Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Neutrální hodnocení uživatele Světluše Hüttlová (Světluška.) ID 1819

Světluše Hüttlová (Světluška.) ID 1819
mimibazar.cz/svetluska
Oblast: Praha - město
Ověřená adresa
Telefon: 722 766 667
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 14. 4. 2005
Naposledy: 2. 2. 2023, 21:13
Aktualizace: 8. 3. 2022, 11:44
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
87290481
DIČ CZ7161161887
HODNOCENÍ 16089
VŠECHNY FOTOGRAFIE 848
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 neutrálních hodnocení , celkem již získala 2 neutrálních hodnocení
Jana H. (Jana&Paťka) ID 7101 (12. 9. 2017, 20:17)
Světlusko, děkujeme za nádherné boty a skvělý obchůdek. Rádi se k Vám vrátíme (L)
(F)D (F)O (F)P (F)O (F)R (F)U (F)Č (F)U (F)J (F)E (F)M (F)E (F)
ODPOVĚDĚT
Denisa D. (kelly) ID 8087 (21. 12. 2011, 14:45)
Dobrý den paní Světlano,je smutné,že v případě reklamace přistupujete na praktiky velkoobchodních triků.Vyjádření odborných "znalců"z Adidasu je opravdu překvapivé.Lze předpokládat, že zákazník vzdá boj o navrácení peněz za vadné zboží, když mu doporučíte nový znalecký posudek a soudní cestu.I já jsem přehodnotila situaci,balík převezmu,nepoužitelné boty vyhodím a koupím synovi nové a budu doufat, že tentokrát koupím kvalitní boty, které splní svůj účel.Boty za 1000,-Kč od Vás,totiž jsou po půl roce nošení nepoužitelné. Přeji více spokojených zákazníků a co nejméně zklamaných z reklamací.Denisa
ODPOVĚDĚT
Světluše Hüttlová (Světluška.) ID 1819 , mimibazar.cz/svetluska (upraveno 21. 12. 2011, 23:17)
Deniso to nemyslíte vážně !!!!!!! boty jste koupila 24.8.2010 ! Já odnesla Vaše boty na reklamaci, reklamační protokol jsem Vám odeslala i s botkami - bohužel pro Vás reklamace dopadla špatně, s tím nic neudělám - máte právo se obrátit na státní zkušebnu ve Zlíně, to máte v protokolu také napsané, tak nechápu proč mi dávat negativní hodnocení, za to že jsem Vám nevrátila peníze, když bylo právo na mojí straně, to opravdu nechápu.(( Maminky mě tady na MMB znají, ví jaká jsem a jak jednám s lidmi - tak si udělají o tomto hodnocení obrázek sami.) První negativní hodnocení ze skoro 10500 kladných, opravdu děkuji !!!!!
ODPOVĚDĚT
Hana K. (háčkokáčko) ID 295326 (20. 1. 2012, 7:08)
Paní Deniso,nezlobte se,ale co se týče reklamace bot,myslím,že paní Světlanka tohle neovlivní.... např .já si koupila boty SPRANDI- u nás v kamenném obchodě- doma jsem je vyndala ,a chtěla se pochlubit manželovi.... a jak jsem je nazouvala,vzadu na patě vyjela ta tvrdá vystýlka(nevím,jak to vhodně napsat-prostě to zpevnění).Boty jsem zabalila zpět,odnesla na reklamaci a měsíc čekala.VYJÁDŘENÍ VÝROBCE:nevhodně nazouvaná obuv-reklamace neuznána!
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu