Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Martina Mazurová (Marťásek2) ID 124244

Martina Mazurová (Marťásek2) ID 124244
mimibazar.cz/martasek2
Oblast: Opava
Telefon: 608265486
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 3. 4. 2008
Naposledy: 2. 11. 2019, 1:00
Aktualizace: 22. 8. 2019, 10:43
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 473
VŠECHNY FOTOGRAFIE 141
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
PROSÍM ČTĚTE - na veškeré dotazy odpovídáme téměř ihned, bohužel se někdy naše odpovědi dostanou do spamů, nakoukněte prosím také tam.
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 4 negativních hodnocení
Kateřina B. (katerina8255) ID 135207 , mimibazar.cz/katerina8255 (3. 8. 2017, 11:09)
Bohužel nedoporučuji +o( +o( +o( +o( patrová postel bílá nám přišla v hrozném stavu oloupaný lak skoro na každém dřeve, museli jsme postel vrátit přišla jsem tak o 390kč a postele jsem musela koupit jinde :-@ :-@ :-@ :-@ NEDOPORUCUJI
ODPOVĚDĚT
Anna M. (09Eli) ID 427780 (1. 9. 2016, 9:47)
Psali jsme dotazy já i syn, bohužel bez odpovědi, takže rušíme naše dotazy na patrové postele, kupujeme jinde. Ann
ODPOVĚDĚT
Martina Mazurová (Marťásek2) ID 124244 , mimibazar.cz/martasek2 (1. 9. 2016, 11:46)
Dobrý den, paní Anno, na Vaše dotazy jsme Vám odpovídali obratem, psala jste poté, že se ozvete koncem srpna. Ano, v těchto dnech jsme měli dovolenou a omezen přístup na internet, ovšem na telefonu jsme byli nepřetržitě, včetně víkendů !!! S pozdravem Mazurová
ODPOVĚDĚT
Zuzana P. (Ejmule) ID 398845 , mimibazar.cz/ejmule (upraveno 19. 1. 2016, 10:33)
Dobrý večer,mohu Vás poprosit k vyjádření reklamace? Volala jsem s Vámi hned v den kdy postele došly,což bylo před Vánoci,že je tam problém s nejkratší části,která má držet zábranu. Info jsem po domluvě s Vámi,nafotila a poslala na mail. Bohužel nereagujete. Stále trvám na reklamaci. A dnes mi vypínáte mobil?! Děkuji za odpověď a vyřešení. Pantáková
ODPOVĚDĚT
Tomáš M. (Babypostele) ID 407239 , mimibazar.cz/babypostele (19. 1. 2016, 20:13)
Dobrý den,paní Pantáková, Vaši reklamaci zábrany jsme vám potvrdili a čekáme na dodání z výroby.Že sjednáme nápravu jsem vám samozřejmě potvrdila i telefonicky, fotografii jsem předala výrobci.Novou koncovku zábranky obdržíme zítra a obratem poštou odešleme.Telefony nevypínáme ani večer,ani o víkendech!Na dořešení reklamace máme ze zákona 30.dní, i přes všechny pracovní omezení dodavatelů / Vánoční svátky,inventury/ bude termín dodržen.Mazurová
ODPOVĚDĚT
Zuzana P. (Ejmule) ID 398845 , mimibazar.cz/ejmule (24. 1. 2016, 18:02)
Potvrdili kde? Myslíte jen to po tel domluvě? To bylo fajn,ale do telefonu mohu navykládat cokoliv. Na žádný z e-mailů nic nepřišlo dodnes! Bohatě mi stačilo po telefonické domluvě s Vámi a poslání fotografií potvrzení přijetí k řešení e-mailem,sms. Dodnes od 23.12. žádná odpověď nepřišla! Na toto číslo 608265486 jsem volala čtyřikrát,po dlouhém vyzvánění mi byl telefon pokaždé vypnut(volaný účastník je nedostupný)! Také jsem Vám psala sms v ten s
ODPOVĚDĚT
Martina Mazurová (Marťásek2) ID 124244 , mimibazar.cz/martasek2 (26. 1. 2016, 11:56)
Do telefonu nevykládáme cokoliv, v telefonu jsem Vám řešení reklamace potvrdila a to platí. Koncovku zábranky jsme Vám minulý týden odeslali. Co se týče telefonu, pokud byl nedostupný v době vašeho volání, neznamená, že vám hovory někdo odmítá. Vaše reklamace byla dodáním dílu dořešena. S přáním pěkných dní, Mazurová
ODPOVĚDĚT
Zuzana P. (Ejmule) ID 398845 , mimibazar.cz/ejmule (28. 1. 2016, 9:54)
V době volání telefon vyzváněl a po chvíli zvonění byl vypnut. Na podruhé to samé...a čtyřikrát dokola. Na sms také žádná odpověď. Při objednání jste reagovala ještě v ten den na e-maily a při reklamaci jednání na bodu mrazu. Škoda. Nový kus přišel,doufám,že bude pasovat lépe.
ODPOVĚDĚT
Zuzana P. (Ejmule) ID 398845 , mimibazar.cz/ejmule (1. 2. 2016, 19:01)
Paní Mazurová,náhradní díl jsem rozbalila a nasadila,ovšem také nepasuje. Nevím podle čeho je otvor vyřezáván,ale je tam stejný problém a to že je velký a tím pádem se celá zábrana viklá. Na jedné z postelí pasuje přesně a na druhé posteli je opět velký.
ODPOVĚDĚT
Hana K. (HančaK24) ID 252990 (30. 1. 2014, 10:06)
Dobrý den,
zásilka dorazila v pořádku, po rozbalení jsme zjistili díru na potahu. Odeslala jsem e-mail, na který nikdo nereaguje, ani na telefon jak paní Mazurová , tak pan Mazur. . Postele vcelku dobré, komunikace špatná,
hlavně, aby byl obchod a na případné problémy nejsou připraveni.¨a zkrátka je neřeší.
S pozdravem Hana Kulová
(N) (N)
ODPOVĚDĚT
Martina Mazurová (Marťásek2) ID 124244 , mimibazar.cz/martasek2 (30. 1. 2014, 10:50)
Dobrý den, paní Kulová, bohužel žádný email o reklamaci jsme od vás neobdrželi, obratem bychom vše řešili. Není pravda, že se o naše klienty po uzavření obchodu nestaráme. Všechny jejich požadavky a samozřejmě i případné reklamace vždy řešíme. Vždy se snažíme o maxim. spokojennost klientů a ani u Vás tomu není jinak. Poprosím Vás o bližší informace, na kterém z potahu matrací je vada ( její rozměr ), zašleme Vám obratem nový. Předem děkuji a pře
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu