Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Neutrální hodnocení uživatele Milan M. (MKosmetika) ID 295415

Milan M. (MKosmetika) ID 295415
mimibazar.cz/MKosmetika
Bazárek na Slovensku
Oblast: Praha
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 9. 4. 2010
Naposledy: 17. 11. 2019, 0:28
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 730
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerent získal za poslední měsíc 0 neutrálních hodnocení , celkem již získal 5 neutrálních hodnocení
Vendula M. (mojzeska) ID 44680 (7. 9. 2018, 7:44)
Zboží objednáno 28. 8.2018, odpověď 28. 8. 2018 s tím, že se prodejce ozve co nejdříve … k 7. 9. 2018 stále bez další odpovědi … takže objednávám jinde :^)
ODPOVĚDĚT
Milan M. (MKosmetika) ID 295415 , mimibazar.cz/MKosmetika (7. 9. 2018, 11:10)
Dobrý den. Už jsem psala email, že se omlouvám. Měla jsem rozepsanou zprávu a nevšimla jsem si že jsem email neodeslala. Hezký den
ODPOVĚDĚT
Monika Potůčková (babako.cz) ID 288372 , mimibazar.cz/babakocz (10. 3. 2017, 11:17)
Negativní hodnocení nemám ráda, ale jsem více než rozpačitá. První kontakt 27.2., každý dotaz čeká na odpověď minimálně 3 dny a teď, když jsem potvrdila 7.3. ráno po 9.hodině, že mám o zboží zájem a že jej chci na dobírku, protože komunikace trvá a trvá, se nic neděje. Objednávku jsem právě zrušila a byť jsou ceny super, výběr široký, už se sem nejspíš nepodívám. Jinde jsem napsala dotaz a paní mi odpověděla ihned..... (N)
ODPOVĚDĚT
Iva H. (Ivabel) ID 481067 (upraveno 12. 3. 2017, 20:01)
:-( Úplně stejná zkušenost :-( Zaslala jsem svou objednávku, kde nechybělo vůbec nic. Po třech dnech mi mailem byla potvrzena, ale bez dodacích a platebních podmínek s tím, že mi bude ještě potvrzeno mailem. Další čtyři dny se nic nedělo, tak jsem mailem zase připomněla. Žádná odpověď. Po celkových 10 dnech čekání jsem svou objednávku zrušila a objednala u jiného prodejce zde na MMB, který okamžitě reagoval a byl velmi ochotný...
ODPOVĚDĚT
Iva H. (Ivabel) ID 481067 (10. 3. 2017, 13:15)
Náchápu, proč to tomuto prodejci tak dlouho trvá a nekomunikuje. Jsem ochotna si na zboží i nějakou dobu počkat, ale musím vědět, na čem jsem!!! Komunikace je přece základem každého dobře fungujícího vztahu!!! A i bez eshopu lze efektivně fungovat a kdo to neumí, nemá tu na MMB co dělat (zurim)
ODPOVĚDĚT
Lucie D. (Lucciella_L) ID 481074 (5. 3. 2017, 21:09)
Uděluji neutrální komentář jen díky příznivým cenám - jinak bych musela být negativní.
Komunikace přes e-maily hrozná (čekání 2-3 dny), telefonický kontakt? Telefon nikdo nebere (v údajnou pracovní dobu), pak přijde sms, ať napíši e-mail (který jsem posílala již před 2 dny).
Objednávka proběhla 13.2., e-mail s podklady až 19.2., úhrada 20.2. Zboží dorazilo až 3.3. Když jsem se po týdnu domáhala zaplaceného zboží, bylo mi sděleno, že se teprve objedná
ODPOVĚDĚT
Milan M. (MKosmetika) ID 295415 , mimibazar.cz/MKosmetika (6. 3. 2017, 14:22)
Dobrý den
omlouvám se, dotazů a emailů je hodně. Objednávky se vyřizují všechny. Děkuji za pochopení. Hezký den
ODPOVĚDĚT
Milan M. (MKosmetika) ID 295415 , mimibazar.cz/MKosmetika (6. 3. 2017, 22:38)
Prosím ještě pro všechny ostatní, email pro zprávy je pouze mkosmetika2014@gmail.com. Z druhého emailu chodí pouze informativní emaily o stavu objednávek. Děkuji za pochopení.
ODPOVĚDĚT
Denisa V. (dedelib) ID 174498 (8. 3. 2017, 0:09)
Za me uplne stejna zkusenost...tezka domluva.....jeste jakztakz komunikace do doby objednavky... po zaplaceni komunikace zadna......zbozi pres urgence.ze to specha dorazilo az za 14 dni.....jiz jsem tu vyzkousela i dalsiho prodejce MK taky bez problemu.tak proc si nevybrat nekoho jineho a usetrit si nervy....
ODPOVĚDĚT
Michaela Trnová (textiladler) ID 32536 , mimibazar.cz/textiladler (upraveno 27. 2. 2017, 17:52)
- negativ upraven, vše dořešeno
ODPOVĚDĚT
Michaela Trnová (textiladler) ID 32536 , mimibazar.cz/textiladler (upraveno 27. 2. 2017, 17:51)
-
ODPOVĚDĚT
Milan M. (MKosmetika) ID 295415 , mimibazar.cz/MKosmetika (26. 2. 2017, 21:11)
Dobrý den
platba je vrácena do zákonné lhůty. A jak jsem již psala i do emailu. Za normálních okolnosti se eshopům nedá vracet načaté zboží, jsem jedna z mála. Doufám, že nyní je již vše vyřešeno. Děkuji hezký den
ODPOVĚDĚT
Michaela Trnová (textiladler) ID 32536 , mimibazar.cz/textiladler (27. 2. 2017, 17:49)
děkuji, platba je již na účtě, omlouvám se za toto hodnocení ale bohužel jsem neměla již jinou možnost jak se s vámi spojit a upozornit když mi nereagujete na mejly, to asi z druhé strany musíte pochopit... nejedná se pro mě o malou částku. Děkuji za pochopení.
ODPOVĚDĚT
Milan M. (MKosmetika) ID 295415 , mimibazar.cz/MKosmetika (27. 2. 2017, 20:06)
Dobrý den
děkuji. Jinak i pro ostatní. Stačí prosím jeden email, vše vyřizuji. Dříve byl v provozu eshop. Bohužel MK zakazuje internetový prodej, eshop se musel zrušit a nyní objednávky vyřizuji jen po emailech, což je časově hodně náročné. Zatím aspoň takto, než nám to MK zarazí úplně ten prodej za tyto ceny. Tak prosím za trpělivost. Děkuji
ODPOVĚDĚT
Jitka B. (jitule458) ID 136476 (21. 11. 2014, 14:06)
Dobrý den,
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu