Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Juliána S. (Juliana) ID 4552

Juliána S. (Juliana) ID 4552
JULIANA
mimibazar.cz/juliana
Oblast: Kroměříž
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 22. 8. 2005
Naposledy: 28. 2. 2023, 14:14
Aktualizace: 31. 10. 2017, 9:10
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
46294287
HODNOCENÍ 691
VŠECHNY FOTOGRAFIE 198
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 3 negativních hodnocení
Eva Hradecká (U Kubíčka) ID 149399 , mimibazar.cz/mumisek (upraveno 23. 4. 2013, 12:54)
Dnes se mi vrátila nevyzvednutá dobírka s povlečením, které jste si u mě na e-shopu objednala. Vzhledem k tomu že jste také podnikatelka mě vaše chování obzvlášť zaráží, dlužíte mi 120,- Kč za odeslání balíčku. Přeji vám hodně zákazníků vám podobných. (N) U mě už nenakupujte, dávám si vás do nespolehlivých zákazníků, na e-shopu budete uvedena jako nespolehlivá zákaznice a očekávejte fakturu na úhradu nákladů které mi díky vám vznikly.
ODPOVĚDĚT
Juliána S. (Juliana) ID 4552 , mimibazar.cz/juliana (26. 4. 2013, 11:23)
Dobrý den paní Hradecká ,samozřejmě se Vám velmi omlouvám za neúmyslně vrácený balíček,Od 5.3.jsme na zboží pospíchali ,což jsem uvedla i v objednávce . Dorazilo nám bohužel s velkým zpožděním i když je pravdou,že jsme ji včas nestornovali.V době doručování jsme měli dovolenou,proto byl balík vrácený zpět.Náklady na poštovné Vám samozřejmě odesíláme.Ale chápu Vaše rozhořčení i když sama jistě víte,že každý z nás je omylný .
ODPOVĚDĚT
Juliána S. (Juliana) ID 4552 , mimibazar.cz/juliana (26. 4. 2013, 11:57)
Paní Hradecká,právě jsem Vám odeslala penízky za náklady na poštovné(částku 95,- jste uvedla v e mailu)
Přesto mě mrzí jediné negativní hodnocení ,které jste mi napsala dříve,než jsem měla možnost Vám situaci vysvětlit.
Ale to nevadí,přesto Vás přeji hezký ,klidný a pohodový den :-)
Juliana
ODPOVĚDĚT
Daniel K. (Dann30) ID 261814 (26. 11. 2009, 18:23)
Dobrý den, dorazila mi dnes vaše zásilka. Záclona nádherná, kapsář podle mých představ. (clamp) Až na jednu chybu. :-@ Na kapsáři je mastná skvrna která nejde nijak odstranit. Na otrhaném kusu papíru bylo napsáno pozor skvrna tam a tam. Myslím že upozornění by bylo lepší před dodáním formou mailu. Chápu že takto znečištěné zboží v kamenném obchodě neudáte,tak ho posíláte po internetu. Uvítal bych slevu místo polštáře max. pro panenku. (N) .S pozdra
ODPOVĚDĚT
Juliána S. (Juliana) ID 4552 , mimibazar.cz/juliana (upraveno 26. 11. 2009, 19:29)
Dobrý večer pane Danieli,
tak to se Vám opravdu moc omlouvám a prosím o zaslání kapsáře zpět .Rádi Vám jej vyměníme a vynaložené poštovné vrátíme.Vzkaz o vadě bohužel nepatřil Vám,ale byl to vzkaz od švadleny do expedice.Tam jej ale v tom množství zboží přehlédli a kapsář vyexpedovali.
V žádném případě neprodáváme vadné zboží v kamenném obchodě ani přes internet.
Vaše spokojenost je pro nás prioritou.
Děkujeme za poch
ODPOVĚDĚT
Zuzana N. (zuzana1977) ID 66670 , mimibazar.cz/zuzana1977 (26. 1. 2008, 21:55)
Dobrý den, paní Juliano,
čtu tu na Vás jen samé krásné hodnocení, ale já s Vaším přístupem spokojená nejsem. :-S
Psala jsem Vám dvakrát a ani jednou se mi nedostalo odpovědi. Ale vidím, že aktualizace na MMB provádíte téměř denně, takže nevím, v čem je problém. Pokud je Vám obchod za téměř 600 Kč, který jsem Vám chtěla udělat, málo, tak nechápu, proč Vaše zboží vůbec nabízíte.
Děkuji, o další spolupráci nemám zájem (N)
Zuzana
ODPOVĚDĚT
Juliána S. (Juliana) ID 4552 , mimibazar.cz/juliana (27. 1. 2008, 16:51)
Dobrý den paní Zuzanko,
je mi to velmi líto,ale bohužel mi mejlík od Váš nepřišel a Váš dotaz na kapsář jsem přehlédla *-)Moc se za to omlouvám (F)
Samozřejmě pokud máte zájem,je možné si pro zboží přijet po dohodě i osobně.
Děkuji vám za pochopení a přeji Vám krásný den.
S pozdravem Juliána
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu