Lenka K. (Lenulka9) ID 217365
|
Oblast: Brno |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 28. 4. 2009 |
Naposledy: 11. 2. 2020, 11:59
|
Aktualizace: 9. 12. 2019, 20:01
|
|
|
|
|
|
Kamila B. (kamicek2)
ID 329576
(14. 3. 2017, 21:04)
|
Nedoporučuji k obchodování, kamarádka kupovala zimní bundu pro dceru, v inzerci nebyl popsán stav bundy, proto jsme se dotazovaly, zda bunda má nějaké vady, prý žádné nebyly nelezeny. Bundu přišla s několika vadami, a to 2 zásadní, hodně viditelné na přední části bundy, foto s vadami a popisem zaslány prodejkyni, pouze odpověd prodej za zlomkovou cenu, nic jsem neviděla..dohoda rozumná žádná. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Lenka K. (Lenulka9)
ID 217365
(15. 3. 2017, 8:23)
|
Já také nedoporučuji!Vzhledem k mému dosavadnímu hodnocení zde i na mimiaukcích je to poprvé co musím něco takového řešit..Jsou to nakupujíci ,které evidentně jdou po cenách a netvrdila bych to ,pokud by paní naši emailovou konverzaci neukončila větou cituji: kdyby jste nám poslala peníze zpět za poštu hned mohli jsme si tuto konverzaci ušetřit..Dámám jsem nabídla, že bundu u které jsem si žádných zásadních vad,rozhodně nevšimla,vezmu zpět včetně pošty ,at mi to pošlou včetně všeho ,tedy i dárečku a ve stavu jakém jsem odeslala já ..odmítli.Obrázek si udělejte sami. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Kamila B. (kamicek2)
ID 329576
(upraveno 16. 3. 2017, 17:30)
|
Nemohu souhlasit, bunda za cenu 250,- (čínská bunda Frozen-dá se zakoupit na čínských webech do 400,- -bohužel jsme zjistily pozdě) mi nepřijde, že kamarádka pase po ceně, v této cenové relaci koupíte zde na MMB značkovou bundu, ale její dcerka miluje Frozen, takže vysvětlete dítěti, které je šťastno, že bundu vracíte kvůli vadám, paní chtěla vrátit komplet vč.dárečků což bylo lízatko a pytlík čaje, které dcerka vylízala a vypila, takže nešlo vrátit |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Kamila B. (kamicek2)
ID 329576
(upraveno 16. 3. 2017, 17:31)
|
původní balení, nevím, zda by paní respektovala jiné lízátko a jiný sáček čaje, ale v každém případě by kamarádka přišla minimálně o jednosměrné poštovné. Takže jsme spíše myslely, kdyby paní nabídla finanční kompenzaci za vady např. poštovné zdarma, které měla se zasláním.To se nestalo. Kamarádka se rozhodla, kvůli dítěti, které brečelo, když zvažovala vrácení, bundu si i přes vady ponechat. Je to můj první- navíc zprostředkovaný- problematický obchod. Bohužel |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Lenka K. (Lenulka9)
ID 217365
(19. 3. 2017, 21:47)
|
Od prvního emailu jsem Vam nabizela ,ze bundu vezmu okamžitě zpět..vy jste evidentně vratit bundu nechteli zato jste mi poslali odkazy na to kde je to levnější ja tu bundu kupovala novou za skoro 800,- ,to ze byla po dceři bylo uvedenonekupovala jste novou,ale nosenou...darecky jsem chtela az kdyz mi po emailech bylo jasne ,že chcete hlavně slevy. Za 250,- nosenou ve stavu novem kdyz neni,nejlepe zadara ,asi... ..vic se vyjadřovat nehodlám. |
ODPOVĚDĚT
|