Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Štěpánka H. (Štěpánka Hrušková) ID 2715

Štěpánka H. (Štěpánka Hrušková) ID 2715
mimibazar.cz/stepankahruskova
Oblast: Kladno
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 25. 5. 2005
Naposledy: 3. 9. 2019, 13:21
Aktualizace: 10. 8. 2019, 9:25
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 1525
VŠECHNY FOTOGRAFIE 52
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 2
NÁVODY 0
Půjčovna a prodej společenského oblečení
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerent získal za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získal 2 negativních hodnocení
Nikola P. (odettka) ID 1984 , mimibazar.cz/odetka (upraveno 22. 4. 2008, 18:33)
Dobrý den, musím bohužel napsat paní Novotné negativní hodnocení. Jednání a komunikace byla v pořádku, ovšem zboží, které jsem dostala bylo katastrofální. Objednala jsem si dva kabáty, které na fotce vypadají úžasně, celková hodnota byla kolem 3000,- Kč za oba. To, co mi přišlo v balíčku nemělo s vyobrazenými kabáty nic společného. Objednala jsem si krásný hnědý kabát s kapucou, přišlo bavlněné konfekční tričko s kapucou a s velkými knoflíky, které tedy rozhodně nemá hodnotu 1100,- Kč a místo parádního bílého kabátku, který na fotce vypadá bytelně a kvalitně a také dost stojí (1800,- Kč) - poloprůsvitné, nekvalitní cosi...Zboží tedy naprosto neodpovídalo popisu a už vůbec ne ceně. Z tohoto obchodu jsem byla velice zklamaná, zatím se mi nic podobného nestalo.
Nikola
(N) :-S (N) :-S (N) :-S (N) :-S (N) :-S

P. S. Balíček zpět jsem odeslala ihned po obdržení. Ještě upozornění pro maminky, které by nebyly s něčím spokojené - okamžitě po tomto hodnocení jsem obdržela mstivé hodnocení od paní Novotné.
ODPOVĚDĚT
Štěpánka H. (Štěpánka Hrušková) ID 2715 , mimibazar.cz/stepankahruskova (upraveno 22. 4. 2008, 16:48)
Milé maminky ................ Negativní hodnocení mi tato paní mohla napsat hned (celá záležitost je stará už skoro měsíc), ale ona byla taková, že mi toto negativní napsala, až když jsem si nenechala líbit její arogantní e-maily a napsala jsem jí svůj vlastní názor, takže nedá mi to a musím reagovat, at si každá maminka udělá svůj obrázek, ráda bych celou situaci popsala ze své strany, kabátek hnědý který jste si objednala - ano nebyl stejný jako na fotce, byla to první objednávka tohoto kabátku, ihned jsem mamince psala, že neodpovídá reálu, fotila jsem ho, a rovnou nabízela, že vrátím peníze, chtěla jsem ho totiž rovnou reklamovat dodavateli (také mám pouze 14 denní lhůtu na vrácení), mamince jsem se omlouvala, ale ona trvala na tom, že ho chce poslat, že se na něj podívá, poslala jsem tedy oba kabátky, a kabátky se nelíbily, i to se může stát, když člověk nakupuje na internetu a nevidí v reálu, proto když mi maminka napsala, že se jí kabátky nelíbí, reagovala jsem tím, aby mi kabátky odeslala zpět, že jí do 30 dnů vrátím peníze (což je zákonem stanovená lhůta). Protože mi balíček zpět do 14 dnů nedorazil, já ani nemohla hnědý kabátek u dodavatele reklamovat a zůstal mi tedy doma. Na druhý kabátek, který si maminka objednala (nebyla jediná - další 4 maminky byli naprosto spokojené). Mamince jsem ve stanovené lhůtě (za 24 dní) poslala její peníze zpět. Tímto jsem si myslela, že je obchůdek ukončen, sice tedy neúspěšně, ale že jsme se dohodly a paní napsala toto hodnocení, takže maminky udělejte si názor sami, myslím, že dalších cca 400 kladných hodnocení mluví za vše a já moc dobře vím, že se nezavděčím všem, ale nechápu toto mstivé chování zrovna této maminky, která byla velmi milá při objednávce, ale o posledních mailech ani nemluvím. Úplně jsem zůstala koukat, když mi napsala tak ošklivé maily a hodnocení, ale svět se z jednoho negativního hodnocení nezboří a já se i nadále budu snažit zavděčit alespoň dalším maminkám :) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y)
ODPOVĚDĚT
Štěpánka H. (Štěpánka Hrušková) ID 2715 , mimibazar.cz/stepankahruskova (22. 4. 2008, 19:22)
A ještě poznámka..... váš balíček mi přišel až 28. března, já vám ho odesílala 11. března (těžko jste mi ho tedy odeslala zpět ihned, nebo to byla chyba pošty), dokonce jsem vám poslala věci dříve než vy jste mi poslala doplatek, moje dobrá vůle :( No jak se říká, za dobrotu na žebrotu. Vyšla jsem vám vstříc naprosto ve všem a myslím, že jsem si nezasloužila takové e-maily, které jste mi napsala, a nechci a nebudu je zde zveřejňovat, i bez nich si maminky stejně udělají svůj názor.
ODPOVĚDĚT
Nikola P. (odettka) ID 1984 , mimibazar.cz/odetka (22. 4. 2008, 19:52)
Tak toto už je opravdu nehorázné, paní Novotná - mám uložený mail, kdy mi píšete, ať balíček odešlu až za týden, že jste pryč a stejně by na poště ležel. Odeslala jsem ho tedy 21. 3. - mám podací lístek, takže mohu doložit. Je vidět, že se snažíte najít něco, co byste mi vytkla, ale je to vše jen o tom, že jsem napsala, jak to všechno bylo a vy se s tou pravdou nějak nemůžete smířit.
N.
ODPOVĚDĚT
Štěpánka H. (Štěpánka Hrušková) ID 2715 , mimibazar.cz/stepankahruskova (22. 4. 2008, 22:42)
Omlouvám se, to je pravda, protože jsme byli u mých rodičů a následně jsme museli do nemocnice se synem, nechtěla jsem, aby se balíček vrátil zpět, opravdu jsem si na to ted hned nevzpomněla, omlouvám se, já chybu uznat umím, já nevím, s čím se smířit, p. Monika viz výše má pravdu, já vám peníze vrátila, vy jsme mi vrátila zboží, nevím proč řešit přes hodnocení tolik věcí... k tomu snad stejně dobře poslouží e-mail. Ještě jednou se omlouvám za informaci ohledně odeslání balíčku, vzhledem k zdravotním problémům se synem a jeho pádem ze schodů a následnou hospitalizací v nemocnici jsem vypustila z hlavy tuto prosbu, aby maminka odeslala balíček až po několika dnech, abych si mohla balíček vyzvedenout a paní se nevrátil, moje chyba, mylná informace za kterou se vám všem velmi omlouvám, ale stále musím myslet na našeho Adámka a na jeho zdraví a tak se prostě stalo, že jsem na tuto informaci zapomněla :( moc mě to mrzí. Nic na tom ale nemění to, že jsem se s paní domluvila na bezproblémovém vrácení zboží, které nevyhovovalo, následné odeslání peněz zpět na její účet a myslela jsem, že tím se obchůdek uzavřel a ne, že se tady budeme navzájem obviňovat, čí to byla chyba. Je asi všem naprosto jasné, že když člověk nevidí zboží které kupuje, může být někdy zklamán, někdy mile překvapen, někdy spokojen či nespokojen, ale rozmazávat to zde na dvou stránkách - to jsem opravdu nechtěla a myslím, že je to i zbytečné !!!!!! Čas, který trávím zde bych raději strávila se svými dětmi, takže se nezlobte, ale více dalších informací sem do hodnocení psát nebudu, je to pro mě uzavřená kapitola, která nemá další možné řešení - obchůdek se nevydařil, bohužel, ale strana kupující dostala zpět své peníze. Děkuji a prosím nezlobte se, že je zde ohledně jednoho případu tolik zbytečných slov !!
ODPOVĚDĚT
Monika Ř. (KAČŮDICE) ID 40674 , mimibazar.cz/lubca (22. 4. 2008, 21:43)
OMLOUVÁM SE, ŽE SE SEM VMĚŠUJI,.. ALE MYSLÍM, ŽE TAKOVÉ HODNOCENÍ JE NAPROSTO ZBYTEČNÉ. PPOSTRÁDÁ SMYSL A LOGIKU A JE TO TRAPNÉ :(.... OBCHOD BYL UZAVŘEN BEZ ŽÁDNÉ ŠKODY. ZBOŽÍ VRÁCENO, PENÍZE POSLÁNY,.. MYSLÍM, ŽE PANÍ NIKOLA TO ZBYTEČNĚ ROZMAZÁVÁ,... JAK TO ČTU, TAK K ŽÁDNÉ ŠKODĚ NĚDOŠLO A VŠE SE VYŘEŠILO,... KAPUT ;-).... DÁL BYCH TO NEŘEŠILA (L)
ODPOVĚDĚT
Vlaďka M. (Mikleska) ID 16877 , mimibazar.cz/mikleska (10. 8. 2007, 13:48)
Milá štěpánko, dnes od Vás dorazil (G) se sukýnkou z kočičkového kompletu. Bohužel se k dalším maminkám nepřidám, abych Vás kladně ohodnotila. Myslím, že všude platí, že kvalita by měla odpovídat ceně. I přes to, že je sukýnka Nextíková, měla jsem šok, v jakém stavu přišla. Kočička je rozžehlená žehličkou nebo oloupaná z pračky, na což jste mne vůbec neupozornila a klidně si za ni vezmete penízky. To se fakt nedělá. . (6) :-@ (N)je to mé první negativní hodonocení za celou dobu, co jsem zde na MMB. Dost mě to mrzí. ne ty peníze, ale že jste na to ani neupozornila. :-S Vlaďka
ODPOVĚDĚT
Štěpánka H. (Štěpánka Hrušková) ID 2715 , mimibazar.cz/stepankahruskova (upraveno 11. 8. 2007, 6:29)
P. Vlaďko mrzí mě takové hodnocení a to zejména proto, že je to první negativní hodnocení za celou dobu co jsem registrovaná na MMB. Ve svých podmínkách prodeje uvádím, že se řídím zákonnými podmínkami, to znamená, pokud se některé mamince něco nelíbí - může zboží vrátít zpět a já jí vracím peníze, nechápu, že nenapíšete mail nebo vzkaz, ale rovnou píšete takového hodnocení, vše je na dohodě! Š.

Ještě přidávám - paní jsem se omluvila, chyba se stala při žehlení, nabídla jsem jí, že sukýnku samozřejmě vezmu zpět, ale to paní odmítla! Víc bohužel udělat nemůžu. Štěpánka
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu