Tomáš V. (hbobo) ID 164326
|
|
mimibazar.cz/hbobo
|
Oblast: Uherský Brod |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 4. 10. 2008 |
Naposledy: 18. 11. 2023, 16:36
|
|
|
|
|
|
Jiřina M. (mateska)
ID 24776
, mimibazar.cz/mateska
(7. 11. 2011, 21:14)
|
Dobrý večer Tomáši.Dneska došel balíček s přehrávačem do auta.Chtěla bych poděkovat za rychlé dodání.Ale bohužel nejsem spokojná s jeho balením.Bylo mi napočítáno poštovné ve výši 50 kč.Myslela jsem si,že přehrávač bude doručen jako balíček a né jako doporučený dopis.Místo krabice byl zabalený do igelitového sáčku .Celá krabička byla promáčknutá a manipulací na poště otevřená. Obsah balíčku nebyl ani na svém místě.Tak budu doufat,že se dopravou |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jiřina M. (mateska)
ID 24776
, mimibazar.cz/mateska
(7. 11. 2011, 21:16)
|
zásilka nepoškodila.Navíc mi nebyla doručena faktura k novému zboží.Tímto bych Vás chtěla poprosit o dodatečné zaslání faktury.Moc děkuju Jiřina |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Tomáš V. (hbobo)
ID 164326
(8. 11. 2011, 12:01)
|
To mě moc mrzí posílam takhle vždy a nebyl problém, bohužel pošta někdy zachází s balíky strašně. Omlouvám se snad příště bude ok. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Jiřina M. (mateska)
ID 24776
, mimibazar.cz/mateska
(8. 11. 2011, 12:26)
|
Tomáši,věřím,že to nebyl úmysl.Pošta se bohužel k balíčkům chová hrozně.Přeju spoustu vydařených obchůdků a snad někdy příště.Jiřina |
ODPOVĚDĚT
|
|
Miluše P. (anulim)
ID 172143
(3. 11. 2011, 20:09)
|
pane Tomáši, Váš agresivní tón z Vaší odpovědi mě mrzí, ale myslela jsem, že obchodní podmínky nejsou jednostranné!!!!!! Přeji Vám trpělivější zákazníky, kteří počkají až se jim sám a podle vlastního uvážení ozvete a neobtěžují po 48 hodinách od objednávky abyste se ozval. Že už hračka není je pro mne mrzuté, ale že ji stále máte v nabídce, je zase od Vás trochu nesolidní. nejsem hádavý a ješitný člověk, ale styl Vaší odpovědi se mě dost |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Tomáš V. (hbobo)
ID 164326
(4. 11. 2011, 20:02)
|
Byl jsem v zahraničí, to že vy píšete email neznamena že ja si ho ihned přečtu!! Hračka je navic opět skladem zboži chodí průběžně!! To že vy jste urputná a když vam někdo hned neodpovi to řešíte tímto způsobem je smutné! |
ODPOVĚDĚT
|
|
Romana H. (roomulkaa)
ID 330251
(18. 4. 2011, 19:58)
|
Dobrý den,tak povlečení již dorazilo,ale bohužel jsem byla trošku zklamaná. Po vyprání na 30 stupnů vybledla barvička a celé povlečení bylo poseto žmolky .Moje spokojenost je tedy hooodně malá bohužel |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jana H. (holes)
ID 191886
(28. 3. 2010, 11:35)
|
Vše proběhlo v pořádku, dobrá komunikace. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Renata F. (Viko)
ID 233071
(5. 10. 2009, 13:32)
|
dnes dorazil děkuji hlavně že jsme se domluvili vše ok díky R. |
ODPOVĚDĚT
|