Iveta V. (Fanuli) ID 196526
Iveta Vartová
|
|
mimibazar.cz/fanuli
|
Oblast: Praha - východ |
|
Telefon: 777739089 |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 3. 2. 2009 |
Naposledy: 28. 11. 2021, 11:05
|
Aktualizace: 10. 1. 2021, 23:53
|
|
|
|
ČTĚTE PROSÍM PODMÍNKY PRODEJE !!! MAILY A OBJEDNÁVKY VYŘIZUJEME OD PONDĚLÍ DO PÁTKU.POKUD SE VÁM NEOZVU DO 48 HODIN,NAPIŠTE ZNOVA,OBČAS SE MAIL ZTRATÍ.POKUD MÁTE NĚCO NALÉHAVÉHO,KLIDNĚ ZAVOLEJTE. NA DOBÍRKU NEPOSÍLÁME !
Celkem: 1.274 (zobrazuje se 161-180)
|
<< předchozí
1,.,
4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14,.,64
další >>
|
|
Magdaléna T. (RAKAMA)
ID 223209
, mimibazar.cz/rakama
(8. 4. 2016, 12:11)
|
Dobrý den, děkujeme za rásná trička pro mne a moje dcery, Magda |
ODPOVĚDĚT
|
|
Alena V. (akaspar)
ID 178118
, mimibazar.cz/akaspar
(31. 3. 2016, 10:53)
|
Pan Vartovou absolutně nemohu doporučit. Bohužel jsem si nepřečetla předem hodnocení zákaznic a musím dát za pravdu těm, které byly nespokojené. Paní Vartová je možná zkušená švadlena, ale bohužel ne solidní obchodník. Zboží(vestu, tuniku a 2 bambule) jsem platila 23.11.. Termín dodání měl být dle paní Vartové 3-4 týdny. Prosila jsem ji o dodání do 15.12.. Bohužel se tak nestalo. Pochopila jsem to, jelikož bylo před Vánoci. Vesta a bambule došly 21.12., |
ODPOVĚDĚT
|
|
Alena V. (akaspar)
ID 178118
, mimibazar.cz/akaspar
(31. 3. 2016, 10:55)
|
tunika po urgencích až 28.1.. Mezi tím se paní Vartová omlouvala na Vánoce, nemoc, nedoručené maily, na to že momentálně šije kožešiny a nemůže šít trička…. Dodaná tunika bohužel vůbec neseděla, proto jsem ji žádala o vrácení. Domluvily jsme se na vrácení zboží, ale místo peněz přišel zpět můj balíček. Podruhé už ho paní Vartová přijala a slíbila vrácení peněz do 30 dnů. To se ale bohužel také nestalo. Na moji urgenci minulý čtvrtek odepsala, |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Alena V. (akaspar)
ID 178118
, mimibazar.cz/akaspar
(31. 3. 2016, 10:55)
|
že si špatně poznamenala termín a pošle je ihned po Velikonocích. Bohužel peníze stále nemám. Údajně je včera odesílala. Musím konstatovat, že s tímto obchodem jsem ztratila velmi mnoho drahocenného času. Po 4 měsících není stále celá záležitost dořešena. Ačkoliv jsem si ještě před Vánoci myslela, že si nechám u paní Vartové ušít šaty, dnes bych to neudělala. Nicméně paní Vartové to určitě nevadí. O zákaznice nemá nouzi a těch nespokojených, |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Alena V. (akaspar)
ID 178118
, mimibazar.cz/akaspar
(upraveno 1. 4. 2016, 22:28)
|
které vyjádří svůj názor veřejně, zase tolik není. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Iveta V. (Fanuli)
ID 196526
, mimibazar.cz/fanuli
(1. 4. 2016, 11:21)
|
Paní Alenko, děkuji za Váš názor, byt negativní. Možná by nebylo od věci napsat to celé ! Poprvé jsem Vám na rovinu napsala, že do 15.12. to nemohu na 100% slíbit,že toho mám hodně ! Vesta se Vám líbila,stejně jako bambule. Na tričko jste čekala neúměrně dlouho,vím a mrzí mne to.Bohužel jak jsem již několikrát zopakovala,někdy se to stane.Tričko Vám nesedělo,protože jste zhubla,jak jste mi následně napsala, nabídla jsem Vám úpravu zdarma,nad čím jsme se |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
Iveta V. (Fanuli)
ID 196526
, mimibazar.cz/fanuli
(1. 4. 2016, 11:22)
|
poměrne dlouho domlouvali a Vy jste se rozmýšlela,zda budete tričko vracet nebo ho upravíme.Balík se Vám vrátil proto,že jste mne o jeho poslání neinformovala, na poslední mail jste vůbec neodpověděla, takže jsem měla za to,že ještě váháte nad úpravou.Až když se Vám balíček vrátil zpátky, opět jste se ozvala. Domluvili jsme se na vrácení platby.Samozřejmě opět moje chyba,administrativa není moje silná stránka - platbu jsem odesílala až ve středu večer,r |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
|
Iveta V. (Fanuli)
ID 196526
, mimibazar.cz/fanuli
(1. 4. 2016, 11:23)
|
respektive spíš v noci,takže jí banka doručila až dne,jak jste mi potvrdila.Na vaší SMS jsem a napsala Vám,kdy jsem platbu posílala. Takže bych to viděla asi tak,že obchod nebyl právě ukázkový,na čemž mám svůj podíl viny,ale ne výhradní. A k poslednímu bodu Vašeho hodnocení.Ano,ne všichni píší hodnocení....bohužel je drtivá většina těch ,co mi píší nadšené maily a hodnocení nenapíší nebo nemohou,protože nejsou registrovaní na MMB. Pokud má někdo |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iveta V. (Fanuli)
ID 196526
, mimibazar.cz/fanuli
(1. 4. 2016, 11:23)
|
negativní zkušenost,tak to většinou nepíše do mailu,ale sem. Každé zakáznice si velice vážím, proto je pro mne nejdůležitější kvalita mých výrobků ! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alena V. (akaspar)
ID 178118
, mimibazar.cz/akaspar
(1. 4. 2016, 22:06)
|
Vážená paní Vartová, u trička mi neseděla hlavně délka rukávů. Proč jsem nevyužila možnost úpravy, jsem Vám psala. Měla jsem obavy, že tričko opět nebude sedět a díky dalšímu poštovnému se jeho cena neúměrně navýší. Na Vaše maily jsem na rozdíl od Vás reagovala vždy. 3.2. jsem Vám psala jasně, že využiji možnosti vrácení, protože za 999 Kč si představuji, že mi bude oblečení 100% sedět. Nemám nic proti kvalitě Vašich výrobků. Výhrady mám z |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alena V. (akaspar)
ID 178118
, mimibazar.cz/akaspar
(1. 4. 2016, 22:07)
|
zásadně proti Vašemu jednání. Nakupuji přes internet téměř vše, ale se způsobem, s jakým jste jednala vy, jsem se opravdu ještě nesetkala. Hodnocení není diskuse, takže více již reagovat nebudu. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iveta V. (Fanuli)
ID 196526
, mimibazar.cz/fanuli
(6. 4. 2016, 22:06)
|
Paní Alenko,naprosto s Vámi souhlasím,hodnocení není diskuse,ale myslím si,že ani slohové cvičení. Nechám na zákaznicích zda stojí o dobrou švadlenu,která odvádí kvalitní řemeslo je trochu chaotická ,zápasí s termíny,občas něco úplně normálně lidsky "zvoře" protože je tvořivá duše ne obchodnice. Spočítále-li hodnicení vyjde Vám 99% spokojených zákaznic. Myslíte,že je to málo ? |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Věra K. (Kvido09)
ID 265654
, mimibazar.cz/kvido09
(22. 3. 2016, 22:58)
|
Dobrý den, balíček v pořádku dorazil a zaslané věci jsou super . Moc děkuji za rychlý a pohodový obchůdek i za dárek . Mějte se krásně a třeba zase někdy nashle Věra |
ODPOVĚDĚT
|
|
Petra Š. (adanel)
ID 140143
(17. 3. 2016, 23:15)
|
Děkuji za super obchůdek. Bambule už jsou na čepicích. Všem doporučuji. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka H. (Lenka*J)
ID 7330
(10. 3. 2016, 21:40)
|
Bambulky mám v pořádku doma, díky za bleskové zaslání |
ODPOVĚDĚT
|
|
Blanka V. (Blanulina 84)
ID 390009
(29. 2. 2016, 16:03)
|
Dobrý den Ivi šaty dnes přišly jsou moc pěkné,všem vás jen doporučuji,milá komunikace,vše super doporučuji a děkuji,mějte se pěkně Blanka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Denisa S. (DennJ)
ID 336465
, mimibazar.cz/dennj
(28. 2. 2016, 21:17)
|
Milá Ivet, moc děkuji za bolerko. Vše proběhlo v naprostém pořádku. Moc ráda vás doporučuji ostatním |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Václava K. (Vendy13)
ID 166996
, mimibazar.cz/vendy13
(24. 2. 2016, 11:59)
|
Bohužel nejsem absolutně spokojená s vaší komunikací a přístupem k práci. Na věcičky pro dceru čekám již 7 týdnů, na e-maily neodepisujete a po našem telefonátu, kdy jste mi slíbila, že věci zašlete ještě tentýž týden, se opět nic neděje. Vzhledem k tomu, jak máte nahozené ceny zboží, bych očekávala i kvalitní služby! Nedoporučuji nikomu obchod s váma. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Iveta V. (Fanuli)
ID 196526
, mimibazar.cz/fanuli
(24. 2. 2016, 13:49)
|
Objednávku máte odeslanou. Komunikuji s Vámi naprosto normálně ! Netuším jak dokážete ohodnotit kvalitu zboží, který jste ještě neviděla ? To, že čekáte dlouho mne samozřejmě mrzí, ale věřte, že to není tím, že bych tu neměla co dělat nebo, že by moje zboží bylo nekvalitní. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Václava K. (Vendy13)
ID 166996
, mimibazar.cz/vendy13
(24. 2. 2016, 16:53)
|
Milá paní Iveto, kdyby jste se mnou komunikovala normálně, tak na vás nebudu psát špatné hodnocení!!! Psala jsem vám několikrát a ani jednou jste neodpověděla. Pak jsem vám několikrát volala a když jsem se vám konečně dovolala, tak jste se mi dušovala, že budu mít oblečky do konce týdne, což se nestalo. Moc dobře jste věděla, že jsem už hodně nespokojená. Možná by nebylo od věci napsat, že se zase opozdíte?!!! Měla jsem vám napsat další e-mail, abych |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Václava K. (Vendy13)
ID 166996
, mimibazar.cz/vendy13
(24. 2. 2016, 16:57)
|
opět nedostala žádnou odpověď? Navíc jako zákazník, který vám zaplatil zboží předem, nejsem vůbec povinována psát desítky e-mailů, abych dostala jednu odpověď. Neměla by být náhodou tohle vaše starost? Kde čtete, že jsem vám pohaněla kvalitu zboží, které jsem ještě neviděla? No nestačím se divit. Trošku paranoidní. Sečteno a podtrženo: moje malá dcera bude nosit vestičku za 700 Kč celéééé dlouhéééé 3 týdny. Asi jí ji budu dávat i na |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Václava K. (Vendy13)
ID 166996
, mimibazar.cz/vendy13
(24. 2. 2016, 16:58)
|
spaní, aby si jí trošku užila. Moc děkuju za obchůdek a nikdy více!!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
Iveta V. (Fanuli)
ID 196526
, mimibazar.cz/fanuli
(25. 2. 2016, 0:38)
|
Milá Václavo,děkuji za Váš názor.Je mi líto,že jste na svojí zakázku čekala dlouho,bohužel někdy se to díky okolnostem stane. Mail,na který jsem Vám neodpověděla,jsem tu našla jeden, pokud jste jich psala víc,tak se ke mně nedostaly.Neodpověděla jsem proto,že jsme mezi tím spolu mluvili a nepovažovala jsem to tedy už za nutné.Slíbila jsme Vám,že do konce týdne budou vesty hotové.Bohužel jsem měla vážný důvod pro který jsem je již nemohla odeslat,jak jsem slíbila |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela L. (Diorka_m)
ID 236346
, mimibazar.cz/diorka_m
(23. 2. 2016, 9:32)
|
Milá Iveto, dorazil Věci jsou krásné, jako nové Děkuji za dáreček Všem nakupujícím Vás doporučuji Zdraví Míša a její |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Martina G. (buginka)
ID 52255
, mimibazar.cz/buginka
(22. 2. 2016, 13:34)
|
Dobrý den, píši se zpozděním, tak se omlouvám, šaty na ples přišly včas a pořádku, moc pěkné , děkuji za . Díky moc také za dáreček. Ještě jedno info Vám pisnu do mailu . Martina |
ODPOVĚDĚT
|
|
Olga J. (olga.75)
ID 301258
(17. 2. 2016, 20:08)
|
Dobrý den, paní Iveto, moc děkuji za nádhernou vestičku i za milou komunikaci. Mějte se hezky Olga |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Bc. Renata O. (rendule76)
ID 49380
, mimibazar.cz/rendule76
(11. 2. 2016, 16:41)
|
Milá Ivetko oooooooooooooooooo o oooooooooooo o ooooooooooooooooo ooooooo ooo ooooooo oooooooooooooooo ooooooooooo ooooooooooo oooooooooooooooooo ooooooooooooooooooooo ooooooooooooooooooooo ooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooo ooooo oooooooooooooooooooooooooooooo Děkuji za obchůdek, blesková platba, milá komunikace, jen a jen DOPORUČUJI Renča |
ODPOVĚDĚT
|
|
Klára K. (1mamča)
ID 244260
, mimibazar.cz/1mamca
(28. 1. 2016, 13:42)
|
Dobrý den, moc děkuji za rychlé zaslání bambule. Klára |
ODPOVĚDĚT
|
|
Simona G. (debi072)
ID 518722
(27. 1. 2016, 20:48)
|
Děkuji za krásnou bambulku!! Simča |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Věra T. (VeraVary)
ID 42791
, mimibazar.cz/veravary
(21. 1. 2016, 20:52)
|
Děkuji již za druhé krásné šaty, jsem moc spokojená a asi nebudou poslední. Navíc se u Vás chystá objednat i kamarádka. Přeji hodně úspěchů Věra |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Bc. Renata O. (rendule76)
ID 49380
, mimibazar.cz/rendule76
(21. 1. 2016, 20:00)
|
Milá Ivetko oooooooooooooooooo o oooooooooooo o ooooooooooooooooo ooooooo ooo ooooooo oooooooooooooooo ooooooooooo ooooooooooo oooooooooooooooooo ooooooooooooooooooooo ooooooooooooooooooooo ooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooo ooooo oooooooooooooooooooooooooooooo Děkuji za obchůdek, blesková platba, milá komunikace, jen a jen DOPORUČUJI Renča |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka H. (Walter)
ID 58209
, mimibazar.cz/walter
(20. 1. 2016, 18:21)
|
Dobrý den paní Iveto, jsem si dnes vyzvedla na poště. Vesta je super!!! Děkuji za obchůdek. Jen ta dodací lhůta mohla být kratší. Zdraví Lenka. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Renata P. (Renina007)
ID 510856
, mimibazar.cz/renina007
(upraveno 16. 1. 2016, 13:33)
|
Kozisek dorazil dekuji |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Iveta V. (Fanuli)
ID 196526
, mimibazar.cz/fanuli
(upraveno 16. 1. 2016, 14:20)
|
Děkuji. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Dita V. (MIKKIS)
ID 158883
, mimibazar.cz/mikkis
(upraveno 19. 1. 2016, 9:37)
|
Děkuji p. Ivetě za vestičku, v pořádku dorazila. Dita |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Iveta V. (Fanuli)
ID 196526
, mimibazar.cz/fanuli
(upraveno 19. 1. 2016, 12:22)
|
Děkuji za zprávu.Iveta |
ODPOVĚDĚT
|
|
Zuzana M. (ZuzaM)
ID 37334
, mimibazar.cz/zuzam
(11. 1. 2016, 18:36)
|
Bohužel paní nemůžu doporučit. Objednala jsem si u ní černé asymetricky řasené šaty (které má v nabídce) už začátkem listopadu, měly být hotové do začátku prosince. Od paní jsem je dostala až 8.ledna!!! po několika urgencích. Že šaty nesedí, jsou velké přes ramena a záda, bych třeba i chápala, paní mi nabídla úpravu (ovšem nechci vidět, jak dlouho by to zase trvalo), ovšem materiál, ze kterého paní šije, je nepříjemná umělotina a šaty jsou přes |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Iveta V. (Fanuli)
ID 196526
, mimibazar.cz/fanuli
(11. 1. 2016, 20:47)
|
Paní Zuzanko,děkuji za Váš názor. Jsem si vědoma,že jste čekala velice dlouho a věřte,že mne to velice mrzí,stejně tak že nejste se šaty spokojená. Materiál je u šatů uvedený,včetně poznámky,že lze ušít i z jiného. Neptala jste se na něj a po pravdě jste první,kdo s ním není spokojený. (jedná se o silnější úplet Romanit,který se běžně na pouzdrové šaty používá a nabízí ho téměř každý obchodník s látkami) Vzhledem k tomu,že jste psala,že u |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Iveta V. (Fanuli)
ID 196526
, mimibazar.cz/fanuli
(11. 1. 2016, 20:50)
|
umíte šít,bych předpokládala,že material znáte,pokud ne,že se zeptáte. Materiál je vždy věcí názoru. Právě dnes jsem tu měla zákaznici ,která si právě Romanit vybrala osobně z několika nabízených a při dnešní zkoušce si ho velice pochvalovala. |
ODPOVĚDĚT
|
Celkem: 1.274 (zobrazuje se 161-180)
|
<< předchozí
1,.,
4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14,.,64
další >>
|