Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Neutrální hodnocení uživatele Petra M. - Kateřina P. (Mišonek) ID 62758

Petra M. - Kateřina P. (Mišonek) ID 62758
PK Corporation
mimibazar.cz/misonek
Oblast: Brno
Ověřená adresa
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 13. 6. 2007
Naposledy: 11. 6. 2021, 13:03
Aktualizace: 10. 3. 2017, 11:50
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
28301544
HODNOCENÍ 951
VŠECHNY FOTOGRAFIE 2
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
PRACOVNÍ DOBA pro vyřizování objednávek: PO - PÁ 8 - 15 hod. OSOBNÍ ODBĚR MOŽNÝ v KUŘIMI nebo po domluvě BRNO. Poštovné dle tarifu ČP a přepravní služby INTIME!!!!!
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 neutrálních hodnocení , celkem již získala 12 neutrálních hodnocení
Lenka a Vašek K. (Lenka kac123) ID 210288 (upraveno 31. 8. 2014, 16:28)
Neuhrazená a neodebraná objednávka. Po týdnu a až po mé urgenci k platbě jsem se dozvěděla, cituji "měla jsem za to, že manžel uhradil".
Přesto, že jsem nabídla možnost platby i po týdnu, zapomenout přece může každý, nestalo se tak.

Objednávku, pokud zboží nechcete, máte zrušit sama ihned či co nejdříve, ne po týdnu a ne po urgenci.
ODPOVĚDĚT
Petra M. - Kateřina P. (Mišonek) ID 62758 , mimibazar.cz/misonek (27. 8. 2014, 13:51)
Požádala jsem o STORNO OBJEDNÁVKY, ale vy jste žádala stále ÚHRADU.... JEDNÁNÍ PRODEJCE HODNĚ ZVLÁŠTNÍ !!! Každý má právo si nákup rozmyslet.
ROZHODNĚ (N)
ODPOVĚDĚT
Lenka a Vašek K. (Lenka kac123) ID 210288 (27. 8. 2014, 14:09)
Vy mi píšete negativní hodnocení ???
Za svoje jednání by jste se měla stydět. Vy si objednáte zboží, neuhradíte ho, objednávku nemáte ani slušnost sama zrušit a pak mě hodnotíte ?? Na to, aby jsem se dozvěděla, že zboží nechcete, jsem vám musela psát urgence, přesto, že jsem vás informovala, že platbu můžete uhradit i po více jak týdnu, ani jste se neobtěžovala mi odpovědět. Ale na hodnocení umíte odpovědět velice rychle. Jste odstrašující příklad toho, jak se někdo umí scestně a nelogicky mstít. Stydět se ale asi neumíte, protože to by jste toto hodnocení nikdy nenapsala.
A závěrem, nepřekrucujte, žádnou platbu jsem po vás stále nežádala. Navrhla jsem vám možnost platby i po týdnu, protože v tom nevidím problém, cituji, co jsem vám psala : "Budu ráda, pokud tak učiníte".
ODPOVĚDĚT
Lenka a Vašek K. (Lenka kac123) ID 210288 (27. 8. 2014, 17:04)
Po odeslání vzkazů na podporu MMB mi bylo vaše negativní hodnocení odstraněno. To ale nic nemění na skutečnosti, že jste mi ho udělila.
ODPOVĚDĚT
Petra M. - Kateřina P. (Mišonek) ID 62758 , mimibazar.cz/misonek (28. 8. 2014, 11:01)
Vyvoláváte zbytečně hádky, tam kde není potřeba. Jak jsem psala, o STORNO OBJEDNÁVKY JSEM POŽÁDALA. tudíž stačilo objednávku STORNOVAT tím vše končí.... Nevidím důvod dál někoho napad a psát záporné hodnocení - jako to děláte vy
ODPOVĚDĚT
Lenka a Vašek K. (Lenka kac123) ID 210288 (28. 8. 2014, 11:43)
Pochopit to nejspíše nechcete a nebo nemůžete. O ŽÁDNÉ STORNO OBJEDNÁVKY JSTE NEPOŽÁDALA.
Stornovala jste objednávku až po mé urgenci a už vůbec ne včas a to je podstatný rozdíl.
ODPOVĚDĚT
Petra M. - Kateřina P. (Mišonek) ID 62758 , mimibazar.cz/misonek (28. 8. 2014, 12:51)
Nechápu Vás, o co vám stále jde. Napsala jsem jasně, že žádám o storno objednávky. Co je na tom nepochopitelné?
ODPOVĚDĚT
Lenka a Vašek K. (Lenka kac123) ID 210288 (31. 8. 2014, 16:27)
Toto máte v podmínkách prodeje:

"Pokud zákazník projeví zájem o nějaké zboží, bereme objednávku jako závaznou. Zákazník je povinen zboží pak zaplatit a odebrat."

To by jste to měla vymazat, když to sama nedodržujete.......
ODPOVĚDĚT
Petra M. - Kateřina P. (Mišonek) ID 62758 , mimibazar.cz/misonek (1. 9. 2014, 11:19)
Dejte nám PROSÍM konečně POKOJ !!!!! Proč pořád pitváte jednu věc dokola.
ODPOVĚDĚT
Petra W. (emma1) ID 25243 (1. 1. 2014, 13:45)
Dobrý den,
ano deštník jsem objednala, vy jste mi odepsali, že NENÍ skladem. Tak jsem napsala, že bych ho potřebovala do vánoc a pokud se to stíhá, tak prosím o podklady k platbě, které mi už nikdo neposlal. Brala jsem to tedy tak, že se to nestíhá.
Vaše hodnocení, že jsem neodebrala zboží, podle mě není na místě..........ale ať si každý udělá vlastní názor, nehodlám se tu dohadovat.
ODPOVĚDĚT
Petra M. - Kateřina P. (Mišonek) ID 62758 , mimibazar.cz/misonek (2. 1. 2014, 14:21)
podklady jste dostala.... dále nebudeme komentovat ani se dohadovat
ODPOVĚDĚT
Marcela K. (neuvedeno) ID 62606 , mimibazar.cz/neuvedeno (28. 11. 2013, 8:25)
Dobrý den, Objednala jsem si u vás deštník hello kitty. Psala jste mi, že bude možné si jej vyzvednout v daných termínech, které jste uvedla. Omlouvám se, že jsem psala v den termínu, kdy se za vámi měl stavit a také došel můj manžel, aby si deštník vyzvedl. Nejen, že jste jej neměla u sebe, ale ještě manžela odkázala aby si deštník vyzvedl u jiné osoby. Prosím buďte konkrétní,ať necestujeme zbytečně. (kolo) :-) Děkuji vám Křivánková Marcela
ODPOVĚDĚT
Petra M. - Kateřina P. (Mišonek) ID 62758 , mimibazar.cz/misonek (28. 11. 2013, 20:14)
Opravdu mě zaráží tento vzkaz - nechápu. Nepatří do hodnocení!! Jak jste sama uvedla, odběr jste potvrdila až v odpoledních hodinách v ten den, kdy jste si měla zboží vyzvednout. Už jsem vzkaz nečetla. Nejsem u počítače stále. Navíc jsem navrhla odběr v místě vašeho bydliště a ještě vám to vadí.....
:-o
ODPOVĚDĚT
Gabriela S. (gasyk) ID 482801 (upraveno 13. 12. 2013, 16:06)
Dobrý den..Musim dát negativní hodnocení....protože obsah balíčku se neshodoval s objednávkou...Dva růžové dětské tablety nepotřebuju,pro syna jsem chtěla modrý.Na email mi stále neodpovídáte...Gábina (N)
ODPOVĚDĚT
Petra M. - Kateřina P. (Mišonek) ID 62758 , mimibazar.cz/misonek (25. 11. 2013, 11:47)
Děkujeme za negativní hodnocení. Myslím, že se dá pochopit, že se kolega spletl a zabalil 2 růžové tablety. Schválně tu určitě nebylo. Je pravda, že barva na funkci nemá žádný vliv a možnost výměny zboží jistě máte. Navíc jsem vám email odesíla.
ODPOVĚDĚT
Gabriela S. (gasyk) ID 482801 (upraveno 13. 12. 2013, 16:06)
Dobrý den..Určitě se to pochopit dá..kdyby meil dorazil(gasy@centrum.cz),tak bych negativní komentář neudělila....Jelikož do meilu nic nedorazilo...myslela jsem že nereagujete..A prostě modrý jste neměli...
Měla bych zájem o výměnu zboží...jak teda teď postupovat...Poštovné další hradit nechci...Děkuji za odpověďˇ.Sýkorová
ODPOVĚDĚT
Petra M. - Kateřina P. (Mišonek) ID 62758 , mimibazar.cz/misonek (27. 11. 2013, 20:46)
Jak jsme se již domluvili, tablet samozřejmě vyměníme.
ODPOVĚDĚT
Gabriela S. (gasyk) ID 482801 (13. 12. 2013, 16:09)
Dobrý den.Modrý tablet vpořádku doručen... :-) Děkuji,syn bude mít radost...S pozdravem.Gábina
ODPOVĚDĚT
Hana F. (petrha26) ID 229391 (12. 10. 2012, 10:29)
Od první objednávky uběhlo víc jak 14 dnů... 4.10. jsem si přiobjednávala věci. V úterý 9. 10, mi bylo řečeno, že zboží přijde dnes nebo ve středu nejpozději. Ani tečka o tom, zda zboží přišlo či nepřišlo... Objednávku jsem dnes zrušila a jsem akorát tak naštvaná, že jsem čekala a nedočkala se.... 8o| :^)
ODPOVĚDĚT
Petra M. - Kateřina P. (Mišonek) ID 62758 , mimibazar.cz/misonek (15. 10. 2012, 21:49)
Zboží byste se dočkala. Je škoda, že si každý zákazník myslí, že je jeden jedinný. V množství objednávek,které nám denně chodí, se může stát, že neodepíšeme hned, jak zboží dorazí. Ne, že bychom nechtěli, ale prostě to není v našich silách. Zboží bylo nachystáno a vy jste objednávku zrušila......
ODPOVĚDĚT
Lucie F. (fajmy) ID 168080 , mimibazar.cz/fajmy (upraveno 10. 10. 2012, 11:38)
Bohužel musím udělit své první negativní hodnocení.Paní mi napsala,že mi 27.9.2012 vrací 199,- Kč za nedodanou hračku,bohužel dnes je 4.10.2012 a peníze stále nemám.
Pokud peníze dorazí,hodnocení změním.
Fajmanová
Hodnocení měním na neutrální,peníze dorazily zpět na účet,ale až po zásahu administrátorů.
Fajmanová
ODPOVĚDĚT
Petra M. - Kateřina P. (Mišonek) ID 62758 , mimibazar.cz/misonek (19. 10. 2012, 20:14)
no comment.... někdo prostě vyhledává konflikty... Zřejmě se vám nikdy nestalo, že jste udělala chybu...
ODPOVĚDĚT
Petra M. - Kateřina P. (Mišonek) ID 62758 , mimibazar.cz/misonek (4. 10. 2012, 17:59)
Nezlobte se, ale peníze opravdu odešly. Nechápu tedy toto hodnocení.
ODPOVĚDĚT
Lucie F. (fajmy) ID 168080 , mimibazar.cz/fajmy (upraveno 4. 10. 2012, 20:51)
Tak prosím zkontrolujte na jaké č. účtu jste je poslala,třeba jste se spletla.
Za hodnocením si stojím,protože Vy jste zodpovědná za to,aby jste napsala správné číslo účtu.Ale jak jsem již napsala,jakmile peníze dorazí, hodnocení opravím.
ODPOVĚDĚT
Petra M. - Kateřina P. (Mišonek) ID 62758 , mimibazar.cz/misonek (16. 10. 2012, 17:35)
Zřejmě peníze stále nedorazily, že???? To je tedy opravdu zvláštní..... Hodnocení opravovat nemusíte...
ODPOVĚDĚT
Martina K. (tetrev) ID 156906 , mimibazar.cz/tetrev (19. 5. 2012, 22:46)
néé zcela jsem s obchodem spokojená, dodání zboží od zaplacení zhruba 14dní, ze sedmi věcí dvě nebyly, byla jsem nucena do obchodu volat ,co se děje s objednavkou. zrušené dárky pro dítě k narozeninam, naštěstí nebyly těmi hlavními. nemohu doporučit už jsem nakoupila lépe (N) (N) (N) (N) snad jen uspokojivá komunikace, peníze mi přišli za zboží které nebylo dřív než balíček... :-o přeji méně negativních hodnocení sbohem (hello)
ODPOVĚDĚT
Petra M. - Kateřina P. (Mišonek) ID 62758 , mimibazar.cz/misonek (20. 5. 2012, 20:56)
Dobrý večer,
snažili jsme se vyhovět a sehnat vše. Bohužel jsme odkázáni na dodavatele. I ti jsou jen lidé a pokud nějaké zboží nedodají, nemůžeme s tím bohužel nic dělat. To se snad dá pochopit.
ODPOVĚDĚT
Lucie N. (Lucijanka) ID 90176 (10. 12. 2011, 14:47)
tak až teď jsem si přečetla hodnocení, ale asi pozdě, peníze odeslány a jak mi nepřijde balík do vánoc tak... no uvidím
ODPOVĚDĚT
Pavel S. (skandik) ID 350502 (1. 12. 2011, 14:58)
Musim se přidat spíše k negativnímu hodnoceni,,baliček sice dorazil,ale chyběla tam jedna ze zaplacených hraček,,Když jsem se slušně zeptal ,kde se stala chyba,,bylo mi odpovězeno,že ta hračka už neni ani nebude a že mi poslali penize na účet..myslim si ,že pani když mi psala ,že baliček vyraží k nám,dát vědět doopředu že to neni v baliku a navic kdybych se nezeptal,tak to mě ani neinformuje ,že mi vůbec chce penize vratit,,protože balik jsem vyzvedával až po
ODPOVĚDĚT
Věra K. (verulinka4) ID 330892 (22. 11. 2011, 11:42)
.
ODPOVĚDĚT
Marie T. (PMaja) ID 119610 , mimibazar.cz/pmaja (upraveno 22. 11. 2011, 20:19)
OK
ODPOVĚDĚT
Petra N. (petra36) ID 90287 , mimibazar.cz/petra36 (1. 7. 2011, 15:11)
BOHUŽEL,ALE NEJSEM SPOKOJENÁ S OSOBNÍM ODBĚREM A UŽ VŮBEC NE S VAŠIM JEDNÁNÍM.NEDÁVÁM VÁM NEGA,ALE MĚLA BY JSTE SE NAD SEBOU ZAMYSLET.
ODPOVĚDĚT
Petra M. - Kateřina P. (Mišonek) ID 62758 , mimibazar.cz/misonek (2. 7. 2011, 10:19)
K tomuhle nemám co říct. Raději No Comment. Možná byste se měla vy nad sebou zamyslet sama. Snažili jsme se vám vyhovět a přesto nejste spokojená...
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu