Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Kateřina S. (promimi) ID 702

Kateřina S. (promimi) ID 702
PROMIMI
mimibazar.cz/promimi
Oblast: Praha
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 15. 2. 2005
Naposledy: 30. 8. 2019, 10:07
Aktualizace: 9. 10. 2012, 16:16
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
69840903
HODNOCENÍ 531
VŠECHNY FOTOGRAFIE 146
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 7
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 8 negativních hodnocení
Eva Hradecká (U Kubíčka) ID 149399 , mimibazar.cz/mumisek (upraveno 19. 2. 2013, 8:37)
Vaše hodnocení je nepravdivé - není pravda že 14 dní jsem se vám neozvala. V pátek jsme se domluvily na savičku a přes víkend jsem si dovolila odpočívat. Dnes jsem vám chtěla zaslat podklady k platbě, děkuji vám za jediné negativní hodnocení které mám. Snad vám udělalo radost. (F) Podívala jsem se na vaše hodnocení z roku 2010, myslím že po přečtení vašich negativů mě ten od vás nemůže rozhodit.
ODPOVĚDĚT
Kateřina S. (promimi) ID 702 , mimibazar.cz/promimi (19. 2. 2013, 10:47)
Paní Hradecká, objednávku jsem posílala 5.2. ráno, odpověď přišla 8.2. večer se slibem, že napíšete po víkendu, tedy 11.2. Nenapsala jste, tak jsem se ozvala ještě 12.2., jestli můžu s objednávkou počítat a na odpověď čekala do 15.2., kdy jsem objednávku potvrdila. Koukala jsem, že jste se na MMB přihlašovala, ale odpověď od Vás do 18.2. nepřišla... O stěhování jste nepsala nic. Čekat 14 dní na pouhé potvrzení objednávky mi přišlo už opravdu hodně...
ODPOVĚDĚT
Kateřina S. (promimi) ID 702 , mimibazar.cz/promimi (19. 2. 2013, 10:51)
...jinak- já se vůbec nechtěla hádat, jen jsem chtěla vyjádřit svůj názor, že čekat na potvrzení objednávky 14 dní mi přijde jako dlouhá doba...v objednávce jsem měla dárky pro dceru k narozeninám, objednávala jsem s předstihem, ale nevím, zda bychom to takto stihli :-$
ODPOVĚDĚT
Lucie H. (Hruboška) ID 255883 , mimibazar.cz/Hruboska (12. 4. 2010, 19:56)
S fy Promimi mám velmi špatnou zkušenost, 3 měsíce uplynuly od mé první objednávky k dodávce zboží. A v balíku nakonec bylo jiné zboží, než jsem si objednala (jiná barva). Rovněž ochrana plynového sporáku (před manipulací dětmi) se nám na sporák nehodila, přesto, že jsem byla ujištěna, že bude. Když jsem to reklamovala odmítli mi vrátit celou částku, protože jsem zboží rozbalila (abych ho vyzkoušela). Mailová komunikace byla ke konci nepříjemná.
(N)
ODPOVĚDĚT
Kateřina S. (promimi) ID 702 , mimibazar.cz/promimi (13. 4. 2010, 11:23)
Opravdu mne mrzí, že jste nebyla spokojená...
Dle obchodního zákoníku se částka za zboží vrací za zboží v neporušeném obalu. Za rozbalené zboží částku vrátit nelze- my jsme Vám nabídli vrácení části platby....
ODPOVĚDĚT
Lenka J. (jouklíci) ID 149275 , mimibazar.cz/jouklici (13. 4. 2010, 13:42)
:-o :-o :-o :-o :-o tak to slyším poprvé, vy zašlete špatné zboží a kupující ho nemůže vrátit?????? +o(
ODPOVĚDĚT
Zdena J. (zdenicka2006) ID 142497 (6. 7. 2009, 20:07)
Já mám, bohužel pro mé děti, ten samý problém! Již před měsícem a půl sem si u paní Kateřiny objednala zboží a do dneška se mi nikdo neozval i když kouká,, že stránky paní K navštěvuje. Na dotazy, že pokud zboží nemá a nebude mít skladem, tak ať mi dá vědět, že ho už nutně opravdu nutně potřebuji, nereagovala. Jestli na práci nestačí, ať jí nedělá. Zítra si s dětma udělám výlet do Liberce a vše potřebné koupím. Měla sem to udělat hned.
ODPOVĚDĚT
Zdena J. (zdenicka2006) ID 142497 (6. 7. 2009, 20:10)
A co se týče jednání se zákazníkem - KATASTROFA. Tohle si v dnešním světě konkurence nemůže přeci nikdo dovolit. Zatím paní Kateřině její výmluvy asi vycházejí.
ODPOVĚDĚT
Michala K. (misik0) ID 64990 (22. 6. 2009, 13:24)
Bohužel já jsem s paní Kateřinou nespokojená (N) Objednala jsem si u ní slunečník na kočárek Chipolino, kdy mi říkala že když je to od stejného výrobce bude to pasovat na jejich kočárky i když jsem upozorňovala že nemám kulaté trubky. Přes více než měsíc jsem na slunečník čekala, na mé urgence paní Kateřina nereagovala, že ji nic nepřišlo. Že mi posílala podklady k platbě a vůbec ji nebylo divné že se neozývám a měsíc
ODPOVĚDĚT
Michala K. (misik0) ID 64990 (22. 6. 2009, 13:27)
ji tam zbytečně leží, ani mi nenapsala žádné hodnocení jako že si něco objednám a neodeberu, už to mě mělo od nákupu odradit. Už 3 týdny čekám na vrácení peněz. P.Kateřina mě před týdnem informovala že jsou peníze na cestě, ale neříkala na které :-@ Peníze samozřejmě nepřišly, p. Kateřina mě informovala že snad dorazí brzy a pokud ne mám psát na uvedený mail že má dovolenou. P. Kateřina neodpovídá ani na vzkazy přes MMB ani žádná reakce na ma
ODPOVĚDĚT
Michala K. (misik0) ID 64990 (22. 6. 2009, 13:29)
by zase žádný nepřišel? Komunikace na bodu mrazu a suma sumárum paní Kateřina má jak nás slunečník, pak naše peníze a plno planých slibů. Paní Kateřinu nedoporučuji (N) (N) (N) Já jsem se zdárného konce ještě nedobrala :-@ A velmi mě takové jednání mrzí nehledě na to že jsem zbytečně dvakrát platila poštovné, kdyby mi p. Kateřina neřekla že to na kočárek půjde, neobjednávala bych. NEDOPORUČUJI (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Kateřina S. (promimi) ID 702 , mimibazar.cz/promimi (22. 6. 2009, 13:38)
Michaelo, platbu opět prověřím, nám byla odečtena z účtu již před 14 dny, nemáte se čeho obávat, NIKDY si neoprávněně platbu nenecháváme... navíc jsme Vám vraceli částku VČETNĚ poštovného!!! Zda bude na kočárku slunečník sedět jsme ověřovali přímo u výhradního dovozce Chipolina... Že neodpovídám na maily během dovolené je snad pochopitelné.....
ODPOVĚDĚT
Michala K. (misik0) ID 64990 (22. 6. 2009, 13:49)
Byla bych ráda kdyby jste ji opět prověřila. Je to divné že Vám to z účtu odešlo již před 14 ti dny a mě do dnešního dne nepřišlo když banky na převod mají 3 dny. Za uhrazené poštovné Vám děkuji a možná dovozce Chipolina by si to na ten kočárek mohl zkusit :-) Že neodpovídáte vy na maily během dovolené docela chápu, ale mail jste mi dávala na Váš obchůdek, který asi během Vaší dovolené nerušeně fungoval dál.
ODPOVĚDĚT
Kateřina S. (promimi) ID 702 , mimibazar.cz/promimi (23. 6. 2009, 13:07)
Tak se moc omlouvám, opravdu to byla prý naše chyba- z obchůdku už Vám prý psali... :^)
ODPOVĚDĚT
Michala K. (misik0) ID 64990 (23. 6. 2009, 14:09)
Dobrý den, ano včera mi psali, že peníze odeslali nikoli že už byly odeslané ... Každopádně dnes došly, takže Vám děkuji i za uhrazené poštovné.
ODPOVĚDĚT
Jana W. (wjanus) ID 153197 , mimibazar.cz/wjanus (15. 2. 2009, 22:30)
Objednali jsme si od Vás kolotoč kytičku a bohužel po odeslání peněz jste se již neozvala. Jsme zklamaní Vaším přistupem neboť od 5. 2. 2009 nemáme od Vás žádnou zprávu a nedorazil ani balíček. (N) Tak si nejsme jistí co to má znamenat. (6) Bohužel nemůžeme Váš shopík nikomu doporučit. (box)
ODPOVĚDĚT
Kateřina S. (promimi) ID 702 , mimibazar.cz/promimi (15. 2. 2009, 22:43)
Jano, toto je první mailík, který jsem od Vás dostala- balíček byl odeslán v den, kdy nám na účet přišly peníze !!!! Samozřejmě zítra na poště prověřím, zda se s balíčkem něco nestalo- každopádně ČP má na doručení balíčku až 7 dní... Každopádně mě mrzí, že problém řešíte nejdřív negativním hodnocením....
ODPOVĚDĚT
Jana W. (wjanus) ID 153197 , mimibazar.cz/wjanus (15. 2. 2009, 22:53)
Ono by se to dalo řešit, kdyby proběhla nějaká komunikace...bohužel nemůžeme vědět, že Vám naše emaily nedorazili. Uvidíme, jestli zítra balíček dorazí... :-o
ODPOVĚDĚT
Kateřina S. (promimi) ID 702 , mimibazar.cz/promimi (15. 2. 2009, 23:02)
Poslala jsem Vám podací číslo balíčku a číslo na Zelenou linku ČP, samozřejmě po balíčku zítra taky zapátrám- víc v neděli v noci dělat nemůžu.... *-) Každopádně doufám, že balíček bleskurychle dorazí, protože mě tato situace velice mrzí ...
ODPOVĚDĚT
Jana W. (wjanus) ID 153197 , mimibazar.cz/wjanus (16. 2. 2009, 21:36)
Dobrý večer...balíček nakonec opravdu dorazil, i když dorazil jinam 8-| k mým rodičům, ale je v pořádku a je moc hezký. Škoda, že došlo k takovému nedorozumění. [A]
ODPOVĚDĚT
Veronika B. (verenika) ID 51872 , mimibazar.cz/verenika (3. 11. 2008, 11:17)
Dobrý den,také já musím napsat negativ :'(Zboží dorazilo po 3týdnech od zaplacení a slíbená omluva v podobě autíčka navíc nedorazila +o(Bohužel nemohu doporučit (N) (N).Veronika
ODPOVĚDĚT
Kateřina S. (promimi) ID 702 , mimibazar.cz/promimi (3. 11. 2008, 12:43)
Veroniko, jak už jsem Vám psala, zřejmě byl balíček odeslán bez mého pokynu a bez autíčka navíc, které jsem pro Vás měla připravené :-( Opravdu je mi to líto a plně Vám dávám za pravdu... Autíčko samozřejmě dopošlu tak, jak jsem slíbila.
K.
ODPOVĚDĚT
Veronika B. (verenika) ID 51872 , mimibazar.cz/verenika (3. 11. 2008, 13:52)
Katko děkuji za ochotu,věřím,že chyba není na vaší straně :-$Jinak jsou autíčka hezká.Napíšou mailem,která autíčka dorazila.Verča a Adámek (chripka)
ODPOVĚDĚT
Kateřina S. (promimi) ID 702 , mimibazar.cz/promimi (3. 11. 2008, 13:58)
Díky, tentokrát to raději pošlu osobně :-D
ODPOVĚDĚT
Veronika B. (verenika) ID 51872 , mimibazar.cz/verenika (7. 11. 2008, 11:17)
(Y)Díky Katko,autíčko dorazilo jak jste slíbila (L)Verča
ODPOVĚDĚT
Jarmila K. (jarmilaK) ID 18858 , mimibazar.cz/jarmilak (10. 12. 2007, 19:48)
Dnes mi konečně dorazil balík se zbožím, bohužel já jsem s tímto obchůdkem vůbec spokojená nebyla. (N) Objednala jsem si, poslala peníze, a pak jsem tři týdny marně čekala, ačkoliv na webu je uveden termín dodání 10 dní. Teprve po mé urgenci jsem se dozvěděla, že zboží není skladem v barvě, kterou jsem objednala a není známo, kdy bude. Vybrala jsem si tedy barvu jinou, a pak jsem přes týden čekala, než mi to pošta doručila. Suma sumárum jsem zboží obdržela po měsíci od objednání beze slova omluvy.
Příště to zkusím radši jinde... :-S
ODPOVĚDĚT
Kateřina S. (promimi) ID 702 , mimibazar.cz/promimi (10. 12. 2007, 20:09)
Jarmilo, je mo moc líto že jste nebyla spokojená :-(
Bohužel stupátka ve velkoobchodě v této barvě již nebyla- s tím bohužel nic nenadělám :^) Pokud vím, tak jste se ale s někým z kolegů dohodla na jiné barvě- pokud tedy přesto nejste spokojená, není nic snazšího než zboží poslat zpátky a my obratem převedeme penízky zpět ...
Myslím, že se to dá rozhodně řešit mnoha způsoby- a psát negativní hodnocení aniž by jste se snažila situaci předem řešit se mnou- to se mi tedy zdá opravdu nefér
:'(
ODPOVĚDĚT
Hana J. (Hanulka2) ID 37223 , mimibazar.cz/hanulka2 (8. 8. 2007, 13:43)
Dobry den Katko, tak balicek konecne |:o) dorazil, po trech tydnech slusny vykon (H), at zije ceska posta :-@ (N). Vecicky jsou krasnoucke, hlavne kopytko, mala ho hned testovala, tak mozna budeme objednavat jeste jednoho ;-), tenhle je pro prcka kamaradky..Moc dekuji za obchudek, jste moc ochotna a hlavne trpeliva prodavajici (clamp) (Y). Mejte se krasne a tesim se nekdy priste. Hanka s Andulkou (child6)
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu