Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Petra T. (PRO DĚTIČKY) ID 22454

Petra T. (PRO DĚTIČKY) ID 22454
mimibazar.cz/prodeticky
Oblast: Praha - západ
Ověřená adresa
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 5. 9. 2006
Naposledy: 27. 3. 2017, 11:31
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
02578026
HODNOCENÍ 1560
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 7 negativních hodnocení
Michaela D. (MishelkaD) ID 432012 (21. 9. 2013, 13:05)
Paní mi poslala úplné jiné zboží než jsem si objednala. Objednala jsem pro svého chlapečka zelenou konvičku a došla mi nejenže červená ale úplně jiná (jiný výrobek)!!! Kdyby mi dala vědět, že tu co si objednávám nemá, jestli může zaslat jinou, negativní komentář bych stoprocentně neudělovala. Prostě bychom se domluvili, jestli si ji vezmu nebo ne. Taky mi celkem vadilo, že trvalo než zboží došlo. (N)
ODPOVĚDĚT
Kateřina A. (stylakabelky) ID 350067 , mimibazar.cz/stylakabelky (21. 9. 2013, 15:16)
Uff, Michaelo, trvalo to sedm dní i s víkendem a to jen proto, že jsme čekali na fusak od emitexu, který jste si objednala. Na konvičku jsem vám napsala,abyste ji vrátila a já vám za ní bez problému 59,- Kč vrátím. Jestli vám toto přijde jako vhodné na udělení negativního komentáře, tak prosím, ale myslím si, že to nebylo potřeba.
ODPOVĚDĚT
Michaela D. (MishelkaD) ID 432012 (22. 9. 2013, 16:06)
Tak já si myslím, že ano. Ať mají i ostatní přehled, že u vás neplatí heslo: "Náš zákazník, náš pán!". Nestalo se zas tak moc, ale poslat úplně jiné zboží a myslet si, že si toho nevšimnu. A přitom stačilo tak málo! Jen napsat, že tu konvičku co jsem si objednala nemáte. A obtěžovat se a něco vám vracet kvůli vaší chybě se mi opravdu vůbec nechce (tudledudle)
ODPOVĚDĚT
Petra T. (PRO DĚTIČKY) ID 22454 , mimibazar.cz/prodeticky (23. 9. 2013, 20:28)
Od dnešního dne již nejsem majitelkou, je to paní Míša, prosím nedělejte na ní dlouhé nosy.
petra
ODPOVĚDĚT
Edita L. (Poppaea) ID 5418 , mimibazar.cz/poppaea (19. 6. 2012, 9:09)
Dobrý den Petro, tak za sebe rozhodně nákup u Vás NEDOPORUČUJI. Objednávku mám zaplacenou téměř měsíc, balík nedorazil, naše komunikace je velmi jednostranná a dočkala jsem se od Vás maximálně nepravdivé informace ohledně odeslání zboží. Po mých urgencích a žádosti o čísla balíku, nereagujete... Chápu, že stát se může cokoliv, vyřízení objednávky se může zpozdit atd., ale určitě tomu nepomůžete tím, že nebudete komunikovat. Edita
ODPOVĚDĚT
Petra T. (PRO DĚTIČKY) ID 22454 , mimibazar.cz/prodeticky (19. 6. 2012, 9:51)
Pošta má na doručení doporučené zásilky téměř měsíc. Ptala jste se tam? Ověřte si dodání na poště a pak špiňte mé hodnocení. Žádné žádosti o čísla balíku tu nemám až na jednu, na tu jsem vám odpovídala ať si zajdete na poštu.
Uff, co telefon? řekl vám někdo o této vymoženosti? Negativní hodnocení mi nevadí, protože je neoprávněné. Naštěstí těch spokojených je fakt víc (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L)
ODPOVĚDĚT
Lenka K. (mamča Lenča) ID 166604 , mimibazar.cz/mamcalenca (19. 6. 2012, 10:10)
Nééé, pošta má na doručení zásilky 14 dní. Tak napište podací číslo a bude to vyjasněné, ne.....
ODPOVĚDĚT
Petra T. (PRO DĚTIČKY) ID 22454 , mimibazar.cz/prodeticky (19. 6. 2012, 10:37)
Lenko měsíc.
Petra
ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (19. 6. 2012, 13:30)
Pošlete kupující podací číslo, ona si ověří na poště nebo na netu kde se balíček nachází a je to.
V čem je problém? I když půjde na poštu, bez podacího čísla nikdo neví, kde se balík toulá.
Holky, holky! Zbytečné problémy!
ODPOVĚDĚT
Petra T. (PRO DĚTIČKY) ID 22454 , mimibazar.cz/prodeticky (upraveno 19. 6. 2012, 16:05)
balíček se nám poštou dnes téměř po týdnu vrátil, protože paní se neumí podepsat a používá své jméno za svobodna. Dnes jsme jej na naše náklady poslali znovu- tentokrát PPLkou, bohužel zase na špatné jméno, protože má prostě špatně podpis v emailu či jak to je, sama užj sem z toho magor, pardon. Doufám,že si dodání zítra ohlídá, protože mi ani v jednom mejlu a že mi jich dneska napsala, nebyla schopná sdělit telefonní číslo.
Tím tuto kauzu ko
ODPOVĚDĚT
Edita L. (Poppaea) ID 5418 , mimibazar.cz/poppaea (19. 6. 2012, 15:23)
Petro, na tohle opravdu nemohu nereagovat. Balik se Vam tezko mohl vratit po trech tydnech, kdyz jste mi psala minule pondeli, ze ho odesilate. Mobilni telefon jste mela v kazdem mailu, ktery jsem Vam poslala, mam nastaveny podpisovy stitek. Tam jste mohla vycist i moje jmeno za svobodna. Ujistuji Vas, ze bezne dostavam baliky na obe jmena a na poste s tim
nemaji problem, nejsem
prvni vdana v okoli. Podepsat se celkem i umim, nikdo si zatim
nestezoval, v mailech
mam podpis automaticky vcetne kontaktu.
ODPOVĚDĚT
Petra T. (PRO DĚTIČKY) ID 22454 , mimibazar.cz/prodeticky (19. 6. 2012, 16:02)
já ale nevím, že to je vaše jméno za svobodna milá paní, fakt už dost. Dejte si dohromady svá jména za svobodna a za vdana a nechte na hlavě. Ano, podepisujete se v každém mejlu, ale jen křestním jménem, na mmb vystupujete pod jiným jménem, mejly chodí z jiného jména a automatický podpis v mejlu máte také jiný. Prase aby se v tom vyznalo, pak snadno vznikají nedorozumění, za která pak "musíte" dávat negativní hodnocení.
s pozdravem
Žahourová
ODPOVĚDĚT
Kateřina Š. (Katulik007) ID 98130 , mimibazar.cz/katulik007 (19. 6. 2012, 19:27)
^o) další ovečka do sbírky (smich)
ODPOVĚDĚT
Petra T. (PRO DĚTIČKY) ID 22454 , mimibazar.cz/prodeticky (19. 6. 2012, 20:53)
tak nějak a děkuji
ODPOVĚDĚT
Eva L. (eva567) ID 296603 , mimibazar.cz/eva567 (19. 6. 2012, 19:47)
Peťko vy snad máte vyoperované nervy,mě už by tady z těch jmen jeblo!!!!Přeji at máte jen a jen jednojmenné zájemce!!!! (L) (L) (L)
ODPOVĚDĚT
Petra T. (PRO DĚTIČKY) ID 22454 , mimibazar.cz/prodeticky (19. 6. 2012, 20:53)
nemám, možná to tak vypadá, ale nemám. a děkuji
ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (19. 6. 2012, 16:02)
Petro, tak napište podací číslo balíku který se Vám vrátil, ať kupující vidí, že byl opravdu poslaný.
Tím by se částečně vysvětlilo, proč balík nemá. Bez podacího čísla bych také měla pochybnosti.....
ODPOVĚDĚT
Petra T. (PRO DĚTIČKY) ID 22454 , mimibazar.cz/prodeticky (19. 6. 2012, 16:03)
již má potvrzeno od PPL, že jí jde balík. s pozdravem
žahourová
ODPOVĚDĚT
Lenka a Vašek K. (Lenka kac123) ID 210288 (19. 6. 2012, 19:35)
14 dní, po 14 dnech již pošta přijímá Reklamační list!!
ODPOVĚDĚT
Petra T. (PRO DĚTIČKY) ID 22454 , mimibazar.cz/prodeticky (19. 6. 2012, 20:52)
a o co vám pořád jde? balíček mám doma zpět a teď je již opět na cestě k paní, tentokrát firmou PPL aby bylo dodání jisté
ODPOVĚDĚT
Lenka a Vašek K. (Lenka kac123) ID 210288 (20. 6. 2012, 8:21)
Vy sama ve svých reakcích na hodnocení píšete, že pošta má na doručení 14 dní............
ODPOVĚDĚT
Edita L. (Poppaea) ID 5418 , mimibazar.cz/poppaea (upraveno 19. 6. 2012, 12:12)
Milá Petro, na poštu chodím ob den, balíků mi přišlo za poslední měsíc celkem dost, ten Váš mezi nimi nebyl, samozřejmě jsem se ptala. Na poště nemají problém s mým příjmením Liška ani s Tečovou, což je za svobodna. Problém je, že jsem u Vás měla měsíc zaplacenou objednávku, Vy jste mně na delší dobu dodání neupozornila ani jste mně o zdržení nijak neinformovala. Já jsem u Vás nakupovala právě pro mnoho Vašich kladných hodnocení, ale sem tam se u Vás Černý Petr najde. Tentokrát prostě vyšel na mně... Stačilo napsat...
ODPOVĚDĚT
Eva Č. (Evusa) ID 4392 , mimibazar.cz/evusa (6. 4. 2012, 9:45)
Dobrý den,
objednala jsem si zboží u této paní přes e-shop, zboží nebylo dodáno a paní mi nechce 2 měsíce vrátit peníze. Její chování je silně neprofesionální. Na moje maily nereaguje, takže upřímně nákup tady nedoporučuji!!
:-( (N)
ODPOVĚDĚT
Petra T. (PRO DĚTIČKY) ID 22454 , mimibazar.cz/prodeticky (6. 4. 2012, 11:05)
Milá evo, objednávku jste stornovala 6.3., na vrácení peněz máme měsíc, to je 6.4. nejdéle, to je dnes. Dnes peníze odejdou. Ale jinak nic neříkám, je to i moje vina, bohužel mám spadlé v počítači java prostředí už téměř týden a tak mi nefunguje přístup do KB,abych vám peníze poslala. technik už mi nápravu a návštěvu slibuje tři dny, zatím nepřijel,ale to mne neomlouvá. Poslední email mám od vás 29.3. a na ten jsem vám i ten den odpověděla. Jen upřesňuji, že to nejsou dva měsíce, jak píšete vy,ale zákonem stanovený měsíc. sama podle hodnocení zde vidíte, že nejsem žádný podvodník
Petra
ODPOVĚDĚT
Petra T. (PRO DĚTIČKY) ID 22454 , mimibazar.cz/prodeticky (13. 4. 2012, 21:38)
byla bych velice ráda, kdybyste se tu vyjádřila k tomu, zda vám dorazily peníze v pořádku. děkuji
ODPOVĚDĚT
Pavla T. (pistacia) ID 102760 , mimibazar.cz/pistacia (upraveno 10. 11. 2011, 15:07)
Tak bohužel poprvé za 4 roky co nakupuji na MMB musím napsat negativní hodnocení. Nezlobte se na mne, ale jako objednala jsem zboží 26.10.,hned druhý den jsem zaplatila, 29.10 jsem už peníze měla z účtu odečteny a Vám už byly připsány, ale balíček nikde! Psala jsem i vzkaz na MMB, žádná odpověď, po týdnu jsem psala zase, konečně odpověď, že balíček byl v pondělí odeslán. Tak jsem čekala, bohužel balíček do včera nedošel, tak jsem psala o podací číslo
ODPOVĚDĚT
Petra T. (PRO DĚTIČKY) ID 22454 , mimibazar.cz/prodeticky (10. 11. 2011, 13:21)
Milá Pavlo, stěžujte si na poště, né u nás, balíček od nás odešel. Pošta má na doručení 14 pracovní dní, je před vánoci, nevím, co víc pro vás udělat. Zažádám administrátory o smazání hodnocení, je neoprávněné, o podací číslo jste si napsala včera v podvečer, to jsem doma. Teď jsem dosedla v práci k počítači, protože jsem doteď balila balíky
ODPOVĚDĚT
Pavla T. (pistacia) ID 102760 , mimibazar.cz/pistacia (10. 11. 2011, 13:39)
To si snad děláte srandu, balíček jste odeslala až teď 8.10. a peníze ode mne máte od 29.10. to se Vám zdá, že je v pořádku !!! :-@ Jestli zažádáte o smazání, tak já zažádám o nechání, protože tohle se nedělá, pokud nejste schopna přijímat oprávněnou kritku, tak nemáte v této brandži co dělat!
ODPOVĚDĚT
Petra T. (PRO DĚTIČKY) ID 22454 , mimibazar.cz/prodeticky (10. 11. 2011, 13:59)
nemáte pravdu,ale vy mi za to nestojíte,abych se s vámi dohadovala. Měla jste objednané zboží od emitexu, má delší dodací doby, upozorňovali jsme na to vzkazem na mmb. My ty věci nešijeme. Tak si tu bouchejte smajlíkama jak chcete. Kritika je neoprávněná a howgh, domluvila jsem. S vámi nemám již o čem. Zboží je na cestě k vám, tím to pro mne skončilo
ODPOVĚDĚT
Pavla T. (pistacia) ID 102760 , mimibazar.cz/pistacia (10. 11. 2011, 14:50)
Vy si opravdu s těma urážkama nedáte pokoj, o žádných dodacích lhůtách jste mě neinformovala, stačilo napsat když jsem objednala nebo zaplatila, že zboží není skladem a bylo hotovo, ale Vy jste se ani slůvkem nezmíňila, že by jste zboží neměla, napsala jste mi pouze že nemáte hrací klíče, které jsem ještě chtěla, tak se tady teď nevymlouvejte na nějaké dodací lhůty.
ODPOVĚDĚT
Petra T. (PRO DĚTIČKY) ID 22454 , mimibazar.cz/prodeticky (10. 11. 2011, 22:13)
jo a teď jsem si dala tu práci, překontrolovala výpis, a ten, kdo tu mele nesmysly madam, jste vy. 29.10. byla sobota a to se peníze nepřipisují, neb 28.10. byl pátek a svátek. Peníze se nám připsaly 2.11. v úterý, zboží přišlo v pátek a v pondělí odpoledne bylo odneseno na poštu. Při každodenním balení cca 50 balíků to ani jinak rychleji zvládnout neumíme....takže si nechte vaše výkřiky do tmy
ODPOVĚDĚT
Květoslava H. (Kveta305) ID 132551 , mimibazar.cz/kveta305 (23. 5. 2011, 21:39)
PANÍ PETRU NEDOPORUČUJI,NENÍ VŮBEC SPOLEHLIVÁ.OBJEDNÁ SI ZBOŽÍ, 5 DNÍ NEZAPLATÍ A PO 5 DNECH NAPÍŠE,JEN TAK,ŽE OBJEDNÁVKU RUŠÍ.SAMA MÁ OBCHŮDEK,TAK BY MĚLA VĚDĚT,ŽE SE TO NEDĚLÁ.
ODPOVĚDĚT
Petra T. (PRO DĚTIČKY) ID 22454 , mimibazar.cz/prodeticky (upraveno 24. 5. 2011, 9:27)
ano, sama mám obchůdek a tak vím, že se to děje dnes a denně. To je paní riziko podnikání. Určitě jsem vám nenapsala, že nám to koupila babička, prostě jsem si koupi rozmyslela a o tom vás slušně informovala. Nebo myslíte,že jsem to měla udělat tak, že zaplatím, nechám si to poslat a pak vám to do 14 dnů vrátím? pak by to bylo pro vás košér a hodnocení byste mi nepsala? Vaše hodnocení neberu vůbec v úvahu, spíš značí něco o vás než o mě.
Petra
ODPOVĚDĚT
Monika H. (mohos) ID 355 , mimibazar.cz/mohos (18. 2. 2011, 11:00)
Paní Petře nemohu poděkovat ani za rychlost, ani za milou komunikaci jako ostatní nakupující: 25.01.2011 v poledne jsem objednala 5 cucacích váčků, 27.01.2011 jsem doplňovala adresu kvůli faktuře, 31.01.2011 v noci jsem obdržela podklady k platbě, 02.02.2011 jsem odeslala 740,- Kč. 11.02.2011 jsem se dotazovala, kdy po připsání peněz mohu očekávat odeslání balíčku, obdržela jsem odpověď: "Moniko, balíček odešel tuším ve středu Petra" (myšleno ve středu
ODPOVĚDĚT
Monika H. (mohos) ID 355 , mimibazar.cz/mohos (18. 2. 2011, 11:00)
ve středu 09.02.2011). Balíček byl pak - bez jakékoliv informace - odeslán v úterý 15.02.2011 a doručen 17.02.2011. Kdybych byla bývala věděla, že od objednání po doručení uplyne 23 dnů, stálo mi za to si buď do kamenné prodejny ve Veselí dojet osobně, nebo - ještě lépe - objednat jinde, kde se zákazníkem komunikují a mají kratší dodací termíny. A o chybách ve faktuře ani nemluvím - chybí adresa odběratele a v poznámce je uvedeno chybně platba dobírkou, a
ODPOVĚDĚT
Monika H. (mohos) ID 355 , mimibazar.cz/mohos (18. 2. 2011, 11:01)
a splatnost nebyla určitě 19.02.2011! Monika Hosnedlová.
ODPOVĚDĚT
Kateřina A. (stylakabelky) ID 350067 , mimibazar.cz/stylakabelky (18. 2. 2011, 11:04)
na faktuře za internetový prodej nemusí být adresa (nahrazuje paragon), u nás na faktuře mám všechny adresy dopsány řádně kvůli přehlednosti, kam odešel balíček. Datum splatnosti je nastaven u všech jednotně, nemá to nic společného s DUZP. To jen pro upřesnění. Cucací váčky vám byly odeslány 2x. Nejdříve nám chyběla adresa, když jste ji dodala, bylo pozdě a náš svoz na poštu již proveden, proto váš balíček byl zařazen do dalšího svozu na další ter
ODPOVĚDĚT
Kateřina A. (stylakabelky) ID 350067 , mimibazar.cz/stylakabelky (18. 2. 2011, 11:07)
na další termín, neběhám s každým balíčkem zvlášť, to opravdu ne. Když jste se dotazovala na balíček, byla jsem doma a né v práci a doma nemám podací archy. Proto jsem napsala tuším, nevidím na tom nic divného....ale jo....však jo....tak ať vám slouží ku prospěchu a děti si pocucají a vy snad máte na duši pokoj, když jste si tu ulevila
ODPOVĚDĚT
Monika H. (mohos) ID 355 , mimibazar.cz/mohos (18. 2. 2011, 11:13)
Petro, neulevila jsem si. Sepsala jsem jen fakta, a Vy v nich chybně čtete: adresu jsem doplňovala 27.01.2011, podklady od Vás jsem dostala 31.01.2011, platba byla provedena 02.02.2011. Od 02.02.2011 do 15.02.2011 jste provedla dva svozy, z nichž jsem jeden nestihla kvůli chybějící adrese (tomu opravdu nerozumím). I tak si myslím, že dva svozy ve 13 dnech je poměrně málo, ale je to Váš obchod a Vaše strategie. Pro mě to byla zkušenost a podle ní se mohu propříště
ODPOVĚDĚT
Monika H. (mohos) ID 355 , mimibazar.cz/mohos (18. 2. 2011, 11:14)
zařídit. Za poučení o úpravě faktury děkuji, nevěděla jsem to. Monika Hosnedlová.
ODPOVĚDĚT
Petra T. (PRO DĚTIČKY) ID 22454 , mimibazar.cz/prodeticky (18. 2. 2011, 11:26)
tak když něco nevím, Moniko, tak se zeptám a nepouštím hned kvůli tomu jedovatosti do hodnocení. Ale to se teď stalo nějakou módou, ale mě to nevadí. Já nic špatně neudělala, zboží jste dostala, zboží je v pořádku, o nic jsem vás neošidila, faktura vám také přišla v pořádku /to na mmb není zvykem vůbec faktury zasílat/. Necítím se ničím vinna, takže mi vaše negativní hodnocení nevadí. Je spousta spokojených, kteří mi to vynahradí.
ODPOVĚDĚT
Miroslava P. (Felix13) ID 184364 , mimibazar.cz/felix13 (16. 6. 2010, 16:30)
Dobrý den Petro.

18.5. jsem si u Vás objednala balíček - 2 podprsenky a hrací deku v celkové částce 1224 (vč. pošty). Zboží jsem uhradila. Do dneška mi nic nepřišlo!!!!!!!!! :-@ :-@ :-@ První mail jsem vám posílala cca po 14 dnech, kdy jste mi odpověděla, že čekáte, až vám přijdou podprsenky a že deku pro mne máte připravenou. Teď už to je 5. týdnů, co mám u vás objednávku a stále čekám!!!!! :-S Na maily už nereagujete, telefon nezvedáte a nejst
ODPOVĚDĚT
Petra T. (PRO DĚTIČKY) ID 22454 , mimibazar.cz/prodeticky (16. 6. 2010, 21:33)
vy mi ale nevoláte, tedy alespoň jsem s vámi neměla tu čest a ani má prodavačka v obchodě. Nemám vás vedenou mezi uhrazenými platbami, bohužel. Pokud jste mi platbu posílala, prosím zašlete mi kopii příkazu, ať se mám čeho chytit. Email mi od vás také žádný nedorazil, ale pokud se tu chcete čertit a házet vzteklé smajlíky prosím, jen nevím, jestli tím něco vyřešíte. Všichni ostatní jsou spokojení, pak jak vidíte, jde spíše o technický problém než lids
ODPOVĚDĚT
Petra T. (PRO DĚTIČKY) ID 22454 , mimibazar.cz/prodeticky (16. 6. 2010, 21:34)
ký. Vím, že jsme měli skluz v podprsenkách, ale ne naší vinou, výrobce na nás jaksi zapomněl a až po mých několika urgencích mi volal a omlouval se, já se zase omlouvala zákazníkům, bohužel, šít je neumím,ale asi se kvůli vám o to pokusím. Není nic jednodužšího, než mi zaslat č.ú. a já vám ráda vrátím peníze.
ODPOVĚDĚT
Miroslava P. (Felix13) ID 184364 , mimibazar.cz/felix13 (16. 6. 2010, 22:48)
Petro, s podprsenkama to chápu, ale 5 týdnů??! Nechtěla jsem Vám sem psát a kazit hodnocení, ale bohužel mi nic jiného nezbylo. Volala jsem od pondělí několikrát!! na mobil, co máte uedený zde na MMB (607841902) - poslala jsem vám i sms. A nic. Peníze máte dávno připsané na účtu. V mailu posílám doklad.
ODPOVĚDĚT
Petra T. (PRO DĚTIČKY) ID 22454 , mimibazar.cz/prodeticky (17. 6. 2010, 9:20)
nechtěla psát, nechtěla kazit..hm ale napsala a zkazila. děkuji pěkně, však já to ustojím,ale řešení v tom nevidím.
ODPOVĚDĚT
Miroslava P. (Felix13) ID 184364 , mimibazar.cz/felix13 (17. 6. 2010, 22:13)
Petro, vaše ironie mně zaráží. Nemám se vám náhodou omlouvat za to, že neodepisujete a nedáte vědět 5 týdnů, jak to vypadá s objednaným zbožím, které jsem zaplatila včas??? Nevím, jestli si neděláte ze mě už legraci! Jsem ráda, že peníze posíláte zpět. Nemám zájem s vámi obchodovat. Tímto je to pro mě vyřešená věc.
ODPOVĚDĚT
Petra T. (PRO DĚTIČKY) ID 22454 , mimibazar.cz/prodeticky (17. 6. 2010, 22:54)
já právě paní Mirko také ne, proto jsem vám peníze hned odeslala zpět. Nemám takovéto obchody zapotřebí. Nepíšu nic ironicky, snad to bylo jen povzdechnutí si...nic jsem nezavinila, prostě jsme výrobci vypadli ze seznamu a došíval naši várku až po naší urgenci. všem, kdo u nás měly podprsenky zaplacené, jsme dávaly vědět i vám a za tím si stojím! stanou se v životě horší věci. Kdo nechce pochopit, nepochopí...mějte se kráásně
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu