|
|
|
|
Martina K. (jukina2) ID 142450 , mimibazar.cz/jukina2 (30. 9. 2014, 10:33) | ||
Nemohu doporučut , objednané a nezaplacené zboží. Martina | ||
ODPOVĚDĚT |
Zdena P. (pilarka) ID 44193 , mimibazar.cz/pilarka (8. 10. 2014, 10:41) | ||
Dobrý den Martino, omlouvám se za nedodržení smlouvy, ale byla jsem skoro měsíc hospitalizována s plicní embolií a tak jsem měla starosti sama se sebou.Teď už jsem doma a jestli ještě mate zájem se mnou komunikovat sukni si ráda vezmu. Zdena |
||
ODPOVĚDĚT |
Jitka T. (jitka.t.) ID 357513 , mimibazar.cz/jitkat (13. 10. 2011, 18:32) | |
Je mi líto, že paní musím napsat negativní hodnocení, ale já s naším obchůdkem spokojená nejsem a rozhodně nemohu doporučit ! Paní si u mě objednala dívčí kalhoty 22.9. Po 15ti dnech jsem se přes email a posléze i vzkazy na MMB dotazovala, co je s platbou. Paní se ozvala za další 3dny, s tím že chce objednávku stornovat (po 18ti dnech od objednávky!). Kalhoty si po dalším dopisování nebere, za tu dobu jsem mohla mít dávno prodáno. |
|
ODPOVĚDĚT |
Jitka T. (jitka.t.) ID 357513 , mimibazar.cz/jitkat (13. 10. 2011, 18:34) | |
Do plusu mohu dát slušné jednání z její strany, ale to je vše ! Co se týká zmařeného obchůdku, je to především za nespolehlivost negativ Jitka | |
ODPOVĚDĚT |
Zdena P. (pilarka) ID 44193 , mimibazar.cz/pilarka (19. 10. 2011, 10:40) | |||
Milá Jitko, reaguji jenom na moje hodnocení. Rozhodně se nepovažuji za nespolehlivou zákaznici, máte pravdu, že jsem si kalhoty nevzala, ale důvod jsem Vám slušně napsala a jenom Vám přeji, abyste se sama někdy neocitla v této situaci. Nechci se již k tomu vracet. Přeji Vám hodně úspěchů ve Vašem podnikání. Zdena |
|||
ODPOVĚDĚT |
Liduška T. (myska.abcd) ID 172299 , mimibazar.cz/myskaabcd (upraveno 15. 7. 2009, 20:39) | ||
Dobrý den Zdeni děkuji za obchůdek,vše na jedničku dnes putoval k vám,mějte se Lída Jsem zklamaná vašim jednáním,píšete špatné hodnocení aniž by jste předem napsala na meil o řešení nebo,že se vám daná věc nezdá |
||
ODPOVĚDĚT |
Zdena P. (pilarka) ID 44193 , mimibazar.cz/pilarka (27. 7. 2009, 20:32) | ||
Dobrý den Lido, omlouvám se, jestli jsem se Vás dotkla špatným hodnocením, ale kdyby ten popis zboží odpovídal tak k tomu vůbec nemuselo dojít. Samozřejmě to mohu anulovat jestli budete přístupna nějaké rozumné dohodě.To hodnocení byla spontání reakce na rozbalení balíčku. Asi bych teď už jednala jinak. Ještě jednou se tedy omlouvám. Zdena |
||
ODPOVĚDĚT |
Petra M. (Aja2705) ID 44024 , mimibazar.cz/aja2705 (22. 10. 2008, 14:22) | ||
Musím napsat špatné hodnocení. Už přes měsíc má paní u mě nezaplacené boty vyhrané z aukce a vůbec nereaguje na mé vzkazy. Díky za zmařenou aukci | ||
ODPOVĚDĚT |