Q-POT s.r.o. (nemeckovkosiku) ID 206365
Q-POT s.r.o.
|
|
mimibazar.cz/nemeckovkosiku
|
Oblast: Plzeň |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 11. 3. 2009 |
Naposledy: 9. 8. 2016, 11:07
|
Aktualizace: 8. 4. 2016, 18:05
|
|
|
|
|
Kateřina F. (Katfia)
ID 201980
(21. 5. 2013, 7:18)
|
Asi jsem zatím jedna z prvních, ale doba dodani téměř tři týdny a ještě ne všechno zboží, na zbytek zboží jsem čekala další tři týdny, protože na mne paní zapomněla. Oba baliky prišly požkozené - druhý úplně vylitý. Chápu, že za poničené balíky paní nemůže, ovšem arogance v komunikaci mne dost zaskočila, přístup k řešení je nyní nulový, navíc mi bylo naznačeno, že jsem si zboží sama poničila. Tedy za mne velké rozčarování. Katka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Q-POT s.r.o. (nemeckovkosiku)
ID 206365
, mimibazar.cz/nemeckovkosiku
(upraveno 21. 5. 2013, 10:29)
|
Paní Kateřina by se měla naučit být trošku chápající. Dvakrát jsem se jí omluvila za pozdní dodání, ano na poslední gel jsem zapomněla a dodala o týden déle než jsem slibovala. Ovšem sama od sebe jsem jí napsala aniž by mi to musela připomínat. To že jste převzala balík který z Vaší fotky musel být celý proteklý to je Vaše chyba (neměla jste ho vůbec přebírat!!). Řešení jsem Vám navrhla a to standartní postup reklamace. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Q-POT s.r.o. (nemeckovkosiku)
ID 206365
, mimibazar.cz/nemeckovkosiku
(21. 5. 2013, 7:55)
|
Nebo jste si myslela, že si nasypu popel na hlavu a zaplatím to ze svého, když balík evidentně poničila pošta? Arogantní protože jsem Vám napsala, že je divné, že máte dva balíky a pokaždé je poškozený? To je minimálně zajímavé, běžně mám jednu reklamaci za měsíc. Každopádně, co si domýšlíte Vy o tom co já si myslím, to je vaše věc. Po stopadesáté se omlouvat nebudu, nemá to smysl. Mějte se hezky. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Kateřina F. (Katfia)
ID 201980
(22. 5. 2013, 8:24)
|
Ano bohužel byly oba baliky ponicene a posta to uznala, stalo se to cestou, o cemz sepsali protokol a vy to vite. Balik prebiral manzel, ktery vůbec nic netusil, bohužel chyba - posta ho prebalila igelitem, tedy na prvni pohled nic znat nebylo. Ano, penize chci po vas, jelikož jste prijemce reklamace a tedy je posta posle vam, coz takky vite.. K faktum - 13.4. jsem objednala a ihned ZAPLATILA zboží, po slusnem dotazu 22.4. mi bylo sdeleno, ze zboží bude expedovano ve čtvrtek 25.4.. Zboz |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Kateřina F. (Katfia)
ID 201980
(22. 5. 2013, 8:35)
|
Zbozi bylo expedovano 28.4. a doslo 30.4. s chybejicim pracim gelem, který jste slíbila poslat 3.5. Az 9.5. pisete, ze jste na me zapomněla a poslete to 16.5. Zbozi dorazilo 20.5. znicene, po nafoceni a zaslani vam, nasledovalo obvineni, ze si baliky nicim sama. Vase opetovna reakce zde, mne utvrdila v tom, ze takto služby fungovat nemaji, proto me vysvetleni, kterym timot ukoncuji veřejnou komunikaci. Hezky den. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Q-POT s.r.o. (nemeckovkosiku)
ID 206365
, mimibazar.cz/nemeckovkosiku
(22. 5. 2013, 8:44)
|
Balík odcházel s jedním chybějícím pracím gelem, který jsem prostě už nedostala, kontaktovala jsem Vás o tom rovnou (mám to v podmínkách prodeje, že se tohle může stát a běžně zákazníkům bu´d doposílám, nebo to nechávám na příště, jak zákazník chce). Vy jste u mě brala porpvé proto jsem rovnou navrhla, že dopošlu. ANO udělala jsem chybu, že jsem ZAPOMNĚLA, za to jsem se omluvila. Doda dodání je všude uvedeno a to obvykle 5-14 dní od objednání. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
Q-POT s.r.o. (nemeckovkosiku)
ID 206365
, mimibazar.cz/nemeckovkosiku
(22. 5. 2013, 8:47)
|
Počítám pracovní dny samozřejmě ale to Vás asi napadlo. Vůbec jsem Vám netvrdila, že si sama balíky ničíte, to jste si vydedukovala Vy. A to, že jste balík byla včera odpoledne reklamovat (jak jsem Vám doporučila rovnou) o tom jsem ráno když jsem reagovala na Vaše hodnocení nevěděla. Peníze máte na účtě, já papír v ruce žádný a teď budu čekat já, jestli mi pošta něco vrátí. Taky už končím. |
ODPOVĚDĚT
|