Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Neutrální hodnocení uživatele Lenka Domlátilová (chovatel) ID 58439

Lenka Domlátilová (chovatel) ID 58439
Milan Domlátil
mimibazar.cz/Chovatel
Oblast: Lanškroun
Telefon: 724038569, 602317043
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 16. 5. 2007
Naposledy: 14. 8. 2023, 16:55
Aktualizace: 12. 7. 2016, 16:57
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
86698621
DIČ CZ7805163663
HODNOCENÍ 3098
VŠECHNY FOTOGRAFIE 171
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 neutrálních hodnocení , celkem již získala 4 neutrálních hodnocení
Lenka K. (annasophia) ID 356900 (9. 12. 2013, 21:51)
Dobrý den, s tímto obchodem jsem nebyla příliš úspěšná. Zboží jsem objednala
28. 11. a dosud jsem neobdržela nic. Nevím jestli jsem objednala, nedostala jsem žádné podklady k platbě ani potvrzení. :-S
Lenka K.
ODPOVĚDĚT
Lenka Domlátilová (chovatel) ID 58439 , mimibazar.cz/Chovatel (10. 12. 2013, 7:58)
Dobrý den,
omlouvám se, ale nemám ve schránce žádný Váš e-mail. Domlátilová Lenka
ODPOVĚDĚT
Lenka K. (annasophia) ID 356900 (11. 12. 2013, 11:29)
Asi chyba v komunikaci, ja od vas mam dokonce 2 maily :-( Ale uz to nebudu resit.

Lenka K.
ODPOVĚDĚT
Kristýna J. (smalda) ID 213040 (22. 11. 2013, 7:40)
Dobrý den, chtěla bych se prosím informovat ne tento obchůdek.paní jsem psala již před třemi dny a ještě se mi neozvala, nevím teda zda jsem si zboží objednala, nezaslala žádné podklady k platbě a docela bych zboží už potřebovala. :-|
ODPOVĚDĚT
Lenka Domlátilová (chovatel) ID 58439 , mimibazar.cz/Chovatel (22. 11. 2013, 9:45)
dobrý den,
děkuji za hodnocení. Objednala jste 20.11. - Pokud jste četla podmínky prodeje, (což podle toho co píšete, tak asi ne), tak je tam uvedeno, že odpovídám zpravidla do dvou dní (což 2 dny je dnes 22.11.).
Takže mi toto hodnocení připadá dosti neadekvátní.
Lenka
ODPOVĚDĚT
Kristýna J. (smalda) ID 213040 (22. 11. 2013, 9:53)
Velice se se omlouvám , nikdy si nečtu obchodní podmínky a nebyl problém.Většinou se mi z obchodů ozvali ten den, nebo na druhý.Omlouvám se moje chyba.ráda bych komentář vymazala,ale nevím kde
ODPOVĚDĚT
Lenka Domlátilová (chovatel) ID 58439 , mimibazar.cz/Chovatel (22. 11. 2013, 10:04)
Neřešte to, jak jsme se v mailu domluvily, podklady dnes budou.
ODPOVĚDĚT
Anna K. (Mayaotzin) ID 223842 (19. 11. 2012, 18:25)
Jiz tretim rokem jsem pravidelne nakupovala u Chovatele. Myslim, ze jsem tam nechala slusnou castku. Bohuzel v poslednich objednavkach jsem vzdy narazila na problem, kdy jsem musela dlouho cekat, byt jen na podklady k platbe. Vzdy se o ne nekolikrat urgovat. Dokola se dotazovat, kdy?
Tentokrat jsem objednala a za celych sedm dni jsem neobrdzela ani slovo. Zver by mi tady musela pojit hlady. Bohuzel jsem tedy nucena zacit nakupovat jinde. Udeluji tedy po rade svych pozitivnich hodnoceni hodnoce
ODPOVĚDĚT
Lenka Domlátilová (chovatel) ID 58439 , mimibazar.cz/Chovatel (19. 11. 2012, 21:17)
paní anno, jak jsem vám již psala, vaši objednávku jsem v mém e-mailu nenašla - prohledala jsem vše spam i vymazanou poštu. objednávky vyřizuji zpravidla do dvou dní, jak je uvedeno v obchodních podmínkách. bohužel se mi nyní stalo u dvou zákaznic, že mi prostě objednávky z mmb nedorazily na e-mail. myslím si, že je asi rozumnější se nejdříve zeptat, kde je problém, než napsat takovéto hodnocení, ale chápu - je to váš názor.
ODPOVĚDĚT
Michaela Š. (myšák) ID 4704 , mimibazar.cz/mysak (10. 9. 2012, 10:15)
Dobrý den, komunikace i odeslání balíčku proběhlo v pořádku. Ale objednávala jsem Kong pro psy a přišel mi jiný než je na fotu v inzerátu a rozměrově je o dost větší (pro nás nepoužitelný). Ještě jsem objednávala kartáč na psa a opět mi přišel větší než uvádíte v inzerátu. Takže z nákupu u Vás jsem zklamaná.
M.
ODPOVĚDĚT
Lenka Domlátilová (chovatel) ID 58439 , mimibazar.cz/Chovatel (10. 9. 2012, 11:14)
Dobrý den, hračka byla opravdu zaslána špatná, za což jsem se vám omluvila a nabídla řešení výměny zboží i s náradou poštovného. Kartáč je zaslán správný a ve velikosti, jakou jste měla objednanou - pokud zboží nevyhovuje máte nárok na vrácení do 14 dnů bez udání důvodu. Velice mě mrzí, že jste zklamaná, ale nabídla jsem Vám řešení, na kterém nejste tratná a myslím, že není problém se domluvit. Budu ráda, když budete reagovat a sjednáme náprav
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu