Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Zuzana B. (Zuza) ID 438651

Zuzana B. (Zuza) ID 438651
mimibazar.cz/Zuzaa
Oblast: Kolín
Ověřená adresa
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 14. 7. 2012
Naposledy: 6. 10. 2021, 13:52
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 1342
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 1 negativních hodnocení
Jitka T. (jitka641) ID 145792 (2. 7. 2014, 11:59)
Paní Vando a Zuzano,to přeci nemůžete myslet vážně .Zboží jsem objednala s tím,že jsem přehlédla velikosti čepiček a když jsem to zjistila,ve vší slušnosti,jsem objednávku zrušila.23.6.2014 jste mi poslala číslo účtu pro platbu a 24.6.2014 jsem s omluvou objednávku zrušila!To se vám jeví tak zlé,že jste mi napsala negativní hodnocení a Nedoporučuji.Co Vás k tomuto jednání vedlo?Má slušnost ,že jsem objednávku řádně zrušila?Nemám pro Vás slov a nechci si kazit den takovými lidmi,jako jste vy.Přeji Vám hodně úspěšných obchodů.Jitka
ODPOVĚDĚT
Zuzana B. (Zuza) ID 438651 , mimibazar.cz/Zuzaa (2. 7. 2014, 12:47)
Paní Jitka u nás objednala 3 druhy čepiček a u všech přehlédla velikosti (clamp) (clamp). 22. června Jitka objednala, 24. nám napsala - Omlouvám se,prosím o zrušení objednávky.Díky Tribulová. Škoda Jitko, že jste nám nenapsala, že jste u VŠECH čepiček přehlédla tu velikost (hello) (hello) (hello). Zuzana :-) :-) :-)
VZKAZ PRO OSTATNÍ ŽENY NA MMB - pokud přehlédnete velikost, napište nám. S každým jsme se vždy v pohodě domluvily a špatné hodnocení nikomu bezdůvodně nepíšeme. Z+V
ODPOVĚDĚT
Jitka T. (jitka641) ID 145792 (2. 7. 2014, 16:12)
"Omlouvám se,prosím o zrušení objednávky" je Vám málo?????Jak by jste si tu omluvu představovala?Pokud by jste chtěla omluvný dopis,mohu Vám ho zaslat.Myslím,že jste neutrpěla žádnou ujmu,tím ,že jsem objednávku REGULERNĚ a naprosto v souladu se všemi zásadami slušného obchodování zrušila.Mimochodem,já sama jsem se několikrát setkala s tím,že si někdo objednal zaslání na dobírku a poté se ani neobtěžoval si věcičky převzít.Toto bych považovala za přinejmenším neslušné.Přesto jsem negativní hodnocení neudělila,protože si myslím,že k tomu měl dotyčný jistě důvod.Domnívám se,že by jste měla být ke svým potencionálním zákazníkům poněkud shovívavější a netrestat je za zrušení objednávky "černým puntíkem"Jitka
ODPOVĚDĚT
Zuzana B. (Zuza) ID 438651 , mimibazar.cz/Zuzaa (3. 7. 2014, 7:49)
Jitko, omluvný dopis nikomu psát nemusíte. Úplně stačí, neplýtvat naším časem, tj. nenakupovat, když vlastně o zboží nemáte zájem. Když by jste si objednala jednu věc, tak nad tím mávnu rukou. A to, že jste u zboží, přehlédla velikost, když je napsaná v nadpisu a je ještě znovu v detailních fotkách, je dost nepravděpodobné. Navíc jste se spletla 3x a koupila jste vše ve stejné velikosti. :^) :^) :^)
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu