SEM VAŠE HODNOCENÍ NEPATŘÍ. PANÍ GÁBINA JAKO PRODÁVAJÍCÍ JE JEDNA Z NEJ. NA MMB. A VAŠE " NEDOPORUČUJI" MYSLÍM NEBUDE BRÁT |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Gabriela S. (Mimibazar Obleč Se)
ID 12061
, mimibazar.cz/MimibazarOblecSe
(25. 5. 2009, 9:22)
|
Zuzko, tak toto hodnocení, je trochu silné kafe . Je pravdou, že s podklady nebylo zasláno celé č. účtu, které bylo později opraveno, ale také jste nezaslala adresu o kterou jsme Vás 15.5. žádaly s kolegyňkou Evou. A za poslední, jste se na balíček opět dozazovala 20.5. a to Vám taktéž bylo odpovězeno, že balík ráno odcházel, takže toto hodnocení ze dne 23.5. opravdu nechápu . Jen pro kontrolu pod. číslo BX0286463768. Gábina |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Lenka Š. (Turek)
ID 8143
, mimibazar.cz/Turek
(25. 5. 2009, 12:46)
|
GÁBI KLÍDEK SMIŘTE SE S TÍM ŽE I TAKOVÉTO JSOU MEZI NÁMI DEJTE SI A UŽÍVEJTE A HODNTĚ ZA HLAVU. LENKA |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Silvie H. (danima3)
ID 68838
, mimibazar.cz/danima3
(20. 5. 2009, 9:25)
|
Já bohužel musím napsat svoje první negativní hodnocení, paní jsem 27.4. posílala 535,--Kč pod VS 1211, od té doby nemám od paní Gábiny žádné informace, i když jsem ji několikrát psala ... Dávám vám paní G. poslední šanci na vrácení mých peněz, jelikož zboží už si od vás vzít netroufám ( nevím, jak byste potom řešila např. reklamaci). Předem děkuji za vrácení peněz, kterých nemám mnoho Silva |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Gabriela S. (Mimibazar Obleč Se)
ID 12061
, mimibazar.cz/MimibazarOblecSe
(20. 5. 2009, 14:17)
|
Dobrý den, Silvo, jdeme se omluvit za naší velkou chybu, ale i když jsme Vás dnes zadali do vyhledávače, Seznam nám bohužel žádný e-mail od Vás nedohledal. V tomto případě nás zradila technika. Pro tyto případy právě máme na stránkách jak telefonní číslo, tak prosbu, pokud se neozýváme, psát přes vzkazy na MMB. Vaše zboží stále máme,ale pokud si přejete zaslat peníze zpět, zašleme je ihned. Prosím, krátké info přes vzkazy nebo na telefon. pokud se do 24 hodin neozvete, posíláme peníze. Ještě je |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Silvie H. (danima3)
ID 68838
, mimibazar.cz/danima3
(20. 5. 2009, 18:50)
|
Dobře, děkuji za odpověď alespoň takto, využiji nabídky na vrácení peněz a omluvu přijímám. S pozdravem Silva |
ODPOVĚDĚT
|