Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Neutrální hodnocení uživatele Petra T. (PRO DĚTIČKY) ID 22454

Petra T. (PRO DĚTIČKY) ID 22454
mimibazar.cz/prodeticky
Oblast: Praha - západ
Ověřená adresa
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 5. 9. 2006
Naposledy: 27. 3. 2017, 11:31
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
02578026
HODNOCENÍ 1560
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 neutrálních hodnocení , celkem již získala 11 neutrálních hodnocení
Dana H. (danče) ID 12834 , mimibazar.cz/dance (upraveno 29. 7. 2013, 18:22)
Děkuji...
ODPOVĚDĚT
Radka B. (Rada2010) ID 334027 (3. 5. 2013, 8:17)
Dobrý den, píši toto hodnocení spíše pro upozornění provozovatele shopu na MMB než jako kritiku. Zřejmě se jedná o technické problémy s emaily. Před týdnem jsem si u vás objednala zboží a dosud se mi nikdo neozval, opakovaně jsem zaslala email, ale bez odezvy. Zboží jsem si tedy objednala jinde. S pozdravem Radka Burianová
ODPOVĚDĚT
Petra T. (PRO DĚTIČKY) ID 22454 , mimibazar.cz/prodeticky (3. 5. 2013, 8:24)
Dobrý den Radko, tak jim to pište na jejich provozní email a ne mě do hodnocení, našla jsem vás komplet ve spamech na seznamu- je teď jen otázkou, zda za to může mmb nebo seznam.cz
Petra
ODPOVĚDĚT
Radka B. (Rada2010) ID 334027 (3. 5. 2013, 16:03)
Dobry den Petro, nevim, kde je chyba :-( Ale alespon vite, ze nejake emaily se k vam nedostanou :-(Padaji do spamu. Hezky vikend! Radka
ODPOVĚDĚT
Radka B. (Rada2010) ID 334027 (3. 5. 2013, 16:03)
Dobry den Petro, nevim, kde je chyba :-( Ale alespon vite, ze nejake emaily se k vam nedostanou :-(Padaji do spamu. Hezky vikend! Radka
ODPOVĚDĚT
Katrin J. (quinna) ID 64095 (upraveno 30. 4. 2013, 15:14)
upravím,po obchůdku. napsala jsem hodnocení a pak jste se ozvala . zrona jsem jela pro dceru do školky a teď jsem se vrátila. tak jdu to opravit a koukám,jak rychlá je reakce :-) na hodnocení. ještě k té rekci,byl tam i čas . mohla jste porovnat,kdy jste volala a kdy bylo psáno hodnocení. když už :-) píšete o rozhovoru po telefonu.
ODPOVĚDĚT
Petra T. (PRO DĚTIČKY) ID 22454 , mimibazar.cz/prodeticky (30. 4. 2013, 14:29)
Aniž bych tušila, co mi to tu píšete, před chvílí jsem vám volala. nechápu vaši poznámku o hodnoceních, mám tu 1489 kladných...neznám obchod, který by se zavděčil všem, ale vaše krátkozrakost mne zaráží. Všude jsou na nás uvedeny telefonní kontakty, tak když se vám zdá,že nereagujeme, stačí zavolat. I zde za "stroji" sedí jen lidé se svými starostmi a problémy, které někdy brzdí ve včasné písemné komunikaci. Dále snad jen, pokud u nás nechcete čekat, nečekejte a nakupte jinde- o tom je obchod.
ODPOVĚDĚT
Petra T. (PRO DĚTIČKY) ID 22454 , mimibazar.cz/prodeticky (30. 4. 2013, 22:30)
no a co mi naznačujete, mě je jedno, kdy jste mi sem psala, já to četla až po telefonu s vámi, nevím,co dedukujete, ale já nemám důvod něco dedukovat jiného. Nic jste mi zatím neplatila, žádný obchod uzavřen nebyl, nevím, co tu detektivíte :-)
ODPOVĚDĚT
Katrin J. (quinna) ID 64095 (5. 5. 2013, 20:46)
víte co,zrušte mou objednávku,stejně mě už čekání nebaví. škoda,že se obchodování něvěnujete tak jako těmto vzkazům . +o(
ODPOVĚDĚT
LUCIE Š. (Lucinenda) ID 4711 (upraveno 5. 9. 2012, 14:16)
Dobrý den,Petro,jsem s obchůdkem strašně nespokojená,nedávám ráda negativní hodnocení,ale už nemůžu jinak,moc dobře víte proč,20.8. skončila 30denní lhůta,peníze pořád nemám
ODPOVĚDĚT
Petra T. (PRO DĚTIČKY) ID 22454 , mimibazar.cz/prodeticky (2. 9. 2012, 23:16)
jojo, měli jsme dovolenou, o té také víte, informovala jsem vás o tom,že bude mít platba zpoždění, peníze jsou od pátku na cestě k vám (249,- Kč). Mohla jste vydržet do úterý.
dík
Petra
ODPOVĚDĚT
LUCIE Š. (Lucinenda) ID 4711 (2. 9. 2012, 23:24)
Peti,já to vím,psaly jsme si přece,ale předtím komunikace dost vázla,psala jste,že je odešlete o dovolené,jde mi o princip,připadá mi to podivné,že jste před dovolenou přemrskala příkazy-jak jste psala,za to opravdu nemohu,zákazníků si má člověk vážit (F)
ODPOVĚDĚT
Petra T. (PRO DĚTIČKY) ID 22454 , mimibazar.cz/prodeticky (2. 9. 2012, 23:31)
neměla jsem wifi připojení, psala jsem vám,že vám peníze odešlu, pokud bude přístup na net a ten nebyl. Nic nenadělám, napsala jste hodnocení, tak je tu no...
mějte se
Petra
ODPOVĚDĚT
LUCIE Š. (Lucinenda) ID 4711 (2. 9. 2012, 23:33)
ok,tak jak dorazí korunky,změním na neutrál (F)
ODPOVĚDĚT
Petra T. (PRO DĚTIČKY) ID 22454 , mimibazar.cz/prodeticky (5. 9. 2012, 13:32)
už musí být dááávno u vás ,Lucko
ODPOVĚDĚT
LUCIE Š. (Lucinenda) ID 4711 (5. 9. 2012, 14:16)
Dobrý den,dnes se mi připsaly.Lucka.
ODPOVĚDĚT
Karolína J. (kájynka) ID 8144 , mimibazar.cz/kajynka (5. 12. 2011, 13:26)
Dobrý den, vzhledem k tomu, že jste mi ani po týdnu čekání, a to ani po mé urgenci, nebyla schopná odpovědět na mou objednávku, tímto jí ruším. Jsem dost zklamaná vaším přístupem a svým známým Vás tedy jako obchodnici rozhodně nedoporučím. (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Petra T. (PRO DĚTIČKY) ID 22454 , mimibazar.cz/prodeticky (5. 12. 2011, 14:30)
jejejej, na co jsme neodpověděli? nejsem si ničeho vědomá. Odpovídala jsem,že jsou věci na objednávku z Anglie. Ptala jste se ještě na něco? nevím o tom
ODPOVĚDĚT
Karolína J. (kájynka) ID 8144 , mimibazar.cz/kajynka (5. 12. 2011, 15:33)
Žádná odpověď mi od vás nepřišla, proto jsem vám ve čtvrtek psala znovu tady přes vzkazy a ještě na FB a vy jste mi psala, ať vám dám čas do zítřka - t.j. do pátku. Ovšem ani v pátek jsem se odpovědi nedočkala. Ať si každý udělá obrázek sám.
ODPOVĚDĚT
Petra T. (PRO DĚTIČKY) ID 22454 , mimibazar.cz/prodeticky (5. 12. 2011, 19:12)
není o čem
ODPOVĚDĚT
Renata B. (Worlds Fashion) ID 15351 , mimibazar.cz/WorldsFashion (upraveno 30. 11. 2011, 7:40)
Dobrý večer i já se bohužel nemohu přidat ke spokojeným zákazníkům,dnes mě konečně došel balíček ,objednávku jsem udělala 26.10 hned druhý den byli poslán na účet máme stejnou banku,takže rychlovka,chápu,že bylo napsáno u dodací doba 10 dnů,ale komunikace a jednání špatné,paní sama ví o co jde,jsem znechucena
ODPOVĚDĚT
Petra T. (PRO DĚTIČKY) ID 22454 , mimibazar.cz/prodeticky (28. 11. 2011, 21:44)
Paní -tedy jako já ví, máte pravdu. Jen pro vysvětlenou - paní objednala mimo jiné v objednávce termoobal od aventu, přišel jeden ve švu rozpáraný. Zjistili jsme ve chvíli, kdy byla odesílána objednávka, a tak jsme místo rozpáraného termoobalu, vrátili paní peníze a termoobal poslali zpět dodavateli. Ještě ke všemu nenakupovala zde na mmb,ale na našem eshopu a tak si plete jablka s hruškama
ODPOVĚDĚT
Renata B. (Worlds Fashion) ID 15351 , mimibazar.cz/WorldsFashion (28. 11. 2011, 22:20)
Petro jablko s hruškama jsi pletete asi vy,nejprve jsem vám psala přes MMB,na to jste nereagovala a potom jsem to zkusila přes e-shop na to jste reagovala konečně na druhý den.takže pro vysvětlení pro ostatní,ano to je pravdas termoobalem,ale předtím k tomu předcházelo hodně úsilí,aby balíček konečně po měsíci dorazil,nebyla jste schopná v ten den říct,že balíček posíláte bez obalu,a zapoměla jste napsat,že jste mě před 14 dní ubezpečila
ODPOVĚDĚT
Renata B. (Worlds Fashion) ID 15351 , mimibazar.cz/WorldsFashion (28. 11. 2011, 22:23)
,že balíček posíláte na druhý den,což nebylo až za dalších 10 dní!!!!a k tomu peníze vráceny v sáčku v balíku na faktuře napsáno jen perem vráceny peníze,když jsem vám volala tak jste mě řekla ano máte je vráceny v sáčku v balíčku!!!!to jsem nezažila,jak můžete vracet peníze v sáčku?kdyby jste mě to neřekla tak jsem karton vyhodila!!!nevím nevím.....at jsi každý udělá sám hodnocení.
ODPOVĚDĚT
Renata B. (Worlds Fashion) ID 15351 , mimibazar.cz/WorldsFashion (28. 11. 2011, 22:27)
viz níže hodnocení od dalších maminek,přeji hodně úspěchů v podnikání!!!! (D)
ODPOVĚDĚT
Petra T. (PRO DĚTIČKY) ID 22454 , mimibazar.cz/prodeticky (upraveno 28. 11. 2011, 23:07)
a ještě tu O popelce. Pro nás to bylo v tu chvíli nouzové a nejrychlejší řešení. Nic vám nedlužím. Přijde vám výdajový doklad k podpisu. Opravné daňové doklady a jejich proplácení kontrolujeme vždy souhrnně za uplynulé čtvrtletí
ODPOVĚDĚT
Renata B. (Worlds Fashion) ID 15351 , mimibazar.cz/WorldsFashion (28. 11. 2011, 23:01)
Petro ještě jsem nezažila,že by mě přijde výdajový doklad k podpisu,po čtvrt roce,normálně se musím usmát,radči to tady ani nepište at jsi neuděláte ostudu. (F)
ODPOVĚDĚT
Petra T. (PRO DĚTIČKY) ID 22454 , mimibazar.cz/prodeticky (28. 11. 2011, 23:06)
ee, nikdo nepíše, že vám jej pošleme za čtvrt roku....jen když se uzavírá čtvrtletí, kontroluje se, zda jsme vše vypořádali jak měli....běžná praxe
ODPOVĚDĚT
Petra T. (PRO DĚTIČKY) ID 22454 , mimibazar.cz/prodeticky (28. 11. 2011, 23:59)
Jestli byte uvítala špatné zboží radši než čestně vrácené peníze za vadné zboží ihned bez další třicetidenní reklamační lhůty, toť otázka..možná by to bylo ještě horší. A proto, že jsou za chvíli Vánoce, nevím, kde mi hlava stojí, snažím se i zrovna takovéto případy jako je váš řešit ihned bez dalších zbytečných průtahů a intuitivně a tak, aby to bylo co nejméně otravné pro zákazníka a s penězi se setkal,co nejdříve. končím,tvá Máňa
ODPOVĚDĚT
Tereza H. (Korenice) ID 308840 , mimibazar.cz/korenice (29. 9. 2011, 9:43)
Dobrý den, držák na lahev dnes dorazil, už jsem se bála , že nedorazí, protože na emaily ani na telefon nebyla žádná reakce. Děkuji Tereza
ODPOVĚDĚT
Pavlína H. (Paška) ID 104812 , mimibazar.cz/paska (upraveno 19. 1. 2011, 18:33)
(Y) (Y) (Y)
Děkujeme za vánoční balíček a přejeme mnoho úspěchů a ještě více zákazníčků.

Krásné vánoce
ODPOVĚDĚT
Jana G. (dráček7) ID 56476 (upraveno 30. 3. 2010, 14:38)
Dobrý den,Petro psala jsem Vám vzkazy,ale neodpovídáte a penízky stále nemám na účtu za crosíky ,které jste v uvedeném termínu nezaslala, je to přece už delší doba. ČÍSLO ÚČTU JSEM VÁM TAKY NAPSALA. Je ubohé ,že si musím takhle psát o penízky .Jana
ODPOVĚDĚT
Petra T. (PRO DĚTIČKY) ID 22454 , mimibazar.cz/prodeticky (30. 3. 2010, 13:23)
to jo, to je ubohé, stačí počkat,až se vám ukážou na účtu. Jde o dvě stovky, na tom vážně nezbohatnu, že je na crocsíky delší dodací doba jste byla upozorněna předem. Nechápu vaše jednání. Na vrácení peněz mám ze zákona 30 dnů. A pak mám na stránkách telefon, pokud se vám zdálo,že neodpovídám, stačí ho zvednout a zavolat. Nu snad se vám hodnocením ulevilo. Petra
ODPOVĚDĚT
Jana G. (dráček7) ID 56476 (30. 3. 2010, 14:00)
Ne já jsem to opravdu nechtěla ,nikomu takové hodnoceníčko nepíšu ,ale jinak se na Vás nedalo dovolat.Jana :-|
ODPOVĚDĚT
Petra T. (PRO DĚTIČKY) ID 22454 , mimibazar.cz/prodeticky (upraveno 30. 3. 2010, 14:27)
jste mi ale ani jednou nevolala. ,-) ,-) ,-) ,-) a z 900 kladných, jedno negativní /i když tedy jako pro nic za nic/ přežiju. A o peníze jste si psala 23.3. to je týden paní a také jsme měli víkend a já prostě čarovat v bankách s úhradami neumím. Jo a ještě něco- co takhle zaslat číslo účtu, kam ty peníze máme vlastně vrátit? bylo mi potěšením Petra
ODPOVĚDĚT
Jana G. (dráček7) ID 56476 (30. 3. 2010, 14:37)
Dovolat bylo myšleno tak ,že nereagujete na emal a proto nemůžete vědět č.účtu ,které jsem Vám psala .Jana
ODPOVĚDĚT
Petra T. (PRO DĚTIČKY) ID 22454 , mimibazar.cz/prodeticky (30. 3. 2010, 14:40)
už dóóst prosím. Koukám,že hodnocení jste přepsala na neutrální, myslím,že sama cítíte,že jste se unáhlila. Ale to je fuk. Užijte si peníze ve zdraví.
Petra
ODPOVĚDĚT
Jana G. (dráček7) ID 56476 (30. 3. 2010, 14:52)
Přepsala jsem jenom proto ,že se tady nechci handrkovat .Čekala jsem na botičky měsíc a 218 korun jsou taky penízky ,to mi každá maminka dá za pravdu. Jana
ODPOVĚDĚT
Petra T. (PRO DĚTIČKY) ID 22454 , mimibazar.cz/prodeticky (30. 3. 2010, 15:01)
nikdo netvrdí že nejsou, jen jsem psala,že na nich rozhodně nezbohatnu a ráda vám je vrátím. V albu je u botiček napsáno,že budou až koncem března a že věci od firmy Playshoes mají delší dodací dobu, s tím jste si je objednala.
Nu příště možná více přemýšlejte než něco napíšete, nemyslím,že toto je vhodné,ale já se prostě bránit musím,protože jsem nic neprovedla (child1)
ODPOVĚDĚT
Eliška S. (speedyel) ID 254718 , mimibazar.cz/speedyel (14. 11. 2009, 16:12)
(N) (N) Dne 24.9. jsem si objednala jídelní židličku. Byla mi zaslána poškrábaná a s jiným motivem :-S. Židličku jsem dne 7.10. zaslala zpět jako reklamaci. Do dnešního dne nemám ani židličku, ani peníze. :-@ :-@ Jsem ABSOLUTNĚ nespokojená s přístupem a konečnou komunikací (N) :-( :-( :-(
ODPOVĚDĚT
Petra T. (PRO DĚTIČKY) ID 22454 , mimibazar.cz/prodeticky (14. 11. 2009, 16:43)
ach bóže paní eliško, neobjednávala jste jí zde, ale na eshopu, to za prvé. Za druhé, reklamovala jste, domluvily jsme se, že klidně počkáte déle, protože chcete od Chipollina tu s původním motivem,že...po 14 dnech jste si to rozmyslela a že chcete vrátit peníze...na vrácení peněz máme ze zákona 30 DNÍ. Objednávku jste zrušila 21.10. - dnes máme 14.11.,my máme na vrácení ještě sedm dní čas. Psala jsem vám již několikrát, abyste si negativní hodnocení psa
ODPOVĚDĚT
Petra T. (PRO DĚTIČKY) ID 22454 , mimibazar.cz/prodeticky (14. 11. 2009, 16:45)
la až po uplynutí této doby. Takže adminy požádám o smazání, neb vše co tu píšete je zatím neoprávněné.
Petra
ODPOVĚDĚT
Eva P. (EvaEliska) ID 213390 , mimibazar.cz/evalka (19. 11. 2009, 14:38)
omylem jsem odpověděla
ODPOVĚDĚT
Petra T. (PRO DĚTIČKY) ID 22454 , mimibazar.cz/prodeticky (23. 11. 2009, 21:19)
nebudeme to tu překrucovat ne? Nikde na mmb u žádného inzerátu nemám napsáno,aby někdo něco objednával přes eshop milá paní- ani to být nesmí. Nevím,co by peníze měly dělat 19.11. na účtě, když tam mají být 21. Prosím pěkně, nechápu vůbec o co vám jde. Že židlička přišla od dodavatele odřená? poslala jste na reklamaci, souhlasila s tím,že bude delší dodací doba, po 14 dnech jste si to rozmyslela a chtěla vrátit peníze..peníze vám byly 20.11. zaslá
ODPOVĚDĚT
Petra T. (PRO DĚTIČKY) ID 22454 , mimibazar.cz/prodeticky (23. 11. 2009, 21:21)
ny. Proč asi až takto na termín? To ať si každý odpoví sám
KRásné Vánoce
ODPOVĚDĚT
Eliška S. (speedyel) ID 254718 , mimibazar.cz/speedyel (19. 11. 2009, 14:41)
Paní Žahourová, ano objednala jsem to přes eshop, protože to máte jako prosbu u objednávky :-S. Domluvily jsme se,že počkám, vy jste ale ani nenapsala, zda ta židlička bude (N) . Máte ze zákona 30 dní, ale slušnost by byla (dle mého názoru), že ve chvíli kdy víte, že zboží nebude, peníze zaslat. Mimochodem dnes máme 19. a peníze stále nikde (N) (N) (N) (N). Tvrdíte, že jste na mé emaily reagovala, ale když jsem chtěla emaly přeposlat, už jste se neozvala.
ODPOVĚDĚT
Jitka H. (kájoš) ID 78150 , mimibazar.cz/kajos (upraveno 24. 9. 2009, 13:17)
Bohužel nemůžu napsat nic pěkného, dnes nám dorazily Barbie botičky a jsou poškozené,levá bota má vadu zipu a tak nejdou rozepnout (N),takže jsme bez botiček,bez peněz což je s poštovným přes 800kč :-S a nevíme co bude dál, máme je prý poslat zpět na reklamaci a pak se uvidí :-@,jak to bude dlouho trvat?snad do čtrnácti dní ...prostě máme smůlu,jiná možnost prý není..
ODPOVĚDĚT
Petra T. (PRO DĚTIČKY) ID 22454 , mimibazar.cz/prodeticky (24. 9. 2009, 11:23)
Paní Jitko, že mají botičky uprostřed poškozený zip - za to nemůžu já ani vy, je to prostě výrobní vada a ta se musí reklamovat. Podle zákona máme na reklamaci 30 dnů, snažím se vám vyhovět a slíbila jsem 14 dnů. Nechápu ale, jak toto můžete psát do hodnocení- zde se hodnotí můj přístup k obchodu a zde si myslím,žádný problém nebyl. Chápu,že máte vztek,ale takové věci (vadný výrobek) se stávají i v lepších rodinách.
Petra
ODPOVĚDĚT
Jitka H. (kájoš) ID 78150 , mimibazar.cz/kajos (24. 9. 2009, 13:02)
Myslela jsem ,že zboží které prodáváte kontrolujete,krabice nebyla zalepená,cedulka z bot volně ležela v krabici..Nevím ale je mi to prostě podezřelé. Možná za to nemůžete ,ale když obědnávám Nové zboží tak čekám ,že bude v řádném stavu.Samotnou mě to mrzí,boty jsou nádherné,ale jsem prostě zklamaná.Už jsem je poslala zpět tak doufám že se to vyřeší.Ráda pak napíšu pěkné hodnocení, až k tomu budu mít důvod.díky Jitka
ODPOVĚDĚT
Petra T. (PRO DĚTIČKY) ID 22454 , mimibazar.cz/prodeticky (24. 9. 2009, 13:08)
myslím si ale, že zatím nemáte důvod psát ale ani negativní, vyšla jsem vám vstříc a věc řeším. Viděla jste někdy zalepené krabice s botami v obuvi? Já tedy ne.
ODPOVĚDĚT
Jitka H. (kájoš) ID 78150 , mimibazar.cz/kajos (24. 9. 2009, 13:17)
Dobře tak zatím neutrální
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu