|
|
Klaudie K. (Klaudiene5500)
ID 583588
(22. 5. 2016, 8:54)
|
Paní Janě musím udělit negativní hodnocení . Koupila jsem si od ni peneženku desigual zboží krásné , komunikace taky v pořádku ale potřebovala jsem aby mi zaslala k ni nějaký doklad (fakturu) ale na me emaili už nereaguje . zboží má krásné , komunikace taky fajn ale dala by si pozor na to když někdo požaduje fakturu tak mu ji hned bud poslat v balíku nebo obratem v emailu aby pak nevznikal tento problem . |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana B. (Jana8774)
ID 512320
, mimibazar.cz/jana8774
(upraveno 22. 5. 2016, 9:31)
|
Bohužel s paní Klaudii nesouhlasím. Doklad jsem ji zaslat neodmítla, vystavit fakturu nechtěla. Peněženku kupovala z 60% slevou a rok starý vzor Mini zip Blondie. Na penženku spěchala že ji má jako dárek. Požadavek s focením i dárkového sáčku vyžadovala vše16.5.2016, zasláno 17.5.2016 na dobírku, doručení 19.5.16, Tedy jsem po odeslání do dvou dnů doklad nedohledala. Paní doporučuji pokud chce nakupovat zboží, ke ktrému dostane doklad ihned (nemluvím o faktuře), zajít do kamennho obchodu a ne na MMB kde lidé vyprodávají co jim zůstane. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Klaudie K. (Klaudiene5500)
ID 583588
(upraveno 22. 5. 2016, 9:49)
|
Paní Jana je docela falešný prodávajicí . Když človek napíše jedno hodnoceni tak by si za nim mel opravdu stat a ne ho v minute zmenit , jako to dela paní , Chtela sem doklat tedy fakturu od zboží už od prvopočátku pani říkala že mi ho naskenuje a pošle a dotedka nemám žadnou fakturu jen řeči o tom jak neco pošle , zboží je krasne ale peneženka přišla na zadní strane s bílejma flíčkama které jsem si musela odstranit a nebyla na to upozorněna . Ano zasilku jsem si nechala zaslat na dobírku ale PŘEVZALA ! a doufala sem že v ni bude alspon nejaká kopie dokladu od peneženky jak pani tvrdila že ji má pokud doklady od zboží nemá tak to ani nemá zakazníkovi tvrdit , jak to tvrdila mě . |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Jana B. (Jana8774)
ID 512320
, mimibazar.cz/jana8774
(22. 5. 2016, 12:49)
|
Prosím Vás paní Klaudie, nejdřívje peněženka krásná a chybí Vám doklad a ted je na nich najednou fličky. Psala jsem Vám at mi vrátite peněženku na mé náklady a nemusíte si vylívat zlost že neumíte napsat pořádně co potřebujete. Vyšla jsem Vám vstříc potřebám rychlého odeslání. Tak Prosím zboží vraťte a nepiště tolik věcí nepravdivých. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Klaudie K. (Klaudiene5500)
ID 583588
(22. 5. 2016, 15:36)
|
já píši nepravdive veci? trochu silna slova !! to že máte nepořadek v učtenkách to me celkem jako zakazníka nezajma a mela by jste zákaznikovi vyjít vstříc , což se nestalo poslala jste mi email s miliony oskenovyných učtenek ale ani jedna nebyla od peneženky tak jak jsem POŽADOVALA OD ZAČÁTKU !! že by ráda měla ke zboží učtenku prvi to nebyl problem ale potom mi přišel email s nejakýma učtenkama ale ani jedna nebyla od peneženky !! a to jsem ji požadovala od prvo |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Vendula H. (vendina)
ID 20902
(upraveno 2. 3. 2016, 21:15)
|
Paní Jana se za prodlení omluvila, takže OK. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana B. (Jana8774)
ID 512320
, mimibazar.cz/jana8774
(2. 3. 2016, 18:57)
|
Dobrý den, velmi me mrzí negativní reakce. Bohužel šaty jsou stále objednané a nedoručené. Platbu jsem po Vás nepožadovala předem z důvod které vím že u těchto šatů Anna vel. 158 je doručení někdy 14 dní a někdy i 3 měsíce. Na mailiky reaguji do dvou dnů pokud jsem v dosahu wifi. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana K. (JKU)
ID 11925
(22. 3. 2014, 19:26)
|
Bohužel u mne obchod neproběhl v pořádku. Objednaná mikina nebyla zaplacena a ani na urgenci paní Jana nenapsala žádné vysvětlení. Já nedoporučuji Jana Kubištová |
ODPOVĚDĚT
|