Petra T. (PRO DĚTIČKY) ID 22454
|
|
mimibazar.cz/prodeticky
|
Oblast: Praha - západ |
|
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 5. 9. 2006 |
Naposledy: 27. 3. 2017, 11:31
|
|
|
|
|
Dana H. (danče)
ID 12834
, mimibazar.cz/dance
(upraveno 29. 7. 2013, 18:22)
|
Děkuji... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Radka B. (Rada2010)
ID 334027
(3. 5. 2013, 8:17)
|
Dobrý den, píši toto hodnocení spíše pro upozornění provozovatele shopu na MMB než jako kritiku. Zřejmě se jedná o technické problémy s emaily. Před týdnem jsem si u vás objednala zboží a dosud se mi nikdo neozval, opakovaně jsem zaslala email, ale bez odezvy. Zboží jsem si tedy objednala jinde. S pozdravem Radka Burianová |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra T. (PRO DĚTIČKY)
ID 22454
, mimibazar.cz/prodeticky
(3. 5. 2013, 8:24)
|
Dobrý den Radko, tak jim to pište na jejich provozní email a ne mě do hodnocení, našla jsem vás komplet ve spamech na seznamu- je teď jen otázkou, zda za to může mmb nebo seznam.cz Petra |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Radka B. (Rada2010)
ID 334027
(3. 5. 2013, 16:03)
|
Dobry den Petro, nevim, kde je chyba Ale alespon vite, ze nejake emaily se k vam nedostanou Padaji do spamu. Hezky vikend! Radka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Radka B. (Rada2010)
ID 334027
(3. 5. 2013, 16:03)
|
Dobry den Petro, nevim, kde je chyba Ale alespon vite, ze nejake emaily se k vam nedostanou Padaji do spamu. Hezky vikend! Radka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Katrin J. (quinna)
ID 64095
(upraveno 30. 4. 2013, 15:14)
|
upravím,po obchůdku. napsala jsem hodnocení a pak jste se ozvala . zrona jsem jela pro dceru do školky a teď jsem se vrátila. tak jdu to opravit a koukám,jak rychlá je reakce na hodnocení. ještě k té rekci,byl tam i čas . mohla jste porovnat,kdy jste volala a kdy bylo psáno hodnocení. když už píšete o rozhovoru po telefonu. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra T. (PRO DĚTIČKY)
ID 22454
, mimibazar.cz/prodeticky
(30. 4. 2013, 14:29)
|
Aniž bych tušila, co mi to tu píšete, před chvílí jsem vám volala. nechápu vaši poznámku o hodnoceních, mám tu 1489 kladných...neznám obchod, který by se zavděčil všem, ale vaše krátkozrakost mne zaráží. Všude jsou na nás uvedeny telefonní kontakty, tak když se vám zdá,že nereagujeme, stačí zavolat. I zde za "stroji" sedí jen lidé se svými starostmi a problémy, které někdy brzdí ve včasné písemné komunikaci. Dále snad jen, pokud u nás nechcete čekat, nečekejte a nakupte jinde- o tom je obchod. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra T. (PRO DĚTIČKY)
ID 22454
, mimibazar.cz/prodeticky
(30. 4. 2013, 22:30)
|
no a co mi naznačujete, mě je jedno, kdy jste mi sem psala, já to četla až po telefonu s vámi, nevím,co dedukujete, ale já nemám důvod něco dedukovat jiného. Nic jste mi zatím neplatila, žádný obchod uzavřen nebyl, nevím, co tu detektivíte |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Katrin J. (quinna)
ID 64095
(5. 5. 2013, 20:46)
|
víte co,zrušte mou objednávku,stejně mě už čekání nebaví. škoda,že se obchodování něvěnujete tak jako těmto vzkazům . |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
LUCIE Š. (Lucinenda)
ID 4711
(upraveno 5. 9. 2012, 14:16)
|
Dobrý den,Petro,jsem s obchůdkem strašně nespokojená,nedávám ráda negativní hodnocení,ale už nemůžu jinak,moc dobře víte proč,20.8. skončila 30denní lhůta,peníze pořád nemám |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra T. (PRO DĚTIČKY)
ID 22454
, mimibazar.cz/prodeticky
(2. 9. 2012, 23:16)
|
jojo, měli jsme dovolenou, o té také víte, informovala jsem vás o tom,že bude mít platba zpoždění, peníze jsou od pátku na cestě k vám (249,- Kč). Mohla jste vydržet do úterý. dík Petra |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
LUCIE Š. (Lucinenda)
ID 4711
(2. 9. 2012, 23:24)
|
Peti,já to vím,psaly jsme si přece,ale předtím komunikace dost vázla,psala jste,že je odešlete o dovolené,jde mi o princip,připadá mi to podivné,že jste před dovolenou přemrskala příkazy-jak jste psala,za to opravdu nemohu,zákazníků si má člověk vážit |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Petra T. (PRO DĚTIČKY)
ID 22454
, mimibazar.cz/prodeticky
(2. 9. 2012, 23:31)
|
neměla jsem wifi připojení, psala jsem vám,že vám peníze odešlu, pokud bude přístup na net a ten nebyl. Nic nenadělám, napsala jste hodnocení, tak je tu no... mějte se Petra |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
LUCIE Š. (Lucinenda)
ID 4711
(2. 9. 2012, 23:33)
|
ok,tak jak dorazí korunky,změním na neutrál |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
Petra T. (PRO DĚTIČKY)
ID 22454
, mimibazar.cz/prodeticky
(5. 9. 2012, 13:32)
|
už musí být dááávno u vás ,Lucko |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
|
LUCIE Š. (Lucinenda)
ID 4711
(5. 9. 2012, 14:16)
|
Dobrý den,dnes se mi připsaly.Lucka. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Karolína J. (kájynka)
ID 8144
, mimibazar.cz/kajynka
(5. 12. 2011, 13:26)
|
Dobrý den, vzhledem k tomu, že jste mi ani po týdnu čekání, a to ani po mé urgenci, nebyla schopná odpovědět na mou objednávku, tímto jí ruším. Jsem dost zklamaná vaším přístupem a svým známým Vás tedy jako obchodnici rozhodně nedoporučím. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra T. (PRO DĚTIČKY)
ID 22454
, mimibazar.cz/prodeticky
(5. 12. 2011, 14:30)
|
jejejej, na co jsme neodpověděli? nejsem si ničeho vědomá. Odpovídala jsem,že jsou věci na objednávku z Anglie. Ptala jste se ještě na něco? nevím o tom |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Karolína J. (kájynka)
ID 8144
, mimibazar.cz/kajynka
(5. 12. 2011, 15:33)
|
Žádná odpověď mi od vás nepřišla, proto jsem vám ve čtvrtek psala znovu tady přes vzkazy a ještě na FB a vy jste mi psala, ať vám dám čas do zítřka - t.j. do pátku. Ovšem ani v pátek jsem se odpovědi nedočkala. Ať si každý udělá obrázek sám. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Renata B. (Worlds Fashion)
ID 15351
, mimibazar.cz/WorldsFashion
(upraveno 30. 11. 2011, 7:40)
|
Dobrý večer i já se bohužel nemohu přidat ke spokojeným zákazníkům,dnes mě konečně došel balíček ,objednávku jsem udělala 26.10 hned druhý den byli poslán na účet máme stejnou banku,takže rychlovka,chápu,že bylo napsáno u dodací doba 10 dnů,ale komunikace a jednání špatné,paní sama ví o co jde,jsem znechucena |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra T. (PRO DĚTIČKY)
ID 22454
, mimibazar.cz/prodeticky
(28. 11. 2011, 21:44)
|
Paní -tedy jako já ví, máte pravdu. Jen pro vysvětlenou - paní objednala mimo jiné v objednávce termoobal od aventu, přišel jeden ve švu rozpáraný. Zjistili jsme ve chvíli, kdy byla odesílána objednávka, a tak jsme místo rozpáraného termoobalu, vrátili paní peníze a termoobal poslali zpět dodavateli. Ještě ke všemu nenakupovala zde na mmb,ale na našem eshopu a tak si plete jablka s hruškama |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Renata B. (Worlds Fashion)
ID 15351
, mimibazar.cz/WorldsFashion
(28. 11. 2011, 22:20)
|
Petro jablko s hruškama jsi pletete asi vy,nejprve jsem vám psala přes MMB,na to jste nereagovala a potom jsem to zkusila přes e-shop na to jste reagovala konečně na druhý den.takže pro vysvětlení pro ostatní,ano to je pravdas termoobalem,ale předtím k tomu předcházelo hodně úsilí,aby balíček konečně po měsíci dorazil,nebyla jste schopná v ten den říct,že balíček posíláte bez obalu,a zapoměla jste napsat,že jste mě před 14 dní ubezpečila |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Renata B. (Worlds Fashion)
ID 15351
, mimibazar.cz/WorldsFashion
(28. 11. 2011, 22:23)
|
,že balíček posíláte na druhý den,což nebylo až za dalších 10 dní!!!!a k tomu peníze vráceny v sáčku v balíku na faktuře napsáno jen perem vráceny peníze,když jsem vám volala tak jste mě řekla ano máte je vráceny v sáčku v balíčku!!!!to jsem nezažila,jak můžete vracet peníze v sáčku?kdyby jste mě to neřekla tak jsem karton vyhodila!!!nevím nevím.....at jsi každý udělá sám hodnocení. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Renata B. (Worlds Fashion)
ID 15351
, mimibazar.cz/WorldsFashion
(28. 11. 2011, 22:27)
|
viz níže hodnocení od dalších maminek,přeji hodně úspěchů v podnikání!!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
Petra T. (PRO DĚTIČKY)
ID 22454
, mimibazar.cz/prodeticky
(upraveno 28. 11. 2011, 23:07)
|
a ještě tu O popelce. Pro nás to bylo v tu chvíli nouzové a nejrychlejší řešení. Nic vám nedlužím. Přijde vám výdajový doklad k podpisu. Opravné daňové doklady a jejich proplácení kontrolujeme vždy souhrnně za uplynulé čtvrtletí |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
|
Renata B. (Worlds Fashion)
ID 15351
, mimibazar.cz/WorldsFashion
(28. 11. 2011, 23:01)
|
Petro ještě jsem nezažila,že by mě přijde výdajový doklad k podpisu,po čtvrt roce,normálně se musím usmát,radči to tady ani nepište at jsi neuděláte ostudu. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petra T. (PRO DĚTIČKY)
ID 22454
, mimibazar.cz/prodeticky
(28. 11. 2011, 23:06)
|
ee, nikdo nepíše, že vám jej pošleme za čtvrt roku....jen když se uzavírá čtvrtletí, kontroluje se, zda jsme vše vypořádali jak měli....běžná praxe |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Petra T. (PRO DĚTIČKY)
ID 22454
, mimibazar.cz/prodeticky
(28. 11. 2011, 23:59)
|
Jestli byte uvítala špatné zboží radši než čestně vrácené peníze za vadné zboží ihned bez další třicetidenní reklamační lhůty, toť otázka..možná by to bylo ještě horší. A proto, že jsou za chvíli Vánoce, nevím, kde mi hlava stojí, snažím se i zrovna takovéto případy jako je váš řešit ihned bez dalších zbytečných průtahů a intuitivně a tak, aby to bylo co nejméně otravné pro zákazníka a s penězi se setkal,co nejdříve. končím,tvá Máňa |
ODPOVĚDĚT
|
|
Tereza H. (Korenice)
ID 308840
, mimibazar.cz/korenice
(29. 9. 2011, 9:43)
|
Dobrý den, držák na lahev dnes dorazil, už jsem se bála , že nedorazí, protože na emaily ani na telefon nebyla žádná reakce. Děkuji Tereza |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Pavlína H. (Paška)
ID 104812
, mimibazar.cz/paska
(upraveno 19. 1. 2011, 18:33)
|
Děkujeme za vánoční balíček a přejeme mnoho úspěchů a ještě více zákazníčků. Krásné vánoce |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana G. (dráček7)
ID 56476
(upraveno 30. 3. 2010, 14:38)
|
Dobrý den,Petro psala jsem Vám vzkazy,ale neodpovídáte a penízky stále nemám na účtu za crosíky ,které jste v uvedeném termínu nezaslala, je to přece už delší doba. ČÍSLO ÚČTU JSEM VÁM TAKY NAPSALA. Je ubohé ,že si musím takhle psát o penízky .Jana |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra T. (PRO DĚTIČKY)
ID 22454
, mimibazar.cz/prodeticky
(30. 3. 2010, 13:23)
|
to jo, to je ubohé, stačí počkat,až se vám ukážou na účtu. Jde o dvě stovky, na tom vážně nezbohatnu, že je na crocsíky delší dodací doba jste byla upozorněna předem. Nechápu vaše jednání. Na vrácení peněz mám ze zákona 30 dnů. A pak mám na stránkách telefon, pokud se vám zdálo,že neodpovídám, stačí ho zvednout a zavolat. Nu snad se vám hodnocením ulevilo.
Petra |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Jana G. (dráček7)
ID 56476
(30. 3. 2010, 14:00)
|
Ne já jsem to opravdu nechtěla ,nikomu takové hodnoceníčko nepíšu ,ale jinak se na Vás nedalo dovolat.Jana |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Petra T. (PRO DĚTIČKY)
ID 22454
, mimibazar.cz/prodeticky
(upraveno 30. 3. 2010, 14:27)
|
jste mi ale ani jednou nevolala. a z 900 kladných, jedno negativní /i když tedy jako pro nic za nic/ přežiju. A o peníze jste si psala 23.3. to je týden paní a také jsme měli víkend a já prostě čarovat v bankách s úhradami neumím. Jo a ještě něco- co takhle zaslat číslo účtu, kam ty peníze máme vlastně vrátit? bylo mi potěšením Petra |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Jana G. (dráček7)
ID 56476
(30. 3. 2010, 14:37)
|
Dovolat bylo myšleno tak ,že nereagujete na emal a proto nemůžete vědět č.účtu ,které jsem Vám psala .Jana |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
Petra T. (PRO DĚTIČKY)
ID 22454
, mimibazar.cz/prodeticky
(30. 3. 2010, 14:40)
|
už dóóst prosím. Koukám,že hodnocení jste přepsala na neutrální, myslím,že sama cítíte,že jste se unáhlila. Ale to je fuk. Užijte si peníze ve zdraví. Petra |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
|
Jana G. (dráček7)
ID 56476
(30. 3. 2010, 14:52)
|
Přepsala jsem jenom proto ,že se tady nechci handrkovat .Čekala jsem na botičky měsíc a 218 korun jsou taky penízky ,to mi každá maminka dá za pravdu. Jana |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petra T. (PRO DĚTIČKY)
ID 22454
, mimibazar.cz/prodeticky
(30. 3. 2010, 15:01)
|
nikdo netvrdí že nejsou, jen jsem psala,že na nich rozhodně nezbohatnu a ráda vám je vrátím. V albu je u botiček napsáno,že budou až koncem března a že věci od firmy Playshoes mají delší dodací dobu, s tím jste si je objednala. Nu příště možná více přemýšlejte než něco napíšete, nemyslím,že toto je vhodné,ale já se prostě bránit musím,protože jsem nic neprovedla |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Eliška S. (speedyel)
ID 254718
, mimibazar.cz/speedyel
(14. 11. 2009, 16:12)
|
Dne 24.9. jsem si objednala jídelní židličku. Byla mi zaslána poškrábaná a s jiným motivem . Židličku jsem dne 7.10. zaslala zpět jako reklamaci. Do dnešního dne nemám ani židličku, ani peníze. Jsem ABSOLUTNĚ nespokojená s přístupem a konečnou komunikací |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra T. (PRO DĚTIČKY)
ID 22454
, mimibazar.cz/prodeticky
(14. 11. 2009, 16:43)
|
ach bóže paní eliško, neobjednávala jste jí zde, ale na eshopu, to za prvé. Za druhé, reklamovala jste, domluvily jsme se, že klidně počkáte déle, protože chcete od Chipollina tu s původním motivem,že...po 14 dnech jste si to rozmyslela a že chcete vrátit peníze...na vrácení peněz máme ze zákona 30 DNÍ. Objednávku jste zrušila 21.10. - dnes máme 14.11.,my máme na vrácení ještě sedm dní čas. Psala jsem vám již několikrát, abyste si negativní hodnocení psa |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Petra T. (PRO DĚTIČKY)
ID 22454
, mimibazar.cz/prodeticky
(14. 11. 2009, 16:45)
|
la až po uplynutí této doby. Takže adminy požádám o smazání, neb vše co tu píšete je zatím neoprávněné. Petra |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Eva P. (EvaEliska)
ID 213390
, mimibazar.cz/evalka
(19. 11. 2009, 14:38)
|
omylem jsem odpověděla |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Petra T. (PRO DĚTIČKY)
ID 22454
, mimibazar.cz/prodeticky
(23. 11. 2009, 21:19)
|
nebudeme to tu překrucovat ne? Nikde na mmb u žádného inzerátu nemám napsáno,aby někdo něco objednával přes eshop milá paní- ani to být nesmí. Nevím,co by peníze měly dělat 19.11. na účtě, když tam mají být 21. Prosím pěkně, nechápu vůbec o co vám jde. Že židlička přišla od dodavatele odřená? poslala jste na reklamaci, souhlasila s tím,že bude delší dodací doba, po 14 dnech jste si to rozmyslela a chtěla vrátit peníze..peníze vám byly 20.11. zaslá |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
Petra T. (PRO DĚTIČKY)
ID 22454
, mimibazar.cz/prodeticky
(23. 11. 2009, 21:21)
|
ny. Proč asi až takto na termín? To ať si každý odpoví sám KRásné Vánoce |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Eliška S. (speedyel)
ID 254718
, mimibazar.cz/speedyel
(19. 11. 2009, 14:41)
|
Paní Žahourová, ano objednala jsem to přes eshop, protože to máte jako prosbu u objednávky . Domluvily jsme se,že počkám, vy jste ale ani nenapsala, zda ta židlička bude . Máte ze zákona 30 dní, ale slušnost by byla (dle mého názoru), že ve chvíli kdy víte, že zboží nebude, peníze zaslat. Mimochodem dnes máme 19. a peníze stále nikde . Tvrdíte, že jste na mé emaily reagovala, ale když jsem chtěla emaly přeposlat, už jste se neozvala. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jitka H. (kájoš)
ID 78150
, mimibazar.cz/kajos
(upraveno 24. 9. 2009, 13:17)
|
Bohužel nemůžu napsat nic pěkného, dnes nám dorazily Barbie botičky a jsou poškozené,levá bota má vadu zipu a tak nejdou rozepnout ,takže jsme bez botiček,bez peněz což je s poštovným přes 800kč a nevíme co bude dál, máme je prý poslat zpět na reklamaci a pak se uvidí ,jak to bude dlouho trvat?snad do čtrnácti dní ...prostě máme smůlu,jiná možnost prý není.. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra T. (PRO DĚTIČKY)
ID 22454
, mimibazar.cz/prodeticky
(24. 9. 2009, 11:23)
|
Paní Jitko, že mají botičky uprostřed poškozený zip - za to nemůžu já ani vy, je to prostě výrobní vada a ta se musí reklamovat. Podle zákona máme na reklamaci 30 dnů, snažím se vám vyhovět a slíbila jsem 14 dnů. Nechápu ale, jak toto můžete psát do hodnocení- zde se hodnotí můj přístup k obchodu a zde si myslím,žádný problém nebyl. Chápu,že máte vztek,ale takové věci (vadný výrobek) se stávají i v lepších rodinách. Petra |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Jitka H. (kájoš)
ID 78150
, mimibazar.cz/kajos
(24. 9. 2009, 13:02)
|
Myslela jsem ,že zboží které prodáváte kontrolujete,krabice nebyla zalepená,cedulka z bot volně ležela v krabici..Nevím ale je mi to prostě podezřelé. Možná za to nemůžete ,ale když obědnávám Nové zboží tak čekám ,že bude v řádném stavu.Samotnou mě to mrzí,boty jsou nádherné,ale jsem prostě zklamaná.Už jsem je poslala zpět tak doufám že se to vyřeší.Ráda pak napíšu pěkné hodnocení, až k tomu budu mít důvod.díky Jitka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Petra T. (PRO DĚTIČKY)
ID 22454
, mimibazar.cz/prodeticky
(24. 9. 2009, 13:08)
|
myslím si ale, že zatím nemáte důvod psát ale ani negativní, vyšla jsem vám vstříc a věc řeším. Viděla jste někdy zalepené krabice s botami v obuvi? Já tedy ne. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Jitka H. (kájoš)
ID 78150
, mimibazar.cz/kajos
(24. 9. 2009, 13:17)
|
Dobře tak zatím neutrální |
ODPOVĚDĚT
|