Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Neutrální hodnocení uživatele Michaela V. (maxik-eshop) ID 14152

Michaela V. (maxik-eshop) ID 14152
Michaela Vališová
mimibazar.cz/maxikeshop
Oblast: Plzeň - město
Ověřená adresa
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 16. 4. 2006
Naposledy: 31. 7. 2021, 8:00
Aktualizace: 2. 7. 2018, 15:39
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 2839
VŠECHNY FOTOGRAFIE 538
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 neutrálních hodnocení , celkem již získala 5 neutrálních hodnocení
Radka M. (Prdˇka) ID 116080 (upraveno 28. 6. 2015, 19:59)
Dobrý den, svetřík nám dnes dorazil.
ODPOVĚDĚT
Michaela V. (maxik-eshop) ID 14152 , mimibazar.cz/maxikeshop (upraveno 29. 6. 2015, 19:10)
Dobrý den, toto se resi treba napsanim emailu a samozrejme dohodou,pokud se stane,ze jsem neco prehledla,nikdo nejsme neomylni a opravdu nechapu,z jakeho duvodu jste mne vubec nekontaktovala. A po mé zprávě peníze vrátit nechcete...
ODPOVĚDĚT
Kateřina H. (Katkahulova) ID 132310 , mimibazar.cz/katkahulova (16. 9. 2014, 20:17)
Balíček po více jak dvou měsících dorazil. Boty jsou krásné, jen ta doba dodání. Paní na mé emaily vždy reagovala, to si nemohu stěžovat, teď když už bude mokro a chladno botky ale moc neužiji. Katka
ODPOVĚDĚT
Michaela V. (maxik-eshop) ID 14152 , mimibazar.cz/maxikeshop (17. 9. 2014, 17:03)
Paní dostala podklady 15.7.,ještě téhož dne jsem na dotaz odepsala,že dodání je nejméně měsíc od objednání,které je samozřejmě až po doručení platby a pouze v mém volném týdnu-tedy 21.7.,18.8. byla paní informována o situaci,že se odeslání o 2 týdny protáhne,jelikož barva,kterou chtěla,nebyla dostupná a čekala jsem na naskladnění.Jelikož chodím do práce,odeslala jsem balík 15.9.,první den,kdy jsem měla volno,viz podmínky prodeje.
ODPOVĚDĚT
Michaela V. (maxik-eshop) ID 14152 , mimibazar.cz/maxikeshop (17. 9. 2014, 17:06)
Asi by bylo dobré si je přečíst a nepsat lži. Doba dodání překročila jen o pár dnů udávanou 45 dní lhůtu a to s předchozím upozorněním kupující. Toto hodnocení se nezakládá na pravdě,což je možné samozřejmě doložit +o(
ODPOVĚDĚT
Kateřina H. (Katkahulova) ID 132310 , mimibazar.cz/katkahulova (18. 9. 2014, 21:23)
To že se Vám zboží opozdilo, jste mi napsala až po té, co jsem Vás několikrát urgovala a bylo to až na konci srpna tudíž po Vámi udané měsíční dodací lhůtě. Také chodím do práce a snažím se své závazky plnit co nejdříve. Navíc když zaplatíte přes 2500,-Kč a na zboží čekáte dva měsíce tak to moc příjemné není. Což jistě každý pochopí. Klidně sem naší komunikaci doložím a pak ostatní mohou soudit :^), rozhodně nemám v úmyslu někoho fale
ODPOVĚDĚT
Kateřina H. (Katkahulova) ID 132310 , mimibazar.cz/katkahulova (18. 9. 2014, 21:28)
falešně obviňovat! Já peníze poslala ihned a kdybyste objednala zboží hned a ne s dvou týdenním spožděním možná by také dorazilo rychleji. Což jsem se však dozvěděla až když jsem Vás několikrát urgovala. Po měsíci jste mi napsala, že na zboží čekáte a že jste ho objednala o 14dní později než došla platba! Myslím, že o tom jste mohla také informovat hned!
ODPOVĚDĚT
Kateřina H. (Katkahulova) ID 132310 , mimibazar.cz/katkahulova (18. 9. 2014, 21:32)
Nicméně na boty jsem čekala 64dní!!! Takže pár dní po Vám udaných 45dnech je celkem 19!!! Což pro mě pár dní rozhodně není.
ODPOVĚDĚT
Michaela V. (maxik-eshop) ID 14152 , mimibazar.cz/maxikeshop (30. 9. 2014, 13:46)
Projděte si znovu naši konverzaci a nepočítejte datum dodání ode dne,kdy jste mi poprvé napsala,bere se až od doby,kdy přijde platba a pokud je to v mém pracovním týdnu tak musíte počítat s týdnem navíc-u vás to byly navíc 2,o které se dodání zpozdilo. Nechci se s vámi dohadovat,mám veškerou poštu uloženou a toto,co píšete není pravda. A nepište mi sem,prosím, romány! Takovéto věci se řeší jinde-mailem,vzkazy. Děkuji.
ODPOVĚDĚT
Kateřina H. (Katkahulova) ID 132310 , mimibazar.cz/katkahulova (2. 10. 2014, 20:54)
Také mám naší konverzaci uloženou a je tedy smutné, že to byly dva týdny navíc když já poslala peníze ihned!!Ukončuji tímto veškerou naší konverzaci, jelikož vidím, že vy svou chybu nemíníte připustit. Je mi Vás líto!
ODPOVĚDĚT
Michaela V. (maxik-eshop) ID 14152 , mimibazar.cz/maxikeshop (5. 10. 2014, 19:53)
to jsem ráda,jelikož jste stále nepochopila,co se vám snažím vysvětlit a co je také na hlavní stránce a v podmínkách prodeje,které nečtete
ODPOVĚDĚT
Stanislava C. (rezi) ID 29285 (24. 4. 2014, 22:02)
:-$ :-$ :-$ já jsem bohužel velmi nespokojená. Více psát ani objednávat od této paní nebudu (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Michaela V. (maxik-eshop) ID 14152 , mimibazar.cz/maxikeshop (25. 4. 2014, 16:57)
Na vysvětlenou-u paní došlo bohužel ke zpoždění a následné záměně zboží-jelikož jsem se snažila,aby měla zboží co nejdříve,zboží jsem připravila pozdě večer,když přijdu po 12-ti hodinách z práce a zaměnila jsem vysoké za nízké,které mám samozřejmě doma :´(,kdybych to nedělala a odeslala zboží,když mám volno,nestalo by se to :-(. Více budu tedy odesílat jen ve svém volném týdnu,jelikož mne to stojí nejen nervy a hodnocení,ale i dost peněz.
ODPOVĚDĚT
Stanislava C. (rezi) ID 29285 (upraveno 27. 4. 2014, 9:19)
... už si s Vámi nechci dopisovat. Chci abyste okamžitě vrátila peníze na můj účet, včetně poštovného. A jen na vysvětlenou. U inzerátu uvádíte dodací lhůtu 45 dní. Po 43 dnech jsem se dovolila zeptat jak to vypadá a vy jste mi jen tak sdělila, že se balík ztratil, takže jedny boty nepřišli vůbec, chtěla jsem vrátit peníze, ty nemám na účtě ještě dnes tj. 26. 4. a to že nebudou dodané víte od 14.4. 2014. A ty druhé co přišli podle Vás údajně už 4.4. 2014 jste poslala minulý týden a byly nejen zaměněné druhem (vysoké za nízké), ale i velikostí a poslala jste je až sem Vás začala uhánět. Bohužel jsem Vám tedy vrátila i ty druhé a čekám též na vrácení peněz, doufám jen že to nebudu muset řešit přes admina. Více se s Vámi už o tom nehodlám dohadovat. Děkuji za pochopení.
ODPOVĚDĚT
Michaela V. (maxik-eshop) ID 14152 , mimibazar.cz/maxikeshop (28. 4. 2014, 11:06)
myslíte vrácení za zboží,které od vás nemám zpět ???? nooo vy to zřejmě vážně myslíte,což mne nepřekvapuje,od počátku s vámi byla naprosto příšerná komunikace :-D :-D :-D,celou dobu jsem s vámi byla v kontaktu a psala vám,co a jak...že jsem se spletla po 12-ti hodinách v práci každý den a vy jste mi za to napsala hodnocení je vaše vizitka,kdybyste byla normální tak byste to pochopila,ale vy jste nepochopila ani jeden můj email,proto se tomu nedivím
ODPOVĚDĚT
Stanislava C. (rezi) ID 29285 (28. 4. 2014, 11:27)
Myslím vrácení peněz za boty, které od 12.4.2014 víte že nedodáte.
Co se týče vrácení peněz za špatně dodané zboží jsem Vás žádala až ve čvrtek 24.4.2014 a to je mi jasné, že vrátíte až budete mít zboží. Ale diskuse s Vámi je bezpředmětná. Věc byla předána administrátoru k řešení.
ODPOVĚDĚT
Michaela V. (maxik-eshop) ID 14152 , mimibazar.cz/maxikeshop (29. 4. 2014, 11:22)
ano a přesně od tohoto data jsem po vás nespočetněkrát žádala č.ú.,abych mohla peníze převést...mezitím jste asi 3x změnila názor,jednou jste je chtěla,podruhé ne,pak zase ano....sama jste nevěděla,co vlastně chcete a č.ú. poslala až po pro mě velice dlouhé době a po uhánění z mé strany,abyste mi jej konečně poslala! Když se tak konečně stalo,peníze byly vráceny během pár dní. Kdybyste nelhala a věděla co chcete,tak jsme toto nemusely řešit zde +o(
ODPOVĚDĚT
Stanislava C. (rezi) ID 29285 (upraveno 5. 5. 2014, 6:25)
:-@ :-S :-S Já lžu a nevím co chci? To je opravdu směšné. :-o :-o :-o :-o
Prosím Vás vraťte mi všechny peníze, které jsem Vám zaplatila a budu spokojená. Nechci Vás stále uhánět a psát Vám.
ODPOVĚDĚT
Martina F. (martinaformule) ID 408194 (17. 5. 2013, 14:15)
Jsem nucena dát negativní hodnocení, paní je velmi nespolehlivá a neochotná.
Objednala jsem si zde 4 věci, cca po 3 týdnech mi přišly pouze dvě. Paní mi bez omluvy sdělila, že ty zbylé věci nemá, ale jednu z nich může objednat. Musela bych však zaplatit ještě jedno poštovné a čekat další 3 týdny. Chtěla sem tedy vrátit peníze, paní jsem tím zřejmě urazila, proto mi peníze poslala až po měsíci...
ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI !!!! Měla jsem s tím akorát potíže a zkaženou náladu.
ODPOVĚDĚT
Michaela V. (maxik-eshop) ID 14152 , mimibazar.cz/maxikeshop (17. 5. 2013, 20:02)
děláte si srandu?? mám důkazy o tom,že lžete!! maily,které zasílám adminům!! peníze vám byly vráceny 10 dní poté,co jste poslala č.ú.,navíc i přesto,že jste mezitím chtěla zboží znovu objednat,až když jsem vám SLUŠNĚ napsala,že za vás poštovné zaplatit nemohu,byla jste nepříjemná a již jste zboží nechtěla,na to jsem vám odepsala,že za těchto okolností také nemám zájem o další spolupráci,bylo mi jasné,že s vámi budou problémy...ZBOŽÍ JSTE DOSTALA VČAS,PENÍZE TAKÉ,ŽE SE NEŘÍDÍTE PODMÍNKAMI PRODEJE A PÍŠETE NEGATIV JE SPROSTÉ!!
ODPOVĚDĚT
Martina F. (martinaformule) ID 408194 (upraveno 18. 5. 2013, 19:42)
Tím měsícem jsem myslela dobu vyřizování obchodu, špatně jsem to napsala, proto se za to omlouvám. Určitě to adminům napište, ukáže se, kdo měl pravdu.
Objednala jsem si u Vás 4 věci. Před tím než mi část zboží (2 věci) přišla, jste mi v neděli večer napsala mail: Dobrý večer,košile mi přišla zelená,pokud byste jí chtěla,napište mi,prosím,zítra do 10 hodin,děkuji. Modrou případně mohu objednat znovu. Bílé boty Lonsdale byly vyprodané a mom. jsou jen tyto...
Jelikož jsem večer nebyla na mailu, nedala jste mi možnost odpovědět. Na sdělení toho, že nějaké věci nejsou, čekám 3 týdny a vy mi dáte ultimátum na odpověď 14 večerních hodin, toto mi seriózní nepřipadá. O tričko jsem měla stále zajem, který přestal, když jste po mě chtěla zaplatit druhé poštovné. Domluvily jsme se tedy na vrácení peněz. Peníze přišly po 14 dnech (ne po zmiňovaných 10).
Za negativním hodnocením pevně stojím.
ODPOVĚDĚT
Michaela V. (maxik-eshop) ID 14152 , mimibazar.cz/maxikeshop (20. 5. 2013, 14:07)
Vše šlo dle podímek prodeje! U každého inzerátu,včetně podmínek prodeje je napsáno POUZE DO VYPRODÁNÍ ZBOŽÍ! Nerespektujete podmínky prodeje!! Ultimátum?? To bylo jen proto,abych vám mohla balík co nejrychleji odeslat a nemusela jste čekat!!! TO VÁM ALE NEMUSÍM PSÁT,protože vy nerespektujete žádná pravidla ani,to,když se vám člověk snaží vyjít vstříc,kdybyste nebyla tak nepříjemná i to poštovné bych za vás ZAPLATILA!! Poznala jsem už dávno,co jste zač
ODPOVĚDĚT
Martina F. (martinaformule) ID 408194 (20. 5. 2013, 19:18)
Nevím, podle čeho jste usoudila mé nepříjemné chování. Zaplatila jsem rychle a to že chci zrušit špatně dodanou objednávku je normální a ne neslušné. Napadat mě na mém profilu slovy, že jsem znuděná ženská, to je neslušné.
Ale proč se tady hádat, administrátor to vše rozhodne.
ODPOVĚDĚT
Michaela V. (maxik-eshop) ID 14152 , mimibazar.cz/maxikeshop (21. 5. 2013, 22:26)
Kdybyste nebyla znuděná,neřešily bychom zde něco,co je dané v podmínkách prodeje a vy jste s tím souhlasila-předem jste byla upozorněna na možnost vyprodání zboží,balík byl odeslaný v termínu,peníze byly odeslané v termínu,Z MÉ STRANY NEDOŠLO K ŽÁDNÉMU POCHYBENÍ,že jsem se vám neomluvila,bylo proto,že malý ležel se 40 horečkami,jezdili jsme na penicilin a málem skončili v nemocnici,takže jsem toho měla opravdu nad hlavu a řešila jen nejnutnější,přesto
ODPOVĚDĚT
Michaela V. (maxik-eshop) ID 14152 , mimibazar.cz/maxikeshop (21. 5. 2013, 22:28)
jste peníze i zboží DOSTALA V TERMÍNU! Už mi sem nepište,když jste to nechtěla řešit se mnou (dle mého není co,ale mohla jste napsat),což máte před tím,než sem píšete nesmysly a lži,tak proč mi sem stále píšete?? +o( +o( +o( +o( +o(...přesně to odpovídá tomu,co jsem napsala,že jste znuděná a děláte jen problémy,tohle je totiž naprosto zbytečné,možná si tím akorát zvýšíte sebevědomí...
ODPOVĚDĚT
Lucie B. (tinky) ID 4883 , mimibazar.cz/tinky (upraveno 20. 12. 2011, 20:58)
Dobrý den, původně tu bylo kladné hodnocení, zbytek máte v emailu. Lucka
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu