Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Václav M. (dozodo) ID 35140

Václav M. (dozodo) ID 35140
Václav Malec
mimibazar.cz/dozodo
Oblast: Praha
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 14. 12. 2006
Naposledy: 31. 7. 2021, 8:46
Aktualizace: 10. 10. 2019, 18:40
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
49390937
DIČ CZ7305220252
HODNOCENÍ 521
VŠECHNY FOTOGRAFIE 3
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerent získal za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získal 1 negativních hodnocení
Jana V. (Jandinka) ID 13031 (9. 6. 2008, 21:51)
Dobry den, (N) (N) (N) (N)velice vam dekuji za krasne hodnoceni. Abych uvedla celou situaci na pravou miru tak je pravda ze jsem se pani neozvala, ale ozvala se pred dvema dny. Napsala jsem ji ze se velice omlouvam, ale ze jsem mela nemocne deti a nedostala jsem se na internet= jenze reakce nebyla kladna. Je mi to moc lito, ale docela me obchod od vas docela zradil!!!! Jednalo se o knihu ktera stala 50,- Kc to ze jste ji kvuli me musela drzet bych nerekla podle zajemcu. O knihu jsem mela zajem a i mam, ale obchod s vami me znechutil. Chcete nekoho poučovat o slušnosti, ale mela by jste zacit radsi u sebe. Kdyz se clovek omluvi za zpozděni z duvodu nemoci deti tak to se vam zda nelidske??????? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§
:-o :-o :-o :-o :-o
!!!!!!!!!!!!!!!!!TAK TO JSTE OPRAVDU ROZUMNA MAMINKA A MUZETE NEKOHO POUCOVAT O SLUSNOSTI A NELIDSKOSTIi!!!!!!!!
Preji prijemny vecer
ODPOVĚDĚT
Václav M. (dozodo) ID 35140 , mimibazar.cz/dozodo (upraveno 10. 6. 2008, 18:35)
Dobrý den všem,
je mi líto, že mezi námi se najdou maminky stejné jako paní Jana. Nehodlám celou situaci dále rozmazávat, ale všem radím, aby si na tutou maminku dali pozor! Aby i ostatní věděli, o čem je řeč, okopírovala jsem jsem hodnocení, které jsem paní napsala.Její dopis boužel v emailu již nemám-škoda. Stejně tak ani nemám moji odpověď, kterou jsem už úmyslně napsala v jejím tónu.
NAČ JSOU POTOM PODMÍNKY PRODEJE? A NEBO PLATÍ JEN PRO NĚKOHO? JE ÚPLNĚ JEDNO JESTLI JE OBCHOD ZA 10- kČ NEBO ZA 1.000,- kČ - PODMÍNKy PRODEJE JSOU VŽDY STEJNÉ A NEMĚNNÉ.
Napsat zápoerné hodnocení jako pomstu... Je to na zvážení druhých:

Zde jsou okopírovaná hodnocení:

Dobrý den,
je mi to moc líto, ale boužel musim poprvé napsat záporné hodnocení.
Víc jak před týdnem si paní Jana závazně objednala knížku o chovu zakrslých králiíčků. Přesto že jí podklady k platbě byli zaslány ihned, do dnešního dne se neobtěžovala požadovanou věc uhradit nebo (což je horší) se domluvit na jiné alternativě a nebo sdělit, že zájem pominul . Nejsem nelida a i toto beru. Ale člověk se musí umě ozvat-je to slušnost! Toto jednání je neférové vůči těm, kteří by si knihu chtěly pořídit a pro nesolidní jednání druhých nemohou!!!!
Takže paní Janu jako nakupující
Jitka
ODPOVĚDĚT | UPRAVIT HODNOCENÍ
Jana V. (Jandinka) ID 13031 (9.6.2008, 21:47) včera
Dobry den, velice vam dekuji za krasne hodnoceni. Abych uvedla celou situaci na pravou miru tak je pravda ze jsem se pani neozvala, ale ozvala se pred dvema dny. Napsala jsem ji ze se velice omlouvam, ale ze jsem mela nemocne deti a nedostala jsem se na internet= jenze reakce nebyla kladna. Je mi to moc lito, ale docela me obchod od vas docela zradil!!!! Jednalo se o knihu ktera stala 50,- Kc to ze jste ji kvuli me musela drzet bych nerekla podle zajemcu. O knihu jsem mela zajem a i mam, ale obchod s vami me znechutil. Chcete nekoho poučovat o slušnosti, ale mela by jste zacit radsi u sebe. Kdyz se clovek omluvi za zpozděni z duvodu nemoci deti tak to se vam zda nelidske??????? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§
!!!!!!!!!!!!!!!!!TAK TO JSTE OPRAVDU ROZUMNA MAMINKA A MUZETE NEKOHO POUCOVAT O SLUSNOSTI A NELIDSKOSTIi!!!!!!!!
Preji prijemny vecer
ODPOVĚDĚT
Jitka M. (nitka) ID 35140, mimibazar.cz/nitka (upraveno 10.6.2008, 10:28) DNES
Hetký den,
paní Jana vše dle svého uvedla na pravou míru, ale je pravda, že se ozvala skoro až po deseti dnech s omluvou, že má nemocné děti a že se na internet nedostala. Ať si každý udělá svůj obrázek, ale až teprve po záporném hodnocení napsat, že obchod se mnou paní Janu zradil...se mi vůbec nelíbí. Navíc jsme tady mámy většinou všechnyi a každá z nás má nějaké problémy, boužel (nebo spíše bohudík) se na ně ne všichni dokáží odvolávat.. Myslím si, že není problém najít si půl minutky na stručné sdělení, že teď momentálně nemohu na internet, z osobních důvodů. Nechápu, že jedna maminka se dokázala ještě ve spěchu omluvit, že odchází s dcerkou do nemocnice a i když byly v nemocnici, dokázala si vyjednat volno, aby mohla MMB vyřídit. Nejsem nechápající, zrovna teď se mi jedna maminka ozvala, že má o určitou věc zájem, ale jestli můžeme jednat až příští týden z důvodu nemoci. Pro mě je toto samozřejmost, ale člověk požadovanou věc musí říct a ne si jí jen myslet!!! Myslím si, že jsou dána určitá pravidla, která by se měla dodržovat.

Mimochodem, je to vedlejší, ale uvést to musím. Omluva byla napsána až asi dva dny po mém boužel záporném hodnocení. Asi půl dne po omluvě mě byl zaslán né zrovna moc hezký meil. Dle výpisu ze stránky paní Jany občas během tohoto týdne na stránkách byla!
Takže celou situaci nechám na zvážení ostatních maminek

Pěkný večer všem.
Jitka
ODPOVĚDĚT | UPRAVIT HODNOCENÍ
ODPOVĚDĚT
LUCIE V. (VALA) ID 41294 , mimibazar.cz/vala (10. 6. 2008, 20:33)
DOBRÝ VEČER JITKO,ČTU VAŠE HODNOCENÍ ALE MUSÍM VÁM NAPSAT.NEVÍM CO A JAK BYLO NEBO JE :-).ALE MŮŽU VÁM JEN NAPSAT ZE SVÉ ZKUŠENOSTI ŽE OPRAVDU KDYŽ MÁM NĚKDY NEMOCNÉ DĚTI JE VELKÝ PROBLÉM SE DOSTAT NA NET A NIKDY SE MI NESTALO ŽE BY MI NĚKDO NAPSAL TAK NELIDSKÉ HODNOCENÍ A O TO VÍC ŽE SI MYSLÍM ŽE JSME ŽENSKÝ OD RODIN A MNĚLY BYCHOM SI ROZUMĚT.JSEM NA VŠE SAMA MANŽEL JE PŘES TÝDEN PRYČ A DOSTANU SE OBČAS NA NET AŽ PO TÝDNU.ZARÁŽÍTE MNĚ S TÍM ŽE KAŽDY MA PROBLÉMI ALE MMB JE PRO RADOST ZÁBAVA NÉ :-)POVINOST.NEZLOBTE SE ALE MUSELA JSEM NAPSAT SVŮJ NÁZOR.MĚJTE SE KRÁSNĚ (flower)S POZDRAVEM LUCKA (flower) (flower)
ODPOVĚDĚT
Václav M. (dozodo) ID 35140 , mimibazar.cz/dozodo (10. 6. 2008, 22:04)
Dobrý večer Lucko,
samozřejmě s váma musím souhlasit, ale zde se jedná úplně o něco jiného. Paní se neozvala a terve po mém hodnocení se nejdříve ozvala s omluvou ( nečetla jsem ji, neboť jsem zrovna neměla zapnutý počítač)a asi po půl dne s emailem, který by nikoho nepotěšil. Samozřejmě jsme skoro všechny mámy a pro nemocné děti má většina z nás pochopení, ale dát vědět o co se jedná je slušnost.
Nezlobim se na Vás a děkuji Vám za Váš názor. Přeji hezký večer. Jitka
ODPOVĚDĚT
Jana V. (Jandinka) ID 13031 (10. 6. 2008, 22:44)
Dobrý den, (smich)
zádne hodnoceni jako ,,pomstu,,(jak jste napsala) jsem narozdil od vas nepsala. Ne nadarno se říka: ,, PODLE SEBE SOUDIM TEBE,,. (Y) (N) (N)
Mate pravdu, porad pisete ze nejste nelida a nebo neco o slusnosti, ale kdyz se clovek omluvi a ma k tomu duvod tak to pochopi kazdy!!!!!!!! :^)
Jsme matky a tak kazda vime co se kdy muze prihodit a ze se stane to co se stane.................(tedy podle me)
Myslim si, ze jste asi mela zrovna nejaky problem a ja se vam hodila k tomu at si ho muzete nekde vybit. (hadka) (hadka) (hadka) (hadka)
To ze jsem byla na MMB je pravda, ale az od vzkazu ktery jsem vam hned psala s omluvou kterou jste NEPOCHOPILA!!!!!!!!
At si kazdy udela obrazek sam, ja jsem si ho udelala a myslim si, ze nektera maminka mi urcite da za pravdu.
Jeste jednou musim napsat to o te pomste za hodnoceni ktere jsem vam mela napsat - podle vasich slov= to hodnoceni jsem psala az po dvou dnech s tim, ze jsem myslela ze jste aspon trochu lidska a to vase hodnoceni stahnete a prijmete omluvu za 10deni zpozdeni.
Nikoho nechci spinit tak jako vy- nemam to zapotrebi a nemusim si lecit nejaky mindraky (N) (N) (N) (N).
Ale vsichni vydime jak pani Jitka dokaze byt chapava :-D.
Mejte se moc hezky pani Jitko
a vsem maminkam preji at kdyz se vyskytne nejaky problem z vasich stran tak jako semnou(za 10deni zpozdeni nasledne s omluvou z duvodu nemoci) tak at pani Jitka to neresi tak jako semnou.

Preji prijemny vecer Jana (Y)
ODPOVĚDĚT
Václav M. (dozodo) ID 35140 , mimibazar.cz/dozodo (11. 6. 2008, 9:03)
Dobrý den,
jen na upřesnění uvádím, že (jak mám napsáno v podmínkách) čekám 7 dní na odpověď. Po této době se mi žádné odpovědi nedostalo.I když z výpisu MMB bylo vidět, že na stránkách paní Jany "někdo" byl, nedostala se mi opět zase žádná odpověď. Proto jsem napsala mé první záporné hodnocení. Teprve až po 10 dnech se mi paní Jana omluvila, v tu chvíli jsem to brala a chtěla jít ji hodnocení uvést na správnou míru. Boužel jsem si všimla, že mi od ní dorazil ještě emai (který byl napsán v rozmezí půl dne - a já na netu nejsem stále). Takže jak mohla čekat dva dny? Na tento email jsem jí odpověděla v jejím duchu takže se nedivím, že se jí to nelíbilo. Já taky z jejího emailu nebyla nadšená.
Nemohu a ani nechci někoho soudit ( je to pod mojí úrovní) - jako paní Jana. Obě naštěstí bydlíme v jiném městě, a ani se neznáme.
Již se k tadytomu nebudu vyjadřovat, neboť mi to přijde úplně absurdní.. Ńechám na každém, ať si obrázek udělá sám! Ale dle mého názoru, když se někdo v době nemoci dětí může pohybovat na stránkách MMB, může i napsat kratičký email .
Navíc, když se nemůže napsat svůj názor do hodnocení, nač je potom tato rubrika? A nebo by se tato rubrika měla zachovat ale s upozorněním, že se mohou psát jen a jen kladná hodnocení.

Přeji hezký den všem Jitka
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu