Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Renáta S. (meda-beda) ID 13497

Renáta S. (meda-beda) ID 13497
mimibazar.cz/meda-beda
Oblast: Most
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 5. 4. 2006
Naposledy: 26. 1. 2023, 10:20
Aktualizace: 21. 8. 2022, 8:35
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 895
VŠECHNY FOTOGRAFIE 57
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 5 negativních hodnocení
Alžběta W. (bet257) ID 506218 (30. 11. 2016, 18:43)
Kupovala jsme od paní balík dětských vláčků za 1000kč - vše popisovala a potvrzovala jako funkční. Dost věcí bylo zničených (chybějící dvířka stanice, upadlé magnetky, několikery lepené lamající se koleje, špatný kontakt u sirény) a hlavně - k velkému zklamání syna - mašinky s motorkem na baterky byly nefunkční. Cenné věci z balíku tedy na vyhození. Po pokusech o opravu jsem paní kontaktovala a odmítá se o tom bavit. Za nás bohužel negativní zkušenos
ODPOVĚDĚT
Renáta S. (meda-beda) ID 13497 , mimibazar.cz/meda-beda (upraveno 3. 12. 2016, 10:11)
Paní, ale zapomněla napsat, že jsem jí balík odeslala 15. září a teprve dneska 30.listopadu mi psala o závadách. Před odesláním jsem vše vyzkoušela a zkontrolovala a vše bylo v pořádku. Po 2,5 měsících to opravdu nebudu řešit.
ODPOVĚDĚT
romana s. (struginka) ID 256120 , mimibazar.cz/struginka (6. 2. 2015, 10:39)
:-| bohužel negativní zkušenost s prodávající, na dotaz o stavu zboží - bez reakce, na dotaz, zda zboží ještě k prodeji - bet reakce, nevím kde je problém, zda mezi doručení infa na MMB. S prodávající spokojená nejsem. Struhařová :-|
ODPOVĚDĚT
Šárka H. (HLOUSA) ID 21706 , mimibazar.cz/saryk (10. 11. 2011, 8:45)
BOHUŽEL MUSÍM UDĚLIT NEGATIVNÍ HODNOCENÍ ZA NEODEBRANÉ OBJ.ZBOŽÍ!...... Šárka H.

PS: NIKOHO K NÁKUPU NENUTÍM, ALE POKUD SI JIŽ OBJ.PAK JE TAKÉ VHODNÉ ZBOŽÍ UHRADIT A ZBYTEČNĚ NEMAŘIT DALŠÍ OBCHOD! :-( :-( :-(
ODPOVĚDĚT
Renáta S. (meda-beda) ID 13497 , mimibazar.cz/meda-beda (10. 11. 2011, 11:45)
Dobrý den, klikla jsem si u vás v albu na kalhoty ( závazně jsem u vás nic neobjednala )a odjela jsem mimo domov.Na kalhoty jsem úplně zapomněla. A vy jste se ozvala až po 14 dnech a ty výhrůžky v emailu se mi také nelíbily. Když jste mé album sledovala každý den, Proč jste se neozvala dříve? Album aktualizovala sestra a ta o ničem nevěděla.
ODPOVĚDĚT
Šárka H. (HLOUSA) ID 21706 , mimibazar.cz/saryk (10. 11. 2011, 15:20)
Co to tady píšete za nesmysly? A jakým právem jste mi udělila negativ? Jdu vše řešit s adminy!...... Šárka H.
ODPOVĚDĚT
Mirka E. (slunečnice11) ID 43113 (5. 1. 2011, 17:45)
moc děkuji za obchod,koupila jsem si kolotoč nad postýlku který se seká, chtěla jsem ho vrátit ale paní mi navrhuje zaslat kolotoč, takže nebudu mít vlastně nic, ani peníze ani kolotoč.narazila jsem na mou důvěřivost a nevyzkoušela ho ihned až pod stromečkem, fakt moc díky
ODPOVĚDĚT
Renáta S. (meda-beda) ID 13497 , mimibazar.cz/meda-beda (5. 1. 2011, 19:08)
Vy si ze mě děláte srandu.JÁ JSEM VÁM ODESLALA PLNĚ FUNKČNÍ KOLOTOČ . Obdržela jste ho 17.12 a teprve 27.12 jste se ozvala, že nefunguje. Nejprve jste tvrdila, že je ,, vyčvachtaná tyč“ potom najednou tyč byla v pořádku a kolotoč se začal sekat a hrát jen chvilku. NABÍDLA JSEM VÁM AŤ KOLOTOČ ZAŠLETE ZPĚT, ŽE HO CHCI VIDĚT, ALE VY HO ODMÍTÁ TE ZASLAT ZPĚT. TAK JAK TO MÁM ASI POSOUDIT.
ODPOVĚDĚT
Mirka E. (slunečnice11) ID 43113 (6. 1. 2011, 7:14)
tyč jsem nenapsala že je ok, je celý nahnutý nad miminko takže asi v pořádku není ale je tam něco uvnitř za co se kolotoč seká takže jsem tam zádrhele dva.chcete poslat kolotoč zpět, ale kde já mám nějakou jistotu? co budu mít v ruce? ani kolotoč ani peníze, nic.chtěla jsem kolotoč vrátit a není možné......chtěla bych vidět jak by jste něco vracela bez peněz a bez ničeho.hlavně mě dávat negativ a za co? co já jsem udělala? důvěřovala vám? aha
ODPOVĚDĚT
Renáta S. (meda-beda) ID 13497 , mimibazar.cz/meda-beda (6. 1. 2011, 12:18)
Mám vám poslat emaily, které jste mi psala. Tam je jasně napsáno přítel na to koukal ta tyč je vyčvachtaná. Neustále uvádíte, nějaké důvody proč jste kolotoč nemohla zkontrolovat.A že jsem vám neumožnila vrácení kolotoče, že se bojíte, že nebudete mít nic v ruce.To přece není žádná pravda, několikrát jsem vám to nabízela. Chtěla jsem prostě vidět v jakém je stavu kolotoč Vždy když něco reklamujete tak první dáváte zboží a teprve potom se postupuj
ODPOVĚDĚT
Mirka E. (slunečnice11) ID 43113 (6. 1. 2011, 15:30)
cože??? jj přítel se na to díval ale pod ten plast zespodu co je lampička se dostat nedá a zničit to? to nemá význam.Tyč máme podloženou aby byla doroviny a kolotoč se točí a seká se, i tak se malej na něj kouká,nedá se nic dělat.hledám důvody proč jsem ho nemohla zkontrolovat? odvezla jsem ho mamce a ta stejně jako já důvěřovala a prostě jsme to nechali až pod stromeček, je to tak divný pochopit že to byl dárek? asi jo.bohužel nenadělám nic, domluvit se ned
ODPOVĚDĚT
Renáta S. (meda-beda) ID 13497 , mimibazar.cz/meda-beda (6. 1. 2011, 20:22)
JÁ JSEM VÁM ODESLALA PLNĚ FUNKČNÍ KOLOTOČ. VY MY PÍŠETE O VADÁCH A PŘITOM JSTE NĚKOLIKRÁT ODMÍTLA MOJI NABÍDKU NA VRÁCENÍ KOLOTOČE. AŤ SI KAŽDÝ UDĚLÁ OBRÁZEK SÁM. TÍM TO PRO MĚ SKONČILO.
ODPOVĚDĚT
Mirka E. (slunečnice11) ID 43113 (7. 1. 2011, 9:51)
já fakt nechci nic posílat bez ničeho,nebudu mít nic v ruce.zase mě musíte maličko pochopit.jj pro mě to taky končí, koupila jsem si kolotoč s vadama a akorát mě to mrzí, doplatila jsem na důvěřivost....o tomhle ať si taky udělá obrázek jakýkoliv sám.... +o( +o( +o(
ODPOVĚDĚT
Eva P. (evinap) ID 118709 (24. 7. 2008, 8:20)
Bohužel musím napsat paní Renatě negativní hodnocení. (N)
Koupila jsem tříkolku, která měla sjeté jedno zadní kolo a při jízdě se protáčí, takže syn šlape na místě. Tříkolku jsme proto odstavili.
Paní Renata na žádnou vadu neupozornila. Teď mě akorát mrzí, že jsem raději nekoupila novou tříkolku, která nám mohla v pohodě sloužit a vyhodila zbytečné peníze :-S
ODPOVĚDĚT
Renáta S. (meda-beda) ID 13497 , mimibazar.cz/meda-beda (24. 7. 2008, 15:21)
Bohužel, mě mrzí, že píšete negativní hodnocení až po14 -dnech. A hned jste se semnou nedomluvila,( že chcete např. vrátit peníze), když jste nebyla spokojená. Zájemců na tříkolku bylo několik.Ale po tolika dnech vám jí zpátky brát nebudu.
ODPOVĚDĚT
Eva P. (evinap) ID 118709 (25. 7. 2008, 14:06)
Psala jsem Vám e-mail hned druhý den, jaké má tříkolka závady. Včera jsem Vám ho přeposlala, ale na na maily vůbec nereagujete. Dnes jsem objevila na netu tu samou tříkolku bez sedla, která má na všech kolech gumové pásy - můžete se podívat sama na inzerenta zabicka2. Pokud srovnáte s fotkou Vaší tříkolky ještě před prodejem, tak sama uvidíte, že ty pásy chybí. Proč jste na to neupozornila předem? Takové jednání je dost nefér!! (6)
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu