Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Neutrální hodnocení uživatele Eva V. (Vildmánci) ID 82454

Eva V. (Vildmánci) ID 82454
Oblast: Pardubice
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 2. 10. 2007
Naposledy: 23. 3. 2024, 8:46
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 1211
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Balíčky odesílám JEDNOU týdně, vždy O VÍKENDU, bude u vás v pondělí či úterý :-) !!!
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 neutrálních hodnocení , celkem již získala 5 neutrálních hodnocení
Miluše T. (milinka3105) ID 362046 , mimibazar.cz/milinka3105 (8. 7. 2016, 14:26)
Paní si ode mnou koupila věci, prosila o obyčejné zaslání, bohužel mi to pošta nevzala, doplácela jsem 27kč a následně jsem žádala o uhrazení rozdílu a ticho po pěšině, ani žádné vyjádření. Takže jako nakupující (N)
Možná se to jeví jako pár korun, ale když prodáváte věc pod cenou a pak ještě doplácíte ze svého, tak je to smutné. Člověk se snaží vyjít vstříc a nakonec za dobrotu na žebrotu.
ODPOVĚDĚT
Eva V. (Vildmánci) ID 82454 (9. 7. 2016, 9:09)
.....žádná takový zpráva mi bohužel od vás nedorazila. Je mě lito,ze jste doplacela, záleží na zabalení balíčku a pak je to OK.Neměla jste tedy balíček posílat,Já posílám obyč.poštou i mikci, když se dobře zabalí není problém.
...pro upřesnění koupila jsem !!! JEDNU VĚC nikoliv věci a za cenu 170Kč což není jak vy pišete pod cenou !!! Koupila jsem od vas sportovní podrsenku, takže opravdu tenka věc, ktera se dá při ŠIKOVNOSTI tence zabalit
ODPOVĚDĚT
Martina F. (matttulinka) ID 20637 , mimibazar.cz/matttulinka (15. 6. 2014, 11:35)
Paní Evu nedoporučuji k obchodování.Je to konfliktní člověk,který bude věci projíždět lupou jen aby našel něco na čem bude vyžadovat slevu. ,-) (N) :-o :^)

Paní Eva zakoupila tuniku LINDEX za 70,- Napsala mi,že tunika má na přední straně zašívanou dirku a zda jí dám slevu. Vzhledem k tomu,že vím,že tunika byla zakoupená nová a nikým nezašívaná,bylo mi to divné,na slevu jsem nepřistoupila a nechala tuniku zaslat nazpět. To co paní Eva považovala za zaš
ODPOVĚDĚT
Martina F. (matttulinka) ID 20637 , mimibazar.cz/matttulinka (15. 6. 2014, 11:37)
zašívanou dirku byl nepatrný nopek v textilii.Ovšem stojí si stále zatím,že šlo o dirku.Reklamace vyřizuji vždy a pokud je chyba na mé straně vracím obě pošty.Milá Evo,pozastavte se nad svými komentáři,kde se každý dočte,jak vaše obchody probíhají a neohánějte se cizími. :-)
ODPOVĚDĚT
Eva V. (Vildmánci) ID 82454 (15. 6. 2014, 19:33)
Já si nic nevymýšlým, dle vášeho popisku při prodeji byla tunika BEZ VADY....což se nazakládalo na pravdě. Chtěla jsem předejít dohadování ohledně poštovného, proto jsem NAVRHLA slevu. Než jsem vám tunika poslala, byla jste vstřícná, ale po obdržení balíčku, byla vaše ochota a milé jednání fuč. JUKNĚTE SE NA VAŠE HODNOCENÍ NENÍ TO PRVNÍ PROBLÉM OHLEDNĚ POPISKU ZBOŽÍ. Já jsem se chtěla rozumně domluvit, bohužel vaše ochota je ....., E.
ODPOVĚDĚT
Martina Š. (gedzita) ID 279749 , mimibazar.cz/gedzita (upraveno 20. 3. 2014, 6:53)
Pani Eva mneni hodnoceni jeden den je vse v pohode,druhy den zjistila flicky na bote zacala posilat fota atd...na muj meil at mi posle boty zpet,ze ne dcera je videla a chce je dnes 3den boty jsou velike dohady o vraceni postovneho slevu odmitla boty stali 100kc pokavad neposlu penize zacala vyhrozovat administratorem opravdu nevim co si mám o pani myslet? :-( .Zitra odeslu 40kc na Vas ucet jak jste chtela a tim je to pro mne uzavrené.

Martina Š. (gedzita) ID 279749, mimibazar.cz/gedzita (upraveno 21.3.2014, 6:58)
Dnes jsem odeslala pozadovanou castku slevu 40kc na Vas ucet.A Vase negativni hodnoceni,ktere jsem cetla bohuzel az dnes ohledne toho,ze sama nevracite cele postovne a po mne ho chcete vyzadujete slevy mne utvrdilo,ze nejsem prvni ani zrejmne posledni koho obvinujete!!!!
ODPOVĚDĚT
Eva V. (Vildmánci) ID 82454 (19. 3. 2014, 21:33)
Vyšla jsem paní Martině vstříc, neřešila jsem přes hodnocení vadu jsem vám psala ve zprávě zároveň s hodnocením (lze to dohledat), ale jak je vidět paní Martina měla potřebu to přes hodnocení řešit. Jelikož s paní nebyla domluva, tak jsem jí napsala, že pokud se domluvíme my dvě spolu, že budu nucena to řešit s podporou MMB.Velice se mě dotklo, když paní Martina naznačuje, že jsem si letní boty ušpinala sama :-(.
...slevu jste mi nabídla 20Kč já chtěla 40Kč, boty jsem vám chtěla zaslat zpět vy jste nechtěla platit poštovné...začarovaný kruh!!!!!!!!!!
ODPOVĚDĚT
Magdalena V. (Magdala88) ID 153906 , mimibazar.cz/magdala88 (21. 4. 2014, 17:41)
Děkuji, paní Martino, že jste se nebála hodnotit špatnou zkušenost s paní Evou, já jsem na to neměla...
patří vám můj obdiv. Zdravím vás a přeji jen samé milé zákaznice. Magda (clamp)
ODPOVĚDĚT
Eva V. (Vildmánci) ID 82454 (14. 5. 2014, 11:24)
Paní Magdaleno, jste k zasmání, odvahu jste měla , ale neoprávněnou a podpora MMB mi vaše hodnocení smazala, Eva
ODPOVĚDĚT
Magdalena V. (Magdala88) ID 153906 , mimibazar.cz/magdala88 (15. 5. 2014, 23:11)
Tak to asi těžko, když jsem vám raději žádné hodnocení nepsala, musela bych o tom něco vědět...neb jak jistě víte, protože máte podmínky MMB v malíku, hodnocení se odstraňují pouze po dohodě obou stran.
ODPOVĚDĚT
Saša T. (Lexi) ID 7024 , mimibazar.cz/lexi (30. 11. 2010, 9:07)
Evo, nejsem s vámi spokojená. :´( Vy víte o co jde a já to tu nebudu rozmazávat +o(
ODPOVĚDĚT
Katarína Š. (garzonka) ID 221004 (12. 10. 2010, 12:57)
Dobrý den, Evi.
Děkujeme za holínky, došli v pořádku, jen mně mrzí prasklina na pravé botě...zkusíme to nějak spravit (voda přesakuje) *-)
Jinak vše proběhlo v pořádku! S pozdravem Katka
ODPOVĚDĚT
Eva V. (Vildmánci) ID 82454 (13. 10. 2010, 10:12)
...je mi líto praskliny na holince, bohužel jsem si nevšimla, balíček s holinkama zašlete zpět na uvedenou adresu na balíčku, ještě jednou se omlouvám, hezký den Eva
ODPOVĚDĚT
Katarína Š. (garzonka) ID 221004 (22. 10. 2010, 11:33)
Dobrý den, pani Evo. Balíček s holínkama jsem vám zaslala zpět, reklamaci jste uznala (holínky měly vadu, o které jste se i po mém dotazu nezmínila) a tímto děkuji za vrácení platby. Bohužel jste mi vrátila jen polovinu poštovného :-| .... Z OBCHŮDKU JSEM ZKLAMANÁ...
Katka
ODPOVĚDĚT
Eva V. (Vildmánci) ID 82454 (22. 10. 2010, 14:28)
Dd, OMLUVILA jsem se vám již NĚKOLIKRÁT, že jsem o vadě nevěděla, jinak bych jí uvedla v popisu, Eva
ODPOVĚDĚT
Katarína Š. (garzonka) ID 221004 (22. 10. 2010, 16:43)
Omluva je jedna věc a plnění závazků druhá....nicméně, nebudu se s vámi natahovat kvůli 25 Kč. Z mé strany nákup u vás nedoporučuji ... S pozdravem Katka
ODPOVĚDĚT
Eva V. (Vildmánci) ID 82454 (2. 11. 2010, 15:42)
...asi máte potřebu se mnou komunikovat přes hodnocení, i to něco svědčí o vaší osobě, já se již více vyjadřovat nebudu, v reklamaci jsem vám vyhověla,a tímto je to pro mě uzavřené, Eva
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu