Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Anna G. (Anička) ID 12336

ÚČET BYL POZASTAVEN
Anna G. (Anička) ID 12336
mimibazar.cz/annag
Oblast: Děčín
Registrace: 17. 3. 2006
Naposledy: 16. 8. 2012, 15:25
Aktualizace: 14. 6. 2012, 6:40
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 394
VŠECHNY FOTOGRAFIE 29
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 13 negativních hodnocení
Zdeňka K. (reinnna) ID 25990 , mimibazar.cz/reinnna (15. 10. 2012, 17:14)
Po 5měsíčním pátrání a nevzdávání se jsem uspěšně dostala zaplacený Mobil :) měl mít pouze k opravě display bohužel i je rozlomený kryt takže stejně uděluji Negativ a navíc se paní snažila do tel.lhát o tom,že se jí mobil nevrátil jak je možné,že jsem ho nedostala trochu jsem ji domluvila :D a ihned paní Anna Zaslala !!! :-( :-( :-( :-(
ODPOVĚDĚT
Zdeňka K. (reinnna) ID 25990 , mimibazar.cz/reinnna (30. 8. 2012, 10:08)
:-( :-( :-( :-( byla bych ráda kdyby mi tahle zlodějka vrátila peníze zpět za mobil,který jsem ji zaplatila !!!!!!!!!!!!!!!!!!! (N) (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Zdeňka K. (reinnna) ID 25990 , mimibazar.cz/reinnna (4. 7. 2012, 9:33)
(6) (6) (6) (6) (6) 9.6 jsem si u paní zakoupila telefon !!!!!! 20.6 mě psala,že je balíček na cestě bohužel nikde !!!!!! doufám,že telefon uvidím a nebo platbu !!!!! nerada bych paní nazvala zlodějkou!!!!!! :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( to se mě tu ještě nestalo (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Natálie R. (natalka86) ID 335138 (upraveno 19. 4. 2012, 9:19)
Nemohu v žádném případě tuto maminku doporučit (N) (N) (N) (N) (N) koukám,že jsem už desátá se stejným problémem,stav neodpovídá popisu.
Před týdnem jsem si objednala tepláčky Next-Text inzerátu zněl: Nošené,ale neprodřené,bez žmolků.Barvička už možná není 100% ale stále jsou hezké.
Sice jsem je chtěla jen do školky,nicméně když mi přišli byli na nich nejspíš obarvené světlounce fialové mapy a po celých tepláčcích, takže ani do té školky bych je dceři nedala, slušně jsem paní napsala,že je chci vrátit,nesouhlasila a na další maily nereagovala,nezdá se mi toto jako férové jednání
Tepláčky jsem včera odeslala a čekám na vrácení platby
ODPOVĚDĚT
Anna G. (Anička) ID 12336 , mimibazar.cz/annag (20. 4. 2012, 9:26)
Vážená paní Natálie, tepláčky před chvilkou dorazily, takže jste je odesílala včera 19.4., ne den před tím, jak zde nepravdivě uvádíte. Toto hodnocení bylo naprosto zbytečné a bezvýznamné, protože platbu bych Vám, za zboží se kterým nejste spokojená, vrátila i tak. Být Vámi, tak se nejdříve pozastavím nad vlastním stylem vyjadřování a komunikace, a teprve poté negativně hodnotím.
ODPOVĚDĚT
Natálie R. (natalka86) ID 335138 (20. 4. 2012, 12:03)
Prosim vás, chytáte mě tady za slůvka,ale sama jste udělala nejednu chybu. Psala jsem vám ne jednou,že je vracím a peníze chci zpět, žádná reakce z vaši strany nebyla,že by jste měla snahu mi peníze poslat. Chtěla jsem vaši adresu protože jsem obálku omylem vyhodila a nechalasi jinou místo ní a odpověď žádná,nakonec jsem ji vlastní snahou zjískala abych vám ty poškozené tepláčky mohla vrátit a jestli jsem je poslala 18. nebo 19. je snad naprosto nepodstatné *
ODPOVĚDĚT
Anna G. (Anička) ID 12336 , mimibazar.cz/annag (20. 4. 2012, 15:09)
Adresu jsem Vám posílala obratem, ale to je nepodstatné. Asi jste ji získala zpět z vyhozeného balíčku, že.. Chápu, že pokud má někdo potřebu řešit nesrovnalosti takto, nemá cenu se nad tím pozastavovat. Platbu jsem Vám odeslala zpět a věřím, že je to poslední komunikace, kterou mezi sebou máme.
ODPOVĚDĚT
Natálie R. (natalka86) ID 335138 (upraveno 2. 5. 2012, 14:56)
.
ODPOVĚDĚT
Anna G. (Anička) ID 12336 , mimibazar.cz/annag (1. 5. 2012, 7:28)
Váš styl komunikace hovoří opravdu za vše.. :-$ :-$ :-$
ODPOVĚDĚT
Václava M. (Vendulinka) ID 9698 , mimibazar.cz/vendulinka (21. 12. 2011, 14:54)
(N) (N) (N) Nedoporučuji, jako nakupující jste totálně nespolehlivá, velice málo komunikujete a pokud ano, tak jen slibujete. Negativ je především za nevyzvednuté zboží, které jsem pro Vás na své náklady zajistila a 3 týdny Vám ho tady držím. +o(
ODPOVĚDĚT
Anna G. (Anička) ID 12336 , mimibazar.cz/annag (23. 12. 2011, 8:49)
Nezlobte se, ale když jsem si od Vás objednávala zboží, nebylo nikde uvedeno, že ho nemáte skladem a musíte teprve objednat. Pokud byste ho skladem měla, chtěla jsem si přece zboží vyzvednout hned druhý den po objednání. Následně jste mi napsala, že možnost převzetí je pouze ve středu. Nemyslím si, že je chyba na mé straně, ale v komunikaci.
ODPOVĚDĚT
Václava M. (Vendulinka) ID 9698 , mimibazar.cz/vendulinka (23. 12. 2011, 15:36)
Teda, vy jste úžasná, jak lžete. Psala jsem Vám hned, že zboží musím vyzvednout, a že Vás prosím, ať mi to ještě potvrdíte, že s Vámi mám počítat, což jste učinila. objednávka byla 1.12. a pro zboží jste si chtěla přijet v pondělí 5.12., ale to jsme dělali Mikuláše a opravdu jsem na Vás neměla bohužel čas.Napsala jsem Vám několik termínů na vyzvednutí, Vy jste mohla jen dopoledne, a to já jsem v práci (kromě té středy).
ODPOVĚDĚT
Václava M. (Vendulinka) ID 9698 , mimibazar.cz/vendulinka (23. 12. 2011, 15:39)
Naposledy minulý čtvrtek jste mi napsala, že poprosíte kamarádku, aby se tady stavila, ale nejpozději že zboží vyzvednete ve středu 21.12. Měla jste na mne i telefon, ale už jste se vůbec neozvala. Vaše hodnocení i níže svědčí o Vaší spolehlivosti. Všechno je o komunikaci a stačilo jen napsat, že třeba rušíte objednávku.
ODPOVĚDĚT
Gabriela S. (Gabetka) ID 147248 , mimibazar.cz/gabetka (26. 11. 2011, 8:16)
Přesně před měsícem jsem dostala písemný slib, že mi vrátíte peníze za Noddyho, kterého jste mi neposlala, Dva měsíce tedy trvá naše komunikace přes maily a i přes mé upozornění, že budu psát negativní hodnocení, nemám dnes ani peníze ani hračku. Ještě nikdy jsem nemusela takové hodnocení psát, mrzí mne to, ale ještě víc mně mrzí, že jsem zrovna na MMB natrefila na podvodnici. Gábina
ODPOVĚDĚT
Anna G. (Anička) ID 12336 , mimibazar.cz/annag (26. 11. 2011, 12:06)
Dobrý den, v týdnu jsem Vám psala mail, že platba odešla v pořádku, mrzí mě, že ji na kontě ještě nemáte, přepošlu Vám kopii transakce.
ODPOVĚDĚT
Eliška D. (elakukula) ID 82167 (14. 11. 2011, 8:09)
S paní Annou je strašná komunikace, neodpovídá na maily, víc jak tři týdny čekám na vestičku.
ODPOVĚDĚT
Anna G. (Anička) ID 12336 , mimibazar.cz/annag (17. 11. 2011, 13:27)
Dobrý den, paní Eliško. Já se Vám samozřejmě moc omlouvám za tento problematický obchod. Dostala jsem se do velmi těžké životní situace a nebyla jsem schopna řešit jakékoli záležitosti. Na negativní hodnocení máte samozřejmě právo, chápu Vaše rozhořčení. Balíček Vám mohu odeslat hned v pondělí, nebo Vám obratem vrátím platbu, záleží na Vašem rozhodnutí. Děkuji Vám za pochopení a ještě jednou se omlouvám.
ODPOVĚDĚT
Eliška D. (elakukula) ID 82167 (24. 11. 2011, 22:40)
Dobrý den, pošlete mě prosím vestičku. Eliška
ODPOVĚDĚT
Anna G. (Anička) ID 12336 , mimibazar.cz/annag (29. 11. 2011, 7:19)
Dobrý den, Eliško. Balíček je odeslaný i s dárkem navíc za čekání. Děkuji a prosím o info až dorazí.
ODPOVĚDĚT
natalie k. (mamka18) ID 86050 , mimibazar.cz/mamka18 (24. 10. 2011, 19:19)
Čekam vic než 2 tydny na parfem,pani nereaguje na vzkazy a na emaily!!!!
ODPOVĚDĚT
Anna G. (Anička) ID 12336 , mimibazar.cz/annag (17. 11. 2011, 13:29)
Dobrý den, již jsem Vás mailem kontaktovala. Samozřejmě Vám ihned vrátím platbu. Omlouvám se za tuto situaci, z důvodu náročné životní situace jsem nebyla schopna komunikovat. Děkuji za pochopení a ještě jednou se Vám velmi omlouvám za tento obchod.
ODPOVĚDĚT
Marcela P. (Bejina) ID 40982 , mimibazar.cz/bejina (22. 9. 2011, 12:56)
Poprvé píšu negativní hodnocení ,ale bohužel , nebaví mě neustále dohadování s paní, u které jsem koupila boty, které se mi líbily , ale stélka byla menší ...
Když jsem paní napsala ..chtěla foto , poslala jsem foto . chtěla at rozhodnou admini ,.paní poslala adminům a taktéž jsem udělala i já ...admini napsali ,že souhlasí semnou a že stélka je menší a že pokud je bota č . 26 cm ..nemůže být vnitřní stélka 17 cm ..paní neustále nevěří
ODPOVĚDĚT
Marcela P. (Bejina) ID 40982 , mimibazar.cz/bejina (22. 9. 2011, 13:00)
nebaví mě pořád se hádat po mailech , boty si nechám , člověk přišel o víc peněz v životě a moje nervy na toto nejsou ... a tímto je náš obchod uzavřený ...
ODPOVĚDĚT
Anna G. (Anička) ID 12336 , mimibazar.cz/annag (22. 9. 2011, 13:07)
Mně se podpora mimibazaru vyjádřila takto: Dobrý den,ať paní změří boty uvnitř ještě jednou a pevným metrem.S pozdravem Mertová. Toto jsem Vám také přeposlala, Vy jste odmítla. Bota odpovídá velikosti 28, to bylo uvedeno v inzerátu a i my jsme ji tak nosily, fotila jsem Vám tu samou ve vel. 24 a viděla jste, že ta má stélku 15 cm.
ODPOVĚDĚT
Marcela P. (Bejina) ID 40982 , mimibazar.cz/bejina (22. 9. 2011, 13:09)
,-)Vy si ze mě opravdu děláte srandu , že jo ,-) Na botě je napsáno 26 !! Prosím vás, už to neřešte ...Tak asi admini píši každému něco jiného ..vid´te (H) Jak jsem napsala .. obchod uzavřen (F)Víc se k tomu vyjadřovat nebudu ...
ODPOVĚDĚT
Anna G. (Anička) ID 12336 , mimibazar.cz/annag (22. 9. 2011, 13:40)
Prosím Vás, co bylo uvedeno v inzerátu? Že botičky jsou vel. 26, ale že odpovídají 28. Psala jsem Vám o těch samých botách ve vel. 24. Prosím čtěte pozorně. A já jsem žádný mail, co poslali admini Vám, nečetla.
ODPOVĚDĚT
Monika Z. (Monijor) ID 20639 , mimibazar.cz/monijor (15. 9. 2010, 22:00)
Chtěla bych upozornit všechny, že tato paní mi poslala tašku na kočárek zničenou a neodpovídající ceně. Vzala jí zpět bez problémů, avšak od března do dneška nebyla schopná poslat korunky ani po opakovaných výzvách. Výmluvy typu poslala jsem je na jiný účet..., a nyní nereaguje ani na mejlíky ani na vzkazy. Tašku prodala se sníženou cenou. Opravdu Vám moc děkuji (6) , protože pro maminku na mateřské je 900 Kč opravdu hodně. Snad se nenapálí i jiní. Monika
ODPOVĚDĚT
Anna G. (Anička) ID 12336 , mimibazar.cz/annag (16. 9. 2010, 7:42)
Dobrý den, Moniko. Bohužel já mám svědomí čisté, je pravda, že při prvním vrácení jsem spletla číslo účtu a platba se mi vrátila, čehož jsem si všimla až po Vašem upozornění, ovšem obratem jsem Vám platbu poslala a Vy jste se ozvala téměř po třech měsících, že Vám platba nedorazila. Nezlobte se, ale na Vaše e-maily nereaguji, protože už nevím co na ně psát. ID transakce i datum odeslání jsem zaslala, tak již nevím co víc..
ODPOVĚDĚT
Monika Z. (Monijor) ID 20639 , mimibazar.cz/monijor (16. 9. 2010, 22:56)
Ještě na konci června jste se strašně omlouvala, my odjely na celý červenec mimo domov a když jsem se vrátila a 8. srpna mi dorazil výpis a opět tam nebyly korunky, tak jsem vám psala a chtěla vědět aspoň kdy jste to posílala , kolik a kam, bohužel jste mi nebyla schopná odpovědět, proto jsem vám zasílala i výpisy na důkaz a nic. Proto jsem volala na správu MMB, kde mi poradily toto, než to začnou řešit. Nikdy jsem od vás nedostala jediné číslo nebo datum. Mon
ODPOVĚDĚT
Anna G. (Anička) ID 12336 , mimibazar.cz/annag (17. 9. 2010, 7:34)
Nezlobte se na mě, ale Vy jste se mi třikrát ozvala pokaždé po dvou měsících což svědčí o tom, že jste neměla tak velkou potřebu něco řešit. Přijde mi trapné se tady takto rozepisovat, problém s obchodováním na MMB jsem nikdy neměla, pokud bych chtěla dělat problémy odmítla bych Vám zboží vrátit zpět. Já jsem ho vzala bez problémů a platbu Vám vrátila včetně Vašeho poštovného! Tím pro mě tato konverzace končí, prosím zkontrolujte si řádně platby
ODPOVĚDĚT
Anna G. (Anička) ID 12336 , mimibazar.cz/annag (17. 9. 2010, 7:36)
na svém účtu nebo se ozvěte zase za dva měsíce jak to máte ve zvyku. Já doufám, že všechny mé obchůdky jako doposud budou probíhat bez problémů a že to Vaše hodnocení je opravdu vyjímečné. Pokud vím, naposledy jste své vyhrůžné vzkazy psala během července, kdy jste uváděla, že čekáte do konce sprna a potom mi vyčiníte a opět jste se ozvala kdy.. Nezlobte se, přijde mi to celé směšné.
ODPOVĚDĚT
Monika Z. (Monijor) ID 20639 , mimibazar.cz/monijor (17. 9. 2010, 21:30)
I mě to přijde trapné, to je to jediné, v čem se shodneme. Ozývám se vždy po měsíci, protože naivně a jako blbec čekám na stále další výpisy a doufám, že tam konečně bude platba. Já vám poslala výpisy jako důkaz, i telefonní číslo, jen vy nejste schopná poslat ani číslo transakce, ani kdy a kam jste koruny opět poslala. Proto toto po vás požaduji. Myslím, ž kdyby jste byla na mém místě, tak by jste se taky domáhala svých 890,- korun. Monika
ODPOVĚDĚT
Anna G. (Anička) ID 12336 , mimibazar.cz/annag (18. 9. 2010, 13:55)
Právě jsem administrátorovi zaslala kopii bankovního výpisu a Vy mi sem prosím přestaňte psát tyto sáhodlouhé texty, myslím, že k takovýmto rozhovorům prostor pro hodnocení neslouží.
ODPOVĚDĚT
Monika Z. (Monijor) ID 20639 , mimibazar.cz/monijor (18. 9. 2010, 22:58)
jasně, není problém, kdyby jste komunikovala přes mejl, tak se to nemuselo řešit tady. Monika
ODPOVĚDĚT
Monika Z. (Monijor) ID 20639 , mimibazar.cz/monijor (17. 9. 2010, 21:38)
jo a jen tak mimochodem v červnu jste se trašně omlouvala, že je pošlete, po dalším výpisu jsem psala že už mi došla trpělivost a že to nahlásím správě MMB a že čekám do konce srpna. 10. září chodí výpis za srpen a opět nic. Proto se vždy ozývám až po výpisu. Volat stále do banky od března už jsem totiž dávno vzdala. Pokud jste platbu provedla, tak se nemáte za co stydět a klidně mi můžete odpovědět na dotazy, které z vás již od března páčím.
ODPOVĚDĚT
Monika Z. (Monijor) ID 20639 , mimibazar.cz/monijor (17. 9. 2010, 21:42)
a podle kterých by to šlo dohledat. V bance slyším stále stejné bohužel, tato platba nikdy neproběhla. Když by jste byla ochotna komunikovat přes telefon nebo mejlík, nemuselo se to rozebírat tady..
ODPOVĚDĚT
Jitka N. (JKlara) ID 246561 , mimibazar.cz/jklara (10. 3. 2010, 14:18)
Děkuji za pozitivní hodnocení, ale já nemůžu jinak. Přestože jste v inzerátu psala perfektní stav, souprava dorazila sice bez děr, ale místo sladce růžové, byla samý zapraný černý chlup. Vaše vysvětlení bylo, že to nepovažujete za vadu, proto jste to neuvedla. Hodnocení píšu protože vím, že prodáváte další soupravu Adidas a jak jste v mailu sama přiznala, taky samý černý chlup a přesto znovu píšete v inzerátu 100% stav, což je od Vás nefér. Jitka
ODPOVĚDĚT
Anna G. (Anička) ID 12336 , mimibazar.cz/annag (10. 3. 2010, 21:41)
Jitko, bohužel jsem se Vám snažila vysvětlit, proč nepovažuji Vaši reklamaci za opodstatněnou. Koupila jste si ode mě SEMIŠOVOU světle růžovou soupravu. Bohužel se na tento materiál chloupky chytají, ale to přeci není vada prodávané věci. Navíc jste mě požádala při objednávce o slevu a já jsem Vám vyšla vstříc. Nejdřív jste mi reklamovala soupravu Vy, potom mi přišel SPAM od Vaší údajné sestry pro kterou souprava byla a když ani s tímto jste neuspěla,
ODPOVĚDĚT
Anna G. (Anička) ID 12336 , mimibazar.cz/annag (10. 3. 2010, 21:42)
, napsala jste, že jsou na tepláčkách flíčky. Opravdu již nevím co víc dodat. Je mi líto.. Určitě dokáži uznat pokud přehlédnu vadu, ale v tomto případě prostě ne.
ODPOVĚDĚT
Jitka N. (JKlara) ID 246561 , mimibazar.cz/jklara (upraveno 14. 5. 2010, 9:55)
Aničko, moje údajná sestra, není údajná, ale s tou to nemá nic společného. Vadí mi, že v inzerátu nebylo napsáno, že jde o semišovou soupravu a už vůbec ne plnou černých chloupků, ale že tam stálo perfektní stav. Flíčky mi ani tolik nevadí, Vy jste je možná ani vidět nemohla, protože byly pod nánosem chlupů. Ale už to nechci rozebírat, zaplatila jsem přes 100 za vyčištění a nechci to řešit. Jen prosím, nepiště u druhé soupravy 100% stav. Jitka
ODPOVĚDĚT
Anna G. (Anička) ID 12336 , mimibazar.cz/annag (19. 3. 2010, 10:07)
Jitko, že jsou flíčky na soupravě jste si všimla až po třech dnech, kdy jste jí měla doma a já Vám nechtěla uznat reklamaci na chloupky. Prosím už toho nechme, přijde mi to celé směšné.
ODPOVĚDĚT
Ivona K. (iwicek) ID 173162 (30. 5. 2009, 17:49)
Dobrý den,
v pátek dorazil (G) s mikinou Next. Mikina měla být pro moji švagrovou. Po rozbalení balíčku stav mikiny neodpovídal popisu, obrázku, natož tak ceně :-@ (6). Mikina byla strašně předražená, odpovídala tak 50 Kč a ne 250 Kč :-@ (6). V podmínkách prodeje je možnost vrátit zboží po domluvě s prodávající. Ta nebyla ochotná vůbec se mnou jednat (palice) :-#.
Tuto maminku vůbec nedoporučiji (N) (N). Ivona
ODPOVĚDĚT
Anna G. (Anička) ID 12336 , mimibazar.cz/annag (upraveno 31. 5. 2009, 7:25)
Milá paní Ivono, vše bylo reálně nafoceno a stav byl popsán - kupovaná již použitá a praná. Na nápletu má žmolíky a chloupky jsou hlavně na bambulkách, rukávech a kapucce slehlé. S tímto stavem jste při koupi měla počítat. Toto je jediné negativní hodnocení, takže doufám, že je to jen výjimka, která potvrzuje pravidlo. Vy máte jediné hodnocení, Vaše stránka je bez fotografií, takže byste se měla na MMB porozhlédnout než začnete takto hodnotit.
ODPOVĚDĚT
Ivona K. (iwicek) ID 173162 (31. 5. 2009, 8:23)
Milá Anno! Já hnusné věci neprodavám, já je dávám na charitu! Tak asi proto nemám žádnou fotografii na MMB. Kdyby ta mikina nebyla pro švagrovou, tak bych si tady nikdy nic nekoupila! Preferuji nové zboží. Podle vašich cen, co uvadite mi vyjde koupit líp novou věc než šunt od Vás! (C)
ODPOVĚDĚT
Anna G. (Anička) ID 12336 , mimibazar.cz/annag (5. 6. 2009, 13:24)
Podle této Vaší reakce, ať si každý udělá úsudek sám, pro mě je náš obchod uzavřený. (hello)
ODPOVĚDĚT
Lucie S. (salimali) ID 1821 (17. 5. 2008, 15:31)
Tak musím dodat k mému hodnocení, že bylo předčasné. Po týdnu jsem telefon musela reklamovat pro softwarovou závadu. Bohužel mi to paní jaksi zapomněla říct!!! (N)
ODPOVĚDĚT
Anna G. (Anička) ID 12336 , mimibazar.cz/annag (upraveno 7. 6. 2008, 19:39)
Milá paní Lucie, jsem ráda, že jste uvedla druh závady, protože je z toho patrné, že jsem ji nemohla předpokládat. Toto hodnocení jste napsala po dvou měsících od prodeje.. Již v inzerátu bylo uvedeno, že telefon prodávám sestře, navíc jsem Vám udělala na Vaši žádost velkou slevu. Vaše jednání mě velmi mrzí, měla jste napsat hned jak se závada objevila a ne po 60-ti dnech. Také by mi přišlo serióznější, kdyby jste mě nejdřív kontaktovala a na problém upozornila, a ne že mi z ničeho nic napíšete hodnocení a já se nemám jak bránit. Z toho usuzuji, že jen ráda děláte nepříjemnosti. Více k celé záležitosti nemám co dodat a věřím, že hodnocení Vašeho typu je na mém bazárku jediné a také poslední.
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu