Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Neutrální hodnocení uživatele Tomáš V. (hbobo) ID 164326

Tomáš V. (hbobo) ID 164326
mimibazar.cz/hbobo
Oblast: Uherský Brod
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 4. 10. 2008
Naposledy: 18. 11. 2023, 16:36
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 772
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerent získal za poslední měsíc 0 neutrálních hodnocení , celkem již získal 5 neutrálních hodnocení
Jiřina M. (mateska) ID 24776 , mimibazar.cz/mateska (7. 11. 2011, 21:14)
Dobrý večer Tomáši.Dneska došel balíček s přehrávačem do auta.Chtěla bych poděkovat za rychlé dodání.Ale bohužel nejsem spokojná s jeho balením.Bylo mi napočítáno poštovné ve výši 50 kč.Myslela jsem si,že přehrávač bude doručen jako balíček a né jako doporučený dopis.Místo krabice byl zabalený do igelitového sáčku :-S.Celá krabička byla promáčknutá a manipulací na poště otevřená. Obsah balíčku nebyl ani na svém místě.Tak budu doufat,že se dopravou
ODPOVĚDĚT
Jiřina M. (mateska) ID 24776 , mimibazar.cz/mateska (7. 11. 2011, 21:16)
zásilka nepoškodila.Navíc mi nebyla doručena faktura k novému zboží.Tímto bych Vás chtěla poprosit o dodatečné zaslání faktury.Moc děkuju Jiřina
ODPOVĚDĚT
Tomáš V. (hbobo) ID 164326 (8. 11. 2011, 12:01)
To mě moc mrzí posílam takhle vždy a nebyl problém, bohužel pošta někdy zachází s balíky strašně. Omlouvám se snad příště bude ok. (F)
ODPOVĚDĚT
Jiřina M. (mateska) ID 24776 , mimibazar.cz/mateska (8. 11. 2011, 12:26)
Tomáši,věřím,že to nebyl úmysl.Pošta se bohužel k balíčkům chová hrozně.Přeju spoustu vydařených obchůdků a snad někdy příště.Jiřina
ODPOVĚDĚT
Miluše P. (anulim) ID 172143 (3. 11. 2011, 20:09)
pane Tomáši, Váš agresivní tón z Vaší odpovědi mě mrzí, ale myslela jsem, že obchodní podmínky nejsou jednostranné!!!!!! Přeji Vám trpělivější zákazníky, kteří počkají až se jim sám a podle vlastního uvážení ozvete a neobtěžují po 48 hodinách od objednávky abyste se ozval. Že už hračka není je pro mne mrzuté, ale že ji stále máte v nabídce, je zase od Vás trochu nesolidní. nejsem hádavý a ješitný člověk, ale styl Vaší odpovědi se mě dost
ODPOVĚDĚT
Tomáš V. (hbobo) ID 164326 (4. 11. 2011, 20:02)
Byl jsem v zahraničí, to že vy píšete email neznamena že ja si ho ihned přečtu!! Hračka je navic opět skladem zboži chodí průběžně!! To že vy jste urputná a když vam někdo hned neodpovi to řešíte tímto způsobem je smutné!
ODPOVĚDĚT
Romana H. (roomulkaa) ID 330251 (18. 4. 2011, 19:58)
Dobrý den,tak povlečení již dorazilo,ale bohužel jsem byla trošku zklamaná. :-(Po vyprání na 30 stupnů vybledla barvička a celé povlečení bylo poseto žmolky :-S.Moje spokojenost je tedy hooodně malá bohužel (N)
ODPOVĚDĚT
Jana H. (holes) ID 191886 (28. 3. 2010, 11:35)
Vše proběhlo v pořádku, dobrá komunikace.
ODPOVĚDĚT
Renata F. (Viko) ID 233071 (5. 10. 2009, 13:32)
(child1) dnes dorazil (G) děkuji hlavně že jsme se domluvili vše ok díky R. (hello)
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu