Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Petra M. - Kateřina P. (Mišonek) ID 62758

Petra M. - Kateřina P. (Mišonek) ID 62758
PK Corporation
mimibazar.cz/misonek
Oblast: Brno
Ověřená adresa
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 13. 6. 2007
Naposledy: 11. 6. 2021, 13:03
Aktualizace: 10. 3. 2017, 11:50
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
28301544
HODNOCENÍ 951
VŠECHNY FOTOGRAFIE 2
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
PRACOVNÍ DOBA pro vyřizování objednávek: PO - PÁ 8 - 15 hod. OSOBNÍ ODBĚR MOŽNÝ v KUŘIMI nebo po domluvě BRNO. Poštovné dle tarifu ČP a přepravní služby INTIME!!!!!
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 25 negativních hodnocení
Celkem: 25 (zobrazuje se 1-20) 1, 2 další >>
Maryna K. (marymarz) ID 501109 (19. 4. 2016, 14:08)
Psala jsem u tri inzeratu, zadna odpoved, pak jsem jeste psala vzkaz, nic. NEDOPORUCUJI, zadna komunikace, neztracejte tu cas. (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Hana F. (petrha26) ID 229391 (24. 10. 2015, 6:14)
Nedoporučuju! Šílená komunikace. Chtěla jsem se zde nakoupit dárky k vánocům, ale obávám se, že by se nikdy nestihlo. Na začátku října jsem si objednala x věcí, v tu dobu nebyli na skladě dva dárky co jsem chtěla. Požádala jsem i tak podklady... do dnešního dne je nemám. Když jsem se ptala na ty podklady tak údajně došla chyba v komunikaci, nevím v jaké když z jejich strany nikdo nekomunikuje, a samozřejmě na skladě už není další věc co by chtěla... čeka
ODPOVĚDĚT
Hana F. (petrha26) ID 229391 (24. 10. 2015, 6:16)
Tak že děkuji za "SKVĚLÝ" nakup. A raději hledat spolehlivější prodejce než toto
ODPOVĚDĚT
Petra M. - Kateřina P. (Mišonek) ID 62758 , mimibazar.cz/misonek (20. 11. 2015, 12:37)
Zvláštní... nedošel 1 email a hned je všechno špatně. Komunikace probíhala standardně. Informace o dostupnosti všeho zboží a kdy bude, jste dodastala....takže dosti nechápu váš přístup
ODPOVĚDĚT
Zdeňka B. (Zdenka1504) ID 316672 , mimibazar.cz/zdenka1504 (24. 6. 2015, 12:49)
POZOR NA NEPROFESIONALNI A PODVODNE JEDNANI:
dne 16/6 jsem reagovala na níže uvedený inzerát....17/6 mi přišla odpověďˇ, že lůžko je stále k prodeji, domluvili jsme se tedy na dalších zaslaných fotkách i podmínkách vyzvednutí postele + předání peněz (zorganizovala jsem si vlastní dopravu a připravila hotovost) Bohužel mi den před vyzvednutím majiteka zavolala, že postel prodala za 9000czk někomu jinému. I přesto, že jsem paní říkala, že o postel moc stojím
ODPOVĚDĚT
Petra M. - Kateřina P. (Mišonek) ID 62758 , mimibazar.cz/misonek (8. 7. 2015, 10:28)
Dobrý den,
byla jsem pouze zprostředkovatel. Nemyslím si, že se jedná o podvodné jednání. Majitelka se rozhodla pro vyšší nabídku (myslím, že v dnešní době se to dá pochopit).
ODPOVĚDĚT
Eva Š. (Evelinn) ID 73601 (3. 6. 2015, 17:31)
Paní jsem psala třikrát na sandálky a vůbec neodpověděla. Když někdo prodává zboží, měl by mít zájem o své zákazníky, takže bohužel nemohu doporučit :^)
ODPOVĚDĚT
Petra M. - Kateřina P. (Mišonek) ID 62758 , mimibazar.cz/misonek (5. 6. 2015, 13:25)
Dobrý den,
není bohužel pravda, že jsme vám neodpověděli. Mám i kopii emailu. Psala jsem vám, že jsou botky bohužel již prodané.
ODPOVĚDĚT
Jana K. (Vinie) ID 64450 , mimibazar.cz/vinie (30. 12. 2014, 11:40)
Bohužel ani po dvou zaslaných zprávách a poptávání zboží se mi nikdo neozval ani po třech týdnech :-( :-@ A to jsem dáreček chtěla pod stromeček, jsem zklamaná :-(
ODPOVĚDĚT
Petra M. - Kateřina P. (Mišonek) ID 62758 , mimibazar.cz/misonek (5. 1. 2015, 9:23)
Váš email spadl bohužel do spamu. Nevěděli jsme o vaší objednávce. Kdybychom věděli, ozvali bychom se.
Nemyslím si, že je toto důvod psát záporné hodnocení.
ODPOVĚDĚT
Marie S. (Maryska88) ID 410284 (18. 12. 2014, 8:34)
:-S :-S jsem maximálně nespokojená!!! objednala jsem si stan na Vánoce odeslání za 5 dní, potom napsáno že v pondělí jde k Vám do dneška nic a až potom jsem se ptala kde je chyba a najednou je chyba v tom že to odeslali někomu jinému a pro mě už není skladem. Nikdo ani nedal vědět nějaká omluva dřív než jsem se zeptala sama!!! zřejmě těžko bude to shánět tedka do Vánoc které jsou bez víkendu za 4 dny Takže SUPER NÁKUP!! POKUD CHCETE UŠETŘIT PENÍZE TAK
ODPOVĚDĚT
Petra M. - Kateřina P. (Mišonek) ID 62758 , mimibazar.cz/misonek (19. 12. 2014, 11:31)
Dobrý den,
psala jsem vám, jak to vše bylo. Omluvili jsme se za omyl. V tom velkém množství balíků a objednávek by se to dalo i pochopit, že se lehce může stát chyba. Nikdo není neomylný. NEbylo to schválně.
ODPOVĚDĚT
Michaela M. (MichaelaMLJ) ID 440666 , mimibazar.cz/michaelamlj (31. 3. 2014, 9:02)
VÁŽENÁ PANÍ, OD 25.03. JSEM OBJEDNÁVALA KOŠÍK SUPERMARKET A TO 2X NEBOŤ MI ABSOLUTNĚ NEODPOVÍDÁTE. BOHUŽEL ANI PŘI DRUHÉM MÉM OBJEDNÁNÍ JSEM OD VÁS NEVIDĚLA ANI ŘÁDKU!!!! TENTO KOŠÍK SI VELICE PŘÁLA K NAROZENINÁM 3 LETÁ HOLČIČKA, A MĚLA HO DOSTAT K NAROZENINÁM, BOHUŽEL DÍKY VÁM HO NEDOSTALA A PLAKALA, ZKAZILA JSTE JÍ TÍM NAROZENINY!!!! MOŽNÁ TOHO MÁTE MNOHO, ALE NEODPOVÍDAT MI 6 DNÍ NA OBJEDNÁVKU, TO JE MOC!!!!! NIKDY VÍCE NEUDĚLÁM OBJEDNÁVKU!!!!! A
ODPOVĚDĚT
Petra M. - Kateřina P. (Mišonek) ID 62758 , mimibazar.cz/misonek (31. 3. 2014, 10:15)
Dobrý den,
to, že vaše emaily skončily u nás ve SPAMU, za to nemůžeme. proto na ně nebylo odpovídáno. Ale stěžovat si, že jsme vám zkazili narozeniny - TO SNAD NEMYSLÍTE VÁŽNĚ !!!! Je snad na vás, abyste dárky pro děti sháněla v dostatečném předstihu. !!!! Házet vinu na někoho jiného.... je pod úroveň,to se opravdu nezlobte
ODPOVĚDĚT
Michaela M. (MichaelaMLJ) ID 440666 , mimibazar.cz/michaelamlj (10. 4. 2014, 12:34)
Vážená dámo, já jsem objednávala zboží v dostatečném předstihu. Sama přiznáváte, že mé maily byly ve spamu, a vy je nekontrolujete!!!!! Takže mé objednávky byly DORUČENÉ!!!! Mě také některé maily skončí ve spamu, ale i tak se na něj podívám!!!!!!!!!!! Takže ano, já si stojím za svém. Zamyslete se vy nad tím, jaký máte přístup. Pěkný den :-)
ODPOVĚDĚT
Petra M. - Kateřina P. (Mišonek) ID 62758 , mimibazar.cz/misonek (15. 4. 2014, 18:18)
No comment !!! - stůjte si za svém, my si stojíme též za svém. Krásný den :)
ODPOVĚDĚT
LENKA V. (Lenka777) ID 96693 (14. 12. 2013, 13:06)
Bohužel musím udělit negativní hodnocení, objednávala jsem 21.11. tři hry Carcassonne, 24.11. paní napsala, že hry jsou na cestě a jakmile dorazí dá vědět. Protože se stále nic nedělo 13.12. jsem psala email kde jsou slíbené hry a jestli budou do vánoc. Paní odpověděla, že protože ode mne neměli žádné dřívější informace tak hry nebudou. Opravdu nechápu jaké informace po mě chtěli :-S měl to být dárek, takže mi to je opravdu líto
ODPOVĚDĚT
Petra W. (emma1) ID 25243 (1. 1. 2014, 13:47)
Koukám, že nejsem sama, kdo byl letos před vánocema zklamaný.....nedalo mi to a negativní hodnocení loni kolem vánoc taky nejsou výjimkou, škoda, že jsem se nepodívala dřív......
ODPOVĚDĚT
Petra M. - Kateřina P. (Mišonek) ID 62758 , mimibazar.cz/misonek (2. 1. 2014, 14:22)
ano, škoda, že ta kladná hodnocení nikdo nikdo nevidí. každý hledá jen chyby
ODPOVĚDĚT
LENKA V. (Lenka777) ID 96693 (10. 1. 2014, 19:25)
Kvůli kladným hodnocením jsem si pro objednávku vybrala právě Vás, no nedopadlo to....
ODPOVĚDĚT
Jana Sedláková (Dedra-Jana S) ID 357368 , mimibazar.cz/DedraJanaS (3. 12. 2012, 19:30)
Bohužel dávám tomuto obchůdku svoje první negativní hodnocení. O to víc mě to mrzí, když vidím, jak všem obchod s paní Petrou a Kateřinou vyšel. Od 14.11. mám objednané zboží, byla mi i potvrzena objednávka, ale bohužel tím to taky skončilo.
Ještě jsem si musela zjišťovat po telefonu, jak to vypadá, při němž mi bylo sděleno, že zboží bude k vyzvednutí nejpozději do týdne. Bohužel na e-maily ani vzkazy nikdo nereaguje i přesto, že se denně na MMB přihlašují.
Nechápu jednání provozovatelek, když je v dnešní době taková konkurence.
Jsem ráda, že jsem neprovedla platbu předem a za ty peníze mohu nakoupit jiné dárky než z tohoto obchůdku se kterými jsem počítala a nedočkala se žádného vyjádření!!
Jana Sedláková
ODPOVĚDĚT
Petra M. - Kateřina P. (Mišonek) ID 62758 , mimibazar.cz/misonek (3. 12. 2012, 20:48)
My zase nechápeme jednání vaše. Věděla jste, že jsou hračky na objednávku. V okamžiku, kdy jsou věci nachystané, vždy každého kontaktujeme a domlouváme se na vyzvednutí. I v podmínkách prodeje (které jste zřejmě nečetla) je psáno, že se dodací lhůty můžou prodlužovat. Zvláště v předvánočním čase. Není to naší vinou, že bychom schválně někomu prodlužovali dodací lhůty.
ODPOVĚDĚT
Jana Sedláková (Dedra-Jana S) ID 357368 , mimibazar.cz/DedraJanaS (3. 12. 2012, 21:51)
Vážená paní Petro, je zajímavé jak obratem reagujete po záporném hodnocení. Kdyby to tak bylo v průběhu předchozích 3 týdnů, tak by k tomu určitě nedošlo. Když jste mi sama řekla do telefonu, že bude zboží do týdne, tak jsem s tím i počítala. Když jsem si to chtěla ověřit, tak jsem bohužel neměla u koho!!!! A čekat do Vánoc rozhodně nemůžu.
ODPOVĚDĚT
Petra M. - Kateřina P. (Mišonek) ID 62758 , mimibazar.cz/misonek (4. 12. 2012, 19:12)
Proč bych nereagovala rychle, když jsem právě byla u počítače..... Nehodláme se dohadovat... no comment
ODPOVĚDĚT
Jana Sedláková (Dedra-Jana S) ID 357368 , mimibazar.cz/DedraJanaS (4. 12. 2012, 19:52)
Petro, místo toho abyste se omluvila, tak píšete takové věci. U PC jste byla denně, tak stačilo alespoň jednou odpovědět na můj dotaz. Jak jsem si všimla, tak nejsem jediná, která měla problém s komunikací z vaší strany. Takže moje stížnost byla oprávněná... Najednou fakt reagujete obratem, škoda, že jste to neudělala dřív, mohla být spokojenost na obou stranách.
Vaše jednání je naprosto neprofesionální!!!
ODPOVĚDĚT
Petra M. - Kateřina P. (Mišonek) ID 62758 , mimibazar.cz/misonek (5. 12. 2012, 10:19)
Komunikace byla v pořádku, jen neproběhla tak rychle, jak jste si asi představovala....
Tímto komunikace končí. Přestaňte nám prosím stále vypisovat, jak co bylo a nebylo. Je to váš názor a my máme jiný. NEmá cenu to řešit měsíc...
ODPOVĚDĚT
Jana Sedláková (Dedra-Jana S) ID 357368 , mimibazar.cz/DedraJanaS (5. 12. 2012, 12:39)
Ne to opravdu nemá, s vámi je opravdu radost spolupracovat...
ODPOVĚDĚT
Pavel M. (Pidů) ID 176049 (9. 1. 2013, 10:46)
já souhlasím s paní... objednala jsem si zboží, psala o osobní předání, paní mi odepsala po týdnu že je zboží k vyzvednutí tam a tam, psala jsem si o termín a bez odpovědi..... tím to též haslo.... asi nemají zájem o obchody holt... jejich smůla +o(
ODPOVĚDĚT
Lucie R. (lucieryb) ID 173185 , mimibazar.cz/lucieryb (21. 8. 2012, 12:57)
Dobrý den, s tímto obchůdkem bohužel nemám dobrou zkušenost. Přišla nám jiná věc než jsme měli objednanou a i když jsem do obchodu pak psala tak mi nepřišla žádná odezva ani omluva. Zde nakupovat nedoporučuji!!! Pěkný den Rybanská (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Petra M. - Kateřina P. (Mišonek) ID 62758 , mimibazar.cz/misonek (21. 8. 2012, 13:09)
Žádný email nedošel. Nebylo tedy nač reagovat. Pokud bylo zasláno jiné zboží, čehož si nejsme vědomi, dalo se to určitě vyřešit. Pokud jste měla pocit, že nikdo nereaguje na váš email, který jste údajně zaslala, mohla jste nám i zavolat. Telefon je veřejně uvedený. Vše je jen o komunikaci. Pokud nastala nějaká chyba z naší strany, mohla se napravit. Ale ono je jednodušší si prostě ulevit na hodnocení...
ODPOVĚDĚT
Lucie R. (lucieryb) ID 173185 , mimibazar.cz/lucieryb (21. 8. 2012, 22:16)
Mail který jsem Vám odeslala 17.8. jsem Vám pro pořádek přeposlala. Je jednoduché říct že Vám nic nedošlo a na případnou reklamaci prostě nereagovat. Máte pravdu... vše je o komunikaci ale když se druhá strana neozve tak se komunikuje špatně!
ODPOVĚDĚT
Lucie R. (lucieryb) ID 173185 , mimibazar.cz/lucieryb (22. 8. 2012, 23:08)
Na přeposlaný mail opět obchůdek nereaguje...Patrně paní opět nepřišel (hadka)!!! Když si tak pročítám hodnocení ostatních tak možná můžu být ráda že nám přišlo aspoň něco. Jsou zde tací kterým se balík údajně ztratil na poště a nedostali ani věci ani peníze. Tady už rozhodně nekoupím vůbec nic!!!Paní zřejmě nemá děti a nezná ten pohled do smutných očí když přijde něco jiného než jste měli objednané!!! (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Petra M. - Kateřina P. (Mišonek) ID 62758 , mimibazar.cz/misonek (4. 9. 2012, 20:42)
Tohle je zbytečné komentovat !!!! Prostě typ zákazníka, který jen vyhledává konflikty :-(. Budete se divit, ale děti mám. Zkuste číst i ostatní hodnocení...
ODPOVĚDĚT
Jitka K. (jitulka2011) ID 403411 (11. 5. 2012, 20:20)
Podruhé jsem si chtěla objednat pěnové puzzle, na email nikdo nereaguje. Asi před měsícem jsem si ho chtěla také objednat, na email nikdo nereagoval, po týdnu jsem napsala email, že tedy o puzzle nemám zájem, zase žádná odpověď.
ODPOVĚDĚT
Petra M. - Kateřina P. (Mišonek) ID 62758 , mimibazar.cz/misonek (11. 5. 2012, 21:25)
Dobrý den,
jestli to nebude tím, že váš email chodí do spamu. My na všechny emaily reagujeme. Trošku by nedává smysl, že by jsme zákazníkovi neodpovídali, když má o něco zájem.... nemyslíte?
ODPOVĚDĚT
Diana K. (Natálka) ID 3525 (27. 4. 2012, 21:26)
Já bohůžel nemohu napsat pozitivní hodnocení. Jsem velmi rozhořčená, neboť jsem poprosila, aby balíček byl odeslán určitě v daném termínu ( dcera měla narozeniny) . Vše bylo uhrazené během 1h objednávky, přeposlán mail z banky, přesto dcera nedostala balíček do týdne,ale za 14 dní a to byl hlavní dárek. Byli jsme nuceni ještě těsně před oslavou narychlo něco koupit v obchodě. Na maily prakticky nereagují a jsem opravdu velice nespokojená. :-| :-| Diana
ODPOVĚDĚT
Petra M. - Kateřina P. (Mišonek) ID 62758 , mimibazar.cz/misonek (29. 4. 2012, 21:23)
Bohužel musíme nesouhlasit. Na všechny maily reagujeme!! Není pravda, že nikdo nereaguje. Objednala jste zboží, které nebylo skladem a objednávalo se. Zboží nešlo 14 dní !! Je nám líto.
ODPOVĚDĚT
Jana B. (LuncaB) ID 318186 , mimibazar.cz/luncab (15. 12. 2011, 15:16)
(N) Přidávám se k negativnímu hodnocení. Balík jsem sice dostala, ale skoro po 3 týdnech co jsem odeslala peníze. Byl v dezolátním stavu. Bez faktury a jiné zboží, než jsem objednala. Takže malá se těšila, že dostane vybraný dárek od ježíška a bohužel. Komunikace také nic moc. A když jsem pani požádala o výměnu, napsala ať pošlu zboží a až jim dorazí, pošlou zpět peníze. Zkuste od ní také žádat nejdříve zboží a potom pošlete peníze :-) asi s tí
ODPOVĚDĚT
Lucie N. (Lucijanka) ID 90176 (15. 12. 2011, 15:45)
Jj, komunikace vázne, ani nevím, zda už je balík na cestě, nebo kde se právě nalézá, chtěla jsem číslo balíčku ale ani to nemám, do vánoc týden a balík nikde a ani žádná odpověď na emaily :-S
ODPOVĚDĚT
Romana S. (klasapro) ID 230712 (16. 12. 2011, 20:25)
Nejspíš se číslo ani nedozvíte, jako se to stalo mě. A za záporné hodnocení tady si nejspíš vysloužíte i záporné hodnocení vy, což se mi taky stalo. S podobným obchodem tu na mmb jsem se naštěstí ještě nesetkala a doufám, že nesetkám.
ODPOVĚDĚT
Petra M. - Kateřina P. (Mišonek) ID 62758 , mimibazar.cz/misonek (15. 12. 2011, 18:37)
víte ono do vánoc jaksi moc času nezbývá, takže těžko můžeme poslat nové jiné zboží. Než by ho dodavatel poslal, bude po vánocích. To, v jakém stavu došel balík, je věc pošty. Za to my bohužel nemůžeme. To snad uznáte. Panenku také máte, kterou jste chtěla, jen má jinou barvu vlasů. To je ale opravdu průšvih, že? ???? My jsme se snažily, ale.....
Myslím, že všechno je to o komunikace a no o stěžování si pomocí negativního hodnocení.
ODPOVĚDĚT
Klára H. (Samantha73) ID 19762 , mimibazar.cz/samantha73 (15. 12. 2011, 22:05)
pro mě by jiná barva vlasů byl průšvih, dcera vyžaduje panny blondýny a jiná barva nepřipadá v úvahu. Neprudím, jen vysvětluju, že někdo to vidí jako nepodstatné, pro mě je to důležité (zip)
ODPOVĚDĚT
Romana S. (klasapro) ID 230712 (16. 12. 2011, 20:11)
To souhlasím, navíc chci, co si objednám a ne, co si myslí paní, že by mohlo stačit. Z celého obchodu a lživého jenání jsem rozčarovaná Nedoporučuji.
ODPOVĚDĚT
Tereza M. (terezie06) ID 357678 (23. 12. 2011, 13:50)
:-o :-o :-oTak to s Vámi naprosto souhlsím. Moje dcera si přála panenku, která bude mít stejně "čokoládové vlásky" jako ona. Pokud by dostala blondýnu byla by hodně smutná.
To je arogance od prodávajícího +o(
ODPOVĚDĚT
Hana S. (ansina) ID 11030 (9. 12. 2011, 13:05)
Dobrý den,
tak dnes mi došla trpělivost (6). Jsem naprosto rozčarovaná!
Obchodovat s Vámi se mi vůbec nevyplatilo. Už to rozhodně nikdy neudělám :-(.
Já jsem objednávala 4.11. ....
ODPOVĚDĚT
Romana S. (klasapro) ID 230712 (9. 12. 2011, 11:28)
Dobrý den, obchůdek rozhodně nedoporučuji, objednávala jsem 4.11., platba byla připsána 7.11. dodnes nemám ani balíček ani peníze a bylo to za 2018,-. . Balíček se údajně ztratil na poště, jehož podací číslo mi nebylo nikdy sděleno a to jsem se ptala 3x. Paní bude mít nejspíš pěkné Vánoce, nám je ale zkazila. V pondělí vše předávám právnímu zástupci. Naštěstí mám všechny emaily v evidenci. Rozhodně neobjednávejte, pokud nechcete přijít o peníze.
ODPOVĚDĚT
Petra M. - Kateřina P. (Mišonek) ID 62758 , mimibazar.cz/misonek (15. 12. 2011, 18:54)
VYPROŠUJEME SI takové LŽI. Paní má všechny peníze do koruny vráceny na účtě. Balík se opravdu ztratil a když jsme nabízely náhradní balík (s tím, že už by bohužel nebyl kompletní, protože dodavatel všechno zboží už neměl), paní odmítla.
Ale napadat někoho, že okrádá, to je tedy síla!!!
ODPOVĚDĚT
Romana S. (klasapro) ID 230712 (upraveno 17. 12. 2011, 9:21)
Kde máte slovo okrádá? :-D Hned tady si může každý o "obchůdku" udělat obrázek. Pravdou je, že peníze nakonec přišly. I když šly nezvykle dlouho z účtu na účet. Navíc v době, kdy jsem na Vás hodnocení psala jsem peníze od Vás stále neměla. Přišly mi až další den po tom, co jsem podala trestní oznámení, na což jsem paní upozornila. Pěkný den :-)
ODPOVĚDĚT
Radka K. (Ratunka) ID 20389 (upraveno 6. 12. 2011, 22:15)
Haloooo, minulý týden jsem psala a objednávala zboží, jednou jsem i urgovala, ale nikdo se mnou nekomunikuje, můžete mi pomoci, prosím??? Ráda objednám jinde, ale nerada bych měla vše dvojmo, díky moc (comp) (palice)

Obchod se nepovedl, prodávající nedoporučuji, ozvala se po deseti dnech s neurčitou odpovědí, na moji dnešní přímou otázku mi konečně odpověděla, že hračky nejsou a nebudou. Jsem otrávená, zklamaná a naštvaná.
ODPOVĚDĚT
Linda Ch. (LindaCh.) ID 11213 , mimibazar.cz/lindach (upraveno 7. 12. 2011, 9:24)
Zaplatila jsem objednane zbozi pred 18 dny!!!!!!! Jeste nedorazilo, ackoliv je udajne na ceste uz tyden. Za 4 dny odjizdime na 3 tydny pryc a ja doted nevim, jestli mohu s timto zaplacenym darkem pocitat!!! Chapu, ze toho pred Vanocemi muze byt mnoho, pak ale nemuzete prijimat objednavky, kdyz je nestihate vyridit. A nebo musite napsat, ze je toho tolik, ze mozna dokonce roku nedorazi. Ja mam darek pro dceru, ktera slavi narozeniny za tyden, to uz ale budeme pryc bez darku. Dekuji!

Tak po 24 dnech mi vratily peníze. Prý chyba pošty, číslo zasilky jsem ale nidky neviděla. Všechny ostatní čtyři balíčky objednané tentýž den od jiných jsem dostala v pohodě a včas.
Příšěrná komunikace, baz jediné omluvy, vůbec nedoporučuji!
ODPOVĚDĚT
Iva R. (Ivušák) ID 38174 , mimibazar.cz/ivusak (28. 11. 2011, 9:02)
Dobrý den,
bohužel se musím přidat k negativnímu hodnocení.
Paní nereaguje na emaily, balík už mám objednaný hrozně dlouhou dobu a stále nepřišel.
Paní má termín odeslat balík do zítra, jakmile zítra nepříjde, předávám právnímu zástupci.
Rozhodně nedoporučuji
S pozdravem Rolinková Iva
ODPOVĚDĚT
Petra M. - Kateřina P. (Mišonek) ID 62758 , mimibazar.cz/misonek (28. 11. 2011, 18:53)
Nerozumím. Vy nečtete emaily??? Tak komu tedy píšeme??
ODPOVĚDĚT
Jana P. (Janina0507) ID 13479 , mimibazar.cz/kimbaloo (29. 11. 2011, 22:35)
Petro ale mě váš údajný mail taky nedorazil *-)....Jinak vrácenou platbu mám připsanou, ale stejně mě to mrzí. Přes 14 dní jsem měla objednaný a údajně nachystaný balík, pošta nikde a nakonec to dopadlo vrácením peněz :^) Je to škoda...
ODPOVĚDĚT
Michaela N. (mmmichaelam) ID 250056 (29. 11. 2011, 8:18)
Jsem na tom podobně, paní mi prý balík odeslala a vrátil se jim a od té doby uběhl zas týden a balík znovu nepřišel (N)
ODPOVĚDĚT
Petra Š. (sullci) ID 388766 (15. 11. 2011, 9:38)
Jsem tak rozčílená, že sotva budu hledat slušná slova :-@ Dne 5.10. 2011 jsem si u tohoto int. obchůdku objednala zboží - hračky pro děti k vánocům, o dva dny později jsem si ještě přiobjednala hračku kytaru, NEBYL to problém. Problém nebyl ani v placení!!! Celou částku (bez pár korun 1000,-kč) jsem obratem a s radostí odeslala na jejich účet... Ale najednou uplynul týden, dva, tři a zboží stále nikde!!! Mám stále schované všechny (3) důkazné maily, které
ODPOVĚDĚT
Michaela N. (mmmichaelam) ID 250056 (29. 11. 2011, 13:27)
Jsem na tom podobně :-@
ODPOVĚDĚT
Eliška Z. (Eluša) ID 72121 (9. 11. 2011, 13:44)
Dobrý den, bohužel se musím přidat s negativním hodnocením. Před týdnem jsem u Vás objednávala zboží, napsala jste mi pouze, že zboží je připravneo k vyzvednutí. Když jsem se Vás opakovaně ptala, kdy a kde přesně mohu zboží vyzvednout, už jste nereagovala. Nicméně jsem na stránkách Vaší firmy našla adresu, tak jsem se vydala do Vašeho skladu v Kuřimi sama s tím, že zboží je nachystané k vyzvednutí tak, jak jste mi napsala. Váš sklad jsem ale nenašla -
ODPOVĚDĚT
Eliška Z. (Eluša) ID 72121 (9. 11. 2011, 13:54)
žádná šipka, cedule nic. A to jsem tam byla dvakrát. Tel. čísle, které je uvedeno na Vašich stránkách nikdo nezvedá, na maily ani vzkazy nereagujete, i když prokazatelně na mimibazaru jste. Chápu, že toho je před Vánocemi hodně, ale pokud nejste schopni během týdne poskytnout informace, kde přesně se dá zboží vyzvednout, neměli by jste tuto službu nabízet. Objednávku jsem proto zrušila a objednávám jinde. Psala jstem Vám to i do vzkazů, asi je nečtete.Zbořilová
ODPOVĚDĚT
Petra M. - Kateřina P. (Mišonek) ID 62758 , mimibazar.cz/misonek (9. 11. 2011, 16:45)
Děkujeme za spoustu lží - nikdy jste nám nevolala. Jen prostě objednávku zrušila Mimochodem stačí ĆÍST INFORMACE na našich stránkách. Hned jako první podsekce je OSOBNÍ ODBĚR, kde je vše popsáno !!!
Takže vaše hodnocení je naprosto nesmyslné !
Řadíte se tak k dalším nespolehlivým zákazníkům, kteří si objednají a pak si to rozmyslí
ODPOVĚDĚT
Eliška Z. (Eluša) ID 72121 (9. 11. 2011, 18:21)
Vážená paní Petro, nemůžu než nereagovat na Váš mail. Opravdu nemám zapotřebí si ulevovat, ani si vymýšlet nějaké lži tak, jak jste mmne osočila v mailu. Naopak bych raději měla už zboží doma a klid a neřešila to dále. Ale JAKO NESPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK MÁM PRÁVO VYJÁDŘIT svůj názor na obchodování s Vámi.
ODPOVĚDĚT
Eliška Z. (Eluša) ID 72121 (9. 11. 2011, 18:23)
O VZKAZECH UŽ ANI NEMLUVÍM.J A Vaše arogantní jednání cituji: "stačí se podívat do vzkazů osobní odběry OSOBNÍ ODBĚR, kde je vše popsáno" považuji za vrchol drzosti!!!Tyto informace tam byly vloženy 6.11, do té doby tam byla pouze adresa Vašeho skladu, ovšem na této adrese se nachází bývalý areál kuřimské Tosky, takže je to silně nedostačující. Na vrátnici o Vás taky nic nevěděli. Asi nejsem jediná, kdo s Vámi řešil podobný problém, nebo si nás vymýšlí a ulevuje více???
ODPOVĚDĚT
Eliška Z. (Eluša) ID 72121 (9. 11. 2011, 18:25)
p
ODPOVĚDĚT
Petra M. - Kateřina P. (Mišonek) ID 62758 , mimibazar.cz/misonek (9. 11. 2011, 20:30)
no comment - areál Tosca není areál Kampos a netuším, co je na tom arogantího, když napíšu, že nečtete informace....
ODPOVĚDĚT
Iva S. (hopsina) ID 179732 (9. 11. 2011, 20:40)
a je někde uvedené, že sídlíte v Areálu Kampos? Já jsem to nenašla..... I tato poznámka ve kterém areálu sídlíte by možná potencionálním zákazníkům pomohla. Nemyslíte?
ODPOVĚDĚT
Eliška Z. (Eluša) ID 72121 (9. 11. 2011, 21:03)
informace čtu, přesný popis areálu jste tam prostě neměla, jen adresu Blanenská a číslo popisné. S Vaší komunikací jsem prostě spokojená nebyla, a svůj názor jsem vyjádřila, na což mám právo. Očividně jsem nebyla jediná, která měla podobné problémy jako já s osobním vyzvednutím zboží. Přeji Vám zákazníky, kteří budou spokojenější než já
ODPOVĚDĚT
Petra M. - Kateřina P. (Mišonek) ID 62758 , mimibazar.cz/misonek (10. 11. 2011, 21:56)
Zvláštní je, že všichni zákazníci před vámi to vždy našli. Jen vy z toho děláte aféru. Nemám slov.
ODPOVĚDĚT
Iva S. (hopsina) ID 179732 (10. 11. 2011, 6:51)
Skvele, najednou to jde, najednou po našich nespokojených reakcí doplníte do osoního odběru, kde se přímo sklad nachází. Nechápu, proč tuto informaci jste nesdělila po emailu mě a paní Elišce, místo arogantního asočování, že máme pořádně číst." Zboží bude nachystané po telefonické domluvě", takhle si představuji chování z potencionálním zákazníkům. Stálo Vám to za to? Nemohla jste toto udělat hned, ušetřili bychom si tuto komunikaci. Ani omluvy jse
ODPOVĚDĚT
Iva S. (hopsina) ID 179732 (10. 11. 2011, 6:54)
m se nedočkala. Paní Elišce napíšete negativní hodnocení a přitom za toto všechno můžete jen a jen vy, protože nekomunikujete. Už se vyjadřovat nebudu. Přeji Vám spokojené zákazníky, kteří Vás snad po upřesnění sídla Vašeho skladu najdou. (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Celkem: 25 (zobrazuje se 1-20) 1, 2 další >>
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu