Lenka H. (lenulehol) ID 257504
Lenka Holmanová
|
|
mimibazar.cz/lenulehol
|
Oblast: Beroun |
|
Telefon: 724339778 |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 2. 11. 2009 |
Naposledy: 4. 4. 2022, 19:46
|
|
|
|
|
Barbora H. (Barbora.D)
ID 84563
, mimibazar.cz/barborad
(30. 11. 2015, 21:26)
|
Před 14-ti dny jsem si tady něco objednávala, od té doby čekám na podklady k platbě - paní nereaguje na mail ani na vzkaz přes MMB, ačkoli vidím, že se na MMB přihlašuje a aktualizuje své inzeráty... Pokud nestíháte, bylo by aspoň slušné to dát kupujícím vědět a ne je nechat 2 týdny zbytečně čekat.... Kdybych zboží objednala jinde, tak už to mám doma. Barbora |
ODPOVĚDĚT
|
|
Nelly G. (MeiMeina)
ID 192626
(24. 7. 2015, 13:56)
|
Paní ochotná,udělala polštářek do 24hodin,odeslala bez předem zaslaných peněz,super komunikace, pouze do doby,než polštářek přišel.Nápisy,tvar i barva byly ok,ale ten obrázek uprostřed-katastrofa.Slunce asi 5cm veliké,šišaté,nesymatrické,s nestvořeným obličejem.Odpověď paní-standartní slunce.V albu má krásné polštářky a já dostala polštář s motivem,který by lépe vykouzlilo dítě ve dvou letech.Škoda,že sem nemůžu dát fotky. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka H. (lenulehol)
ID 257504
(26. 7. 2015, 15:40)
|
Bohužel , je mi líto, že se s paní nedá domluvit. Nabízela jsem vrácení zboží zpět, bez platby (zaslala jsem polštářek bez obdržení peněz, takže platit nemusela)...ani na to nezareagovala a hned píše negativní hodnocení. Dle mého se dá vždy vše vyřešit, ale musí chtít i ta druhá strana. Jinak sluníčko je standartní obrázek,který běžně vyšívám,takže je to otázka vkusu a paní nezadala přesnou objednávku. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Nelly G. (MeiMeina)
ID 192626
(2. 8. 2015, 15:44)
|
Psala jsem,že jste ochotně polštářek poslala bez předem zaslané platby.Co mi pomůže,když vám pošlu polštářek zpět,když tím pádem nebudou mít děti dárek pro dědečka,na který se těšili a moc dobře jste věděla,že je to tak narychlo právě proto,že den na to jsme polštářek dávali jako dárek-takže jsem neměla moc na výběr,poud jsme k dědovi nechtěli jít s prázdnou.Je to už jedno,poučení pro příště. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Monika s. (Moň Foň)
ID 112110
(26. 3. 2015, 7:31)
|
Polštářek jsem si u paní Lenky objednala v únoru, nejenže komunikace velmi vázla, ale polštářku jsem se nedočkala ani po neustálém naléhání kdy už bude, měla jsem to jako dárek. . A to je konec března. . Nemohu doporučit. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra L. (PetulkaL)
ID 469836
(26. 10. 2013, 9:10)
|
Bohuzel musim napsat,ze ja spokojena nejsem. odsavacka mi dorazila spinava od zaschlych zbytku mleka a bez potrebne flasticky,coz jste neuvedla. Bohuzel zklamani |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka H. (lenulehol)
ID 257504
(26. 10. 2013, 20:52)
|
Paní Petro musím oponovat, odsávačku jsem s lahvičkou nenabízela, vše bylo popsáno a vyfoceno. Odsávačka byla vyvařená, špinavé zboží nenabízím. Samozřejmě jste se mohla hned ozvat, já bych si odsávačku vzala zpět..ale vy jste tak neučinila a vše se dozvídám takto a až po min 14 dnech..??... vše je o komunikaci...Lenka |
ODPOVĚDĚT
|
|
Lucie T. (Jůlinka T.)
ID 335282
(20. 9. 2013, 10:53)
|
musím napsat negativní zkušenost,protožew se na mě paní Lenka vybodla a já nemám dárek |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka H. (lenulehol)
ID 257504
(21. 9. 2013, 19:33)
|
Bohužel musím nesouhlasit, vše je o komunikaci a od paní Lucie jsem neměla konkrétní termín dodání polštářku!! |
ODPOVĚDĚT
|