Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Alena S. (alixixi) ID 195630

Alena S. (alixixi) ID 195630
mimibazar.cz/alixixi
Oblast: Litvínov
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 31. 1. 2009
Naposledy: 19. 11. 2022, 17:20
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 413
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 3 negativních hodnocení
Mgr. Jana S. (ESPBibi) ID 584865 (25. 10. 2019, 11:06)
Zboží uhrazeno 16.10.2019 a do včerejšího dne tj.24.10.2019 prodejkyně neví, zda má platbu na účtu. Prý se ,,kontroluje´´ účet 1x za týden, takže nemám ani zboží, ani peníze. Je to 8 dní a bylo psané, že je skladem . Paní je v emailu velmi nepříjemná, neprofesionální chování. Zkrátka po týdnu od platby nevěděla, zda má platbu na účtu. Nedoporučuji a žádám platbu zpět na účet.
ODPOVĚDĚT
Alena S. (alixixi) ID 195630 , mimibazar.cz/alixixi (upraveno 29. 10. 2019, 8:12)
Paní si nepřečte podmínky prodeje,že balíčky odchází každé pondělí (nečte ani informaci v emailu,kde zopakovány podmínky prodeje při zaslání pokynů k platbě) a pak mi za to dá negativ, není s ní rozmumná řeč,co na to říct (N) V emailech vysvětleno,že kontrola plateb probíhá hromadně jednou týdně,nechápe to.
Ať každý posoudí viz stovka mých kladných hodnocení a jeden negavitv o paní co tu má jen 4hodnocení...
Zažádala o vrácení peněz a byly ji obratem odeslány zpět,nevím co víc chce od začátku obchodu velmi problémová-ani já nedoporučuji jako nakupující,nerespektuje podmínky prodeje a pak udělí negativ
ODPOVĚDĚT
Andrea Drábková (OBCHŮDEK NIKOLKA) ID 410574 (14. 12. 2017, 13:33)
Dobrý den, také bohůžel nemůžu doporučit. Po vrácení balíku poštou - což nebyla moje chyba jsem již nechtěla investovat do dalšího poštovného, jsem obj. stornovala. Bohužel mi hned bylo uděleno negativní hodnocení. Je to škoda, sama prodávám a bohužel i s tím se musíme jako obchodníci smířit, že zboží bude někdy vráceno. Andrea
ODPOVĚDĚT
Alena S. (alixixi) ID 195630 , mimibazar.cz/alixixi (14. 12. 2017, 14:26)
jen ubohá reakce na můj negativ :-(
Informaci o odeslání balíků jste dostala a také informaci,kdy vám ho budou doručovat,tak opravdu nevím čí chyba byla,že jste si ho v 15ti denní úložní lhůtě nevyzvedla. Takže se nejednalo o klasické vrácení zboží,ale prostě nedokončení obchodu a zbytečné blokování sezonního zboží. Za to máte také negativ. Vrácení zboží ve 14ti denní lhůtě je samozřejmostí a úplně něco jiného než jste udělala vy.
ODPOVĚDĚT
Andrea Drábková (OBCHŮDEK NIKOLKA) ID 410574 (14. 12. 2017, 15:00)
Neustále mě osočujete, že jsem balík nevyzvedla úmyslně. Po balíku jsem se ptala kde je. Na poště jsem se byla ptát taky. Vysvětlovala jsem Vám , že mám jiné starosti než hlídat práci pošty, kdy jsem nedostala oznámení. Balík byl uložený dle mého 10dní. Psala jste , že jste odesalala 28.11. a 8.12. jsem byla na pošte. Nezlobte se dalších 140Kč platit nechci. A při Vašem jednání bych byla zvědavá jak mi vracíte peníze bez řečí, i kdybych budnu převzala.
ODPOVĚDĚT
Alena S. (alixixi) ID 195630 , mimibazar.cz/alixixi (upraveno 15. 12. 2017, 18:52)
8.12. už balík vracely zpět,psala jsem vám informaci,že vám ho budou 29.11. doručovat (když nezastihnou je uložen k vyzvednutí na poště),nechápu proč jste šla na poštu až 8.12. a nevyzvedla ho tak jak jsem vám psala,že na poště bude. Nemá smysl se s vámi dohadovat,peníze máte dávno na účtu tak neřešte. Vrátila jsem vám je okamžitě zpět,tak jaké mé jednání??!!! Akorát jste dostala negativ za nepřevzetí balíku a to se vám nelíbí. Zákazníci co nepřebírají zásilky jsou uveřejněny na servru nepřevzal.cz,tak když existuje taková stránka asi to není úplně košér nepřevzít zásilku ,že?
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 10172 (15. 10. 2012, 9:18)
Tuto paní nedoproručuji, už měsíc mi blokuje zboží, kdy chce prvně počkat, pak sliby a stejně nic (N) (N) (N) (N). Na dotazy kde je platba už nereaguje.Takže za mě rozhodně NE (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu