Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Zdeněk Ř. (babyshop) ID 273875

Zdeněk Ř. (babyshop) ID 273875
mimibazar.cz/babyshop
Oblast: Frýdek-Místek
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 9. 1. 2010
Naposledy: 13. 6. 2014, 15:45
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 532
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerent získal za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získal 3 negativních hodnocení
Kateřina B. (bumbka) ID 324379 (14. 12. 2012, 7:54)
Dobrý den,
bohužel jsem nucena napsat negativní hodnocení.
Objednaný kočárek pro panenku růžovo-černý kombinovaný jsem dostala včas, ale byl na korbičce roztržený, špatně sešitý s velikou dírou. Na některých místech byl ušpiněný a o černé barvě by se taky dalo polemizovat, je spíše tmavě modrá. Nedostala jsem daňový doklad a návod nebyl v češtině. Jedná se o polské zboží a tomu odpovídá i kvalita (nečekám dlouhou životnost).
Kateřina
ODPOVĚDĚT
Zdeněk Ř. (babyshop) ID 273875 , mimibazar.cz/babyshop (14. 12. 2012, 9:43)
Pani uplatnila reklamaci, my ji zaslali poťrebne instrukce k vyřizeni. Bohužel my nejsme vyrobci, ale řešeni reklamace se nezřikáme. Doklady jsou vystavovany dle zakona - na požadani, pani si nezažadala. Zaruka na nove zbozi je 24 měsicu a začina běžet dnem převzeti zboží. (Y) (Y) (Y) (Y) Co se týče kvality - prodáváme ročne 2500 ks těchto kočarku - toto je druha reklamace. Věřime že hodnoceni teto pani, ktera hned misto toho aby zbozi řadne reklamoval vas neodradi o
ODPOVĚDĚT
Kateřina B. (bumbka) ID 324379 (14. 12. 2012, 12:21)
Dobrý den,
prodejce jsem po zjištění závady kontaktovala, poslala jsem mu fotky, kde je prokazatelně vidět díra a požádala jsem ho o slevu 25% (275Kč) z kupní ceny, protože jsem již kočárek nechtěla posílat zpět, vzhledem k blížícím se Vánocům nemám jistotu, že by se ke mně nový kočárek dostal včas.
Myslím, že jsem nežádala nic nesplnitelného ani nic nepochopitelného a dobrý prodejce by mi jistě vyhověl, protože je to levnější, než řešit reklamace
ODPOVĚDĚT
Zdeněk Ř. (babyshop) ID 273875 , mimibazar.cz/babyshop (14. 12. 2012, 13:46)
Reklamace jsou vyřízovány zákonným způsobem. Bohužel je zde chyba na straně kupujícího, který nechal vše na poslední chvíli. S možností reklamace, vrácení nebo výměny je třeba počítat. Nachápeme co se paní nelíbi. Způsob řešení reklamace je uvedeno v podmínkách prodeje, kupující je před zakoupením četla a souhlasil s nimi. (Y) (Y) (Y) (Y) (Y)
ODPOVĚDĚT
Jana P. (s2team) ID 182883 , mimibazar.cz/s2team (27. 3. 2012, 10:57)
(N)NESPOKOJENOST NEUZNÁNA REKLAMACE U KOČÁRKU HELLO KITTY PRASKL MI JEDEN UMĚLOHMOTNÝ DÍL KTERÝ DRŽÍ KORBIČKU ANI JSTE MI NEDALY VĚDĚT ŽE KOČÁREK POSÍLÁTE ZPĚT (N)
ODPOVĚDĚT
Zdeněk Ř. (babyshop) ID 273875 , mimibazar.cz/babyshop (upraveno 30. 3. 2012, 15:19)
Paní se v uděleném negativu - viz. výše - sama přiznala, že ji praskl při montáži díl. A začala následně platňovat reklamaci? Bohužel na nevhodnou manipulaci se záruka uplatnit nedá. No prostě pokus o podvod, i když vědomě si rozbije zboží, snaží se uplatnit reklamaci. Takhle se mezi slušenými lidmi nejedená. Kdyby o díl požádala, zaslali bychom jí ho. Ale ona raději bude lhát, že zboží obdržela rozbité (zboží má 45 dní doma) |:o) |:o) |:o)
ODPOVĚDĚT
Jana P. (s2team) ID 182883 , mimibazar.cz/s2team (28. 3. 2012, 6:21)
TO NENÍ PRAVDA!!!!ZBOŽÍ JSEM SI PO PŘEVZETÍ ROZBALILA A NORMÁLNĚ SLOŽILA ALE POUŽÍVÁNÍM MÉHO 2LETÉHO DÍTĚTĚ SE ROZBIL DÍL KTERÝ DRŽÍ KORBIČKU A V MAILU JSEM SE ANI NEZMÍNILA O TOM ŽE TO ,MĚLO BÝT PŘI MONTÁŽI COŽ NEBYLO ALE PŘII BĚŽNÉM POUŽÍVÁNÍ!!!!!ALE NAOPAK JSEM SE PTALA ZDALI JDE POSLAT JEN NÁHRADNÍ DÍL!!!!!!!NEBO BUDU MUSET POSLAT CELÝ KOČÁREK VY JSTE SE ANI NEZMÍNILY O TOM ŽE JDE KOUPIT JEN TENTO DÍL ŽE NEMUSÍM REKLAMOVAT ALE MŮŽU SI HO KO
ODPOVĚDĚT
Zdeněk Ř. (babyshop) ID 273875 , mimibazar.cz/babyshop (28. 3. 2012, 19:26)
Paní informovala, že chce kočárek reklamovat. Nikoli to, že nějaký díl rozbila. Cituji "chtěla bych reklamovat kočárek". Na žádný náhradní díl se nám nedotazovala. Kdyby se dotázala, zaslali bychom jí ho na její náklady. Bohužel na rozbití se záruka nevztahuje.
ODPOVĚDĚT
Jana P. (s2team) ID 182883 , mimibazar.cz/s2team (28. 3. 2012, 19:36)
cituji :
dobrý den
chtěla bych reklamovat kočárek nebo spíše jen část která drží korbu na podvozku
posílám foto
určitě jde poslat jen náhradní dí a nebo budu muset poslat celý kočárek?
děkuji moc
a že by jste mi napsali že není nutná reklamace nýbrž že jde si koupit náhr.díl????
ODPOVĚDĚT
Zdeněk Ř. (babyshop) ID 273875 , mimibazar.cz/babyshop (28. 3. 2012, 22:25)
Pořád se jedná o reklamaci, kterou jsme povinni řešit dle zákonem stanovených podmínek. Na rozbití (nevhodnou manipulaci se záruka nevztahuje). Bohužel nevíme co paní pořád řeší. Chtěla to prostě zkusit a nevyšlo. :-D :-D :-D Reklamace nebyla uznána. Zboží jí bylo zaláno v zákonem stanoveném termínu. (Y) (Y) (Y)
ODPOVĚDĚT
Jana P. (s2team) ID 182883 , mimibazar.cz/s2team (29. 3. 2012, 6:27)
HMM JISTĚ ALE KDYBY JSTE MI NABÍDLA JINÉ ŘEŠENÍ HNED TAK SI UŠTEŘÍME SPOUSTY ČASU A MÍSTA (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) 8-| 8-| 8-| 8-| 8-| 8-| 8-| 8-| 8-| 8-| 8-| 8-| 8-|
ODPOVĚDĚT
Zdeněk Ř. (babyshop) ID 273875 , mimibazar.cz/babyshop (29. 3. 2012, 20:34)
My nemůžeme navrhovat jiná řešení. Vše je řešeno dle zákona. Výše uvedená paní se pokusila o podvod, který jí nevyšel.
ODPOVĚDĚT
Kateřina Vanesa B. (vanoušek) ID 24593 , mimibazar.cz/vanesa7 (18. 2. 2010, 8:58)
zdravím,koupila jsem asi před 3 týdny nový kočárek,požádala jsem o záruční list,který jsem u kočárku nenašla,paní byla velice nepříjemnánic mě do dnešního dne neposlala,tohle se mě ještě nestalo,když se jedná o novou věc,nelze vyhazovat 1000,a navíc,když ho chci ?????????musím znova uhradit poštu- za odeslání,-odpovídá p.adéla-id 188911obě albíčka spolu souvisí, *-) *-) *-) *-) *-) :-@ :-@ :-@ :-@ *-) *-) *-) *-),je to můj názor,ale třeba je nás víc
ODPOVĚDĚT
Zdeněk Ř. (babyshop) ID 273875 , mimibazar.cz/babyshop (18. 2. 2010, 12:40)
PANÍ SI OBJEDNALA NA TOMTO ID KOČÁREK A ANIŽ BY STORNOVALA PRODEJ OBJEDNALA SI U U MÉHO MANŽELA. DAŇOVÉ DOKLADY JSOU VYSTAVOVÁNY DLE ZÁKONA NA POŽÁDÁNÍ - VIZ. PODMÍNKY PRODEJE. DAŇOVÝ DOKLAD BYL ZASLÁN E-MAILEM. DÁLE NERESPEKTUJE VÝŠI POŠTOVNÉHO A BALNÉHO V INZERÁTU A NEUSTÁLE MI TVRDÍ, ŽE JSEM VYDĚRAČ NA POŠTOVNÉM - ZBOŽÍ JE ZASÍLÁNO JAKO OBCHODNÍ BALÍK - CENA POŠTOVNÉHO JE VYŠŠÍ NEŽ U OBYČEJNÉ POŠTY. DÁLE PANÍ VYHROŽUJE SOUDEM A JE VELMI SPROST
ODPOVĚDĚT
Kateřina Vanesa B. (vanoušek) ID 24593 , mimibazar.cz/vanesa7 (18. 2. 2010, 19:11)
JSEM RÁDA-----UŽ SE MĚ OZVALI 2 PANÍ Z FRÝDKU MÍSTKU,TAKÉ POTVRDILI MŮJ NÁZOR,TO ŽE SE OZVU O PARAGONJE U PANÍ VELKÝ PROBLÉM,ALE MUSELA JSEM NA TO UPOZORNIT---VIZ ODPOVĚD I U P.ADÉLY ID------188911-------JSOU TO JEDNA OSOBA,KOČÁREK JSEM SI VZALA U PANA MÁ O NĚCO LEVNĚJŠÍ POŠTU-IHNED JSEM ZAPLATILA,KDYBYCH HO NECHTĚLA ,TAK HO NEPLATÍM,TED MĚ PANÍ NAPADÁ-ALE PARAGON STÁLE NEMÁM TAK PONAUČENÍ????????????????
ODPOVĚDĚT
Zdeněk Ř. (babyshop) ID 273875 , mimibazar.cz/babyshop (18. 2. 2010, 20:42)
CITACE ČÁSTI E-MAILU OD KUPUJÍCÍ BORKOVÉ - VYHROŽOVÁNÍ - " NAVÍC ,KDYŽ SE JEDNÁ O NOVOU VĚC-TO PAK VYPADÁ,ŽE TO MÁTE NA ČERNO, sestra děla vedoucí spravce daní na finančním úřadě" UDĚLEJTE SI ÚSUDEK SAMI..... (destnik) (destnik) (hadka)
ODPOVĚDĚT
Kateřina Vanesa B. (vanoušek) ID 24593 , mimibazar.cz/vanesa7 (18. 2. 2010, 21:59)
už nemám k paní slov,napsala jsem PANÍ at už mě neobtěžuji,a pokud bere jako vyhrožování,MOJE HODNOCENÍ,a že se zeptám sestry,která je na finančním úředě,zda to tak má být,tak je to ubohý?????? PARAGON NEMÁM?????????????,SNAD SE KOČÁRKU NIC NESTANE A PANÍ MĚ NEBUDE UŽ NAPADAT A VYMÝŠLET SI,A DĚKUJI DALŠÍM PANÍM,KTERÝ SE MĚ OZVALY A ASPON MEILEM MĚ PÍSLY,ŽE JE SPRÁVNÉ,ŽE JSEM SE OZVALA--DÍKYYYYY ,A UŽ SE K TOMU NEBUDU VYJADŘOVAT (F) (F) (F) (F) (F) (F
ODPOVĚDĚT
Zdeněk Ř. (babyshop) ID 273875 , mimibazar.cz/babyshop (19. 2. 2010, 10:49)
První žádost aby mne paní již neobtěžovala padla z mojí strany, protože faktura byla zaslána e-mailem, tak jak je v podmínkách prodeje. Paní Vanesa ventiluje své problémy i své kamarádky, které mne pak také obtěžují e-maily - prostě třetí osoby - které neviděly vulgární komunikaci uvedené paní a jejich stanovisko je pouze jedna paní povídala. A jinak nemohu mít osobní odběry?? Je nelogické aby si kupující platil drahé poštovné, když může mít osobní
ODPOVĚDĚT
Kateřina Vanesa B. (vanoušek) ID 24593 , mimibazar.cz/vanesa7 (19. 2. 2010, 17:49)
nevyjadřuji se-ale ponaučení --PRO VŠECHNY----MYSLETE NA PARAGON---JÁ HO NEDOSTALA,OZVALA SE ,A TAHLE SE PANÍ ZACHOVALA 8o| 8o| 8o| 8o| 8o| 8o| 8o| 8o| 8o| 8o| 8o| 8o| 8o| 8o| 8o| 8o| 8o| 8o| 8o| 8o| 8o| 8o| 8o| 8o| 8o| 8o| 8o| 8o| *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-)VANESA
ODPOVĚDĚT
Zdeněk Ř. (babyshop) ID 273875 , mimibazar.cz/babyshop (20. 2. 2010, 8:39)
DAŇOVÝ DOKLAD, KTERÝ SLOUŽÍ I JAKO ZÁRUČNÍ LIST BYL ZASLÁN IHNED PO VYŽÁDÁNÍ E-MAILEM, DLE PODMÍNEK PRODEJE. POZOR NA UVEDENOU PANÍ. JEN VYHROŽUJE UDÁNÍM NA FINANČNÍ ÚŘAD A NEUSTÁLE SI VYMÝŠLÍ A LŽE. VENTILUJE SVŮJ VZTEK PŘES SVÉ KAMARÁDKY, KTERÉ MI ZAČALY PSÁT TAKÉ NESMYSLNÉ E-MAILY. A NEUSTÁLE I PŘES MOJÍ ŽÁDOST, ABY MI PŘESTALA PSÁT E-MAILY JE PÍŠE. PROSTĚ JIŽ BEZ KOMENTÁŘE (destnik) (destnik) (destnik) 8o| 8o| 8o| 8o| 8o| 8o| (6) (6)
ODPOVĚDĚT
Kateřina Vanesa B. (vanoušek) ID 24593 , mimibazar.cz/vanesa7 (20. 2. 2010, 9:18)
ŽE TO PANÍ NENÍ JAKO PRODAVAJÍCÍ ,NENÍ BLBÝ------PARAGON NEMÁM-------A ONA MĚ NAPADÁ,TO BYL OBCHŮDEK VÁM POVÍM,NAPÍŠI SVOJE HODNOCENÍ A ONA TAHLE ODEPISUJE-TO JE CO *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-)VANESA,ALE DÍKY OSTATNÍM ZA PÍSNUTÍ,CO SE DÁ DĚLAT,AT SI PÍŠE CO CHCE-RADĚJI BY MĚLA POSLAT PARAGON , *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-)
ODPOVĚDĚT
Zdeněk Ř. (babyshop) ID 273875 , mimibazar.cz/babyshop (28. 2. 2010, 13:18)
PANÍ OBDRŽELA FAKTURU E-MAILEM - DLE PODMÍNEK PRODEJE IHNED PO ŽÁDOSTI.UŽ NEVÍM CO VÍCE MŮŽU DĚLAT. PANÍ VANESA MNE NEUTÁLE OBVIŇUJE Z NĚČEHO CO NENÍ PRAVDA. (destnik) (destnik) :-@ :-@ :-@ JE JIŽ NA ČERNÉ LISTINĚ. (tudledudle) (tudledudle) ^o) ^o) 8-|
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu