Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Zdenka P. (ZAP) ID 44067

Zdenka P. (ZAP) ID 44067
mimibazar.cz/zap
Oblast: Pardubice
Telefon: +420608980487
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 24. 2. 2007
Naposledy: 9. 11. 2022, 17:03
Aktualizace: 30. 7. 2022, 10:48
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
16767128
HODNOCENÍ 1460
VŠECHNY FOTOGRAFIE 36
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 5 negativních hodnocení
Terezie D. (tsasenka) ID 553642 (10. 10. 2019, 15:50)
Paní nabízí zboží, které se už nevyrábí a nemá na skladě. Bez předchozího upozornění pošle jiné.
Při objednávce špatně spočítala cenu, veškeré objednané zboží potvrdila, ale svévolně upravila objednávku a poslala o jeden kus míň, aby to jí cenově vycházelo. Nedala vědět. Chyba na straně zákazníka, jestli vám to chybí, objednejte znovu ...
ODPOVĚDĚT
Zdenka P. (ZAP) ID 44067 (10. 10. 2019, 18:03)
Tak to se nedá ani komentovat ,takový vymyšlený nesmysl...paní jsem volala,ale vůbec mne nepustila ke slovu,velmi agresivní jednání a ukřičenost.
Picková
ODPOVĚDĚT
Jana Š. (jsiklova) ID 513419 , mimibazar.cz/jsiklova (20. 1. 2018, 19:12)
Pani bohuzel zapomnela vysit ke jmenu jeste obrazek - osuska byl darek k narozeninam, takze veke zklamani . Slibovany termin vysiti do 3 dnu jsem musela pripominat a plst mi dorazila znicena a pokrcena :( bohuzel prvni negativni recenze, kterou udeluji (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Zdenka P. (ZAP) ID 44067 (upraveno 22. 1. 2018, 11:11)
Velmi zdlouhavá komunikace od 4.1-10.1. a pak chce výrobek za 3 dny!!! U podkladů bylo uvedeno překontrolujte!!Což jste neudělala a neinformovala mne,že tam chybí obrázek.
Z těchto důvodů to tam je uvedeno,aby si to zákazník překontroloval.
Byla Vám nabídnuta oprava na kterou jste vůbec nereagovala.Ještě jsem se za 18 let na internetu s tímto nesetkala.
Vy jste asi dokonalá a neděláte chyby -gratuluji!!
Termín odeslání byl dodržen,přestože bylo díky Vám málo času na výrobu.
Plst výrobce namotává na roli a někde se podaří,že jí přehne nevím proč by měla být tímto zničená, vadná??
Kdo chce dělat problémy,vždy si něco najde...
ODPOVĚDĚT
Štěpánka P. (iffets) ID 142210 , mimibazar.cz/iffets (6. 11. 2013, 9:05)
O POLŠTÁŘI NA ZAKÁZKU TU NEMŮŽE BÝT ŘEČ. SÁHODLOUHÁ KOMUNIKACE, BEZ JAKÉHOKOLIV JASNÉHO VYJÁDŘENÍ ČI VLASTNÍHO NÁVRHU, NAKONEC E-MAIL ŽE VÁM BYLY POLŠTÁŘE VYROBENY. U DVOU ZE TŘÍ OBJEDNANÝCH POLŠTÁŘŮ DOKONCE ANI NEODPOVÍDÁ BARVA FLEECE, U TŘETÍHO BYLA NEVHODNĚ PŘIDÁNA BAVLNĚNÁ KRAJKA MÍSTO SATÉNOVÉ. VE VYŠITÉM TEXTU PŘIDÁNA ASI OMYLEM BÍLÁ NIT DOBARVENA FIXOU!!! NO ŠÍLENOST.. ZA MĚ ROZHODNĚ UŽ NIKDY VÍCE!!!!!
ODPOVĚDĚT
Zdenka P. (ZAP) ID 44067 (upraveno 8. 11. 2013, 11:43)
Jednání velice neadekvátní ,ukřičenost a pod..nepochopila jsem proč jste chtěla návrhy zakázky ,když jste si to navrhla sama.Barvy jste nechala na mne.Vše bylo dohodnuto.Právě,že Vaše nerozhodnost a hodně emailu,kdy pokaždé chcete něco jiného není dobré.Barvy fleece se na monitoru mohou lišit.Po zaslání fotek sama odsouhlasila,že polštářky chce a že děkuje viz níže OK, poslete to, vim, ze Vas to stalo jistou praci.Ale nejsem potvora A DEKUJI ZA USMIVAJICI SE SLUNÍČKO!!! Jste moc sikovna "Mimo jiné Vám od začátku nabízím reklamaci a vrácení peněz a Vy stále na to neslyšíte.
ODPOVĚDĚT
Zdenka P. (ZAP) ID 44067 (upraveno 8. 11. 2013, 9:16)
Mimo jiné Vám od začátku nabízím reklamaci a vrácení peněz a Vy stále na to neslyšíte.Že bude jiná krajka Vám bylo také předem řečeno a určitě je kvalitnější bavlněná než silonová,která se používá ke kombiné.Pokud někdo máte zájem vidět hotové výrobky ,
pro paní Pavelkovou,mohu Vám je poslat ke shlédnutí nebo je najdete přímo na stránkách -Dárky pro B,D,M,T Picková
ODPOVĚDĚT
Štěpánka P. (iffets) ID 142210 , mimibazar.cz/iffets (6. 11. 2013, 20:58)
Nebazírovala jsem nad hnědou barvou písma místo bílé a paní poděkovala, jak sama uvádí, a polštáře si nechala zaslat. Došla však úplně odlišná barva fleece, než u zakliknuté inzerce, oči sluníčka a barevné chyby ve výšivce byly domalovány taktéž fixou!!! K tomu křivé obšití jinou krajkou, jejíž vzor jsem nikdy předtím neviděla. TAKTO VYRÁBÍ PANÍ POLŠTÁŘE NA ZAKÁZKU. Jiné zákaznici místo pejska medvídka, další místo kočičky žirafku a popletená jména.. no comment..
ODPOVĚDĚT
Zdenka P. (ZAP) ID 44067 (upraveno 8. 11. 2013, 9:32)
bohužel ta paní byla stejného rázu,jako jste Vy
opět byla upozorněna ,že zvířátko není skladem.
A jinak Vám gratuluji k dokonalosti protože asi neděláte chyby-
s pozdravem,Mimo jiné Vám od začátku nabízím reklamaci a vrácení peněz a Vy stále na to neslyšíte.
ODPOVĚDĚT
Štěpánka P. (iffets) ID 142210 , mimibazar.cz/iffets (7. 11. 2013, 8:30)
Chyby dělá každý, ale na rozdíl od Vás si za ně nenechává platit. Já za své peníze očekávám kvalitní práci, ale u Vás je to ve výsledku „NEMILÉ PŘEKVAPENÍ S AROGANTNÍM CHOVÁNÍM“. Navíc nepíšete pravdu, např. paní z 25.3. popisuje situaci absolutně stejným způsobem jako já. Kdo umí číst, podívá se. Stejně tak do Vašeho alba, kde je odlišnost mých polštářů od Vašeho vzorového jasně viditelná, bohužel až na ty detaily. Neumíte se ani omluvit
ODPOVĚDĚT
Zdenka P. (ZAP) ID 44067 (upraveno 8. 11. 2013, 11:39)
OMLUVIT SE NENÍ ZA CO ,I KDYŽ JSEM SE OMLUVILA-O barvách více v prodejních podmínkách a u výrobce.Před odesláním Vám foto polštářků bylo zasláno,proč jste tedy nereagovala na barvu ,že je meruňka tmavší a přesto jste je chválila,že jsou krásné A NECHALA SI JE POSLAT?????KRAJKU NEPOUŽÍVÁME,JIŽ NĚKOLIK LET ANA VÝBĚR MÁME JEN JEDNU- PROTOŽE POLŠTÁŘKY S NÁPISEM "SLADKÉ SNY " NIKDO NECHCE NÁPIS JE SPÍŠE PRO ZESNULÉ Mimo jiné Vám od začátku nabízím reklamaci a vrácení peněz a Vy stále na to neslyšíte.e.
ODPOVĚDĚT
Štěpánka P. (iffets) ID 142210 , mimibazar.cz/iffets (6. 11. 2013, 20:54)
NIC NEBYLO DOMLUVENO: kusá komunikace s paní: 13.10. zadána objednávka 14.10. obdrženy podklady 15.10. „bude jiná krajka“, zaplaceno 785,- s dotazem na obrázek sluníčka 23.10. „zatím jsem ho nehledala“ 31.10. obdržela jsem obrázek sluníčka, na poptávku po jiném 1.11. „bohužel“ 4.11. „polštářky jsou hotové, dnes Vám je posílám“. Proto jsem paní naštvaně zavolala, jak vlastně polštáře vypadají a chtěla je před odesláním vyfotit.
ODPOVĚDĚT
Marie a Vojtěch F. (valasmia) ID 197820 (upraveno 25. 3. 2013, 10:58)
Od paní jsem objednala 3 bryndáčky. Po mailech byla domluva jasná a paní mi napsala, že moje představa je splnitelná. Nakonec mi přišel mail, že jsou bryndáčky odeslané, ale jiné...u jednoho prý došla růžová lemovka tak jej obšila místo růžovou bílou....další bryndáček s nápisem Kubíček je jméno psané jako Kulúček a poslední ten je místo s kočičkou se žirafkou... Všechny jsou nepěkné a to zakončení lemování hrozné...Myslím, že se tomuto dalo předejít tím, že by mi paní mailem napsala jaké na nich udělala změny nejlépe je vyfotila s rozdílama dřív než bryndáčky odeslala
ODPOVĚDĚT
Zdenka P. (ZAP) ID 44067 (25. 3. 2013, 11:48)
Zdravím,předpokládám ,že pokud je zákazník nespokojen podá reklamaci.Stát se může ,že dojde materiál
u Jůlinky jste si nenapsala kroužek nad písmenkem u !!!! takže bylo vyšito co jste zadala v objednávce-to je Vaše chyba.Kubíček bylo vyšito Kubíček,písmo které je ve stroji nelze ovlivnit.Jiným zákazníkům se to líbí,předpokládám,že hledáte chyby.Vzhledem k tomu,že nechcete zboží reklamovat jste asi spokojena
S pozdravem Picková
ODPOVĚDĚT
Marie a Vojtěch F. (valasmia) ID 197820 (25. 3. 2013, 12:15)
Moc mě mrzí, že sem nejdou vkládat fotky.Bohužel chyby se na nich opravdu hledat nemusí a jsou na první pohled velice dobře viditelné!
Stát se může, že dojde materiál? Nezlobte se, ale to mě opravdu nezajímá.Objednávka byla jasná a zakázková výroba má podle mě být taková jakou si kupující přeje a ne že dojde materiál a je jiná :´(
A reklamace? Po mailové komunikaci s Vámi jí rozhodně riskovat nebudu...pochybuji, že by jste to napravila nebo mi vrátila z
ODPOVĚDĚT
Ivana S. (ivankasyky) ID 113700 , mimibazar.cz/ivankasyky (10. 10. 2008, 18:54)
dobrý večer,tak nevím jak bleskový obchůdek máte,ale já s ní spokojená nejsem.moc jsem Vás prosila aby přišel polštářek do pátku a ten nepřišel.Bohužel jste neudělala neštastnou mě,ale mladšího syna.Váš obchod je dosti nespolehlivý!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (N) (N) (N) (N) (N) (N)nakupuji na MMB dosti často ale s Vámi jsem hodně zklamaná!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 8-| 8-| 8-|
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu