Veronika Kolářová (lynuska) ID 65562
|
|
mimibazar.cz/lynuska
|
Oblast: Praha |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 2. 7. 2007 |
Naposledy: 20. 12. 2020, 10:29
|
Aktualizace: 18. 12. 2020, 21:07
|
|
|
|
|
Tereza J. (sklerotik3)
ID 246075
, mimibazar.cz/sklerotik3
(17. 10. 2012, 19:55)
|
Zdravím paní Veroniko, balíček z puzzle dorazil, puzzle jsou pro děti, proto mě velmi překvapuje, že všechny 3 deskové puzzle jsou ze spodní strany plesnivé a smrdí zatuchlinou, krabičkové puzzle v pořádku, ale to deskové humus ( to nedoporučuji, letělo hned do popelnice je mi líto tohle se mi ještě na mimibazaru nestalo |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka P. (Tichyna)
ID 70767
, mimibazar.cz/tichyna
(30. 12. 2009, 2:08)
|
Tak balíček odeslaný prý 19 ještě stále nedorazil...bylo by dobré se po něm začít shánět ne??Já nic nezmužu.... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka P. (Tichyna)
ID 70767
, mimibazar.cz/tichyna
(22. 12. 2009, 19:32)
|
Takže já se přidávám k negativním komentářum...asi takovému člověku vyhovuje těšit se nad smutkem ostatních...objednávka stale nedorazila a paní veronika posílá okopírované vzkazy všem ostatním...nedoporučuji takového prodávajícího a nejlépe bude toto řešit u adminu... ale na každého jednou dojde |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
IVANA Z. (Sáruš)
ID 130481
(22. 12. 2009, 23:14)
|
Paní Lenko,
souhlasím s Vámi, já také doposud od 8.12.2009 očekávám a stále nic.Paní Veronika ani neodpovídala na moje vzkazy až jsem ji poslala záporné hodnocení,tak se omluvila a napsala, že balíček je odeslaný.Takže jsem ji hodnocení upravila,ale zřejmě sem naletěla . Nadále ji vypisuji a žádám o balíček nebo peníze, ale bohužel žádná odpověĎ dodnes , takže budu také tuhle věc řešit s adminy. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Lenka P. (Tichyna)
ID 70767
, mimibazar.cz/tichyna
(23. 12. 2009, 21:44)
|
Ty bláho dneska zase nic a koukám že ona už nechodí asi ani na mimibazar...je to fakt hnus...jak je možný že jinejm chodí balíčky a když napsala že to odeslala tak kde máme my ten náš?? |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lucie K. (Matba)
ID 156108
, mimibazar.cz/matba
(23. 12. 2009, 0:38)
|
Dobrý večer, i já se přidávám a doplńuji ke svému neutrálnímu hodnocení, dnes už negativní Když mi paní Veronika napsala omluvu, chápala jsem to,ale čekala jsem nápravu.Bohužel, platba se mi dosud nevrátila a opět žádné reakce na email. Posílala jsem i doklad o zaplacení, tak by neměl být problém. Vím, že před Vánoci je mnoho starostí s objednávkami, ale slušnost je odpovědět na dotazy, které se týkají nějakého problému |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
IVANA Z. (Sáruš)
ID 130481
(19. 12. 2009, 21:16)
|
Paní Veroniko, dne 8.12.2009 jste mi potvrdila mojí objednávku za 293,-Kč.Dne 9.12.2009 jsem vám ji uhradila a poslala vám i potvrzení o provedené transakci.Od té doby jsem vám odeslala 2 emaily s dotazem, zda jste již balíček odeslala a zda ho do vánoc ještě uvidím.Doposud jsem od vás neobdržela žádnou odpověď. Když jste mě objednávku potvrdila a vybrala ode mě i peníze, tak od vás očekávám nějakou reakci. ŽÁDÁM VÁS O ZASLÁNÍ BALÍČKU NEBO |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
IVANA Z. (Sáruš)
ID 130481
(19. 12. 2009, 21:19)
|
ŽÁDÁM VÁS O ZASLÁNÍ BALÍČKU NEBO O VRÁCENÍ PENĚZ,JINAK BUDU TUHLE VĚC ŘEŠIT JINOU CESTOU. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
IVANA Z. (Sáruš)
ID 130481
(20. 12. 2009, 11:21)
|
Takže poslední výzva pro Vás Veroniko, pokud se neozvete a nedáte vědět zda vrátíte peníze nebo zda odešlete balíček, tak tuhle věc už s vámi bude řešit společnost na vymáhání dluhů.Napsala jsem vám již několik mejlů a už do vzdávám, neboť nejste schopná dát odpověď. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
IVANA Z. (Sáruš)
ID 130481
(20. 12. 2009, 11:25)
|
TAKŽE UPRAVUJI HODNOCENÍ, PANÍ VERONIKA SE OMLUVILA ZA NEPŘÍJEMNOU SITUACI A BALÍČEK DOHLEDALA A JE NA CESTĚ. JEN PANÍ VERONIKO MUSÍTE VÍCE KOMUNIKOVAT.POTOM NEDOJDE K TAKOVÝM NEPŘÍJEMNÝM SITUACÍM. NA BALÍČEK SE TĚŠÍM A PAK VÁM POŠLU HODNOCENÍ AŽ DORAZÍ. IVA |
ODPOVĚDĚT
|