Zdenka P. (ZAP) ID 44067
|
|
mimibazar.cz/zap
|
Oblast: Pardubice |
Telefon: +420608980487 |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 24. 2. 2007 |
Naposledy: 9. 11. 2022, 17:03
|
Aktualizace: 30. 7. 2022, 10:48
|
|
|
|
|
Terezie K. (Lumajde)
ID 619938
(7. 12. 2018, 8:49)
|
balíček dorazil v pořádku. Objednávala jsem filc a flíz, barvičky jsou pěkné, ale kvalita filcu je tedy trochu jiná, než jsem si představovala, je opravdu hodně tenký a jakoby něčím impregnovaný, hodně tuhý a při ohýbání se jakoby láme a zůstává to vidět, takže je vhodný pouze na výrobky, které mají zůstat ploché, třeba vánoční ozdůbky, ale určitě to není vhodné na loutky, potraviny na hraní nebo něco, co se má vycpat. Jsem z toho trochu zklamaná, ale i tak děkuji. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Marie U. (marklad)
ID 380001
(26. 5. 2016, 10:34)
|
Trvalo to déle, než je obvyklé, na to ale paní upozorňuje v podmínkách prodeje. Nicméně mi zásilka přišla nekompletní. Když jsem na to paní upozornila, bylo mi řečeno, že položka ani nebyla započítána do ceny hned v prvním emailu a že jsem si to měla zkontrolovat. Takže jako moje chyba. Alespoň přiznání vlastní chyby ze strany paní, omluva a náznak snahy o nápravu by byl slušností. Za mě už příště ne. Jinak bylo všechno v pořádku. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Zdenka P. (ZAP)
ID 44067
(upraveno 26. 5. 2016, 16:15)
|
Žádná jiná objednávka nepřišla a já to tam nepíšu z legrace,že si to máte překontrolovat,zda souhlasí částka i zboží.Každý zákazník to dělá.A pokud mu něco chybí dá mi to vědět,že to není započítáno.Také jste se vůbec nevyjádřila,zda to chcete doposlat ,já stále čekám co napíšete a Vy hned jdete na hodnocení. Vy si vůbec neuvědomujete ,kolik toho mám na starost a Vy nejste schopna si překontrolovat 5 položek. S pozdravem p- |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Marie U. (marklad)
ID 380001
(26. 5. 2016, 20:33)
|
Jaká jiná objednávka? Zboží jsem objednala s ostatním a dosud se mi nestalo, že by prodávající něco zapomněl, takže jsem sečetla položky z vašeho emailu a už nekontrolovala, zda je tam opravdu vše, co jsem objednala, ano. To jsem vám také napsala do posledního emailu, na který jste mi už neodpověděla, takže nechápu, na co čekáte. Hodnocení je od toho, aby člověk vyjádřil svou zkušenost, nenapsala jsem nic hanlivého, jen pravdu. Prodej není jen o tom zabalit a odeslat zboží, ale i o komunikaci se zákazníkem, což je zřejmě vaše slabá stránka, dokládá to i vaše reakce, kde mě osočujete z neschopnosti. Stát se to může samozřejmě každému, slušností je se alespoň omluvit a o tom to je. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Marie U. (marklad)
ID 380001
(26. 5. 2016, 21:17)
|
A aby to bylo kompletní, už od vás samozřejmě nic nechci. Slušný prodejce, když udělá chybu, nabídne zaslání chybějícího zboží na vlastní náklady, takhle se to prostě dělá a ne nadávat zákazníkovi, že je neschopný |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Zdenka P. (ZAP)
ID 44067
(upraveno 1. 6. 2016, 10:26)
|
to by jste je musela nejdříve zaplatit |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Marie U. (marklad)
ID 380001
(17. 6. 2016, 10:54)
|
Žádnou takovou možnost jste mi nenabídla. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Zdenka P. (ZAP)
ID 44067
(31. 5. 2016, 22:17)
|
Já mám svoje prodejní podmínky ,které máte povinnost číst a respektovat je a řídit se dle nich!!!-což jste neučinila. Sama jste mi odepsala,že to člověk přečte a nepamatuje si- a to je chyba.Vaše objednávka na plyš spadla do spamů -nebyla doručena . Ráda bych se Vám omluvila za svojí chybu ,ale žádnou jsem neudělala nebudu se Vám omlouvat za to ,že nečtete-nerespektujete -podmínky prodeje,kterýma jste povinna se řídit.Zboží Vám zašlu pokud si ho zaplatíte-nevidím v tom problém- p |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Marie U. (marklad)
ID 380001
(17. 6. 2016, 10:52)
|
Lžete, zbytky kožešin jsem objednavala zároveň s ostatním zbožím a právě z potvrzujícího emailu o objednání zbytků kožešin jste mi odpovídala a posílala info o objednávce, takže žádný spam. Je ubohé házet svoji chybu na kupujícího, já jsem podmínky prodeje četla, kvůli vám dokonce dvakrát, nikde tam není "zapomenu vám poslat něco z objednaného zboží, počítejte s tím" |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Tereza M. (Tetrisek)
ID 60610
, mimibazar.cz/tetrisek
(9. 3. 2013, 19:47)
|
S obchůdkem moc spokojená nejsem. Při objednávce jsem uváděla , že potřebuji zboží co nejdřív , žádala jsem dobírku , to mi nebylo umožněno , ale bylo mi nabídnuta kurýrní služba. Zovbží jsem uhradila hned při objednávce a přesto mi zboží dorazilo až téměř za týden tudíž pozdě na to jak jsem potřebovala a v objednávce jasně psala Na můj email mi bylo odpovězeno dost neslušně , takže já si pro příště vyberu určitě jiný obchůdek |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Zdenka P. (ZAP)
ID 44067
(11. 3. 2013, 9:35)
|
Hezký den,paní - Dobírky neposílám.A na kurýra jste přistoupila,ale peníze neposlala. kdyby jste platbu uhradila ihned v den, kdy byla Vaš objednávka přijata a to v pátek (s čímž jsem já počítala,že to uděláte ), tak by Vše dopadlo dobře,tak jak jsem slíbila. Platbu jste odeslala v pondělí a proto zboží nešlo dříve odeslat. Nijak neslušně Vám nebylo odpovězeno,jen tak jak se věci mají. Že si příště musíte objednávat zboží dřív.Není přeci možné poslat platbu v pondělí a druhý den mít zásilku!!!!!Na dobré slovo nikomu nic neposílám.Každý prodejce má svoje prodejní podmínky a Vy jste povinna je číst a respektovat,pokud Vám nevyhovují ,obraťte se jinam.Vaše hodnocení je lživé a jednání neadekvátní Picková |
ODPOVĚDĚT
|