Anna G. (Anička) ID 12336
|
|
mimibazar.cz/annag
|
Oblast: Děčín |
Registrace: 17. 3. 2006 |
Naposledy: 16. 8. 2012, 15:25
|
Aktualizace: 14. 6. 2012, 6:40
|
|
|
|
|
|
Natálie R. (natalka86)
ID 335138
(13. 8. 2012, 22:54)
|
Jsem ráda,že se má slova vyplnila a i na Vás se dostalo Takoví lidi jako vy,tu nemají co dělat |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
katerina T. (NJUI)
ID 211991
(21. 5. 2012, 18:44)
|
Rozhodla jsem se dat nakonec neutralni hodnoceni ,nerada nekomu skodim ,ale dodani balicku po mesici neni OK ,takze neutral Katka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Natálie R. (natalka86)
ID 335138
(2. 5. 2012, 14:56)
|
Takže milá paní,opět nepíši zrovna kladné hodnocení,peníze za tepláčky NEDORAZILI Opět mě zajímá kdy mi peníze pošlete Pokud tak neučiníte do konce tohoto týdne,píši opět gativ. hodnocení |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Anna G. (Anička)
ID 12336
, mimibazar.cz/annag
(7. 5. 2012, 9:19)
|
Dobrý den, platba byla odeslána 20.4., v den kdy dorazily tepláčky zpět, na účet č. 43-7225900247/0100, 174 Kč. Opravdu nechápu Váš přístup, vidím, že psaní negativních hodnocení je Vaším koníčkem a upřímně, za šest let na MMB jsem se s někým jako Vy opravdu nesetkala. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Natálie R. (natalka86)
ID 335138
(9. 5. 2012, 22:08)
|
Tak to sotva, Projíždím to znovu 4x a nic tady od vás nemám. Vy nechápete můj přístup??? Pošlete mi flekaté tepláky a nejste schopná normálně vyřídit vrácení peněz v klidu,stojí vám 174,- za negat. hodnocení? Nejde mi ani o těch pár korun,ale o princip a vás přístup,nejsem zdaleka jediná ketrá s vámi má takovéto problémy. A ještě máte tu drzost se tu semnou dohadovat. Já poslat neodpovídající věc, tak to vrátím a dvacetkrát se budu omlouva |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Natálie R. (natalka86)
ID 335138
(22. 5. 2012, 21:42)
|
PO MĚSÍCI KONEČNĚ PŘIŠLI PENÍZE OD PANÍ,KTERÉ TVRDILA,ŽE 20.4.POSÍLALA,NA ÚČTU JE MÁM 19.5. DALŠÍ ŠPATNÉ HODNOCENÍ,NEJRADĚJI BYCH VÁM NECHALA POZASTVIT ÚČET,DOUFÁM,ŽE SE TAK BRZY STANE. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Radka L. (SamaRada)
ID 235918
, mimibazar.cz/samarada
(1. 3. 2011, 9:52)
|
Opravdu děkuji za hodnocení, jen mě překvapilo, že nedokážete týden poslat peníze za závaznou objednávku a ještě to budete svádět na mě. Jednala jsem s Vámi slušně a navrhla i jiné řešení. Místo odpovědi jsem od Vás dostala hodnocení. Děkuji, snad je Vám líp. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Anna G. (Anička)
ID 12336
, mimibazar.cz/annag
(1. 3. 2011, 9:59)
|
Radko, bohužel jsem se snažila nejméně desetkrát zadat platbu s číslem účtu, které jste mi poslala s instrukcemi k platbě, neúspěšně. Stále mě příkaz odkazoval na chybné číslo účtu. Snažila jsem se to s Vámi řešit, zkoušela mi platbu zaslat i sestra, také to nešlo. Požádala jsem Vás proto o zaslání balíčku na dobírku, jiné schůdnější řešení mě nenapadlo. To jste odmítla. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Radka L. (SamaRada)
ID 235918
, mimibazar.cz/samarada
(1. 3. 2011, 10:06)
|
Je divné, že to nejde pouze Vám a Vaší sestře Ale nebudu to řesit, kdyby jste si přečetla mé podmínky prodeje, tak by jste věděla, že na dobírku nezasílám a rozhodně nejsem jediná!!! Pokud toto považujete za neochotu, je to Váš názor. Nabídla jsem jiné řešení, na které jste ani nereagovala a hned si ulevila v mém hodnocení. No nic, jednou to přijít muselo. Mějte se pěkně. Radka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Anna G. (Anička)
ID 12336
, mimibazar.cz/annag
(1. 3. 2011, 10:05)
|
Vaše navržené řešení bylo, že Vám mám zaslat peníze složenkou na Vaši adresu, což mi zaprvé přijde zbytečné, proč platit za složenku, když mi můžete balíček zaslat na dobírku, sice se tím poštovné zvedne, ale je to mnohem rychlejší než cesta na poštu, než Vám složenka přijde a balíček odešlete. Slušně jsem Vás požádala o zaslání na dobírku, vzhledem k počtu mého hodnocení jste neměla nejmenší důvod odmítnout. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Eva G. (EvikG)
ID 315359
, mimibazar.cz/evikg
(1. 3. 2011, 10:15)
|
Dobrý den Radko, musím reagovat na toto hodnocení týkající se nepřevedené platby. Nepřijde mi férové obviňovat uživatelku, že nebyla schopna platbu přeposlat, i když na její straně chyba nevznikla. Pokud jste nikdy s platbami ve prospěch Vašeho účtu neměla problém, tak mi určitě ráda vysvětlíte, jak je možné, že po zadání Vašeho č. ú. do platebního příkazu, banka reaguje touto odpovědí: "Ve formuláři se vyskytla chyba, opravte ji a odešlete později |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Eva G. (EvikG)
ID 315359
, mimibazar.cz/evikg
(1. 3. 2011, 10:19)
|
opravte a odešlete později: Chybné číslo účtu. Jelikož Vás uživatelka několikrát o tomto problému informovala, přijde mi nemístné takto hodnotit maminku, která má přes 320 spokojených zákaznic |
ODPOVĚDĚT
|