Jiří a Blanka B. (Bubalka) ID 38457
Jiří Boháč
|
|
mimibazar.cz/bubalka
|
Oblast: Bystřice nad Pernštejnem |
|
Telefon: 608730631 |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 20. 1. 2007 |
Naposledy: 31. 12. 2022, 19:16
|
Aktualizace: 1. 3. 2021, 12:25
|
|
|
|
DOBÍRKU ODEŠLU POUZE PŘI ZAPLACEN Í POŠTOVNÉHO PŘEDEM NA ÚČET.UPŘEDNOSTŇUJI OBJEDNÁVKY REGISTROVANÝCH, PŘED NEREGISTROVANÝMI. .
|
|
Jana Bystroňová (barošová)
ID 83347
, mimibazar.cz/barosova
(1. 9. 2009, 8:56)
|
bohužel této prodavájící musím psát záporné hodnocení,protože po měsící nereagování se mi paní nakonec ozvala s tím,že balíček má prý nachystaný,ale nemá adresu na kterou má balíček poslat i když vím,že jsem ji posílala a není obtížné si ji najít..... Dnes mi balíček přišel a nestačila jsem se divit,boty které paní inzerovala přišly špinavé od bahna a roztržené takže teď je vyhodím.Od Vás daleko mil |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jiří a Blanka B. (Bubalka)
ID 38457
, mimibazar.cz/bubalka
(2. 9. 2009, 9:14)
|
Paní Jano, nemám k Vám co dodat, asi máte nějaké potíže , ale jistě to nebude mnou a mým jednáním.... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Jiří a Blanka B. (Bubalka)
ID 38457
, mimibazar.cz/bubalka
(2. 9. 2009, 9:37)
|
Ještě dodám, ano, balerínky Vám došly 14 dní od obdržení platby, důvodem byla moje plánovaná dovolená a předem oznamovaná na MMB , tudíž jsem asi 14 dní nemohla ani odepisovat. Samozřejmě, negativ za nic mě velmi mrzí. Včera jsem Vám odeslala-vrátila na Váš účet 145 Kč . Balerínky si užijte. Stojím si za tím, že bylo vše v pořádku. Snažím se každému vyhovět, ale někomu to prostě nestačí. Pěkný den |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Jana Bystroňová (barošová)
ID 83347
, mimibazar.cz/barosova
(2. 9. 2009, 11:34)
|
Ani se mi nejedná o to že mi tak pozdě přišly,ale o to že posíláte znečištěné a poškozené zboží,za kterým si ještě stojíte....není co víc dodat |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Kateřina M. (KatkaFM)
ID 77630
, mimibazar.cz/katkafm
(27. 11. 2007, 16:28)
|
Je mi to líto, ale musím napsat negativní hodnocení. Po takovém skvělém hodnocení jaké zde bezpochyby máte jsem čekala bezproblémový obchůdek, ale nestalo se. Je s Vámi velmi špatná komunikace a pokud se domluvíme, že mi peníze ihned převedete zpět na účet neočekávám, že se po týdnu budu muset znovu připomínat a urgovat platbu, zvláště, pokud máte účet ve stejné bance jako já. Hezký den Katka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jiří a Blanka B. (Bubalka)
ID 38457
, mimibazar.cz/bubalka
(upraveno 28. 11. 2007, 14:53)
|
Dobrý den, přepošlu Vám výpis, příkaz byl zadán dle naší domluvy. Mrzí mne, že necháváte hodnocení, i když se vše vysvětlilo a je to v pořdku. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Veronika K. (Kuberka)
ID 64084
, mimibazar.cz/kuberka
(26. 9. 2007, 22:49)
|
Ač nerada ale musím zde napsat že zboží vyhrané v aukci dne 9.9 u paní Blanky jsem jěště dnešním dnem neobdržela a jsem s tímto jednáním velice NESPOKOJENA Verča |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jiří a Blanka B. (Bubalka)
ID 38457
, mimibazar.cz/bubalka
(upraveno 27. 9. 2007, 10:20)
|
Paní Veroniko, jak jsem psala v e-mailu, je množné, že se balík někam zatoulal, opravdu mě to mrzí ... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana H. (Jaanine)
ID 13358
, mimibazar.cz/jaanine
(27. 9. 2007, 0:12)
|
Veroniko, jestli jste si ještě nevšimla, tak tato prodávající pí Blanka, patří mezi ELITU zde na MMB. Opravdu nechápu kde berete tak silná slova jako " jsem s tímto jednáním velice NESPOKOJENA" . Každý, kdo měl tu čest obchodovat s Blankou, tak ví, že jedná vždy mile, korektně a vychází vždy vstříc více než by musela. Proto mě přijde absurdní Vaše hodnocení zde. Spíše si každý udělá obrázek o Vás, jakým způsobem řešíte problémy. Blanka NIKDY A NIKOHO NEOŠIDILA, takže se pro příště zdržte takových silných hodnoceních! Vše se dá přece vyřešit přes e-maily. Ale to asi dělají jen slušní lidé ...... PS: No hlavně, že vy jste dokonalá ..... viz vaše hodnocení!!!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Veronika K. (Kuberka)
ID 64084
, mimibazar.cz/kuberka
(2. 10. 2007, 15:28)
|
Milá Jano nevím z jakého důvodu vy soudíte mne jen paní Blanka sama nejlépe ví jak se věci mají pěkný den Veronika |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra Š. (PeťulaŠv)
ID 3446
(28. 9. 2007, 11:00)
|
Milá paní Veroniko, Blanička je stoprocentně spolehlivá prodávající a pokud píše, že se balíček někde zatoulal, tak Vás nešidí a určitě to tak bude. Myslím, že jste ještě určitě mohla počkat než psát negativ. Navíc pokud je chyba na straně pošty, vyřízení reklamace také trvá, ale to vy asi nevíte (dle data registrace jste ještě nováček) a hned zbytečně osočujete. Myslím, že spousta věcí se dá řešit vklidu a ne hned kydat špínu. A teď mě klidně ukamenujte za vyjádření mého názoru Petra |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Dagmar E. (eichlerka)
ID 21693
(28. 9. 2007, 9:01)
|
tedy musím se taky zastat !!! Blanka je fakt perfektní, bombardovala jsem jí snad tři měsíce a ona tu firmu, od které jsem to chtěla, měla prostě úžasnou trpělivost!!! Nehledě na to, že mi poslala balík, aniž bych jí předem poslala peníze a na otázku, kolik jí mám zaplatit, že mám balík, ale bez ceny, odpověděla, hlavně, že ho mám . Fakt super jednání a ochota a za rychlost a služby pošty z nás nikdo nemůže . Blani, moc Vám ještě jednou děkuji. |
ODPOVĚDĚT
|