Lenka K. (u dvou srdíček) ID 56965
|
mimibazar.cz/oblecenishop
|
Oblast: Chrudim |
|
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 8. 5. 2007 |
Naposledy: 29. 4. 2024, 21:42
|
Aktualizace: 29. 4. 2024, 21:42
|
|
|
|
|
Eliška Z. (zemanka83)
ID 509557
, mimibazar.cz/zemanka83
(6. 4. 2017, 14:03)
|
Tuto paní nedoporučuji. Vůbec nekomunikuje - neodpovídá na rezervace a dotazy. Na účet chodí několikrát do týdne a u zboží vždy vynuluje zájemce a znovu jej nabízí. Nechápu její chování. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Martina J. (PomnenkaM)
ID 136469
(22. 9. 2016, 10:26)
|
Objednám v úterý dopoledne a ve čtvrtek dopoledne naprosto žádná reakce, to sem paní psala i vzkaz s žádostí o to kam mám zaplatit, no možná dobře že sem nezaplatila. paní na MMB chodí každý den, včetně dneška, ale nekomunikuje, nechápu proč vůbec inzeruje! odesílá jednou týdně /což bych ještě pochopila/ ale já zboží potřebuju na příští pátek tak to by mi asi nedorazilo i kdyby se paní uráčila komunikovat... za mě nedoporučuji! |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jitka U. (Jitka98)
ID 457301
(23. 5. 2016, 9:14)
|
Rozhodně NEDOPORUČUJI!!! Za více než tři týdny se paní Lenka vůbec neobtěžovala odpovědět na zaslanou objednávku ani nereagovala na vzkaz. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Lenka K. (u dvou srdíček)
ID 56965
, mimibazar.cz/oblecenishop
(27. 5. 2016, 10:51)
|
Dobrý den, na hlavní stránce je vložen vzkaz ,že je prodej pozastaven z rodinných důvodů. Děkuji |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Irena N. (Irenkasvadlenka)
ID 539091
(17. 5. 2016, 23:24)
|
Koukám že tady je hodně negativního hodnocení. Ještě že komunikace vázla a já nezaplatila za boty. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Lenka K. (u dvou srdíček)
ID 56965
, mimibazar.cz/oblecenishop
(27. 5. 2016, 10:51)
|
Dobrý den, na hlavní stránce je vložen vzkaz ,že je prodej pozastaven z rodinných důvodů. Děkuji |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Martina Ž. (domar)
ID 172902
, mimibazar.cz/domar
(16. 5. 2016, 13:23)
|
Bohužel, za mě skutečně NEDOPORUČUJI. Rychlost komunikace tragická / ikdyž slušné jednání / , plané sliby o zaslání balíčku , absolutní ignorace mailů, vzkazů z MMB i SMS na udané číslo "pro jistotu zákazníka" .... nakonec mé nervy povolily a zaslala jsem odstoupení od smlouvy a pohrůžku admin. MMB...a hle, během chvilky mám DÍKY BOHU peníze zpět na účtu /máme s paní stejnou banku/ a JIŽ NIKDY VÍCE. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lucie O. (ochi)
ID 53491
, mimibazar.cz/ochi
(19. 5. 2015, 12:02)
|
Lenko absolutně nechápu Vaše počínání tady!!!!! Prodáváte věci, člověk by je chtěl koupit, ale má smůlu!!!!!! Vy nemáte od pondělí do čtvrtku čas, od pátku do neděle vlastně taky, aktualizuje za Vás kamarádka, podklady za 8dní žádné, odpověď na jakýkoliv mejl žádná, prostě pokud na to nemáte čas tak jednoduše neprodávejte věci....to je strašně jednoduché!!!!! za mě ABSOLUTNĚ NEDOPORUČUJI PRO TOTÁLNÍ IGNORACI !!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Olina S. (sabolcikova)
ID 168325
(30. 4. 2015, 21:01)
|
Po přečtení hodnocení této paní,se přidávám k negativnímu hodnocení. 18.4.jsem si u pani objednala bundu pro dceru,pani vubec nereaguje a nekomunikuje. Tahat lidi za nos to je asi její koníček.Podle toho kolik má negativních hodnocení!!!!!!!!!!!!Určitě nedoporučuji!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
Petra N. (novakpetra)
ID 287945
, mimibazar.cz/novakpetra
(15. 9. 2014, 13:14)
|
DOREŠENO ----------- Také se přidávám k negativnímu hodnocení. Paní jsem za zboží zaplatila 14.7. , nic neposílala tak jsem 11.8. stornovala objednávku. Paní mi odepsala, ať pošlu číslu účtu na vrácení platby. Od té doby nereaguje a peníze také neposlala. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Veronika B. (weweee)
ID 509002
(4. 9. 2014, 14:16)
|
Taky stále čekám na vrácení peněz a pomalu mi dochází trpělivost... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Marika C. (MarinkaCu)
ID 44717
, mimibazar.cz/marinkacu
(upraveno 1. 9. 2014, 17:43)
|
DOŘEŠENO ------------ Až budou peníze na účtě (jestli někdy), upravím hodnocení na neutrální, ale doufala jsem, že už to bude konečně vyřešeno a stále nic Poslat platbu je otázka minuty!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jana M. (jenisimo)
ID 515840
(8. 8. 2014, 9:55)
|
DOŘEŠENO ----------------- Dobrý den, musím hodnotit taky negativně, již 17 dnu čekáme na zboží. Paní nereaguje na emaily, jen aut. odpovědi. nemám zájem již o zboží, ale dle porušení podmínek chce dcera kč zpátky. Potom už ji to k ničemu nebude letní věci. Ted to chtěla na dovolenou. tento týden se ozvala, že do konce týdne pošle kč, zatím nic. Tak počkáme. Vidím, že nejsme sami na neg. hodnocení. Jana. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Lenka K. (u dvou srdíček)
ID 56965
, mimibazar.cz/oblecenishop
(9. 8. 2014, 13:39)
|
Dobrý den,. kdyby jste si přečetla,. důvod aut.odpovědi,. tak by jste věděla,. že tam je odkaz na obch.podmínky,. peníze jsme odesílala,. budete je mít nejdýl v úterý na účtě,. jinak jsem Vám psala,. aby jste balíček nepříjímaly,. aby se vrátil zpět k nám,. a také,. všechny neg.hodnocení mají odpovědi,.. a vše je vyřešené,.. Děkuji |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana M. (jenisimo)
ID 515840
(13. 8. 2014, 14:55)
|
Dobrý den, ano podminky jsem přečetla správně, že vždy po přípsání platby zasíláte zboží o víkendu. 4ekala jsem 2 víkendy a nic nepříělo, nechala bych si ten balíček kdybych pak nejela na dovolenou. Nikdy nic nevracím. Neměla jsem ani co vrátit, jelikož na naší adresu do Vsetína nic nedošlo. Kdyby došlo i později nejsem taková, že vracím. Bohužel další vikend už jsem nečekakla to už jsme odjížděli. Přihlašovací jměno je mamky. Tak potom Vám to on |
ODPOVĚDĚT
|