Jitka K. (modas) ID 344664
|
mimibazar.cz/modas
|
Oblast: Praha |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 12. 12. 2010 |
Naposledy: 5. 5. 2024, 14:48
včera
|
Aktualizace: 5. 5. 2024, 14:48
včera
|
|
|
|
|
Dagmar D. (šadi)
ID 203208
, mimibazar.cz/sadi
(5. 1. 2020, 21:25)
|
S paní mám bohužel špatnou zkušenost - šaty byly v inzerátu označené jako luxusní, cena nebyla zanedbatelná, přišly s vadou - zřejmě vlivem nešetrného praní či zacházení byla podšívka mnohem delší než vrchní látka, vespod trčela, nepřipadalo v úvahu je nosit. paní jsem o problému napsala, vady vyfotila, paní uznala, že si toho nevšimla, a ať jí šaty pošlu zpátky. To jsem udělala, paní mi však vrátila pouze částku za šaty, na moje náklady bylo po |
ODPOVĚDĚT
|
|
Dagmar D. (šadi)
ID 203208
, mimibazar.cz/sadi
(5. 1. 2020, 21:58)
|
štovné tam i zpět, byť chyba nebyla na mé straně, ale na straně prodávající (to uznala). Pokoušela jsem se to s paní řešit, ale odmítla se na tom podílet a dál přerušila komunikaci. Velmi nesolidní jednání, rozhodně nedoporučuji. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jitka K. (modas)
ID 344664
, mimibazar.cz/modas
(upraveno 14. 1. 2020, 8:11)
|
Paní jsem se omluvila, nabídla jí, ať mi zboží pošle zpět a poté jí vrátila za zboží peníze. V podmínkách prodeje je uvedeno, že v případě reklamace se vrací peníze za zboží, poštovné hradí nakupující. Hezký den. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Dagmar D. (šadi)
ID 203208
, mimibazar.cz/sadi
(13. 1. 2020, 22:01)
|
Poslat zboží s vadou, která nebyla uvedena v inzerátu a nechat si zaplatit oboje poštovné je nefér, omluva je čistě formální, když se k tomu nepostavíte zodpovědně. |
ODPOVĚDĚT
|