|
Petra R. (Dizzy_)
ID 452425
(8. 7. 2014, 20:12)
|
Rychlá a bezproblémová komunikace. Ovšem - boty původně popsána jako plátěné, což ve skutečnosti neodpovídalo (syntetika). Úplně stejné boty sehnala známá za poloviční cenu u vietnamského prodejce.. Mrzí mne toto hodnocení, ale na druhou stranu věřím, že pomůže ostatním k lepší orientaci mezi množstvím prodejců na MMB... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana H. (rozala)
ID 143211
(upraveno 11. 7. 2014, 10:31)
|
Zákaznice měla možnost bez problémů obuv vrátit a tu nevyužila. Téměř 2 MĚSÍCE byly tenisky v pořádku a bez vad ! Po necelých 2 měsících chtěla zákaznice tenisky vrátit a byla odmítnuta s tím, že zboží je možno vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od koupi. A začalo vyhrožování negativním hodnocením a nalezením spousty vad , které tenisky prý mají.../ textil není textil, ale syntetika , neodpovídají velikostně, kamarádka je koupila o 100Kč levněji...../ Více bez komentáře.... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra R. (Dizzy_)
ID 452425
(9. 7. 2014, 17:32)
|
Žádné vyhrožování neproběhlo, jen jsem Vám slušně oznámila (také doporučení MMB), že Vám napíšu "ne příliš pozitivní" hodnocení. To je celé, tak si nevymýšlejte, prosím!!! Jsem ráda, že jste uvedla všechny vady Vaší obuvi, které jsem nechtěla já zbytečně rozpitvávat. Ať si zákaznice udělají obrázek. Boty už jsou u kontejneru.. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Jana H. (rozala)
ID 143211
(upraveno 11. 7. 2014, 11:33)
|
Veškeré u nás zakoupené zboží má zákazník možnost vrátit do 14 dnů od koupi a to bez udání důvodu. Na veškeré zboží poskytujeme záruku 24 měsíců, která se vztahuje na vady výrobku . Případnou reklamaci vždy řešíme po domluvě se zákazníkem a to ke spokojenosti obou stran. Vždy nabízíme zákazníkovi možnost výběru řešení reklamace a to nabídnutím stejné nové obuvi, jiné obuvi, vrácením peněz , popř. opravou. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Jana H. (rozala)
ID 143211
(11. 7. 2014, 11:25)
|
S každým zákazníkem, který se na nás korektně obrátí, s jakýmkoliv problémem ,jsme ochotni řešit daný problém a to např. možností výběru jiného zboží na výměnu. Více než 1200 kladných- pozitivních hodnocení a spousta stálých zákaznic, nás utvrzuje v tom, že náš přístup k zákazníkovi je správný. Všem zákaznicím děkuji a přeji krásné léto.... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
Jana H. (rozala)
ID 143211
(11. 7. 2014, 11:29)
|
|
ODPOVĚDĚT
|
|
Katka K. (noisy)
ID 376419
(24. 5. 2013, 19:48)
|
Dobrý den, tak nevím , ale boty které jsem si u Vás objednala za 319 Kč, jsem dnes u vietnamců viděla za 249 Kč. Jsem zklamaná a už určitě nic u Vás NENAKOUPÍM!!! Mějte se a další obchod se mnou nečekejte!!! KATKA |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana H. (rozala)
ID 143211
(25. 5. 2013, 9:36)
|
Dobrý den, botky dovážíme z polského velkoobchodu. Již cena botů 319Kč napovídá, že obuv byla vyrobena v Číně , tak jako veškerá obuv např. značky CCC, DEICHMAN , MIXER atd. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Katka K. (noisy)
ID 376419
(upraveno 25. 5. 2013, 11:24)
|
No promiňte, ale boty z CCC a DEICHMANU jsem u vietnamců nikdy neviděla. Hlavně jsem tím chtěla říct, že marže za 1 boty 70 Kč velice vydělečný obchod, tak ať se daří a ať vám naletí spousta maminek jak jsem nalítla já Vám. Takže když budete některá chtít boty od paní, první obejdete vietnamce v okolí a ušetříte za poštovné a tak. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Silvie Dostalová (Jasma)
ID 323129
, mimibazar.cz/jasma
(25. 5. 2013, 13:03)
|
A co řešíte? Jak psala paní-nikdo vás nenutí kupovat když se vám to nepozdává.Být paní kterou kritizujete,tak se okamžitě obracím na adminy ať mě tohle nelogické hodnocení smažou.... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Jana P. (chicollina)
ID 209285
(upraveno 28. 5. 2013, 9:24)
|
směšné..........90% výrobků je Čína. Nechápu co jste za 319 korun čekala ?? Baťovky ??? |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Jana H. (rozala)
ID 143211
(25. 5. 2013, 14:38)
|
Vážená paní, opravdu nevím zda tyto boty prodávají vietnamci . Jak uvádíte, že 70Kč marže na obuvi je velmi výdělečný obchod , je velmi úsměvné.....Nechápu co řešíte !?! Obuv přece můžete do 14 dnů nepoužitou vrátit a to bez udání důvodu !!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Katka K. (noisy)
ID 376419
(25. 5. 2013, 14:52)
|
Nevím proč bych je měla vracet a platit tak znovu poštovné! Já jsem s něma spokojená! Jen jsem poukázala na to, že nakupovat přes internet nemusí být výhodné a stačí zajít do obchodu a koupite levněji a to chápu, že se vám nelíbí. Sama víte, že jsem u vás nakupovala již více krát a vše bylo o.k. Sama jsem z toho byla včera překvapená k vietnamcům nechodím, a když jsem tam včera s kamarádkou šla, tak jsem je tam viděla a zarazilo mě to. Kdybych čekala B |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
Jana H. (rozala)
ID 143211
(25. 5. 2013, 15:08)
|
Takže jste s obuví SPOKOJENÁ a to je pro mě hlavní. Děkuji ..... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Eva L. (eva567)
ID 296603
, mimibazar.cz/eva567
(25. 5. 2013, 10:37)
|
A za to dáváte paní neutrál??? tak jste si první měla obejít vietnamské obchody a potom teprve kupovat,určitě vás nikdo nenutil si u paní nakoupit.... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Katka K. (noisy)
ID 376419
(25. 5. 2013, 10:44)
|
A to jsem ji měla dát like? Když tak na nás vydělává? Nikdo mě nenutil a prostě jsem naletěla už se to nestane ušetřila bych 138 Kč. Prostě ponaučení pro mě!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Eva L. (eva567)
ID 296603
, mimibazar.cz/eva567
(25. 5. 2013, 16:50)
|
Katko nikdo vám neříká aby jste dala palec nahoru nebo dolů,ale sama vím když jsem něco kupovala např.na burze tak vietnamci berou velké množství a mají daleko nižší cenu než když já jsem si brala boty patery.... proto jsem vám psala,že vás nikdo nenutil u paní objednat a raději jste měla obejít tržiště!!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Katka K. (noisy)
ID 376419
(26. 5. 2013, 13:44)
|
Už je to vpoho. Ale věřte, že jsem netušila, že bych tyto boty našla u vietnemců. Kdybych to věděla, že tam ty boty budou, tak bych si je vzala tam a neobjednávala tady. Nic vezlém jen mě to vytočilo a jednala jsem horkou hlavou, ale to myslím by naštvalo každou. |
ODPOVĚDĚT
|