Magdaléna K. (batulekkk) ID 243856
|
|
mimibazar.cz/batulekkk
|
Oblast: Nymburk |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 15. 9. 2009 |
Naposledy: 20. 4. 2024, 23:16
|
Aktualizace: 20. 4. 2024, 23:16
|
|
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 103150
(upraveno 22. 3. 2016, 13:44)
|
Neodebráno objednané zboží, nedoporučuji |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Magdaléna K. (batulekkk)
ID 243856
, mimibazar.cz/batulekkk
(22. 3. 2016, 18:31)
|
Jani, na můj vzkaz jste mi neodpověděla, proto jsem neřešila, protože jsem si myslela, že jste prodala té druhé zájemkyni, jak jste o ni psala, tak proto. Upřímně nechápu zálibu v některých prodejců v rozdávání negativů, mě co třetí objednávku maminky nezaplatí ani neregaují a negativy se nemstím. Díky, magda |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 103150
(23. 3. 2016, 11:40)
|
Magdo, opravdu nemám zapotřebí se vám mstít, jak zde píšete, ale snad uznáte sama,že když mě vodíte za nos devět dnů. že si tuniku vezmete a peníze neposíláte, tak to už j e trochu moc,psala jsem vám dvakrát ,pokaždé nějaká výmluva proč nemůžete zaplatit,přitom denně jste zde byla přihlášena i několikrát,mohla jste rovnou napsat, že nebere a ne zbytečně komplikovat,samozřejmě, když jsem měla další zájemkyni, která hned zaplatila, tak jsem vám ji |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 103150
(23. 3. 2016, 11:49)
|
již napsala, že je tunika prodaná., není to od vás fér,sama dobře víte, jak to bylo. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Magdaléna K. (batulekkk)
ID 243856
, mimibazar.cz/batulekkk
(23. 3. 2016, 23:09)
|
Neodepsala jste mi , to nemuzete poprít. Za me jen tolik, kvuli 9 dnum tohle je divné. Sama urguji az po 2 týdnech, nechavam lidi dýchat, jen kasírovat a rozdávat negavity, slusný prodejce nedelá. Nevysedávám celé dny u pc , chodím do prace a mam malé deti, proste to nestiham a holt muzu udelat chybu, vzdy jsem objednané zbozí odebrala, ale Vy mi prosím jiz nepiste, tyhle tahanice me nebaví. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka K. (kenla)
ID 275243
, mimibazar.cz/kenla
(13. 8. 2013, 10:10)
|
Bohužel musím udělit negativ. Zboží jsem vrátila do 14ti dnů, ale bohužel mi nebyla vrácena plná částka, což podle občanského zákoníku má být. Paní slíbila vystavení dokladu na částku, kterou si odečetla, ale nestalo se tak a přestala komunikovat. Proto nedoporučuji |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Magdaléna K. (batulekkk)
ID 243856
, mimibazar.cz/batulekkk
(13. 8. 2013, 11:15)
|
Lenko, sama jste prodejce, takže je překvapení, že neumíte číst podmínky prodeje. Objednáte více ks, u všech máte míry, pak vše vrátíte, že nic nesedí. Je to ok, bez řečí jste dostala peníze zpět. Navíc jsem Vás informovala, že jsem psala dotaz, až mi odpoví, dám Vám zprávu, tím, že mi budete denně psát, to neurychlíte. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Lenka K. (kenla)
ID 275243
, mimibazar.cz/kenla
(upraveno 13. 8. 2013, 13:15)
|
Ano, jsem prodejce a dodržuji občanský zákoník - tzn. při vrácení zboží do 14ti dní vrátím zákazníkovi plnou placenou částku. Vy tohle nedodržujete - nevrátíte částku za poštovné a nezašlete doklad o tom, za co byla částka odečtena (ten jste mi slíbila 22.7., psala jsem Vám naposledy 31.7. a odpověď jsem nedostala....) Čekáte na odpověď z ČOI? Zkuste jim zavolat... já jim teď volala a odpověď mám hned Paušální částka 65Kč je neoprávněná, každý případ se má řešit individuálně a doklad je nutností. Ten jste mi neposlala, peníze také ne |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Magdaléna K. (batulekkk)
ID 243856
, mimibazar.cz/batulekkk
(14. 8. 2013, 21:08)
|
Zákazník naprosto nerespektuje podmínky druhých prodejců, ačkoliv s nimi objednávkou souhlasil. Při vrácení zboží byla vyčíslena částka 43kč spojená s náklady na převzetí a znovu zavedení do prodeje. Zákazník trval přesto na vrácení, z dobré vůle jsem si nechala prověřít přímo u ČOI a dříve než jsem dostala info zpět, dostala jsem negativní hodnocení. Paragon, kterému jste se divila, na co, Vám ho chci poslat, máte ráno ve schránce. NEDOPORUČUJI. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Lenka K. (kenla)
ID 275243
, mimibazar.cz/kenla
(14. 8. 2013, 21:57)
|
Vaše podmínky prodeje nejsou důležité, Vy se máte řídit Občanským zákoníkem a ne si stanovovat vlastní pravidla. A ani sama nevíte, jestli je máte v souladu se zákonem, když musíte kontaktovat ČOI. Pokud jste je tedy vůbec kontaktovala, když na odpověď čekáte víc jak 14dní a já ji od nich dostala během minuty Na paragon jsem velmi zvědavá, Vaše vyčíslení zde ráda uvedu |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
Lenka K. (kenla)
ID 275243
, mimibazar.cz/kenla
(16. 8. 2013, 9:16)
|
doklad právě přišel Takže místo toho, aby jste mi vrátila 43Kč, jste utratila 29Kč za poštovné na zaslání dokladu, kde je pouze uvedeno "Poplatek za rozbalení, kontrolu a znovu uvedení do prodeje" 43Kč. To jsou opravdu skutečně vynaložené nádklady, jak je uvedeno v zákoně |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lenka K. (kenla)
ID 275243
, mimibazar.cz/kenla
(16. 8. 2013, 16:01)
|
Pokud je vrácení peněz pro Vás volovina, tak to mluví za vše |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lenka K. (kenla)
ID 275243
, mimibazar.cz/kenla
(16. 8. 2013, 21:24)
|
Skutečně vynaložené náklady nejsou nějaký vymyšlený poplatek (viz výše). Od Vás už peníze žádné nechci, ohledně problému jsem kontaktovala ČOI. Přeji pěkný večer. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lenka K. (kenla)
ID 275243
, mimibazar.cz/kenla
(16. 8. 2013, 22:36)
|
a proč jste jim tedy psala Vy jako první? Navíc, když tak důsledně znáte Občasnký zákoník, jak tvrdíte A protiřečíte sama sobě, Vy číst umíte? Viz Váš zmíněný odkaz "mezi tyto vracené finanční částky patří rovněž náklady na dodání zboží spotřebiteli" A mě nezajímá, jestli jste mi peníze vrátit měla a nebo ne, ale jestli je Váš doklad platný, poslala jsem jim kopii |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Alena P. (Jiříček)
ID 4465
, mimibazar.cz/jiricek
(11. 8. 2012, 20:08)
|
Paní Koníčková , jako prodávající byste měla vědět,že na vyřízení reklamace mám až 30 dnů a ne 3 dny.Pokud již po 3 dnech od upozornění závady zboží udělujete negativní hodnocení,nemáte v předešlém e-mailu horentně slibovat foto prasklé části hračky,které jsem doposud neobdržel.Takto se opravdu v reklamaci nepostupuje a jak jsem si přečetl ve Vašem udělém NEGATIVNÍM HODNOCENÍ,sama tak rozhodně nejednáte a nepostupujete!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Magdaléna K. (batulekkk)
ID 243856
, mimibazar.cz/batulekkk
(upraveno 11. 8. 2012, 22:16)
|
Negativ máte za nereagování na dotaz, jak budeme dále postupovat. Na vyřízení reklamace máte jistě až !30dní, ovšem odpovědět na otázku snad problém není? Možná jste měl takto pružně reagovat na dotaz, jako reagujete na hodnocení, pak byste ho nedostal. Nechápu za co Vy udělujete negativ, platbu jste dostal obratem. Hračku jsem si slepila sama, děkuji. MK |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Kateřina Č. (doveda)
ID 19092
, mimibazar.cz/doveda
(5. 12. 2011, 14:07)
|
Dobrý den, paní Magdalénu NEDOPORUČUJI Objednala jsem si dle jejího popisu KRÁSNÉ body Next. Když přišly podklady k pladbě tak paní uvedla prý pro pořádek že má body neznatelný flíček. Body v albu bylo nafoceno pouze z katalogu a né v reálu. To mě měla asi varovat. Přišlo neuvěřitelně zaprané, žmolkaté a flekaté body. Body bych nepřidala ani jako zdarma k objednávce. Při vrácení zboží si paní účtuje poplatek 80Kč, takže vracet nebudu a vyhodila jse |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Magdaléna K. (batulekkk)
ID 243856
, mimibazar.cz/batulekkk
(5. 12. 2011, 14:39)
|
Dobrý den, na popisu zboží trvám, při Vašich nárocích doporučuji napříště kupovat pouze nové zboží, abyste nemusela trávit hodiny ohledáváním použitého zboží za hubičku. Příště prosím čtěte podmínky prodeje předtím, než uzavřete obchod. Magda |
ODPOVĚDĚT
|