Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Michaela U. (Bobbo) ID 6951

Michaela U. (Bobbo) ID 6951
Michaela Outlet s.r.o.
mimibazar.cz/bobbo
Oblast: Bruntál
Telefon: 775657676
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 5. 11. 2005
Naposledy: 12. 6. 2022, 17:20
Aktualizace: 10. 12. 2020, 21:16
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
02606879
HODNOCENÍ 6731
VŠECHNY FOTOGRAFIE 63
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 6 negativních hodnocení
Helena B. (Helen Harper) ID 39708 , mimibazar.cz/helenharper (4. 5. 2018, 10:08)
Já bohužel s obchodem moc spokojená nejsem. nejdříve mi přišlo jiné číslo, pak přišly nějaké kazové tenisky. Paní mi slíbila,že vrátí poštovné. Nemám nic. Na maily už neodpovídá. Je všední den. takže mám za 1120+60 další poštovné tenisky s kazem.- Hurá. :-S :-S :-S :´( :´( :´( :-| :-| (zurim)
ODPOVĚDĚT
Michaela U. (Bobbo) ID 6951 (4. 5. 2018, 18:09)
Dobrý den,
psala jsem Vám že pokud jste na teniskách našla vadu ,které jsem si nevšimla - za to jsem se omluvila.
Pošlete tenisky zpět na mou adresu - je uvedena jak na balíčku tak na faktuře. Peníze za tenisky i poštovné Vám bude vráceno zpět na učet.
Míša
ODPOVĚDĚT
Helena Ch. (Helík Chr.) ID 47508 , mimibazar.cz/helikchr (23. 9. 2015, 14:53)
Platila jsem 11.září a balíček nikde. A to už jsem v objednávce psala že hodně spěchám. Když jsem urgovala, paní se divila že jsem platbu již posílala. Dneska je to už 13 den. Ani na žádost mi nenapsala podací číslo balíčku, takže nemám ani peníze, ani botky a asi ani balíček není nikde na cestě. Dneska už se mi paní neozvala. Za mě tedy špatná zkušenost. Doufám že se to brzy vyřeší.... :-(
ODPOVĚDĚT
Michaela U. (Bobbo) ID 6951 (28. 9. 2015, 16:43)
Dobry den,
bohužel jsem ulehla v horečkách.
Prosím tedy o číslo učtu, platba bude vracena zpět.
Míša
ODPOVĚDĚT
Helena Ch. (Helík Chr.) ID 47508 , mimibazar.cz/helikchr (2. 10. 2015, 12:45)
Platbu jsem vám odeslala již 11.9. Když jsem po 14 dnech urgovala hrozně jste se divila že jsem už platila. Již v objednávce jsem vám psala že na balíček spěchám. Jen tu moji urgenci jste řešila skoro pět dní. Slíbila jste mi podací číslo balíčku, které jste mi do dneška neposlala. Balíček jsem si právě vyzvedna na poště, takže už mi ho psát nemusíte. Na mmb jste přihlášená skoro každý den, ostatním balíčky dle hodnocení posílate....ale třeba omluv
ODPOVĚDĚT
Anna D. (paloska) ID 49938 (3. 6. 2013, 17:32)
Od této paní jsem si objednala boty před 14 dny za cenu 449 kč,po telefonické domluvě mělo dojít k předání ještě téhož dne,paní na schůzku nedorazila a po 2 hodinách bez omluvy jsem ji kontaktovala,odpověděla,že je se synem na chirurgii.Kontaktovala jsem ji ještě 2x a dnes mi odpověděla,že boty musí objednat a cena 596kč.Určitě nedoporučuji
ODPOVĚDĚT
Blanka M. (Blannchee) ID 298106 (30. 3. 2013, 21:19)
(N) Je mi líto, ale za celou dobu co jsem na MMB dávám první negativní hodnocení - ještě jsem se s tak lhostejným přístupem nesetkala! Potřebovala jsem boty pro malého na mrskačku a prosila paní už v pondělí (a zároveň odeslala i peníze + potvrzení o odeslání) aby mi je poslala co nejdřív aby do pátku přišly. Boty samozřejmě nepřišly, paní nereagoval na mail až dnes v sobotu mě jen odbyla "Váš byalíček byl odeslán". Nejsem konfliktní člověk ale to
ODPOVĚDĚT
Michaela U. (Bobbo) ID 6951 (3. 4. 2013, 10:27)
Já nedoporučuji Vás...vy jste byla nespokojená s tím ,že balíček nedorazil podle vaších představ.Já jsem nespokojená s Vaším chováním přesto ,že jsem se snažila udělat maximum..
ODPOVĚDĚT
Zuzana U. (fashion-in-style) ID 145510 , mimibazar.cz/fashion-in-style (29. 8. 2008, 23:00)
Miso,
tak jsem Vam ted zrusila rezervaci sukne NEXT, o kterou jste projevila zajem 12.8. :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-|
A to jsem Vam jeste minuly tyden psala vzkaz a ani na ten jste nereagovala. (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
Sama prodavate zbozi a jiste chapete, ze alespon vzkaz, ze sukni nechcete by stacil!!!!!!!!! :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(
ODPOVĚDĚT
Zuzana U. (fashion-in-style) ID 145510 , mimibazar.cz/fashion-in-style (1. 9. 2008, 15:51)
Michaelo, tak jsem ted koukla do sveho hodnoceni a vidim, ze jste mi z POMSTY za me hodnoceni napsala take neco peprneho.

8o| 8o| 8o| 8o| 8o| 8o| 8o| 8o| 8o| 8o| 8o|

Pokud se nekde zatoulal mail, tak je to sice smutne, ale pokud neodpovite ani po 7 dnech na vzkaz pres MMB, kde jsem Vas opetovne o Vasi rezervaci informovala a ozvete se az po mem negativnim hodnoceni, tak to vypovida o skutecnem stavu veci. Paradoxne jste psala i v odpovedi na vzkaz pres MMB, tudiz nemuzete tvrdit, ze Vam nedosel!!!!!!!

+o( +o( +o( +o( +o( +o( +o( +o( +o( +o(

TUDIZ VAS OPETOVNE NEDOPORUCUJI a informuji spravce MMB, ze pisete negativni hodnoceni ze msty.

(6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6)
ODPOVĚDĚT
Michaela U. (Bobbo) ID 6951 (1. 9. 2008, 21:10)
Dobrý večer - tak to opravdu nebyla pomsta......ale i já Vás nedoporučuji....Asi pokud člověk u Vás zruší rezervaci....tak hned dostane od Vás špatné hodnocení...to opravdu není fér....
Takže DĚKUJI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ODPOVĚDĚT
Denisa K. (Denny07) ID 79886 , mimibazar.cz/denny07 (13. 6. 2008, 7:41)
(N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)Paní si zakoupí stahovací pás a chce ho vrátit, že prý smrdí.To je divné, že guma (kaučuk) nevoní jako konvalinky, že????!!!!!Prodala jsem těchto pásů desítky, nikdo si nikdy nestěžoval.A když jsem této paní napsal, že se dá vyprat a pak už by neměl být žádný problém, napsal mi zpět, že ho používat nebude. (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) Milé dámy dejte si velký pozor na tuto nakupující, můj první nepovedený obchod s negativním hodnocením.Jsem tímto obchodem opravdu znechucena. (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N).Paní si také myslí, že si zakoupí zboží a může ho kdykoliv vrátit.Já měla za to, že se zboží reklamuje v případě,že je poškozené nebo neodpovídá popis,nééé že někomu nevoní guma.Paní si to asi jen s koupí pásu rozmyslela a dělá kolem toho takový cirkus.NEDOPORUČUJI!!!!!!! :-@ (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Michaela U. (Bobbo) ID 6951 (13. 6. 2008, 12:19)
DĚKUJI ZA KRÁSNÉ HODNOCENÍ..... (clamp)
TO NENÍ OPRAVDU HRA...jak vy říkáte ale opravdu nepovedený obchod kdy danou věc mohu pouze vyhodit do koše..... A JEDINÁ RADA OD VÁS byla pouze ať pás vyperu... to je asi opravdu sranda že ??
(clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) Míša
ODPOVĚDĚT
Denisa K. (Denny07) ID 79886 , mimibazar.cz/denny07 (17. 6. 2008, 12:26)
(N) (N) (N) (N) (N) Sranda je asi to, že jste chtěla reklamovat zboží, že Vám smrdí guma.Kupte si v obchodě tričko a běžte ho vrátit, že Vám smrdí. :-o :-o Je to totiž stejný nesmysl a každý by se Vám akorát vysmál :-D :-D.Co si teď uděláte s pásem Váš boj, když ho nechcete vyprat.Nebo si také můžete dát kolíček na nos (L) (L)
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu