Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Jiřina V. (Inka11) ID 50719

Jiřina V. (Inka11) ID 50719
mimibazar.cz/inka11
Oblast: České Budějovice
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 31. 3. 2007
Naposledy: 7. 1. 2021, 22:24
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 288
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 4 negativních hodnocení
Helena S. (helca76) ID 32564 , mimibazar.cz/helca76 (5. 10. 2010, 18:32)
U paní jsem objednala kozačky s popiskem,asi 3 x na sobě,do mailu psala,že jsou bez vad-fota kozaček u mne v albu "vzkazy"-zboží v šíleném stavu-rýhy v materiálu na předku bot,špinavé paty,jedna sešláplá-takto si 3 x obuté boty bez jediné vady nepředstavuji.A vaše chování při reklamaci,že místo omluvy se ještě vysmíváte a jste za hrdinku-unikátů,jako jste vy,moc nebude,nedoporučuji sobě ani druhým nějaké další procedury s vámi.
ODPOVĚDĚT
Helena S. (helca76) ID 32564 , mimibazar.cz/helca76 (5. 10. 2010, 18:33)
Jinak jak jste psala,ať pošlu boty zpět,že zájemců je po mne mnoho-jsem si jistá,že by jste tyto hrůzy bez změny popisku poslala dále za stejné peníze a bez upozornění na stav a někdo další by zíral,jak si děláte asi srandu.Nechala jsem je v opravně dát do kupy,stálo to další kačky,ale vy aspon těmito botami už nikoho nenapálíte-jak jste měla v úmyslu !!!!!!!!!!!!! (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Jiřina V. (Inka11) ID 50719 , mimibazar.cz/inka11 (5. 10. 2010, 18:56)
Pokud by to byly takové hrůzy, tak byste si je asi nenechala. Nechápu, proč dáváte negativ, když jsme se dohodly na vrácení peněz. A jaký výsměch? Jen na to, že mi napíšete, že za poštu jsem od vás chtěla o 18 Kč víc než bylo na obálce, jsem vám napsala smajlíka a to, že něco stojí obálka, příjem peněz a doprava na poštu... Asi tak.
ODPOVĚDĚT
Helena S. (helca76) ID 32564 , mimibazar.cz/helca76 (upraveno 5. 10. 2010, 22:32)
a radši jsem je dala,než shánět další růžové kozačky-není to snadné a kdyby jste si komunikaci nepamatovala,zkopíruji vám to sem,aby jste si to připomněla
ODPOVĚDĚT
Helena S. (helca76) ID 32564 , mimibazar.cz/helca76 (upraveno 5. 10. 2010, 22:32)
+
ODPOVĚDĚT
Jiřina V. (Inka11) ID 50719 , mimibazar.cz/inka11 (5. 10. 2010, 19:14)
Věta: "Pošlete mi kozačky zpět" je myslím věta nějakého dohodnutí....
ODPOVĚDĚT
Helena S. (helca76) ID 32564 , mimibazar.cz/helca76 (5. 10. 2010, 19:18)
ne-to je vaše vyjádření-jednostranné-to není o oboustranné dohodě
ODPOVĚDĚT
Jiřina V. (Inka11) ID 50719 , mimibazar.cz/inka11 (5. 10. 2010, 19:25)
Opět z vašeho mailu z 30.9..... "Takže buď se dohodneme na slevě a nebo Vám boty vrátím a budu požadovat vrácení částky za boty a poštovné,protože toto je váš omyl a na něm tedy tratná nebudu." Dala jste mi na vybranou dvě možnosti a já si vybrala vrácení. Tak mi tady teď nepište, že to bylo jednostranné!
ODPOVĚDĚT
Helena S. (helca76) ID 32564 , mimibazar.cz/helca76 (5. 10. 2010, 19:42)
+
ODPOVĚDĚT
Jiřina V. (Inka11) ID 50719 , mimibazar.cz/inka11 (5. 10. 2010, 21:11)
Chtěla jste slevu nebo boty vrátit. O opravě jste mě ani neváhala informovat a dozvěděla jsem se to až v hodnocení. Jinak pokud byly podle vás boty v tak strašném stavu - sešlapané, poškrábané....., tak opravdu nechápu, proč jste nevyužila vrácení bot. Asi to nebylo tak horké,že??? Smajlík byl jeden jediný a to na to, že jste mi přeplatila 18 Kč za poštu. Poštovné bylo dané dopředu, je napsané u každého předmětu.
ODPOVĚDĚT
Helena S. (helca76) ID 32564 , mimibazar.cz/helca76 (5. 10. 2010, 21:28)
vy ještě stále místo omluvy budete kopat a nechápat a cítit se ještě ukřivděně?poslala jste mi zboží v dosti neodpovídajícím stavu,komunikovala jste se mnou,že mi bylo až zle,to,že jsem se tedy díky tomu rozhodla s vámi ukončit veškeré dořešení a dala si boty radši opravit je prostě moje rozhodnutí a ohodnotila jsem obchod s vámi-prostě nebyl v pořádku ve více záležitostech,díky tomu máte negativ.dělejte to jinak a bude lépe oběma stranám !!!!!!!!!!!!!!!!
ODPOVĚDĚT
Jiřina V. (Inka11) ID 50719 , mimibazar.cz/inka11 (5. 10. 2010, 21:39)
Nevím, z jaké komunikace vám bylo zle. Neustále jste řešila kolik vám vrátím a podobně a nakonec jste se cukala, že chcete slevu a pak tohle. Měla jste možnost zboží vrátit. Nabídla jsem vám vrácení i poštovného, za kterté mi kozačky pošlete. Tak jste to mohla udělat a tak by asi bylo lépe oběma stranám!!!!!
ODPOVĚDĚT
Jiřina V. (Inka11) ID 50719 , mimibazar.cz/inka11 (5. 10. 2010, 21:44)
Opravdu nemám čas tady celý večer řešit jednu věc. Co jsem chtěla, to jsem napsala. Měla jste možnost kozačky vrátit bez ztráty jediné koruny. Nevyužila jste to a je to vaše věc. Snaha ale byla....
ODPOVĚDĚT
Helena S. (helca76) ID 32564 , mimibazar.cz/helca76 (5. 10. 2010, 22:08)
ano,mohla jsem je vrátit,ale psala jsem,že po komunikaci s vámi jsem neměla chut na nic jiného,než s vámi již nejednat,neřešit a vyřešit si to sama.pokud máte stále potřebu se ve svém hodnocení obhajovat,je to vaše věc a stránka-psala jsem,že máte negativ za stav zboží a styl komunikace,těch negativů za stav zboží a komunikaci máte několik,dělejte obchody jinak,jednejte s lidmi jinak,nebudete se muset obhajovat a cítit ukřivděně
ODPOVĚDĚT
Jiřina V. (Inka11) ID 50719 , mimibazar.cz/inka11 (5. 10. 2010, 22:27)
Že jste je nevrátila, je vaše věc. Pak mi tady ale nepište, že jste je nikdy vrátit nechtěla. Normálně jsem vám napsala, vraťte mi je. Potom následovala několik mailů, že chcete na ně slevu, kolik vám vrátím, že jste mě přeplatila na poště...... Nemusela jste už se mnou jednat. Stačilo poslat kozačky, já bych poslala peníze a šlo to i bez jednání. Po mém prvním mailu, abyste mi tedy kozačky vrátila, je stačilo odnést na poštu a nepsat mi, jestli by ale neb
ODPOVĚDĚT
Helena S. (helca76) ID 32564 , mimibazar.cz/helca76 (5. 10. 2010, 22:37)
psala jsem poprvé,že buď mi dáte slevu nebo je vrátím,chtěla jste je vrátit........zeptala jsem se,zda je to pro vás lepší než sleva........napsala jste ano,že máte další zájemce.......já se zeptala,kolik by jste mi v případě vrácení zboží vrátila peněz a že poštovné bylo taky naúčtované jinak,než skutečně bylo a náklady na balné a dopravu na poštu nemáte v podmínkách uvedené.......způsob vašeho arogantního odepsání se smajlíkem mne posunul k rozhodnut
ODPOVĚDĚT
Helena S. (helca76) ID 32564 , mimibazar.cz/helca76 (5. 10. 2010, 22:40)
k rozhodnutí,že s vámi končím a boty si nechám opravit............místo toho,aby jste v sobě našla slušnost a napsala:"promiňte,vady jsem přehlédla,nebo něco........"jen kopete
ODPOVĚDĚT
Jiřina V. (Inka11) ID 50719 , mimibazar.cz/inka11 (5. 10. 2010, 23:02)
Nevím, co mám o poštovném napsat do podmínek prodeje... Prostě u inzerátu bylo uvedeno 55 Kč. Podívejte se na jiné prodejce, tam je cena většinou 60 Kč. Takže moje poštovné je v normě. A ten smajlík už byl na to, že chcete slevu nebo boty zpět. A když vám napíšu, že chci boty zpět, začnete řešit slevu, cenu mého poštovného a plno dalších věcí. A to stačilo po mojí odpovědi vzít boty a poslat je zpět. Nic víc!
ODPOVĚDĚT
Helena S. (helca76) ID 32564 , mimibazar.cz/helca76 (5. 10. 2010, 23:22)
prosím vás,nechte už toho,slevu jsem přestala řešit po druhém mailu,kdy jste trvala na vrácení bot a pak jsem se ptala,kolik by jste mi vrátila a výsměšný smajlík jste mi poslala až v posledním mailu,ne už na začátku,nyní jsem maily ještě projela,já takovéto malichernosti nemám čas ani chuť řešit,prostě uvádějte skutečný stav věcí,které prodáváte,jednejte s lidmi slušně a příjemně,aby měl s vámi člověk chuť aspoň dokončit reklamaci a ne se na to radši vykašlat a mějte se přesně tak,jak si zasloužíte (L)
ODPOVĚDĚT
Jiřina V. (Inka11) ID 50719 , mimibazar.cz/inka11 (6. 10. 2010, 8:49)
Vidím, že tohle fakt nemá cenu řešit...
ODPOVĚDĚT
Helena S. (helca76) ID 32564 , mimibazar.cz/helca76 (5. 10. 2010, 19:46)
+
ODPOVĚDĚT
Helena S. (helca76) ID 32564 , mimibazar.cz/helca76 (5. 10. 2010, 19:47)
+
ODPOVĚDĚT
Helena S. (helca76) ID 32564 , mimibazar.cz/helca76 (5. 10. 2010, 19:47)
no,tak jsem se rozhodla si boty nechat a dát opravit,než shánět jiné kozačky v růžové barvě-chápu,že nejste s negativem spokojená.....já taky nebyla.......já boty objednala,ihned zaplatila,o balíčku ihned informovala,oproti tomu vy jste klamala o stavu bot a komunikovala pro mne velmi nepříjemně v nepřátelském stylu a s výsměšnými smajlíky a arogancí
ODPOVĚDĚT
Helena S. (helca76) ID 32564 , mimibazar.cz/helca76 (5. 10. 2010, 19:08)
myslím,že 18 kč navíc za poštovné není předmětem negativu,ale vašeho prodeje bot a vaši komunikace-obojí k nemilému úžasu-za to máte negativ-pokud nechápete.....na vrácení jsme se nedohodly-byl to váš návrh s tím,že je prodáte dalším zájemkyním-že je jich dost-no,ty by asi zíraly,až by jim došly s popiskem,který jste měla-to byl důvod,proč jsem s vrácením za sebe nesouhlasila a také proto,že s nimi šlo něco profesionálně udělat za nějakých 100,-kč
ODPOVĚDĚT
Michaela H. (zeus) ID 36682 , mimibazar.cz/zeus (2. 2. 2010, 14:43)
Nikomu nemohu doporučit! Paní mi poslala svetr, u kterého napsala SUPER STAV, zapraný, s několika dirkami a rozpáraným švem. Navíc s propocenými fleky. Za svetr chtěla 500,- Kč a asi jí to vůbec není trapné! Na mojí zprávu, mi napsala, že je zboží v pořádku a že psala, že je použitý.

NEDOPORUČUJI (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Adéla K. (knapkovaAdela) ID 54375 (28. 12. 2007, 10:40)
(N) Paní Jiřina mi ani po dvou týdnech nedokázala odpovědět ani se ozvat.Bohužel,píši záporné hodnocení (N) :'( +o( |-) (6)
ODPOVĚDĚT
Jiřina V. (Inka11) ID 50719 , mimibazar.cz/inka11 (3. 1. 2008, 14:16)
Dobrý den!

Nevím,zda se píše záporné hodnocení za neodpovězení. Ale bohužel jsem Vám 16.12 v 17 hodin a 29 minut napsala tanto email,zkopírovala jsem si ho:

Dobrý večer!

Původní cenu nevím,dostala jsem ho. Délka trika je 54 cm,od podpaží k podpaží má 39 cm. Poštovné je ještě k té ceně,35 Kč. Jinak mám rozbitý foťák,takže Vám fotku poslat nemůžu. Ale sedí krásně.

Inka

Takže jsem Vám odpověděla a od té doby jste se neozvala Vy!
ODPOVĚDĚT
Michaela Z. (MiskaZiky) ID 71157 (18. 8. 2007, 13:13)
Dobrý den,
nákup u této prodávající rozhodně nedoporučuji (N) (N) (N) ! ! ! Objednala jsem si novou mikinu Ed Hardy a místo ní mi přišla mikina se žmolkama, vyšisovaným obrázkem, chybějícím kamínkem v oku tygra :-o :-o :-o . Na můj mail, abychom se nějak domluvily na vrácení mikiny nereagovala. (6) (6) (6)
Michaela
:-@ :-@ :-@ 8o| 8o| 8o|
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu