Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Lenka Kopecká (Oriana) ID 24340

Lenka Kopecká (Oriana) ID 24340
mimibazar.cz/oriana
Oblast: Hradec Králové
Ověřená adresa
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 23. 9. 2006
Naposledy: 3. 5. 2023, 0:03
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
67486487
DIČ CZ7951233037
HODNOCENÍ 3921
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Při nákupu nad 3.000,- poštovné ZDARMA!!! Možnost osobního převzetí v HRADCI KRÁLOVÉ nebo v MÁSLOJEDECH!!!!!!
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 23 negativních hodnocení
Celkem: 23 (zobrazuje se 1-20) 1, 2 další >>
Jana K. (janakri) ID 286939 , mimibazar.cz/janakri (26. 11. 2021, 10:52)
Mám objednané a zaplacene zboží a paní nekomunikuje :-S. Nedoporučuji (N)
ODPOVĚDĚT
Irena B. (Irene) ID 127750 (10. 10. 2021, 21:50)
Zboží jsem objednala 9.9.2021, domluvily jsme se s paní na dopravě, zaplatila jsem objednávku a od té doby paní nekomunikuje. Zboží mi nepřišlo, ani mi nepřišla žádná informace od přepravní společnosti. (N)
ODPOVĚDĚT
Karolína M. (tygri3) ID 597588 , mimibazar.cz/tygri3 (17. 4. 2021, 7:45)
I já mám zboží objednané a zaplacene měsíc a paní nereaguje ☹️ zboží jsem měla objednané jako dárek a musela jsem koupit další dárek jelikož mi toto nepřišlo ☹️ už jsem od paní objednávala a vše bylo vždy v pořádku tak nevím co se děje teď!!!!!!!!
ODPOVĚDĚT
Věra F. (dudidlo) ID 93549 , mimibazar.cz/dudidlo (4. 4. 2021, 22:40)
Zboží zaplacené od 2.3.2021 stále nedodané. Emaily a zprávy přes MMB bez odezvy.
ODPOVĚDĚT
Lucia K. (mamina_z_brna) ID 571135 (upraveno 30. 3. 2021, 20:49)
Již téměř 2 týdny od objednávky bez odpovědi... dva emaily, jedna zpráva přes mimibazar a nic :-( velikonoční zboží objednáno a velikonoce za dveřmi :-( děti se těšily na povlečení :-( to se mi stalo přes mimibazar poprvé... (N) (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Jana H. (JanaH7) ID 560569 (1. 3. 2020, 1:47)
Prosím, stáhněte z prodeje tyto sponky - Sponky do vlasů pukačky 6ks s kytičkami a glitry. Dcera je dnes dostala jako dárek a dvě jsou rovnou na vyhození, ostatní vypadá, že moc nevydrží. Nepukají, nedrží. Kdybych tušila, nekupovala bych! :-|
ODPOVĚDĚT
Lenka Kopecká (Oriana) ID 24340 , mimibazar.cz/oriana (2. 3. 2020, 0:44)
Dobrý den,
pokud má zakoupené zboží nějakou vadu, což se bohužel může stát, je možné ho reklamovat. Jste první, kdo si na tyto sponky stěžuje. Prozatím jsem je stáhla z prodeje a odpoledne je všechny zkontroluji.
Každopádně je vhodnější to řešit s prodejcem osobní komunikací přes mail, než takto.
ODPOVĚDĚT
Petra H. (PETDAV) ID 82428 (11. 12. 2019, 4:58)
Nechápu to množství kladných recenzí , já s kolegyní z práce máme objednané zboží již přes 14 dní.
Komunikace minimální , téměř žádná. Žádám po paní opakovaně vrácení peněz, samozřejmě bez reakce.
Nechápu jak někdo s tímto přístupem může provozovat eshop.
Za mě tedy velká nespokojenost!!!!

(N) (N)
ODPOVĚDĚT
Jana H. (JanaH7) ID 560569 (2. 11. 2019, 1:04)
Od objednání trvalo tři týdny než věci dorazily, špatná komunikace, když bych se neptala pořád sama, nic se o objednávce nedozvím, papírové a reflexní samolepky téměř nelepí, nedrží. S tímto obchodem moc spokojená nejsem a vracet už se nebudu. (N)
ODPOVĚDĚT
Jan M. (honzik09) ID 370620 (28. 1. 2019, 14:26)
Paní Kopeckou absolutně nedoporučuji. Komunikace téměř nulová, peníze odeslány 11.1.2019 a téměř po 14ti dnech jsem se (po 3 urgencích) dozvěděla, že zboží co nabízí nemá skladem a čeká na dodání. Od té doby opět bez komunikace, i když tady vesele aktualizuje inzeráty. Zažádala jsem o vrácení peněz......tak jsem zvědavá!!!! 8o| (6) :-@ :-S
ODPOVĚDĚT
Lenka Kopecká (Oriana) ID 24340 , mimibazar.cz/oriana (29. 1. 2019, 2:53)
Dobrý den,
o tom, že jsem savičky musela objednat a jsou na cestě, jsem Vám odpověděla 24.1. na Váš první dotaz na stav objednávky. Dorazily mi včera a hned jsem Vám je poslala.
V posledních dvou týdnech nás obchází virózy, jen je jednomu líp, postihne to zase někoho dalšího, u mě už to bylo dvakrát. Proto se stává, že na maily odpovídám se zpožděním.
Byla to Vaše sedmá objednávka u mně a doposud jsem zboží vždy dodala včas.
Moc se omlouvám.
Lenka
ODPOVĚDĚT
Jan M. (honzik09) ID 370620 (29. 1. 2019, 7:24)
Dobrý den, chtěla jsem vrátit peníze, tudíž nechápu proč mi i tak savičky posíláte. Již jsem objednala jinde. Balíček nepřevezmu a žádám o zaslání peněz. Eliška
ODPOVĚDĚT
PAVLINA C. (ASTINA) ID 36688 , mimibazar.cz/astina (24. 10. 2018, 9:07)
Paní stále neodpovídá na email a povlečení nepřišlo but pošlete zboží nebo peníze nazpatek. Čermáková
ODPOVĚDĚT
Lenka Kopecká (Oriana) ID 24340 , mimibazar.cz/oriana (26. 10. 2018, 10:44)
Dobrý den,
na mail jsem Vám předevčírem odpověděla hned, jak jsem si ho přečetla. Nemá smysl mi posílat další vzkazy, když jsem se ještě nedostala k tomu prvnímu. Na internetu už naplno propukly Vánoce, snažím se odpovídat co nejdřív, většinou do 24 hodin, ale občas je to až 48 hodin, prioritou je vždycky zabalit co nejvíc balíků, než přijede svoz.
Koukala jsem, že povlečení už Vám včera dorazilo.
Lenka Kopecká
ODPOVĚDĚT
Petra Š. (trunkape) ID 379771 (26. 4. 2018, 20:00)
Od 16.4. mám nevyřízenou obednávku, žádná reakce ani na 2 maily, nestojíte zřejmě ó nové spokojené zákazníky. Požadují vrátit peníze a už nikdy více nebudu chtít u vás nakoupit. S takovým chováním jsem se tu ještě nesetkala!
ODPOVĚDĚT
Petra Š. (trunkape) ID 379771 (5. 5. 2018, 7:02)
Peníze jsou na účtě. Jen nechápu vaše chování a přístup. Velké zklamání.
ODPOVĚDĚT
Lucie S. (luisas) ID 106910 , mimibazar.cz/luisas (25. 2. 2018, 16:42)
Velke zklamani,objednala jsem si u pani pisoar..uprednostnila jsem jinou barvu,jen abych zbozi mela co nejdtiv,synovi k narozeninam :-) pani mi za celou dobu na zadny dotaz neodpovedela,presto,ze fotky zde aktualizuje,jsem velice zklamana a prosim o vraceni penez!!!! (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Zdeňka M. (zdenca28) ID 446099 , mimibazar.cz/zdenca28 (13. 5. 2016, 13:08)
Dobry den,bohuzel davam negativni hodnoceni,protoze jsem minulou sobotu 7.5.psala na inzerat a v utery 10.5 psala vzkaz a nikdo se mi do dnesniho dne neozval!!!!Coz kdyz vidim,ze sem pribyvaji hodnoceni s dekovanim za balicky mi prijde divne,proc me nikdo na moji odpoved na inzerat a muj dotaz neodpovedel!!!Z.M.
ODPOVĚDĚT
Lenka Kopecká (Oriana) ID 24340 , mimibazar.cz/oriana (13. 5. 2016, 23:14)
Dobrý den,
moc se omlouvám, myslela jsem si, že jsem Vám 7.5. odepsala, ale teď jsem zjistila, že mail místo odeslání skočil do rozepsaných. Žádný další vzkaz mi od Vás nedorazil, proto jsem netušila, že se k Vám moje odpověď nedostala. Prošla jsem maily i vzkazy na MMB a nic jsem nenašla, jen ten jeden vzkaz ze 7.5.
Stíhám teď odpovídat většinou do 24 hodin a žádné nezodpovězené maily nemám.
Lenka
ODPOVĚDĚT
Pavlina H. (pawcinka) ID 519837 (22. 4. 2016, 8:45)
Dobry den,bohuzel tez musim napsat negativni hodnoceni. Jak pise pani pode mnou,komunikace s pani Lenkou na bodu mrazu. Penize jsem odeslala 11.4 a do dnes nemam zbozi. Schvale jsem objednavala s predstihem aby mi na 100% bylo zbozi doruceno do oslavy narozenin dcery. Oslava je pristi tyden a ja pomalu a jiste ztracim nadeji ze mi pani zbozi stihne zaslat.Na emaily nereaguje,na zpravy na MMB tez ne.nezbylo mi nic jineho nez napsat do hodnoceni. :-@ (6)
ODPOVĚDĚT
Lenka Kopecká (Oriana) ID 24340 , mimibazar.cz/oriana (22. 4. 2016, 16:27)
Balíček jsem poslala včas, od 18.4. ho máte uložený na poště.
Lenka
ODPOVĚDĚT
Pavlina H. (pawcinka) ID 519837 (22. 4. 2016, 17:58)
Dobry den,tak v tom pripade se moc omlouvam,ale nedostala jsem zadny papir do schranky od posty. Hned si tam zajdu. nezlobte se ,vina je na strane posty.
ODPOVĚDĚT
Pavlina H. (pawcinka) ID 519837 (22. 4. 2016, 19:40)
Balik byl skutecne od 18. na poste. Takze timto se vam omlouvam za negativni hodnoceni.na poste jsem hned podala stiznost.
ODPOVĚDĚT
Klára P. (Claire1212) ID 347750 , mimibazar.cz/claire1212 (9. 3. 2015, 20:12)
Dobrý den,už přes týden mám u Vás objednané povlečení,psala jsem Vám dva maily,v mailu jsem psala,že povlečení mám jako dárek,takže na něj nemohu a nebudu čekat věčně,ale bohužel žádná odezva!!!Máte tady spousta pozitivního hodnocení,nevim kde se stala chyba..... :^) pokud do konce tohoto týdne povlečení nedorazí,žádám vrácení peněz.Vobořilová
ODPOVĚDĚT
Klára Š. (Klárička) ID 257423 (26. 1. 2015, 18:29)
U paní Kopecké jsem objednala dárky k Vánocům,když nestihly dorazit do Vánoc,upozorňovala jsem paní,že balík nepřevezmu a že žádám o vrácení peněz,na což mám jako zákazník zákonné právo.
Posílala jsem 2x email,abychom se domluvili.Vždy bez odezvy!!!!Do dnešního dne mi částka 1326,-Kč nebyla připsána na účet,komunikace nulová.Zároveň upozorním adminy!!!!
ODPOVĚDĚT
Petra S. (Nino) ID 49448 , mimibazar.cz/nino (25. 1. 2015, 11:38)
U maminky jsem si před týdnem objednala puzzle. Bohužel, ani po urgenci se mi neozvala s podklady k platbě. Takže ani nevím, zda zboží bude a kdy. Přitom na bazárek chodí pravidelně... Ruším objednávku a nedoporučuji :-S
ODPOVĚDĚT
Jana Š. (Lasicka) ID 61069 , mimibazar.cz/janasmehlikova (upraveno 21. 10. 2014, 8:11)
Dobrý den, čekám na balíček už víc než PĚT TÝDNŮ!!!!! Objednáno 11.9., zaplaceno 12.9. Trpělivě jsem čekala, ale trpělivost už mi došla! Minulý týden jsem žádala o vrácení platby, dnes je 20.10., nemám ani balíček ani peníze (1007,- Kč)!!!!! Na můj vzkaz nikdo nereaguje!
ŽÁDÁM TÍMTO O ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY A VRÁCENÍ PENĚZ!
21.10. konečně vrácena platba. Obchod na nic, roznodně NEDOPORUČUJU!!!!!!!!
ODPOVĚDĚT
Jitka S. (sýkorka41) ID 278356 (20. 10. 2014, 21:39)
Zvláštní, že někdo reaguje kladně.... To znamená, že funguje.
ODPOVĚDĚT
Michaela K. (miiiija) ID 502154 (upraveno 21. 10. 2014, 19:15)
Peníze zaslány ihned, 5 dní nemám zprávu o balíčku za 725 Kč. > Balíček dorazil za dva týdny. Paní ovšem vědomě prodává zboží, které nemá skladem a nechá si za něj zaplatit. Platbu jsem uhradila ihned, za 3 dny jsem se ptala, co je s balíčkem - jeden email, druhý email, odpověď dorazila až následující týden, že zboží objednává a nemá skladem. Proč si nechá platit za zboží, které není skladem? Žádná snaha například nabídnout vrácení peněz, žádná snaha sama od sebe zákazníka informovat. Balíček měl tedy odejít během týdne - odešel v pátek, ovšem jsem se sama zase musela informovat, ze sv´vůle nenapsala ani číslo balíčku. Prostě komunikace špatná, nenabídnutí vrácení peněz, prodej věcí, které nejsou skladem = NEDOPORUČUJI!
ODPOVĚDĚT
Kateřina P. (kattynka82) ID 140688 , mimibazar.cz/kattynka82 (16. 11. 2013, 10:30)
Objednala jsem si u paní Kopecké pásek pro děti. Pásek byl skladem, i přesto ho paní odeslala až za týden po připsání peněz na účet. Protože jsem jela pryč, poprosila jsem paní Kopeckou, aby mi balíček poslala obyčejně na adresu mojí sestry. Vše mi odsouhlasila. Když ani po týdnu balíček nedorazil, ptala jsem se, kde vězí. Paní Kopecká mi napsala, že jej sice poslala na správnou adresu, ale špatné jméno!!! Dodnes (je to víc jak 2 týdny od odeslání balíč
ODPOVĚDĚT
Lenka Kopecká (Oriana) ID 24340 , mimibazar.cz/oriana (18. 11. 2013, 0:45)
Toto vše už jsme řešily v mailech a já jsem Vám napsala, že Vám peníze vrátím, i když byl pásek odeslán obyčejně, protože jsem to omylem poslala na Vaše jméno a ne jméno Vaší sestry.
ODPOVĚDĚT
Celkem: 23 (zobrazuje se 1-20) 1, 2 další >>
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu