Lenka B. (beruska005) ID 173008
|
|
mimibazar.cz/beruska005
|
Oblast: Tábor |
Telefon: 721993304 |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 1. 11. 2008 |
Naposledy: 21. 2. 2022, 19:44
|
|
|
|
|
|
Zdeňka M. (zdenik5)
ID 84482
, mimibazar.cz/zdenik5
(27. 10. 2011, 13:31)
|
Nedoporučuji, paní objedná zboží a nezaplatí. Nereaguje na vzkazy, ale na mmb chodí. Myslím, že tohle chování je nedospělé a hloupé. Pokud si obchod rozmyslím (i to se může stát), stačí jednoduše napsat, ne se schovávat a zboží blokovat... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka B. (beruska005)
ID 173008
, mimibazar.cz/beruska005
(17. 11. 2011, 16:47)
|
Dobrý večer odepisovla jsem Vám, že zboží uvolňuji dalšímu zájemci. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana P. (Michal78)
ID 150457
(6. 10. 2011, 20:03)
|
Lence, přiděluji negativní hodnocení !!! Když má někdo zájem o zboží, měl by se co nejdříve ozvat nebo zažádat o posečkání..pak není problém počkat třeba i měsíc... dělám to běžně. Ale když se někdo neozve, až třetí den a ještě se cítí dotčen, že jsem věc prodala dalšímu zájemci..tak bohužel. Asi by bylo lepší si číst také podmínky prodeje. Pak by jste si paní Lenko mohla ušetřit zbytečného negativního hodnocení, které jste ud |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka B. (beruska005)
ID 173008
, mimibazar.cz/beruska005
(10. 10. 2011, 9:52)
|
Nezlobte se vaše neg. hodnocení pro mě nená vůbec žádnou váhu a vaše argumenty už vůbec ne. Je spousta maminek které nakupují a nemají čas nestále číst podmínky prodeje u každého prodejce zvlášť, postačí jim kladná hodnocení u rozhodování.Vic se vyjadřovat nechci. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Radka N. (radneska)
ID 110276
, mimibazar.cz/radneska
(30. 5. 2011, 12:56)
|
Lenko,dosud jste mi zboží nezaslala zpět,abych mohla posoudit vaši reklamaci,tak se to dělá i v kamenném obchodě. Pokud tak učiníte, posoudím vaši námitku a není problém v případě,že bude vaše stížnost oprávněná,vám peníze zaslat zpět. Pěkný den Radka. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka B. (beruska005)
ID 173008
, mimibazar.cz/beruska005
(upraveno 22. 6. 2011, 12:19)
|
Radko to jste při komunikaci neuvedala, že chctete zboží poslat a pak pošlete peníze. Každej prodejce si to dělá jinak. Má stížnost je oprávněná nic bych nepoškodila záměrně pokud máte na mysli toto.Odepisovala jsem ihned, jak jsem balíček dostala a na stav pásku Vás předem upozornila.Prosím tedy vaši novou adresu balíček hned odešlu.Balíček byl zpět doručen, přijemce přijal, peníze dopsud nemám. |
ODPOVĚDĚT
|