Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Helena K. (Yesenka) ID 177004

Helena K. (Yesenka) ID 177004
Oblast: Jeseník
Ověřená adresa
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 13. 11. 2008
Naposledy: 11. 1. 2021, 7:52
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 789
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 11 negativních hodnocení
Kateřina U. (kataurb) ID 324508 (3. 7. 2019, 13:49)
Šaty měly fleky a díry, ačkoliv byly inzerovány jako velmi dobrý stav. Na vzkaz paní nereaguje.
Obchod zde nedoporučuji..
(N)
ODPOVĚDĚT
Martina F. (M4RT1) ID 403243 (25. 9. 2012, 13:10)
Zboží mi bylo doručeno zhruba po měsíci.Nejprve jsme si vybrala 3 věci, bylo mi odepsáno, že 2 z nich už nejsou-přitom u inzerátu nebylo,že by na něj někdo odpověděl.Zaplatila jsem a 10 dní se nikdo neozval, balíček nepřišel...Psala jsem mail, na který mi nikdo neodpověděl.Po 5 dnech jsem napsala další, na který mi bylo odpovězěno, že se paní podívá, kde nastala chyba...3 dny nic, tak jsem opět psala...Pak paní napsala, že zboží nemůže najít....tak že mi vrátí zpět peníze...Za 2 hod další mail, že už tonašla a odešle...No nakonec tedy balíček mám,ale už si u prodejce nikdy nic neobjednám.
ODPOVĚDĚT
Jana P. (nina14) ID 201023 (upraveno 6. 4. 2012, 20:27)
U paní jsem zakoupila džíny HM. Džíny sice přišly, ale po dlouhém táhlém obchodu. (12dnů) Paní psala, že má džíny skladem a na můj dotaz o odeslání, prý zboží odešle hned, jak budou peníze na účtě. S tím jsem také počítala, jinak bych zboží za takhle dlouho nechtěla. Platila jsem obratem. To, že nastal u paní asi někde "zádrhel" s dodávkou zboží by mě asi nevadilo, pokud by vše sama hned vysvětlila, ale vadilo mě, že se paní neozývá a nereaguje.
ODPOVĚDĚT
Helena K. (Yesenka) ID 177004 (5. 4. 2012, 7:35)
Omlouváme se všem nakupujícím, v posleních 14 dnech vznikly velké zmatky ohledně pošty, nemlžeme dohledat několik odeslaných zásilek, tím se začaly hromadit opoděné objednávky. Snažíme se vše napravit,
ODPOVĚDĚT
Martina B. (mates29) ID 199271 , mimibazar.cz/mates29 (4. 4. 2012, 13:42)
Už měsíc čekám na rifle. Platila jsem hned a stále balíček nikde. První ztracený poštou. Druhý ani po týdnu nikde. Žádám Vás tedy o vrácení peněz.
ODPOVĚDĚT
Helena K. (Yesenka) ID 177004 (5. 4. 2012, 7:32)
Dobrý den, druhá zásilka byla odeslána pod č. RR004742330CZ. Omlouváme se za zmatky.
ODPOVĚDĚT
Jana A. (Janca 2010) ID 291782 (30. 3. 2012, 9:25)
Dne 13.3 jsem vyhrála aukci na soupravu zaplatila jsem ji sice až 21.3 :-( ale paní mi psala že už ji dávno poslala do dnes mi nic nepřišlo :-@ paní mi napsala že ji poslala jako obyčejné psaní ,ale chtěla 50,- za poštovné (clamp) .Také mi pani napsala že podala reklamaci ,ale dnes mi pošta řekla že reklamace na obyčejné psaní na které není doklad o poslaní nelze podat.... nedoporučuji tohoto prodávajícího a žádam své peníze zpět :´(paní asi čekala že v
ODPOVĚDĚT
Helena K. (Yesenka) ID 177004 (30. 3. 2012, 13:32)
Dobrý den, už jsem Vám psali, že vám vrátíme peníze....včetně poštovného.
ODPOVĚDĚT
Jana A. (Janca 2010) ID 291782 (3. 4. 2012, 20:36)
Dodnes mi žádné peníze nepřišly ,na email nereagujete .Děláte akorát z lidí blbce...
ODPOVĚDĚT
Helena K. (Yesenka) ID 177004 (8. 4. 2012, 19:42)
Peníze už musí bát dávno na Vašem účtě, prosím o kontrolu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ODPOVĚDĚT
Leona Němečková (leona11) ID 38846 , mimibazar.cz/leona11 (14. 2. 2012, 22:16)
(N) (N) (N) (N) (N) Rozhodně NEDOPURUČUJI,rezervovala jsem si 2x sukni 24.1. jsem zaplatila 3.2. mi pani napsala,že pošta balik vratila,protože je balík poškozeny.Samozřejme hloupost,pošda doručí balík i poničeny a zaleží na mě,jestli ho převezmu,nebo ne.Dale pak mohu zboží reklamovat u pošty a žadat nahradu.Požadala jsem o vrácení peněz,ale ty nemám do dnešního dne.Dnes je 14.2.nemám zboží,ani peníze.Leona (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Helena K. (Yesenka) ID 177004 (14. 2. 2012, 22:37)
Omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti, peníze včetně poštovného jsme vrátili na účet kupujícího. Betty shop.
ODPOVĚDĚT
miluse t. (mancia) ID 377907 (22. 11. 2011, 8:25)
Dobrý den pani Markéto. Hodinky SPIDERMAN , které jsem si u Vas zakoupila bohužel nešli a pásek byl krtší než jste uváděla :-@ ! Slíbila jste že zašlete novou baterii , ale bohužel ani po 14 dnech nedorazila . Hodinky jsem nechala opravit . Z mé strany je to klamání kupujících :-@
ODPOVĚDĚT
Zdeňka Š. (akmam) ID 153904 (29. 8. 2011, 9:15)
Kožíšek za 429,-Kč,který jste nabízela a následně mi poslala vůbec není,,jako nový,nádherný a bez jediné chybičky".Nádherný jistě býval v dobách,kdy byl nový.
Fleece uvnitř a v kapuci je sepraný a na pravém rukávu je flek,buď od nějaké samolepky,nebo od žehličky.
Za takové peníze jsem zklamaná! (N)
ODPOVĚDĚT
Martina Š. (mmartinastefkova) ID 316056 (22. 8. 2011, 14:02)
Už tři týdny čekáme na overaly, komunikace vázne a nic se neděje. ani po několika urgencích. takže si obchod radši rozmyslete. 8o|
ODPOVĚDĚT
Helena K. (Yesenka) ID 177004 (24. 8. 2011, 16:18)
Baliček nám ztratila pošta, vrátili jsme peníze....
ODPOVĚDĚT
Alena P. (Obchod Frozen) ID 4694 , mimibazar.cz/ObchodFrozen (17. 2. 2011, 22:04)
Paní Markéto,
nevím co Vás vedlo k tomu si bez mého dovolení vzít mé prodejní fotky! ! na Vašich inzertních fotkách je můj syn Martin v našich zimních kompletech, to se mi vůbec nelíbí, to se nedělá!!!!!! Hned Vás nahlašuji administrátorům.
ODPOVĚDĚT
Jaroslava B. (Jájuška) ID 67115 , mimibazar.cz/jajuska (28. 12. 2009, 22:16)
Je mě líto,ale musím napsat taky negativní hodnocení.Obchod jsme uzavřeli 14!!!.12. a dosud mě rifličky nepřišli 8o| 8o| 8o| 8o| 8o| 8o| 8o|měli být samozřejmě na Vánoce.Každý tady na MMB se snažil,aby všem došlo zboží na Vánoce,jen vy nic!!! :-@ :-@ :-@ :-@ :-@Ptala jsem se i na poště i vám jsem psala,a zase jste mě lhala,že jste poslala před dvěma dny(což mělo být 21.12)pokud by tak bylo,tak by rifličky do toho 24.12 DORAZILI.Takže NEDOPORUČUJU!!!!!!! (N) (N
ODPOVĚDĚT
Jitka M. (kastanek1) ID 13507 , mimibazar.cz/mrkoska (30. 12. 2009, 11:19)
Stejně jako paní Darja se mě toto hodnocení netýká....ale na 100% souhlasím, že toto negativní hodnocení nemělo být vůbec psané, opravdu podmínky prodeje nebyly porušeny. Paní Markétku znám a vím, že je na ni 100% spolehnutí !!!!!! A já ji určitě Všem doporučuji !!!!!! Jitka
ODPOVĚDĚT
Jaroslava B. (Jájuška) ID 67115 , mimibazar.cz/jajuska (30. 12. 2009, 19:04)
Tak když Markétu znáte,proč nemám do ted ani peníze,a ani zboží????Tak to mě vysvětlete!!Od 14!!.12!!! :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu