Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Iveta V. (Fanuli) ID 196526

Iveta V. (Fanuli) ID 196526
Iveta Vartová
mimibazar.cz/fanuli
Oblast: Praha - východ
Ověřená adresa
Telefon: 777739089
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 3. 2. 2009
Naposledy: 28. 11. 2021, 11:05
Aktualizace: 10. 1. 2021, 23:53
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 1274
VŠECHNY FOTOGRAFIE 935
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 1
NÁVODY 0
ČTĚTE PROSÍM PODMÍNKY PRODEJE !!! MAILY A OBJEDNÁVKY VYŘIZUJEME OD PONDĚLÍ DO PÁTKU.POKUD SE VÁM NEOZVU DO 48 HODIN,NAPIŠTE ZNOVA,OBČAS SE MAIL ZTRATÍ.POKUD MÁTE NĚCO NALÉHAVÉHO,KLIDNĚ ZAVOLEJTE. NA DOBÍRKU NEPOSÍLÁME !
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 22 negativních hodnocení
Celkem: 22 (zobrazuje se 1-20) 1, 2 další >>
Jana F. (flesy) ID 584001 (7. 2. 2018, 22:11)
Na kožešinový lem čekám již 5.tyden!Pani slibila,že již odesílá,ale pořád nic!
ODPOVĚDĚT
Iveta V. (Fanuli) ID 196526 , mimibazar.cz/fanuli (upraveno 8. 2. 2018, 14:49)
Z tohoto profilu jsem nikdy žádnou objednávku nedostala..... Pokud vyhledávám v mailech Jana F. Najdu 3 zakaznice , všechny meli objednaný lem.... Patrně jste objednala jako neregistrovana a navíc z jiného mailu,takže Vás nedokážu identifikovat a vůbec netuším kdo jste a o jakou objednávku se jedna ,abych to mohla prověřit.
ODPOVĚDĚT
Pavla N. (Paulinkaa) ID 117134 , mimibazar.cz/paulinkaa (2. 2. 2018, 13:14)
Uděluji negativní hodnocení !!! (N) (N) (N) Jste značně nespolehlivá a mě už to fakt nebaví. 14. 12. 2017 jsem zaplatila dva lemy na kapuci, vámi avizovaná doba dodání 3 týdny. Dnes je to 7 týdnů, zboží stále nemám a už 3 týdny ze mě děláte blbce, jako že dojde do týdne, nedošlo nic ani po 14 dnech, po další urgenci, že je teprve připraveno na pondělí k odeslání a dnes je pátek a co? Stále nic! Jděte s tímhle jednáním do háje. Pokud nejste schopna zbo
ODPOVĚDĚT
Pavla N. (Paulinkaa) ID 117134 , mimibazar.cz/paulinkaa (2. 2. 2018, 19:06)
zboží dodat, vraťte peníze. ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI!
ODPOVĚDĚT
Iveta V. (Fanuli) ID 196526 , mimibazar.cz/fanuli (2. 2. 2018, 21:49)
Děkuji za Váš názor. Balíček byl již odeslán, vše je trochu jinak... Vyjádření máte v mailu.
ODPOVĚDĚT
Pavel S. (Pajinet) ID 502538 (30. 11. 2017, 23:22)
Milá paní, nejsem stálým klientem těchto stránek, ale to co předvádíte vy tak se mi hnusí. Chtěl jsem udělat lízkému člověku radost a pořídit mu nebo teda jí mimo jiné kožíšek na kabelku, proto jsem se zde zregistroval a myslel jsem, že tady o koupím, jelikož mi to tady připadalo solidní až di té doby než jsem Vás kontaktoval. Asi před týdnem jsem Vás požádal o objednávku, eakce byla nulová a tak jsem objednávku poslal ještě jenou rekce byla stejn, nikdo
ODPOVĚDĚT
Iveta V. (Fanuli) ID 196526 , mimibazar.cz/fanuli (1. 12. 2017, 0:15)
Na první dotaz ze soboty 25.11. jste dostal v pondělí 27.11.odpověd.V úterý jste volal,slíbila jsem lem do Vánoc a poslat podklady jak budu doma,pravděpodobne večer.Situace se zmenila,na Mimibazar jsem dávala opakovaně vzkazy,které jsou stále aktuální,že nestíhám hned odpovídat a prosím o strpení.Podklady máte odeslané,ale píšete opět vzkazy že neodpovídám...???
ODPOVĚDĚT
Pavel S. (Pajinet) ID 502538 (1. 12. 2017, 0:37)
Milá paní ty vaše podklady jste poslala až po mém špatném hodnocení, proto si ty vaše podklay už necht a nikdy mi je nedávejte jste jen jedna velká výmluva, která má sice tady vystavené pěkné věci, ale nedokáže ukočírovat jejich předávání, nebo tedy prodávání oncovému zájemci....to co jste mi tad ynapsala je samozřejmě velká lež, slíbila jste, že druhý den po zavolání mi pošlete ty podklady, to se nestalo až ted se to stalo o půlnoci, to je divné tro
ODPOVĚDĚT
Pavel S. (Pajinet) ID 502538 (1. 12. 2017, 0:25)
Toto jsem vám poslel e-mailem: Dobrý večer, ale najednou to jde.....zvláštní opravdu...víte co asi vám to řeknu takhle, psal jsem vám, volal jsem vám, vy jste měla jen řeči, slíbila jste něco co jste nedodržela a proto jste špatný prodejce, děláte si z lidí srandu asi, ted najednou, když vám tam cinkají špatné hodnocení odpovíte? Ruku na srdce slíbila jste mi telefonicky, že to zařídíte, jistě nepamatuje te si to, takových telefonatu jste jistě měla více...
ODPOVĚDĚT
Pavel S. (Pajinet) ID 502538 (1. 12. 2017, 0:26)
odpověď: Přeji Vám hodně štěstí.


Iveta Vartová

Fego - módní atelier
tel.: 777739089
ODPOVĚDĚT
Lenka B. (Búďová) ID 231205 , mimibazar.cz/budova (9. 11. 2017, 21:42)
Bohužel paní Iveta nereaguje, věci objednané komplet zaplacené za víc jak 4500kč od konce srpna. Již druhý obchod s negativní zkušeností vždy stejná písnička. Nebyl jí dodán materiál je nemocná, docela jistě koncem týdne odešle, ale který týden to vlastně bude je ve hvězdách. Na emaily vzkazy nereaguje nebo až třeba po týdnu s další výmluvou. Jsem v šoku kolik jsem tady našla negativů a všem dávám za pravdu. Když si aktualizujete inzeráty určitě vidít
ODPOVĚDĚT
Iveta V. (Fanuli) ID 196526 , mimibazar.cz/fanuli (upraveno 14. 11. 2017, 11:14)
Reagovala jsem v řádu několika hodin,zásilka byla tou dobou jiz odeslana. To,že aktualizují fotky neznamená, že jsem na mailu a mam možnost hned odpovědět. První objednávka byla dodána včas, byla jste spokojena,takže nechápu...Nyní jste objednávala 30.8.letní šaty na dovolenou v listopadu,psala jste ze potrebujete do patku a v patek byly u Vas.Myslím, že téměř 99%kladných hodnocení za 7 let práce není špatný výsledek. Kdo někdy dělat stejnou práci, pochopí.
ODPOVĚDĚT
Pavel S. (Pajinet) ID 502538 (30. 11. 2017, 23:40)
Milá paní lžete jak když tiskne, během týdne jsem vás kontaktoval nejméně pěti až šesti e-maily, odpověď byla že jste na pracovním výjezdu a že zde máte uvedeno že tmu tak je...nic takového jste tady neměla uvedno. Prosil jsem vás o zslání fakturačních údajů a k tomu jste mi napsala že jo že vše do jednoho dn napravíte, opět nic se nestalo a vůbec nereagujete na e-maily, prostě jen sliby a sliby a sliby, prostě kecy v klecy, už od vás nic nechci nebot vy zcela jistě nejste důvěryhodný prodejce......
ODPOVĚDĚT
Pavel S. (Pajinet) ID 502538 (30. 11. 2017, 23:37)
Souhlsíms Vámi ta paní reaguje jen občas, slibuje le nic nedodrží, nikomu tady nedoporučuji, myslímsi že nemá to co nabízí, anebo nestíhá, asi si ukousla věší sousto než by měla...mám podobnou skušenost prostě hrůza (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Lenka B. (Búďová) ID 231205 , mimibazar.cz/budova (2. 12. 2017, 15:36)
Ano i její reakce na negativ jsou lživé, věci odešle až po opakovaných výhružkách, vše lze nahlásit zřizovateli mimibazaru
ODPOVĚDĚT
Vladimíra Š. (Vláďa) ID 3639 (12. 9. 2017, 15:14)
Musím napsat negativní hodnocení. 3.7. jsem si objednala šaty. Paní mi po mém emailu napsala dne 7.8., že šaty budou hotové ten daný týden.Uplynul měsíc a po další urgenci mi dne 5.9. napsala,že je zasílá. Je 12.9. a já šaty pořád nemám. Myslím si, že mám nárok napsat negativní hodnocení. Na šaty jsem se těšila, ale teď už je fakt nechci a žádám vrácení eněz zpět na účet. Takové chování se mi fakt nelíbí. Myslím si, že jsem byla dost tolerantní.
ODPOVĚDĚT
Lenka B. (Búďová) ID 231205 , mimibazar.cz/budova (9. 11. 2017, 21:45)
Škoda, že jsem Vás nečetla dřív, ušetřila bych si stejnou zkušenost a neměla bych 4500kč víc jak dva měsíce v luftě.
ODPOVĚDĚT
Iveta V. (Fanuli) ID 196526 , mimibazar.cz/fanuli (1. 12. 2017, 0:23)
Objednávala jste si 30.8.nekolikery letní šaty na dovolenou v listopadu po předchozí dobré osobní zkušenosti,kdy jste zakázku za 5500,- dostala včes a proto jste objednala znovu. Druhá objednávka byla doručena se zpoždením,ale včeas,aby jste si mohla vzít šaty na dovolenou,na kterou jste je plánovala.
ODPOVĚDĚT
Tereza B. (terulka-fifulka) ID 298971 , mimibazar.cz/terulka-fifulka (24. 3. 2017, 9:26)
Bohužel jsem si nepřečetla předchozí negativní hodnocení a objednala si vestu s dodáním, který mi paní potvrdila 3.3. Dodnes vestu nemám, na maily paní neodpovídá (prý jí žádné nepřišly - chápu, že tohle se může stát v jednom ze sta případů, že se mail ztratí, ale když to čtu zpětně, tak paní nechodí každý druhý!) Chápu i že se objednávka může zdržet z důvodu nemoci či jiných neplánovaných situací, ovšem, že nepřijde žádné upozornění,
ODPOVĚDĚT
Tereza B. (terulka-fifulka) ID 298971 , mimibazar.cz/terulka-fifulka (24. 3. 2017, 9:28)
omluva nebo něco podobného, tak to už o něčem svědčí. Paní v žádném případě NEDOPORUČUJI a z důvodu prodlení odstupuji od smlouvy, což jsem Vám poslala přes Vzkaz - tak snad dorazí!
ODPOVĚDĚT
Iveta V. (Fanuli) ID 196526 , mimibazar.cz/fanuli (24. 3. 2017, 9:59)
Na Vzkaz jsem odpověděla ještě dřív,než jste stihla napsat hodnocení a byla oodeslána i platba zpět,což mohu doložit. Je mi líto, ne každý obchůdek se povede dle představ obou stran,některé věci ale ovlivnit nedokážu.
ODPOVĚDĚT
Jana L. (JaninaL) ID 325370 (27. 12. 2016, 19:50)
Toto je mé vůbec 1.negativní hodnocení na MMB, ale na mail jste nereagovala, tak nemám jinou možnost. 22.11. jsem zaplatila a bylo mi slíbeno dodání za 2-3 týdny, určitě ale do Vánoc. Dnes je 27.12. a dárek pořád nemám. Nevím, jestli jsem víc naštvaná nebo zklamaná, rozhodně vás ale NEDOPORUČUJI. Chápu, že toho máte před svátky moc, jako všichni, ale pokud jste tak zkušená švadlena, jak se prezentujete, měla byste umět odhadnout své možnost a nebrat zakázk
ODPOVĚDĚT
Iveta V. (Fanuli) ID 196526 , mimibazar.cz/fanuli (upraveno 26. 1. 2017, 12:20)
Stačilo by přečíst si vzkazy na mém profilu a věděla by jste,že nejsem na netu. K Vašemu hodnocení mohu doložit v mailove komunikaci,ze se nezakládá tak úplně na pravdě......zkrátka jste si vše dobarvila tak jak jste potřebovala. Mimochodem,balíček byl odeslán před vánocemi,takže není moje chyba,jste ho nedostala včas. ..
ODPOVĚDĚT
Alena V. (akaspar) ID 178118 , mimibazar.cz/akaspar (31. 3. 2016, 10:53)
Pan Vartovou absolutně nemohu doporučit. Bohužel jsem si nepřečetla předem hodnocení zákaznic a musím dát za pravdu těm, které byly nespokojené. Paní Vartová je možná zkušená švadlena, ale bohužel ne solidní obchodník. Zboží(vestu, tuniku a 2 bambule) jsem platila 23.11.. Termín dodání měl být dle paní Vartové 3-4 týdny. Prosila jsem ji o dodání do 15.12.. Bohužel se tak nestalo. Pochopila jsem to, jelikož bylo před Vánoci. Vesta a bambule došly 21.12.,
ODPOVĚDĚT
Alena V. (akaspar) ID 178118 , mimibazar.cz/akaspar (31. 3. 2016, 10:55)
tunika po urgencích až 28.1.. Mezi tím se paní Vartová omlouvala na Vánoce, nemoc, nedoručené maily, na to že momentálně šije kožešiny a nemůže šít trička…. Dodaná tunika bohužel vůbec neseděla, proto jsem ji žádala o vrácení. Domluvily jsme se na vrácení zboží, ale místo peněz přišel zpět můj balíček. Podruhé už ho paní Vartová přijala a slíbila vrácení peněz do 30 dnů. To se ale bohužel také nestalo. Na moji urgenci minulý čtvrtek odepsala,
ODPOVĚDĚT
Alena V. (akaspar) ID 178118 , mimibazar.cz/akaspar (31. 3. 2016, 10:55)
že si špatně poznamenala termín a pošle je ihned po Velikonocích. Bohužel peníze stále nemám. Údajně je včera odesílala. Musím konstatovat, že s tímto obchodem jsem ztratila velmi mnoho drahocenného času. Po 4 měsících není stále celá záležitost dořešena. Ačkoliv jsem si ještě před Vánoci myslela, že si nechám u paní Vartové ušít šaty, dnes bych to neudělala. Nicméně paní Vartové to určitě nevadí. O zákaznice nemá nouzi a těch nespokojených,
ODPOVĚDĚT
Alena V. (akaspar) ID 178118 , mimibazar.cz/akaspar (upraveno 1. 4. 2016, 22:28)
které vyjádří svůj názor veřejně, zase tolik není.
ODPOVĚDĚT
Iveta V. (Fanuli) ID 196526 , mimibazar.cz/fanuli (1. 4. 2016, 11:21)
Paní Alenko, děkuji za Váš názor, byt negativní. Možná by nebylo od věci napsat to celé ! Poprvé jsem Vám na rovinu napsala, že do 15.12. to nemohu na 100% slíbit,že toho mám hodně ! Vesta se Vám líbila,stejně jako bambule. Na tričko jste čekala neúměrně dlouho,vím a mrzí mne to.Bohužel jak jsem již několikrát zopakovala,někdy se to stane.Tričko Vám nesedělo,protože jste zhubla,jak jste mi následně napsala, nabídla jsem Vám úpravu zdarma,nad čím jsme se
ODPOVĚDĚT
Iveta V. (Fanuli) ID 196526 , mimibazar.cz/fanuli (1. 4. 2016, 11:22)
poměrne dlouho domlouvali a Vy jste se rozmýšlela,zda budete tričko vracet nebo ho upravíme.Balík se Vám vrátil proto,že jste mne o jeho poslání neinformovala, na poslední mail jste vůbec neodpověděla, takže jsem měla za to,že ještě váháte nad úpravou.Až když se Vám balíček vrátil zpátky, opět jste se ozvala. Domluvili jsme se na vrácení platby.Samozřejmě opět moje chyba,administrativa není moje silná stránka - platbu jsem odesílala až ve středu večer,r
ODPOVĚDĚT
Iveta V. (Fanuli) ID 196526 , mimibazar.cz/fanuli (1. 4. 2016, 11:23)
respektive spíš v noci,takže jí banka doručila až dne,jak jste mi potvrdila.Na vaší SMS jsem a napsala Vám,kdy jsem platbu posílala. Takže bych to viděla asi tak,že obchod nebyl právě ukázkový,na čemž mám svůj podíl viny,ale ne výhradní. A k poslednímu bodu Vašeho hodnocení.Ano,ne všichni píší hodnocení....bohužel je drtivá většina těch ,co mi píší nadšené maily a hodnocení nenapíší nebo nemohou,protože nejsou registrovaní na MMB. Pokud má někdo
ODPOVĚDĚT
Iveta V. (Fanuli) ID 196526 , mimibazar.cz/fanuli (1. 4. 2016, 11:23)
negativní zkušenost,tak to většinou nepíše do mailu,ale sem. Každé zakáznice si velice vážím, proto je pro mne nejdůležitější kvalita mých výrobků !
ODPOVĚDĚT
Alena V. (akaspar) ID 178118 , mimibazar.cz/akaspar (1. 4. 2016, 22:06)
Vážená paní Vartová, u trička mi neseděla hlavně délka rukávů. Proč jsem nevyužila možnost úpravy, jsem Vám psala. Měla jsem obavy, že tričko opět nebude sedět a díky dalšímu poštovnému se jeho cena neúměrně navýší. Na Vaše maily jsem na rozdíl od Vás reagovala vždy. 3.2. jsem Vám psala jasně, že využiji možnosti vrácení, protože za 999 Kč si představuji, že mi bude oblečení 100% sedět. Nemám nic proti kvalitě Vašich výrobků. Výhrady mám z
ODPOVĚDĚT
Alena V. (akaspar) ID 178118 , mimibazar.cz/akaspar (1. 4. 2016, 22:07)
zásadně proti Vašemu jednání. Nakupuji přes internet téměř vše, ale se způsobem, s jakým jste jednala vy, jsem se opravdu ještě nesetkala. Hodnocení není diskuse, takže více již reagovat nebudu.
ODPOVĚDĚT
Iveta V. (Fanuli) ID 196526 , mimibazar.cz/fanuli (6. 4. 2016, 22:06)
Paní Alenko,naprosto s Vámi souhlasím,hodnocení není diskuse,ale myslím si,že ani slohové cvičení. Nechám na zákaznicích zda stojí o dobrou švadlenu,která odvádí kvalitní řemeslo je trochu chaotická ,zápasí s termíny,občas něco úplně normálně lidsky "zvoře" protože je tvořivá duše ne obchodnice. Spočítále-li hodnicení vyjde Vám 99% spokojených zákaznic. Myslíte,že je to málo ?
ODPOVĚDĚT
Václava K. (Vendy13) ID 166996 , mimibazar.cz/vendy13 (24. 2. 2016, 11:59)
Bohužel nejsem absolutně spokojená s vaší komunikací a přístupem k práci. Na věcičky pro dceru čekám již 7 týdnů, na e-maily neodepisujete a po našem telefonátu, kdy jste mi slíbila, že věci zašlete ještě tentýž týden, se opět nic neděje. Vzhledem k tomu, jak máte nahozené ceny zboží, bych očekávala i kvalitní služby! (N) Nedoporučuji nikomu obchod s váma. (N)
ODPOVĚDĚT
Iveta V. (Fanuli) ID 196526 , mimibazar.cz/fanuli (24. 2. 2016, 13:49)
Objednávku máte odeslanou. Komunikuji s Vámi naprosto normálně ! Netuším jak dokážete ohodnotit kvalitu zboží, který jste ještě neviděla ? To, že čekáte dlouho mne samozřejmě mrzí, ale věřte, že to není tím, že bych tu neměla co dělat nebo, že by moje zboží bylo nekvalitní.
ODPOVĚDĚT
Václava K. (Vendy13) ID 166996 , mimibazar.cz/vendy13 (24. 2. 2016, 16:53)
Milá paní Iveto,
kdyby jste se mnou komunikovala normálně, tak na vás nebudu psát špatné hodnocení!!! Psala jsem vám několikrát a ani jednou jste neodpověděla. Pak jsem vám několikrát volala a když jsem se vám konečně dovolala, tak jste se mi dušovala, že budu mít oblečky do konce týdne, což se nestalo. Moc dobře jste věděla, že jsem už hodně nespokojená. Možná by nebylo od věci napsat, že se zase opozdíte?!!! Měla jsem vám napsat další e-mail, abych
ODPOVĚDĚT
Václava K. (Vendy13) ID 166996 , mimibazar.cz/vendy13 (24. 2. 2016, 16:57)
opět nedostala žádnou odpověď? Navíc jako zákazník, který vám zaplatil zboží předem, nejsem vůbec povinována psát desítky e-mailů, abych dostala jednu odpověď. Neměla by být náhodou tohle vaše starost? (Y) Kde čtete, že jsem vám pohaněla kvalitu zboží, které jsem ještě neviděla? :-o No nestačím se divit. Trošku paranoidní. Sečteno a podtrženo: moje malá dcera bude nosit vestičku za 700 Kč celéééé dlouhéééé 3 týdny. Asi jí ji budu dávat i na
ODPOVĚDĚT
Václava K. (Vendy13) ID 166996 , mimibazar.cz/vendy13 (24. 2. 2016, 16:58)
spaní, aby si jí trošku užila. Moc děkuju za obchůdek a nikdy více!!!! (L)
ODPOVĚDĚT
Iveta V. (Fanuli) ID 196526 , mimibazar.cz/fanuli (25. 2. 2016, 0:38)
Milá Václavo,děkuji za Váš názor.Je mi líto,že jste na svojí zakázku čekala dlouho,bohužel někdy se to díky okolnostem stane. Mail,na který jsem Vám neodpověděla,jsem tu našla jeden, pokud jste jich psala víc,tak se ke mně nedostaly.Neodpověděla jsem proto,že jsme mezi tím spolu mluvili a nepovažovala jsem to tedy už za nutné.Slíbila jsme Vám,že do konce týdne budou vesty hotové.Bohužel jsem měla vážný důvod pro který jsem je již nemohla odeslat,jak jsem slíbila
ODPOVĚDĚT
Zuzana M. (ZuzaM) ID 37334 , mimibazar.cz/zuzam (11. 1. 2016, 18:36)
Bohužel paní nemůžu doporučit. Objednala jsem si u ní černé asymetricky řasené šaty (které má v nabídce) už začátkem listopadu, měly být hotové do začátku prosince. Od paní jsem je dostala až 8.ledna!!! po několika urgencích. Že šaty nesedí, jsou velké přes ramena a záda, bych třeba i chápala, paní mi nabídla úpravu (ovšem nechci vidět, jak dlouho by to zase trvalo), ovšem materiál, ze kterého paní šije, je nepříjemná umělotina a šaty jsou přes
ODPOVĚDĚT
Iveta V. (Fanuli) ID 196526 , mimibazar.cz/fanuli (11. 1. 2016, 20:47)
Paní Zuzanko,děkuji za Váš názor. Jsem si vědoma,že jste čekala velice dlouho a věřte,že mne to velice mrzí,stejně tak že nejste se šaty spokojená. Materiál je u šatů uvedený,včetně poznámky,že lze ušít i z jiného. Neptala jste se na něj a po pravdě jste první,kdo s ním není spokojený. (jedná se o silnější úplet Romanit,který se běžně na pouzdrové šaty používá a nabízí ho téměř každý obchodník s látkami) Vzhledem k tomu,že jste psala,že u
ODPOVĚDĚT
Iveta V. (Fanuli) ID 196526 , mimibazar.cz/fanuli (11. 1. 2016, 20:50)
umíte šít,bych předpokládala,že material znáte,pokud ne,že se zeptáte. Materiál je vždy věcí názoru. Právě dnes jsem tu měla zákaznici ,která si právě Romanit vybrala osobně z několika nabízených a při dnešní zkoušce si ho velice pochvalovala.
ODPOVĚDĚT
Michaela H. (mafala) ID 53858 , mimibazar.cz/mafala (1. 9. 2015, 16:36)
Dobrý den, vám nechodí emaily ani zprávy přes mmb???? Pokouším se s vámi již druhý den spojit. Psala jste, že balík odešlete na konci minulého týdne, tak bych ráda číslo podacího lístku, abych jej mohla sledovat. Děkuji Hlásková
ODPOVĚDĚT
Iveta V. (Fanuli) ID 196526 , mimibazar.cz/fanuli (upraveno 5. 9. 2015, 18:07)
Paní Hlásková, napsala jsem,že mi to příjde trapné,ne že jste trapná Vy,to bych si k zákaznici nikdy nedovolila.Na Vaše maily jsem odpověděla druhý den večer.Poslala jste 4 na všechny jsem odepsala.Celá věc mě upřímě mrzí !!! Bohužel celý ten chaoz který tu mám a to ,že nestíhám pramení skutečně z úrazu,který jsem měla hned začátkem léta,ač se Vám to může zdát směšné.PROSÍM tedy zákaznice,které mají jakýkoliv problém se zakázkou,aby mě kontaktovaly k domluvě o řešení ! Nejsem žádná podvodnice,která jen vybírá peníze a zboží neposílá.Předem děkuji všem za pochopení a věřím,že se domluvíme !
ODPOVĚDĚT
Michaela H. (mafala) ID 53858 , mimibazar.cz/mafala (upraveno 4. 9. 2015, 21:49)
To jistě nejsem. Zajímavé ale je , že pokud vám zákaznice napíše veřejně sem, IHNED dostane mailem odpověď a co víc, během hodiny hned 4 maily. Navíc i s urážející odpovědí, že jsem trapná....Vzhledem k tomu, že máte na svém kontě MOJE peníze a já zatím u sebe VAŠE slibované zboží STÁLE nemám, tak si dámo, dost troufáte!!!!. Čekám, že zítra balíček jak jste mi již několikrát ujišťovala dorazí. S pozdravem Hlásková
ODPOVĚDĚT
Michaela H. (mafala) ID 53858 , mimibazar.cz/mafala (upraveno 5. 9. 2015, 7:01)
Shrnutí!!!Pokud čekáte,že bude avizovaný termín bude dodržen,tak jedním slovem VÝSMĚCH.Po uplynutí dodací doby paní začne na maily reagovat až když napíšete sem!Přijde urážka,že jste trapná.Po té, když se nedáte omluva a smazání odpovědi, s apelem na vaše svědomí.Viz,všimněte si nahoře,že když poznala,že přestřelila,odpověď smazala.Mezitím vás kontaktují další nespokojené zákaznice,takže přijde historka o úrazu(viz historie hodnocení).To máte úraz á měsíc 8-|?
ODPOVĚDĚT
Michaela H. (mafala) ID 53858 , mimibazar.cz/mafala (4. 9. 2015, 21:54)
Švadlena dobrý,ale obchodnice (zurim) (zurim) (zurim). Pokud vám za ty nervy ten hadr stojí, tak fajn.Pokud budete chtít opět přeposlat naší vtipnou korespondenci a z její strany srdceryvnou omluvu,pište si.Pobavíte se. Pokud se chcete přidat k spotřebitelskému oznámení, pište též. Schválně, odepíše odpověď??????No, necháme se překvapit...
ODPOVĚDĚT
Šárka M. (sharon.m) ID 24940 , mimibazar.cz/saramih (17. 8. 2015, 22:33)
Dobrý den,
za mě též negativ. Zpracování sice velmi profesionální, ale zboží bylo zaplaceno 8.6. se zárukou zaslání 3 týdny (měly být na dovolenou). Kalhoty přišly za 6 týdnů, paní mi je zapomněla poslat před svou dovolenou,a bez úprav, za které jsem připlácela. Byly zaslány zpět na opravu, dodnes je nemám. U mě bohužel již druhá negativní zkušenost.
ODPOVĚDĚT
Blanka P. (Plevel18) ID 561601 (7. 8. 2015, 14:41)
Upozornění pro zákaznice, které se těší na letní zboží a s předstihem si je objednají už v dubnu ,aby je pak na konci srpna možná mohly vynosit. Měla jsem velkou smůlu -není látka, nemoc, dovolená , balík se vrátil, šaty byly velké. A tak se dodací lhůta (3 týdny) protáhla na 13 týdnů (zboží zaplaceno 15.4. a dodáno 17.7.). 27.7.- šaty poslány zpět k úpravě a čekám. Závidím zákaznicím, kterým zboží přišlo včas a měly z něho radost. Já nemám
ODPOVĚDĚT
Iveta V. (Fanuli) ID 196526 , mimibazar.cz/fanuli (10. 8. 2015, 22:18)
Bohužel i to se někdy stane,nešiju sériovou výrobu,ale zakázky.Trvala jste na původní barevné kombinaci,s tím že počkáte na materiál.To,že budu mít úraz jsem nemohla tušit, bohužel pošta vždy nepracuje jak má a i já dělám někdy chyby...sešlo se toho u Vás vážně moc a je mi to líto,nic s tím už neudělám.Šaty jste měla 8.8. doma,takže doufám,že je letos vzhledem k počasí ještě unosíte dost.
ODPOVĚDĚT
Blanka P. (Plevel18) ID 561601 (4. 9. 2015, 9:03)
Trvala jsem na původní kombinaci barev. Ale to že není látka jsem se dozvěděla až to 4 týdnech, kdy jsem se vás mailem ptala, jak to vypadá s mou zakázkou a vy jste mi napsala, že není látka.
Kdybych se nezeptala ani se neobtěžujete mi napsat, že látka není a dojde ke zpoždění zakázky. Uvádějte prosím informace nezkresleně, ale přesně. Pak vypadá, že si zákaznice stěžuje neoprávněně.
ODPOVĚDĚT
Ludmila H. (lidkasc) ID 435655 (7. 8. 2015, 6:51)
Dobry den,

ja bohuzel musim taktez pani Ivetu ohodnotit negativne. Na kalhoty jsem misto 2-3 tydnu, jak pani uvadi na svych strankach, cekala 6 tydnu!!! A to uz latku podle jejich vlastnich slov mela doma, takze rezerva 2-3 tydny na usiti je podle mne dostacujici.Kalhoty jsou hezke, kvalitne usite, ale v pase o 6 cm vetsi nez jsme se dohodli! Takze jsou mi dost velke. Na opravu, i kdyz pani nabizi opravy zdarma, si netroufnu, kalhoty jsem chtela nosit hlavne v lete, kdo vi,kdy by dorazily po
ODPOVĚDĚT
Iveta V. (Fanuli) ID 196526 , mimibazar.cz/fanuli (upraveno 10. 8. 2015, 22:20)
Je mi to líto,ale doba zpoždění odpovídá přesně zameškané době kdy jsem měla úraz a následně dovolenou.Všechny zákaznice jsem o tom informovala na MMB a většina to pochopila. Pokud by jste mne kontaktovala před hodnocením mailem,zjistili by jsme včas,že došlo k záměně stejných kalhot v jiné velikosti,které má ted jiná zákaznice.
ODPOVĚDĚT
Alena Š. (chrustik) ID 81465 (20. 7. 2015, 20:23)
Veľké sklamanie!! Šaty som zaplatila 14.5. a dohodli sme sa,že 6.6. mi ich pani odošle,ale boli iby same výmluvy. Pani odišla na dovolenku,keď sa vrátila,narychlo ušila šaty,ktoré veľmi málo zodpovedali tým,ktoré som si vybrala. 17.7. šaty dorazili,ale nosiť sa nedajú,vobec nesdia a sú iné. Pani síce navrhla,že mi ich opraví,ale to budem asi čakať do zimy...
ODPOVĚDĚT
Iveta V. (Fanuli) ID 196526 , mimibazar.cz/fanuli (20. 7. 2015, 21:50)
U mě taktéž - velké morální zkamání !!!! Všichni kdo sledují moje stránky vědí,že jsme začátkem června měla úraz a následně za dva týdny dovolenou,proto ač jsem dělala co jsem mohl šaty nemohla dodat včas,tedy 6.6.Dovolenou jsem měla zaplacenou půl roku do předu,takže jsem si "klidně" odjela.Šaty jsou přesně podle vyfoceného modelu,šila jsem je již někoilkrát a nikdo problém neměl.Samozřejmě,že šaty vypadají jinak na modelce velikosti 34 a jinak u
ODPOVĚDĚT
Iveta V. (Fanuli) ID 196526 , mimibazar.cz/fanuli (20. 7. 2015, 21:50)
upravené dle požadavků a ve velké velikosti.Za kvalitou svého šití si stojím,ale nejsem dokonalá,tudíž vždy věc nemusí padnout ,tak jak si zákazník představuje,proto také nabízím následnou úpravu ZDARMA ! Nebráním se jakémukoliv hodnocení,pokud se zakládá na pravdě a hodnotí se po ukončení obchodu.Příjde mi velice nefér takto činit ve chvíli,kdy nabídnu řešení na kterém se v klidu se zákaznicí domluvíme.
ODPOVĚDĚT
Alena Š. (chrustik) ID 81465 (2. 8. 2015, 11:51)
"Samozřejmě se šňůrkami máte pravdu,ty tam nepatří.Měla jsem ještě jedem model těchto šatů,byly skoro stejné,jen měly jinou délku a průstřih,takže jsem to zaměnila"TOTO STE MI SAMA NAPISALA.TAK PREČO KLAMETE,ŽE SÚ PRESNE PODĽA FOTKY? HODNOTENIE PÍŠEM PRAVDIVÉ,NEVYMÝŠLAM SI!!!! JA VAŠU PRÁCU NEHANÍM,UŠITE SÚ KVALITNE,ALE INÉ . OBCHOD SME UŽ MALI UKONČENÝ,O HODNOTENÍ SOM VÁS INFORMOVALA VOPRED DO MAILU. OD VÁS JE TO FÉR??? *-)
ODPOVĚDĚT
Iveta V. (Fanuli) ID 196526 , mimibazar.cz/fanuli (4. 8. 2015, 16:05)
Šňůrky ale přeci nemají na střih šatů žádný vliv.Jsou tam jen navíc,jinak jsou šaty naprosto identického střihu jako na fotce, na tom trvám !!!! Také bych Vás mohla citovat,ale myslím si,že hodnocení není diskuze, navíc mi to příjde nadmíru trapné,takže pokud mi chcete cokoliv zděli,máte můj mail.
ODPOVĚDĚT
Kateřina R. (Katty2009) ID 205717 , mimibazar.cz/katty2009 (23. 12. 2014, 22:09)
Bohužel velké zklamání z mé strany.. Dárek k Vánocům do dnešního dne nedorazil-je 23.12 večer,tudíž nebude...Objednávka učiněna 28.11 se slibem,že do 20.12 budu mít botičky doma,jelikož je to dárek.Paní mě ujistila,že 100% botky budou.Od 20.12 píšu p.každý den,včera jsem žádala č.bal.marně,bez odezvy.Jednoznačně nemohu doporučit,jsem velice zklamaná..........ani nevím,kde balíček je???? (N) :-o :-@ (6) 8-| :´(
ODPOVĚDĚT
Iveta V. (Fanuli) ID 196526 , mimibazar.cz/fanuli (13. 1. 2015, 22:23)
Je mi líto Vašeho velkého zklamání,bohužel služby České pošta ovlivnit nedokážu.Balíček jsem posílala včas,bohužel pošta ho nedoručila a vrátila zpět...Již týden před Vánocemi jsem téměř denně upozorňovala ve vzkazech na MMB,že nestíhám vyřizovat maily,pokud má někdo něco naléhavého,nechť volá.Botičky již máte určitě doma,psala jsem několik mailů,odpověd žádná....Takže předpokládám,že je vše v pořádku.
ODPOVĚDĚT
Denisa Z. (Ovucenko) ID 99343 (18. 12. 2014, 22:18)
Nějak nerozumím tomu, že všichni ostatní dostanou vše, co si přejí a jsou spokojení a já po několika urgencích a platbě před třemi měsíci ani slušnou odpověď.
Žádám o okamžité vrácení peněz.
Denisa Zábojová
ODPOVĚDĚT
Iveta V. (Fanuli) ID 196526 , mimibazar.cz/fanuli (19. 12. 2014, 8:59)
Psala jsem Vám ,dokonce myslím,že 2x, mrzí mě to,ale mail asi opět nedošel....Balík máte již odeslaný,viz info o odeslaných balíčcích. Omlouvám se,ale někdy se vinou různých okolností stane. Děkuji za pochopení.
Také přeji krásné a pohodové svátky ! Iveta
ODPOVĚDĚT
Gabriela Č. (Gabucerna) ID 515008 , mimibazar.cz/gabucerna (25. 7. 2014, 11:10)
přes mmb jsem si u paní Vartové objednala harémové kalhoty z úpletu (8% spandex, 92%viskóza - toto jsem se dočetla na štítku, když dorazili). Z termínu dodání i z toho co mi přišlo, jsem byla vskutku rozčarovaná. Dodací lhůta 2 měsíce(tedy včetně opravy) a věčné omlouvání se, že nefunguje wifi, mě unavovalo, peníze jsem zaslala hned obratem a pak čekala a stále si dopisovala. Nakonec kalhoty přišli, ale spadly mi i zapnuté. Dost mě překvapilo, že paní Va
ODPOVĚDĚT
Gabriela Č. (Gabucerna) ID 515008 , mimibazar.cz/gabucerna (25. 7. 2014, 13:03)
Vartová, vůbec nebrala zřetel na elasticitu materiálu, vzhledem k její dlouholeté praxi bych to předpokládala. Za čekání jsem obdržela jako omluvu pásek, nicméně příště bych ocenila raději dodání včas, vzhledem k tomu, že se jedná o sezóní věc a profesionálnější přístup. Po úpravě jsem s kalhotami spokojená. Pokud bych činila další objednávku, nechala bych si nejprve potvrdit termín dodání a poté zaslala peníze...
ODPOVĚDĚT
Iveta V. (Fanuli) ID 196526 , mimibazar.cz/fanuli (25. 7. 2014, 21:19)
Vážená paní,platbu za Vaši zakázku jsem obdržela 29.5. s termínem zhotovení cca 3 týdny ! Kalhoty jsem odesílala tuším 1.7.,což je dle mého přibližně měsíc !!!! Doba na vyřízení reklamace /opravy/ je dle zákona 30 dnů od přijetí,Vy jste měla za polovinu této lhůty.To,že jsou kalhoty z elastického materiálu je několikrát uvedeno u jejich fotky na MMB,přes který jste si j objedánvala,stačí tedy pozorně číst.Nicméně pásek je vyztužený a tudíž nepru
ODPOVĚDĚT
Iveta V. (Fanuli) ID 196526 , mimibazar.cz/fanuli (25. 7. 2014, 21:33)
nepruží !!! Chtěla jste ho ušít 110 cm,aby jste mohla nosit níž na bocích,udělala jsem ho přesně dle přání ! To,že Vám spadly i zapnuté tedy nebude moje chyba,změřit jsem Vás nemohla a pas byl dle Vašeho přání. Je mi líto,ale Vaše negativní hodnocení jsem vůbec nepochopila...Nejsem schopna být na netu k dispozici 24 hodin denně, nevím kdy bych pak měla šít ?
ODPOVĚDĚT
Gabriela Č. (Gabucerna) ID 515008 , mimibazar.cz/gabucerna (27. 7. 2014, 13:57)
prostě se mi Váš přístup nelíbí, Vaše věčné omlouvání, posouvání termínů, že se nestihlo dojít na poštu atd....takhle si profesionála ve svém oboru nepředstavuji, tak jsem se vyjádřila.Ke kalhotám Vám už jen řeknu: kalhoty pruží, po Vaší opravě (změnšení o 9cm + guma v zadní části) jsou po několika nošení spadlé k bokům.Míry jsem Vám poslala správné a prosím, odpusťte si tyto impertinence, to opravdu není profesionální
ODPOVĚDĚT
Iveta V. (Fanuli) ID 196526 , mimibazar.cz/fanuli (28. 7. 2014, 10:50)
Nemám nic proti tomu,aby jste se vyjádřila,jen poukazuji na to,že Vaše hodnocení je značně zkreslené.Nevíte nic o mé práci,na kterou jsem víceméně sama a pokud se Vám zdám neprofeisionální,obratte se příště na odborníky z řad oděvních řetězců a podobně.Jistě nebudete čekat tak dlouho a věci budou odpovídat Vašim představám.
ODPOVĚDĚT
Gabriela Č. (Gabucerna) ID 515008 , mimibazar.cz/gabucerna (29. 7. 2014, 11:13)
díky této zkušenosti jsem si obrázek o Vaší práci myslím udělala. Šít umíte, používáte i kvalitní materiály ale stránku managementu a věcí s tím spojených zkrátka neovládáte. Paní Vartová, a to, kde si budu pořizovat šatník, nechte na mě, myslím, že si poradím....přeji ať se daří.
ODPOVĚDĚT
Iveta V. (Fanuli) ID 196526 , mimibazar.cz/fanuli (29. 7. 2014, 21:29)
Až bude mít den 48 hodin,budu moci nabídnout i perfektní managment ! Zatím za mě mluví moje práce a myslím,že moje zákaznice ode mne čekají především kvalitní oblečení a asi by nebyli nadšené z perfektního managmentu a špatně ušitého nepadnoucího oblečení.
ODPOVĚDĚT
Hana K. (hana114) ID 137993 , mimibazar.cz/hana114 (12. 7. 2014, 9:08)
Dobrý den, je mi líto ale musím udělit negativní hodnocení. Paní Vartová má ode mne peníze za kalhoty na účtě od 28 dubna. Naposledy měl být balíček s kalhoty poslán 1.7. a nedošel. Psala jsem paní naposledy 8.7. a slušně jí žádala o zaslání zaplacených kalhot a nebo o vrácení peněz a nedošla ani odpověď, natož kalhoty nebo peníze a paní Vartová nekomunikuje. Dá se pochopit že práce se protáhne, je nemoc....ale tři měsíce ???????
ODPOVĚDĚT
Iveta V. (Fanuli) ID 196526 , mimibazar.cz/fanuli (12. 7. 2014, 14:30)
Je mi líto,ale žádný mail z 8.7. tu od Vás nemám....! Na dnešní jsem Vám hned dopoledne odpověděla,kdy jsem Vám vysvětlila i důvod proč balíček neodešel avizovaného 1.7. a že kalhoty Vám dorazí pravděpodobně v pondělí.Uznávám samozřejmě nestandartně dlouhou dobu dodání (2 a 1/2 měsíce),za což jsem se samozřejmě omlouvám a věřte,že ani mě to není příjemné,bohužel se to někdy stane.
ODPOVĚDĚT
Hana K. (hana114) ID 137993 , mimibazar.cz/hana114 (13. 7. 2014, 14:03)
Paní Vartová mail jsem vám opravdu posílala. Kalhoty jste slibovala poslat už v týdnu 16 června a myslím že negativní hodnocení je opravdu na místě.
ODPOVĚDĚT
Iveta V. (Fanuli) ID 196526 , mimibazar.cz/fanuli (14. 7. 2014, 14:32)
Paní Hanko,nebráním ne negativnímu hodnocení,ale co v něm píšte.Sklenice je také bud poloprázdná nebo poloplná....! Věřím,že jste mail posílala,ale mě nedošel !!! Odepisuji všem a na vše,i když někdy se zpožděním,bohužel občas se mail ztratí.Upozorňuji na to stále jak ve vzkazech,tak v podkladech k platbě,tak na mých stánkách.Souhlasím,že dodání bylo extrémě dlouhé,bohužel jsem za tu dobu absolovovala operaci,2x jsem marodila ,do toho syn úraz,angína.
ODPOVĚDĚT
Petra B. (PetraBra) ID 159872 , mimibazar.cz/petrabra (2. 8. 2012, 9:21)
Dobrý den Iveto,
tak mám i druhou tuniku doma a (N) Myslela jsem si, že když mám objednávku zaplacenou od začátku dubna!!!!, tak si dáte trošku záležet, ale přišel mi beztvarý top, který je mi cca o dvě vel. větší a absolutně neodpovídá odkazu, který jsem Vám poslala. Myslím si, že dvě trička ceně 1355Kč neodpovídají.........je mi to líto, ale již u Vás neobjednám. Máte hodně zakázek, nestíháte, tak jste to prostě "odflákla." Petra
ODPOVĚDĚT
Iveta V. (Fanuli) ID 196526 , mimibazar.cz/fanuli (2. 8. 2012, 12:42)
Dobrý den Petro, je mi líto,že nejste spokojená,ale ocenila bych,když nejste z něčím spokojená,kdyby jste mě nejprve kontaktovala na mail.Vždy se snažím vše řešit a záleží mi,aby byli zákaznice spokojené.Vím,že jste na druhé tričko čekala hodně dlouho,což mě hodně mrzí!!! Rozhodně ale nic neflákám,to nedělám ani v největším stresu,ale chápu,že Vám to tak může připadat.Vaše rozhodnutí samozřejmě respektuji. Iveta
ODPOVĚDĚT
Celkem: 22 (zobrazuje se 1-20) 1, 2 další >>
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu