Pokud se vám moje zboží líbí je možná i výměna za to co sháním v albíčku sekce Výměna.
|
Petra P. (PetraPavlak)
ID 547709
(upraveno 29. 3. 2017, 20:05)
|
Dobrý den, stejnou zkušenost měla řada z nás již s profilem Vlasta Mokrá v roce 2015. http://www.mimibazar.cz/bazar.php?user=509385 Pravděpodobně stejná paní, vybrala peníze semena a hlízy can nikde. Každý rok koukám po nových kytičkách, ale po zkušenosti na mimibazaru si kany nekupuju........nějak jsem to tušila, že by se to mohlo opakovat a zase se to stalo.....Myslím, že pokud si přečtete hodnocení, tak je to hodně podobné. .Ještě jsem to z hlavy nevypustila. číslo účtu bylo toto 35-272020267/0100 a dluží mí 365,- korun a jak píše Hanka, tak mi taky přišla jedna reakce na dozaz, kdy pošle, že byla v nemocnici, a proto zdržení ..... asi fakt stejná podvodnice Petra |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka V. (marlenma)
ID 547004
(30. 3. 2017, 10:35)
|
Dnes mi na účet dorazily peníze od nějakého pána. Stejná částka, jakou stály aukce. Nebyla k tomu žádná zpráva, ale je možné, že se to týkalo této prodávající. Pokud Vám také dorazí platby zpět nebo zboží, které paní stále slibuje, dejte mi prosím vědět. Děkuji |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka V. (marlenma)
ID 547004
(24. 3. 2017, 12:14)
|
Také již takřka tři týdny čekám na semena z vyhraných aukcí. Prosím všechny uživatele, kterým nedorazilo zboží od této paní, aby mě kontaktovali přes zprávy na mimibazaru a napsali mi, jaká škoda jim vznikla. V případě, že věc paní nenapraví, je možno společně podat trestní oznámení. Ale stále věřím, že se vše vysvětlí a nebudeme muset přistoupit k řešení přes policii. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Vera K. (cittuska)
ID 549578
(27. 3. 2017, 20:38)
|
Také jsem si naběhla a objednané Honíky nikde ,na zprávy nereaguje a škoda je 215,-Kč....Také věřím že se vše vysvětlí a Vám přejí krásné a štěstné chvíle. Omlouvám se ale nevěděla jsem kam do zpráv Vám napsat. Vera Kobylkova ID 549578 |
ODPOVĚDĚT
|
|
Petra P. (PetraPavlak)
ID 547709
(29. 3. 2017, 19:55)
|
Dobrý den, myslím, že nevyřeší, napsala jsem do hodnocení zprávu........P. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Hana Havaldová (nelinkahavaldova)
ID 240960
, mimibazar.cz/nelinkahavaldova
(upraveno 16. 3. 2017, 6:38)
|
Take upozornuji,ze jsem si objednala hlizy kan a Honzika.Po te mi pani napsala,ze jsou vsechny volne.Sehnala jsem ji dalsi zajemce.Po zaplaceni se nic nedelo,proto jsem ji kpntaktovala.Odpoved jdu na operaci,nevim kdy poslu.Pote jsem ji informovala,ze jsou treba zasadit,tak mi napsala,ze je v tydnu posle sestra.Od te doby vymazany fotky a zadna reakce.Pozaduji zablomovani jejiho uctu a reseni |
ODPOVĚDĚT
|
|
Renata M. (brenda6)
ID 7960
(15. 3. 2017, 12:44)
|
Dobrý den, jelikož na emaily nereagujete, píšu vám negativní hodnocení. Objednávala jsem si u vás hlízy kytek, které jsem si 20.2.2017 předplatila s tím, že začátkem března budete posílat. Do dnešního dne jsem balíček nedostala. Před týdnem jsem vám psala email, na který jste do dnešního dne neozvala. Jelikož hlízy už v nabídce nemáte, předpokládám, že jsou prodané. Buďte tedy tak hodná a vraťte mi peníze zpět. Děkuji |
ODPOVĚDĚT
|