Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Lucie K. (ADLURA) ID 306090

Lucie K. (ADLURA) ID 306090
mimibazar.cz/ADLURA
Oblast: Příbram
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 2. 6. 2010
Naposledy: 30. 3. 2021, 14:04
Aktualizace: 3. 2. 2021, 16:55
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 1068
VŠECHNY FOTOGRAFIE 3
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 3 negativních hodnocení
Hana B. (Hanabel) ID 24356 , mimibazar.cz/hanabel (6. 12. 2016, 22:28)
Bohužel nemohu nákup u této paní doporučit , na zaslání kalhot jsem čekala skoro 3 týdny. Platbu jsem provedla 11.11., na mou e-mailovou urgenci 23. 11. mi paní bez omluvy odepsala, že na mě asi zapomněla a že džíny pošle. Balíček však odeslala až 30.11. po mé druhé urgenci, na níž už vůbec písemně nereagovala...
ODPOVĚDĚT
Denisa V. (dedelib) ID 174498 (upraveno 7. 9. 2015, 18:53)
(zurim) v žádném případě paní nedoporučuji, je nepříjemná, nevstřícná, arogantní, takoví lidé by se obchodem vůbec neměli zabývat........zaplatila jsem kraťasy obratem, paní zaslala na špatnou adresu,urgovala jsem,pořád mě odkazovala na poštu,nakonec jsem ji donutila podat reklamaci,peníze nakonec vrátila,ale až po vyřízení reklamace poštou, což mě vůbec nemusí zajímat,....a to dohadování......pokud chcete nakupovat v klidu...NEDOPORUČUJI!!!!!!!!a navíc, jak jsem zjistila nejsem jediná s negativním hodnocením....když se podíváte do historie....nemám s vaším jednáním problém jen já...a to o něčem svědčí.....
ODPOVĚDĚT
Lucie K. (ADLURA) ID 306090 (upraveno 7. 9. 2015, 20:10)
k pani Vítkové nemám co dodat :-) jen že to napsala hezky po svém , nechápu do jaké historie jste koukala :-))
Z cca 900 zákazníků má problém jen ona ,tak ať si obrázek udělá každý sám :-)
ODPOVĚDĚT
Denisa V. (dedelib) ID 174498 (7. 9. 2015, 18:46)
napsala jsem to přesně jak to bylo, nic jsem nezkreslila......přesně tak, každý si musí udělat obrázek sám, ale vám by se měl rozhodně každý raději vyhnout.......a ještě se snažíte mě zastrašit tím, že si ztěžujete u mého zaměstnavatele, jak úsměvné......to klidně můžete...opravdu nemám slov, ubohost sama, ale je to samozřejmě jen Vaše volba....můžete si ztěžovat klidně na ministerstvu......S VÁMI UŽ NIKDY VÍC........
ODPOVĚDĚT
Lucie K. (ADLURA) ID 306090 (upraveno 8. 9. 2015, 7:42)
Píší naposled nejsem taková spisovatelka jako Vy když jste mi byla schopna napsat 24 urážlivých mailů
A hlavně už nemám chuť řešit cokoli ohledně Vás..
Balíček v hodnotě 160 Kč se ztratil na poště a vy jste mi psala každý den a urážela mě jako bych balíček ani neodeslala i když jste měla č zásilky , na poštu jsem volala několikrát a nakonec podala reklamaci (je danná určitá doba než se může reklamace podat ,ale Vás to nezajímalo chtěla jste vše hned ) i když jsem napsala že Vám 160 Kč odešlu a pak si reklamaci vyřídim nestačilo Vám to a za dva dni jste mi napsala ,že peníze nemáte jestli se neztratili , jako balíček a nazvala mě labilní , proto jsem Vám napsala, že se nenechám urážet a že si počkáte tedy měsíc než se reklamace vyřídí ..a ještě jste tak hloupá , že jste denně psala a urážela mě z pracovního mailu UniCredit bank :-() za celých pět let co zde prodávám jsem se neschledala s tak arogantním jednáním a člověkem ..teď když jste dostala 160kč na účet tak tu píšete nechutný hodnocení , proč jste ho nenapsala dříve,bála jste se že by jste částku nedostala ? Je to asi 2roky co se pani ztratil balíček v hodnotě 900 Kč a s paní se dalo v klidu domluvit a své peníze po vyřízení reklamace dostala .. Je mi líto Vás že jste schopna být tak zlá a sprostá kvůli 160 Kč které by jste stejně dostala ..I na poště jsou také jen lidi a bohužel tato věc se může stát že se balíček ztratí ..
ODPOVĚDĚT
Denisa V. (dedelib) ID 174498 (8. 9. 2015, 9:16)
HEZKY UPRAVENÁ VERZE......nemám k Vám slov :-) :-) jste opravdu úžasná!!!!!! :-) TAKOVÝM OBCHODNÍKŮM JE LÉPE SE VYHNOUT....přeji Vám hodně štěstí :-)...věřím, že Vaše podnikání evidují i na FÚ jako v pořádku.....
ODPOVĚDĚT
Lucie K. (ADLURA) ID 306090 (8. 9. 2015, 11:19)
Bez komentáře :-))
ODPOVĚDĚT
Petra D. (*Piera*) ID 247055 , mimibazar.cz/piera (29. 4. 2011, 13:48)
Bohužel musím dát negativ (6) (6) (6) od 17.4 má paní v rezervaci gumáčky a já nachystaný balík .. :-( :-( :-( je mi líto .Psala jsem asi 3 maily a vzkazy a žádná odezva (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu