Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Dagmar Z. (Zuskanda) ID 30340

Dagmar Z. (Zuskanda) ID 30340
mimibazar.cz/zuskanda
Oblast: Kladno
Ověřená adresa
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 8. 11. 2006
Naposledy: 29. 7. 2023, 15:53
Aktualizace: 4. 2. 2022, 20:39
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 914
VŠECHNY FOTOGRAFIE 281
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 3 negativních hodnocení
Markéta D. (market.dch) ID 319770 (upraveno 7. 11. 2017, 23:10)
bohužel tento obchůdek nedoporučuji, paní mi nejdříve počítala větší poštovné než uváděla v inzerátu, nakonec došlo k dohodě a k zaplacení. Paní mi potvrdila mou platbu a ujistila, že balíček odešle , pár hodin před odesláním balíčku najednou napsala, že boty na kterou jsem měla závaznou objednávku prodala někomu jinému a zasílá mou platbu zpět. Čtyři dny mě tahala za nos.
ODPOVĚDĚT
Dagmar Z. (Zuskanda) ID 30340 , mimibazar.cz/zuskanda (upraveno 11. 11. 2017, 17:10)
Paní Markéta si objednala dvoje sněhule závaznou objednávkou. Poštovné jsem požadovala o 30 větší než bylo uvedeno za 1 kus s tím, že případný rozdíl vrátím. Paní chtěla závaznou objednávku zrušit, tak jsem nabídla, že rozdíl poštovného za druhý pár bot uhradím já. Bohužel se stala chyba na mé straně. Zjistila jsem, že už mám jen jeden pár bot. Okamžitě jsem se paní omluvila a poslala peníze zpět. Chyba se stát může a já si myslím, že jsem se řádně omluvila. Každý ať sám posoudí.
ODPOVĚDĚT
Markéta D. (market.dch) ID 319770 (8. 11. 2017, 17:23)
Nebylo to okamžitě, ale až po čtyřech dnech ( so, ne, po, út ) Dále nechápu proč uvádíteKOUKNĚTE NA DALŠÍ INZERÁTY - UŠETŘÍTE ZA POŠTOVNÉ , když si pak vyšší poštovné připočítáváte a na upozornění pak hrajete, že tedy jakože něco uhradíte. Lépe si pište popisky u zboží, když si s tím pak sama nevíte rady!!! a PENÍZE STÁLE NEJSOU NA MÉM ÚČTU. A jak mi bylo sděleno nejsem jediná se stížností na tuto prodávající, já nemám žádné záporné hodnocení na rozdíl od paní , která jich již několik obdržela. Myslím, že kupující si udělají obrázek sami
ODPOVĚDĚT
Dagmar Z. (Zuskanda) ID 30340 , mimibazar.cz/zuskanda (upraveno 12. 11. 2017, 22:06)
:^) původní komentář byl odstraněn, protože paní Markéta přiznala, že má peníze na účtu, tudíž už nebyl aktuální.
ODPOVĚDĚT
Markéta D. (market.dch) ID 319770 (10. 11. 2017, 20:56)
až dnes byly peníze připsány na můj účet po tom, co jsem paní přeposlala zprávu z ČOI
V případě, že prodávající Vám nevrátí finanční prostředky ve stanovené lhůtě, doporučujeme prodávajícího vyzvat k plnění tzv. před žalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání před žalobní výzvy nezavazuje k podání žaloby k soudu. Dlužníka jejím zasláním věřitel zároveň upozorní, že má možnost uhradit dluh bez dalších soudních nákladů. Pro formulaci předžalobní výzvy můžete využít vzor, který je dostupný v níže uvedeném odkazu.
p. Zusková je až k s míchu, že jste si příspěvek nade mnou upravila až po té co jsem Vám zaslala žádost o vrácení mých peněz. Jinak § 184 se netýká našeho sporu - pletete si jablka s hruškami.Peníze mám již na svém účtu a tímto to považuji za ukončené a paní si dávám do ignorace, takže její zoufalé výkřiky a upravované příspěvky mne již nebudou obtěžovat v emailu.
ODPOVĚDĚT
Dagmar Z. (Zuskanda) ID 30340 , mimibazar.cz/zuskanda (11. 11. 2017, 10:20)
Žádnou zprávu z ČOI jste mi neposlala a Vy to dobře víte. Peníze jste měla na účtu co nejdříve to šlo, poslala jsem je dřív než email, ve kterém jsem psala že bohužel nemám druhý pár bot. Příspěvky byly upraveny adminem MMB. Nevím co Vás vede ke lžím a výmyslům a je mi Vás upřímně líto. Snad nebude mít tuto zkušenost s Vámi více maminek na MMB. Přeji Vám hodně štěstí v životě.
ODPOVĚDĚT
Markéta D. (market.dch) ID 319770 (11. 11. 2017, 16:25)
za 1) já nemám žádné záporné hodnocení za 7 let , za to Vy ano takže maminky MMB již dávno ví co jste zač
2) správce Vám žádnou zprávu neupravoval , upravila jste si ji sama !!!!!!
3) jen jste teď všechny přesvědčila o svém lživém - podvodném a hlavně dětinském jednání .Já mám své peníze, mé děti již boty mají od jiné maminky , takže Vy jen kolem sebe kopete , protože v závěru to Vám zůstal jeden neprodaný pár bot :-D
přeji Vám krásné vánoce
ODPOVĚDĚT
Markéta D. (market.dch) ID 319770 (12. 11. 2017, 19:52)
zde p.Danuška mi vyhrožovala ( údajně to za ní napsal admin ) po upozornění admina 11.11. v 16:25 paní rychle v 17:23 příspěvek smazala a upravila na smajlíka. Milá p. Zusková myslím, že už zbytečně ze sebe děláte jen blbce admin o Vás ví |:o) všechny komentáře jsou nascreenované , takže další Vaše úpravy jsou již zcestné
ODPOVĚDĚT
Markéta D. (market.dch) ID 319770 (12. 11. 2017, 22:42)
ano peníze přišly až po upozornění ČOI (Y)
ODPOVĚDĚT
Kateřina K. (Juliánka) ID 43 , mimibazar.cz/julianka (3. 10. 2013, 18:04)
bohužel nejsem spokojená s koupenými věcmi - popis neodpovídá skutečnosti. komunikace nepříjemná, takže jsem peníze odepsala. jako prodávající nedoporučuji.
ODPOVĚDĚT
Dagmar Z. (Zuskanda) ID 30340 (upraveno 3. 10. 2013, 22:11)
Nejprve se paní nechtělo zaplatit, a pak přišly výhružky. Zboží bylo důkladně popsáno. Údajné vady nebyla paní schopna doložit fotografiemi, což jsem žádala na doporučení od adminů. Bez prokázání závad nejsem povinna vzít zboží v rámci reklamace zpět. Nabídla jsem slevu na šaty za označení chloupky od praní místo slova žmolíčky, paní neměla zájem. Ostatní zboží bylo popsáno přesně.
ODPOVĚDĚT
Kateřina K. (Juliánka) ID 43 , mimibazar.cz/julianka (3. 10. 2013, 21:04)
SAMA JSTE V MAILU UZNALA, ŽE POPIS ŠATŮ NEBYL OD VÁS SPRÁVNÝ. POVINNA NEJSTE, ALE HODNĚ TO O VÁS VYPOVÍDÁ.
ODPOVĚDĚT
Michaela Š. (Vinibal) ID 444782 (28. 9. 2013, 19:05)
Bohužel ač nerada musím udělit negativní hodnocení. Koupila jsem pro dceru mikinu, v popise bylo uvedeno, že je nošená, ale bez vad. Raději jsem se znovu přeptala, jak hodně je znát nošení. Když mikina přišla šel velmi špatně otevírat a zapínat zip, po celé délce je samá dírka, čili neodkladně na výměnu. Když jsem to paní nafotila a popsala závadu, neuznala ji. Byl to sice nákup za pár korun, ale i tak by bylo fér tuto vadu v popisu uvést, určitě bych mik
ODPOVĚDĚT
Dagmar Z. (Zuskanda) ID 30340 (upraveno 4. 10. 2013, 8:48)
Jste první za 7 let na MMB, kdo je nespokojen se zbožím. Vaše chování je od začátku hrubé a konfliktní. Mikina měla při prodeji zip v pořádku. Na Vašich fotkách žádné poškození zipu vidět není. Pokud jste si obchůdek za 60,- Kč včetně poštovného rozmyslela, měla jste to napsat na férovku a ne napadat a urážet.
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu