Pavla M. (Paja M.) ID 38562
|
mimibazar.cz/pajamarsalkova
|
Oblast: Havířov |
Telefon: 775 38 28 19 |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 20. 1. 2007 |
Naposledy: 3. 4. 2020, 15:28
|
Aktualizace: 27. 3. 2020, 13:35
|
|
|
|
|
|
Lucie O. (LucOss)
ID 108761
, mimibazar.cz/lucoss
(20. 10. 2014, 20:52)
|
Rozhodně NEDOPORUČUJI nákup u této firmy objednala jsem zde dceři židli za 1370,- Kč v domnění že ji kupuji kvalitu a přišla židle která zespodu vypadala jak kdyby ji vyráběl učeň 1.ročníku, oděrky, rýhy a další "kosmetické" vady. Na mou reklamaci mi (asi pan majitel) odpověděl, že jsou to vady které nemají vliv na funkci a že to nevypadá esteticky ale že to není přece vidět a zbytek (rýhy) jsou přece kosmetické vady. Mnou požadovanou slevu mi odmítl dát, nabídl slevu mnohem menší a samozřejmě možnost vrácení zboží. Bohužel NEMOHU DOPORUČIT! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
RADKA M. (POPIK1)
ID 199559
(13. 4. 2014, 20:24)
|
omlouvám se, ale nemohu jinak, objednala jsem si u vás obývací stěnu logo II, nejsem vubec spokojena, nábytek poškozený, rozřízlá nožem horní deska skřínky, sice se v pořádku vyreklamovalo, ale nemohu vubec souhlasit s popisem luxus za malé peníze, naopak bych řekla hruza a foorové skřínky za opravdu velké peníze, nějak se nemohu smířit s tím, že se na tuto ubohou sestavu budu dívat hodně let, opravdu práce horkou rukou , nekvalitní, naše obývací stěna vypad |
ODPOVĚDĚT
|
|
TEREZA S. (TERĎ´AK)
ID 372196
(4. 4. 2012, 13:17)
|
Dobrý den,objednala jsem si židli,která přišla prasklá a bez krytky. Když jsem Vás o tom mailem informovala,ani jste se mi neozvala,nebo snad nabídla nějaké řešení. Jsem z tohoto obchůdku zklamaná,nikdy jsem negativmí hodnocení nedávala,ale židle byla poměrně drahá,tak si myslím,že jste mohla na můj mail reagovat Tereza |
ODPOVĚDĚT
|
|
Pavla M. (Paja M.)
ID 38562
, mimibazar.cz/pajamarsalkova
(4. 4. 2012, 14:35)
|
Dobrý den paní Terezo,tak to mě mrzí, že je židle v nepořádku. Bohužel žádný mail mi od Vás nepřišel, tudíž jsem Vám nemohla odpovědět. Židli samozřejmě můžete u nás reklamovat (máte na to právo) a rádi ji s Vámi vyřídíme. Mám první negativní hodnocení a tak si myslím, že je tu spousta spokojených zákazníků, s kterými jsem se vždy domluvila. Budu ráda, když se mi ozvete. S pozdravem. Pavla |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra V. (Blackyna)
ID 200011
, mimibazar.cz/blackyna
(27. 8. 2011, 20:20)
|
Dobrý den, postel dorazila s velikým spožděním a také pár nedostatků.. .. jedna část závěsu k posteli má naopak našitý suchý zip, tudíž je nemožné jej na postel přidělat a také bylo naprasklé jedno prkno... . Nejsem vůbec spokojená.. Postel reklamovat nebudu, protože by se mi to jednak nevyplatilo a také bych na ni čekala určitě pěkně dlouho.. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Pavla M. (Paja M.)
ID 38562
, mimibazar.cz/pajamarsalkova
(30. 8. 2011, 19:14)
|
Dobrý den, tak to mě mrzí, že je něco v nepořádku, postele už dodáváme dlouho a zatím jsme u nich neměla žádnou reklamaci, o tom hovoří i mé kladné hodnocení. Pokud máte nějaké poškozené díly máte plné právo na reklamaci zboží. Pokud budete chtít vyřešit daný problém prosím o info na mail. S pozdravem. |
ODPOVĚDĚT
|